Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2004, 18:06
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 07-03-2004 @ 11:51:
bedoel je dan de uitzending zelf er omheen, of de racepresentatie?

Want ik heb alleen de race gekeken. En dat was gewoon als vanouds. Met als pluspunt dat je niet telkens van die kloterige commercials had.
Nee, ik bedoel die voor en na beschouwingen...
T is maar goed dat ze Ollie hebben gehaald, anders was het helemaal een drama geweest. Nu is de race nog qua commentaar nog goed te doen.
Maar die Edward kan ik echt niet uitstaan, en dan zat er vandaag ook nog die Gaston bij (mister postcodeloterij). Die een beetje liep te doen alsof ie alles wist over de racerij, omdat ie toevallig twee jaar clio-cup heeft gereden.
Maar goed, ik hoop dat SBS snel leert en vlug in de buurt van het niveau van RTLGrandPrix gaan komen. Nu was het alleen maar teleurstellend slecht.


En toch miste ik Jos. Al was het alleen maar om zijn reacties voor en na de race.
Al ben ik blij dat ie niet in zo'n gele zat.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2004, 18:20
Verwijderd
irri presentator en gasten
Zaten ze ook nog ffs te pasten met een computerracewagen met een sbslogo erop

en die reclames zijn ook een stuk langer geworden
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 18:22
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 07-03-2004 @ 19:20:
en die reclames zijn ook een stuk langer geworden
Moet je live kijken, dan zitten er geen reclame's tussen.

Tijdens de herhaling, vanmiddag namelijk wel. Dus live is het echt anders
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 18:24
Verwijderd
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 07-03-2004 @ 19:22:
Moet je live kijken, dan zitten er geen reclame's tussen.

Tijdens de herhaling, vanmiddag namelijk wel. Dus live is het echt anders
klinkt ergens wel logisch
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 22:11
Verwijderd
Tijd voor vervanging van Edward van Cuilenborg. Hopelijk komt volgende keer niet weer zo'n praatjesmaker als Tom Coronel of zo'n irrelevant figuur als Gaston Starreveld opdraven. En dat item van 'Nederlandse fans in Australië opzoeken' is al helemaal triest.

Nee, het debuut van SBS in de F1-wereld is niet erg prettig te noemen. Hopelijk verbeteren ze nog, maar gezien de reputatie die SBS geniet qua hoogstaande televisie is dat niet te verwachten.

Geen reclame is goed.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 22:38
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
hppa schreef op 07-03-2004 @ 23:11:
Tijd voor vervanging van Edward van Cuilenborg. Hopelijk komt volgende keer niet weer zo'n praatjesmaker als Tom Coronel of zo'n irrelevant figuur als Gaston Starreveld opdraven. En dat item van 'Nederlandse fans in Australië opzoeken' is al helemaal triest.

Nee, het debuut van SBS in de F1-wereld is niet erg prettig te noemen. Hopelijk verbeteren ze nog, maar gezien de reputatie die SBS geniet qua hoogstaande televisie is dat niet te verwachten.

Geen reclame is goed.
Sbs moet een hoop nog leren.

Maar ach, als het echt erg wordt en ik weet hoe laat een race begint, dan zet ik 5 minuten voor tijd me tv aan en kijk de race en zodra de vlag valt wegzappen
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 18:47
watervlo
watervlo is offline
Citaat:
hppa schreef op 07-03-2004 @ 23:11:
Tijd voor vervanging van Edward van Cuilenborg. Hopelijk komt volgende keer niet weer zo'n praatjesmaker als Tom Coronel of zo'n irrelevant figuur als Gaston Starreveld opdraven. En dat item van 'Nederlandse fans in Australië opzoeken' is al helemaal triest.

Nee, het debuut van SBS in de F1-wereld is niet erg prettig te noemen. Hopelijk verbeteren ze nog, maar gezien de reputatie die SBS geniet qua hoogstaande televisie is dat niet te verwachten.

