Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2005, 10:20
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
Ik vond mn ratje de laatste tijd al zo vreemd doen, normaal rende hij als een gek over mn schoot enzo, nu zittie veel stil en te trekken met zn pootjes(omdattie vast zit in mn trui blijkt achteraf).Ik ben er dus achter dat zn nageltjes te lang zijn, dit heb ik nooit eerder gehad met een rat.
Moet ik daarvoor naar de DA of is er iets anders wat ik kan doen, want ik ga niet zelf die kleine dingetjes knippen want dan schiet ik vast uit ofzo
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2005, 14:00
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Heb je een krab- en knaagsteentje? Want in principe kan hij zijn nagels zelf bijhouden.
Ik knip die van mijn konijn altijd zelf. Wel even oppassen dat je niet te ver knipt (is misschien wel moeilijker bij een rat), maar in principe is het mogelijk.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 18:05
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Wat je kan doen is even naar een dierenspeciaalzaak gaan die een trimsalon heeft,laat de trimmer de nageltjes van je ratje een keer knippen, let goed op en vraag waar je op moet letten als je het zelf gaat doen en hoe je dat het beste kunt doen (is een kwestie van 5 minuutjes voor die mensen, rekenen ze vaak helemaal niets voor). Ik zou er vooral bij deze kleine prutsdingetjes niet zelf aan beginnen zonder het een keer gezien te hebben.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 20:42
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
ik knipte de nagels van mijn ratten altijd zelf, mocht je het zelf doen, zorg er dan voor dat je niet in de buurt komt van het roze gedeelte van de nagel, dat gedeelte leeft namelijk nog, als je dat knipt doet het ontzettend veel pijn bij het beestje en gaat het bloeden (waarvoor je naar de DA moet om dicht te laten branden).
Als ik jou was zou ik doen wat AngelLena zegt
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 10:04
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
knippen? die nageltjes zijn zo ieniemienie dat ik dan per ongeluk zn halve pootje eraf knip , want mn oog/hand coordinatie is niet zo goed
Ik ga het wel ff vragen bij de dierenwinkel ofzo
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:57
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
aapje schreef op 13-06-2005 @ 11:04 :
knippen? die nageltjes zijn zo ieniemienie dat ik dan per ongeluk zn halve pootje eraf knip , want mn oog/hand coordinatie is niet zo goed
Ik ga het wel ff vragen bij de dierenwinkel ofzo
, inderdaad het is beter om het te laten doen als je niet zeker weet wat je moet doen. Ik ben een erge doe het zelver maar bij het ratje wat ik had durfde ik het ook niet. Bij mijn konijn durfde ik het wel, maar dat was een vlaamse reus .
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Rat's rotzooi
Ratatouille
13 01-07-2010 11:55
Levensbeschouwing & Filosofie als je god was
AllisOne
71 20-10-2005 15:57
Flora & Fauna Magere rat met lange nagels
Ertensoep
4 13-04-2004 17:26
Psychologie psychologisch onderzoek ?
emi
27 26-01-2004 19:56
ARTistiek **Gewoon even een Uiting**
[DFU]DutchGirllie
8 22-05-2002 12:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19.