Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 13:45
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik studeer nu Pedagogische Wetenschappen aan de KUN, en dat is -zeker op dit moment- voor mij absoluut niet zwaar. Nu zit ik er over te denken om volgend jaar een tweede studie erbij te doen, een studie die ook niet als superzwaar te boek staat. Die studie komt er dan wel echt 'bij', dus het is niet de bedoeling dat mijn huidige studie op de achtergrond komt.
Nu is dus mijn vraag: wie heeft er ervaring met het doen van 2 studies tegelijk? en wie heeft er een idee voor een leuke 'bij-studie', die niet te zwaar is? Zelf zat ik te denken aan Nederlands ofzo, dat lijkt me wel leuk, maar daar moet je volgens mij heel veel verplicht werkcollege's volgen en dergelijke, dus dat zou dan weer minder geschikt zijn, lijkt mij zo...
Wie o wie kan mij helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2003, 14:31
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Ik doe nu rechten en overweeg om er volgend jaar politicologie bij te doen, die twee studies schijnen best te combineren te zijn. En rechten zou jij er ook wel bij kunnen doen, weinig college en niet erg moeilijk.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 15:42
ganralph
ganralph is offline
doe iig wel ff navraag of jou studie in het 2e jaar (ik neem aan dat je eerstejaars bent) ook nog te combineren valt. veel studenten met 2 studies haken na verloop van tijd toch bij een van de twee af en dan is het verspilde moeite
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 15:54
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
ganralph schreef op 17-04-2003 @ 16:42:
doe iig wel ff navraag of jou studie in het 2e jaar (ik neem aan dat je eerstejaars bent) ook nog te combineren valt. veel studenten met 2 studies haken na verloop van tijd toch bij een van de twee af en dan is het verspilde moeite