Oud 14-01-2014, 22:32
volvoman
volvoman is offline
hoi, ik start dit topic omdat mijn ex me terug wilt. we hebben twee jaar geleden een twee jaar lange relatie gehad in groep 7 en 8 (geen cliches zoals basisschoolliefde is geen liefde aub).
we waren helemaal stapel en hadden zeker voor die leeftijd een hele serieuze relatie, maar nu, twee jaar later wilt ze me weer terug. ik voel hier vrij weinig voor en heb haar dat al verteld. ik vind het helemaal geen probleem om contact met haar te hebben en met elkaar om te gaan, alleen is het soms stom dat zij meer wilt. ik geef wel echt om haar maar ook weer niet zoveel dat ik verkering wil

sinds een paar dagen hebben we contact via whatsapp en zij wilt dolgraag een keertje afspreken. ik vind dit goed, maar heb haar wel direct al verteld dat verkering er niet in gaat zitten, en dat dat afspraakje meer gaat zijn om duidelijk (in "real-life") te vertellen wat ik ervan vind, maar mezelf kennende durf ik helemaal niks te zeggen en komt er helemaal niets van omdat ik bang ben haar te kwetsen. en in het ergste geval raak ik in zo'n flow en zijn we (weer) aan het zoenen......

dus mijn vraag: wat is de beste manier om het over te brengen
Advertentie
Oud 14-01-2014, 22:40
Verwijderd
Niet rond de pot draaien en het vlakaf zeggen. Komt misschien hard aan, maar het is wel duidelijk.
Oud 14-01-2014, 22:40
Verwijderd
Zoals je al hebt gedaan. Gewoon niet bang zijn en zeggen waar het op staat. En natuurlijk niet zoenen.
Oud 15-01-2014, 07:44
volvoman
volvoman is offline
Citaat:
Zoals je al hebt gedaan. Gewoon niet bang zijn en zeggen waar het op staat. En natuurlijk niet zoenen.
het komt er dus op neer, dat het het beste is als ik er niet omheen draai??
Oud 15-01-2014, 09:24
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
het komt er dus op neer, dat het het beste is als ik er niet omheen draai??
Ja. Je kwetst haar meer als je met haar geflirt meegaat en gaat zoenen e.d. en dan later op whatsapp zegt dat een relatie er niet in zit.
Wees duidelijk naar haar dat je geen relatie wilt (wat je via whatsapp al gedaan hebt, begrijp ik) en laat dat ook IRL merken door NIET met haar te zoenen of flirten.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 15-01-2014, 15:35
volvoman
volvoman is offline
ok,

bedankt iedereen!!
heb voldoende gehoord en ben zelf ook van mening dat dit de beste oplossing is.
mag een slotje op.

volvoman
Oud 15-01-2014, 16:06
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
oke!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat wilt ze ?
iwan010
5 31-07-2016 16:46
Liefde & Relatie Onzeker/ ten einde raad
Birgitstylezz
7 29-03-2016 00:36
Psychologie HELP!!!
nickkieboyke
3 05-04-2015 19:43
Liefde & Relatie zit ik in de frienzone of niet. of wat wilt zij mij duidelijk maken? THNX :)
tony1357
5 26-01-2014 19:14
Liefde & Relatie vriend-ex??
weegschaaltjuh
10 11-10-2004 17:20
Liefde & Relatie Need some help.. (lang verhaal)
Fujitsu
30 31-10-2003 14:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.