Geen reclame is goed.
Wat een flauwekul allemaal.. het is ook nooit goed he. Ik vond niks mis aan het programma, alleen edward moet nog even wennen, maar dat komt vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 20:37
Verwijderd
Citaat:
watervlo schreef op 09-03-2004 @ 19:47:
Wat een flauwekul allemaal.. het is ook nooit goed he. Ik vond niks mis aan het programma, alleen edward moet nog even wennen, maar dat komt vanzelf.
dan moet ie zeker ook nog wennen aan het presenteren van voetbal (ned. elftal, gg divisie) en het darten, want hij doet het allemaal even kut.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 14:37
Firestarter
Firestarter is offline
Ach, die vuile Ralf Schumacher.. whehehehehe

Hij is zo'n stomkop, hij is gewoon LELIJK!!!! En die kankerrrlelijke auto van em nu.. PF whuahuauhahuauhauhauha


Wat een duits WATJE !!!!

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF


FF vertalen (int half duitsd, als ik t kan):

Ach, die verdammte Ralf Schumacher, whehe

Er ist ein Stomkopf, er is ganz 'ugly' .... Und die verkankerte Auto von Ihn.... Pf whuauhauhaha

Er ist ein Deutschen SCHWEIN

[IMG]C:\Documents and Settings\S0067091\Desktop[/IMG]
__________________
Moi, le Tireur d'élite
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 14:39
Verwijderd
anders ga je ffs plaatjes linken vanaf je harde schijf
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 14:59
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 10-03-2004 @ 15:39:
anders ga je ffs plaatjes linken vanaf je harde schijf
Je moet je muil houwe, en nu goed kijken De lelijkerd:

[IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDSAokSOElUrfCcao*yEFn9LYwdSGW!782kAgCnkiP0rHDPZIssGhvGsKRq!Ii3FGi1O 4sLS6NZx7JZvqc38oVyDex1yPYex3yct*2B6Gw/LELIJK.JPG?dc=4675463229171233881[/IMG]
__________________
Moi, le Tireur d'élite
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 15:03
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Firestarter schreef op 10-03-2004 @ 15:37:
Ach, die vuile Ralf Schumacher.. whehehehehe

Hij is zo'n stomkop, hij is gewoon LELIJK!!!! En die kankerrrlelijke auto van em nu.. PF whuahuauhahuauhauhauha


Wat een duits WATJE !!!!

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF


FF vertalen (int half duitsd, als ik t kan):

Ach, die verdammte Ralf Schumacher, whehe

Er ist ein Stomkopf, er is ganz 'ugly' .... Und die verkankerte Auto von Ihn.... Pf whuauhauhaha

Er ist ein Deutschen SCHWEIN

[afbeelding]
Wat ben jij stoer zeg!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 22:25
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 10-03-2004 @ 16:03:
Wat ben jij stoer zeg!
bedankt ! Maar eh.. ik wist het eigelijk al hoor. dat ik stoer was.. !!
__________________
Moi, le Tireur d'élite
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 22:50
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
hppa schreef op 07-03-2004 @ 23:11:
Tijd voor vervanging van Edward van Cuilenborg. Hopelijk komt volgende keer niet weer zo'n praatjesmaker als Tom Coronel of zo'n irrelevant figuur als Gaston Starreveld opdraven. En dat item van 'Nederlandse fans in Australië opzoeken' is al helemaal triest.

Nee, het debuut van SBS in de F1-wereld is niet erg prettig te noemen. Hopelijk verbeteren ze nog, maar gezien de reputatie die SBS geniet qua hoogstaande televisie is dat niet te verwachten.

Geen reclame is goed.
Je hep helemaal gelijk. Hij bakt dr nix van, doe mij maar Ruudje van vorig jaar. Heerlijk om naar te luisteren. Okeej, ik weet het, het is allemaal nieuw, nieuw seizoen, nieuwe ronde nieuwe kansen, maar toch.. het is wel te merken...

Verder was ik doodsbenauwd dat onze Olav ook al pleite was, maar zaterdag nacht werd ik gerust gesteld....


