Oud 02-01-2018, 23:34
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
hoi ik zit al een tijdje met iets ik heb heel veel oorsmeer in mijn rechteroor en hoor ook slechter met mn rechteroor als ik het oorsmeer wegwilhalen heb ik 20 wattenstaafjes wil nodig en na 6 uur is het weer terug het vervelende erraan is dat mensen het opvalt en lijkt alsof ik niet hygyenisch enzo ben
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Oud 02-01-2018, 23:34
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
soo what kan dit zijn/ wat kan ik erraan doen
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Oud 02-01-2018, 23:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Oorsmeer moet je ook eigenlijk niet weghalen met wattenstaafjes, dan duw je het namelijk alleen maar verder je oor in. Het echt er uit halen met een wattenstaafje lukt niet goed. Heb je overtollig oorsmeer, dan kan je je oren uit laten spuiten bij de huisarts.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-01-2018, 10:11
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Even bij de huisarts laten uitspuiten inderdaad, en controleren of je niet stiekem eczeem of een ontsteking in dat oor hebt
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-01-2018, 23:56
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
ik heb eigenlijk een hekel aan de dokter maar dan denk k dat het toch beter is om een keer te gaan
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 11:02
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Er zijn ook producten te koop waarmee je het zelf kan verwijderen. Kijk dan goed naar de kleur en de structuur van je oorsmeer. Misschien heb je wel een ontsteking of een schimmel .
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Er zijn ook producten te koop waarmee je het zelf kan verwijderen. Kijk dan goed naar de kleur en de structuur van je oorsmeer. Misschien heb je wel een ontsteking of een schimmel .
Als je niet weet waar je op moet letten, is dit een beetje een nutteloos advies. Daarnaast is het niet aan te raden om het zelf te doen, je midden- en binnenoren zijn hartstikke kwetsbaar en er is makkelijk iets stuk te maken als je niet weet wat je doet.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2018, 22:27
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
update k ben nog niet naar de huisarts geweest wil het wel een keer doen want de laatste tijd zit er soms ook bloed in het pakketje
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Oud 12-02-2018, 22:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou echt even een afspraak maken met de huisarts als je er nog last van hebt. En de wattenstaafjes niet meer gebruiken, daarmee duw je oorsmeer vaak verder je oor in, in plaats van het er uit te halen. De dokter kan je oren uitspuiten (dat is een veilige manier om van overtollig oorsmeer af te komen) en kan onderzoeken of je eventuele andere gehoorproblemen hebt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Wattenstaafjes
Stefanie
20 06-07-2005 21:12
Lichaam & Gezondheid oren schoonmaken
Verwijderd
52 13-03-2003 23:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.