En, ik vind het maar wat fijn dat het seizoen weer gaande is !!!! Maar, inderrdaad, SBS 6 moet nog veel leren willen ze RTL 5 evenaren
__________________
Moi, le Tireur d'élite
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 22:52
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
watervlo schreef op 07-03-2004 @ 13:11:
Ik kom dus mooi volgende keer mn bed niet meer uit. Wordt weer een kutseizoen.

Maar ze lazen wel mooi mij vraag voor bij de pitspost!!!
Welke vraag was het dan..??
__________________
Moi, le Tireur d'élite
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 22:52
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
wouszer schreef op 07-03-2004 @ 14:02:
Voor mij de ideale uitslag, Ferrari en Renault op het podium.
De eerste keer dat ik 's nachts een Grand Prix heb gekeken, over 2 weken weer.
Dse eerste keer/// Hmm.. Amateurtje ??
__________________
Moi, le Tireur d'élite
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 08:02
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Firestarter schreef op 10-03-2004 @ 23:50:

Verder was ik doodsbenauwd dat onze Olav ook al pleite was, maar zaterdag nacht werd ik gerust gesteld....


En, ik vind het maar wat fijn dat het seizoen weer gaande is !!!! Maar, inderrdaad, SBS 6 moet nog veel leren willen ze RTL 5 evenaren
wie had et hier over amateur . Het feit dat jij zaterdag pas wist van olav getuigt dat jij het erg goed volgt allemaal maar niet heus.

en dat jij rtl5 goed vond qua uitzending is een mening die niet alle mensen met je zullen delen.

duszzzzzzzzzz..
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Firestarter schreef op 10-03-2004 @ 15:59:
Je moet je muil houwe, en nu goed kijken De lelijkerd:

[afbeelding]
ik zie het nu wel ja...

Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 14:00
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 11-03-2004 @ 09:02:
wie had et hier over amateur . Het feit dat jij zaterdag pas wist van olav getuigt dat jij het erg goed volgt allemaal maar niet heus.

en dat jij rtl5 goed vond qua uitzending is een mening die niet alle mensen met je zullen delen.

duszzzzzzzzzz..
Hmm.. voel je je aangevallen jongen ?? Whahaa

enneh.. Kind... ik wist het voor de zomervakantie al dat hij gewoon blijft , Olav.. dus ff smoelen, alleen had ik het over het feit dat er geruchten waren dat hij niet meer zou doen waar hij zo goed inm was... En ik durf te wedden dat jij dat dan weer niet geweten hebt ????????????????? t is still.. aan de overkant
__________________
Moi, le Tireur d'élite
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 14:32
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Firestarter schreef op 11-03-2004 @ 15:00:
Hmm.. voel je je aangevallen jongen ?? Whahaa

enneh.. Kind... ik wist het voor de zomervakantie al dat hij gewoon blijft , Olav.. dus ff smoelen, alleen had ik het over het feit dat er geruchten waren dat hij niet meer zou doen waar hij zo goed inm was... En ik durf te wedden dat jij dat dan weer niet geweten hebt ????????????????? t is still.. aan de overkant
Damn jonge grote bek achter je pc...........
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 20:47
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Firestarter schreef op 11-03-2004 @ 15:00:
Hmm.. voel je je aangevallen jongen ?? Whahaa

enneh.. Kind... ik wist het voor de zomervakantie al dat hij gewoon blijft , Olav.. dus ff smoelen, alleen had ik het over het feit dat er geruchten waren dat hij niet meer zou doen waar hij zo goed inm was... En ik durf te wedden dat jij dat dan weer niet geweten hebt ????????????????? t is still.. aan de overkant
Jaja, voor de zomervakantie... Volgens mij was het toen nog niet eens bekend dat SBS de F1 zou gaan uitzenden, en Mol heeft zeker niet voor de zomervakantie het contract getekend... Je lult dus duidelijk uit je nek.

En volgens mij ben jij juist degene die zich aangevallen voelt.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 21:51
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Firestarter schreef op 11-03-2004 @ 15:00:
Hmm.. voel je je aangevallen jongen ?? Whahaa

enneh.. Kind... ik wist het voor de zomervakantie al dat hij gewoon blijft , Olav.. dus ff smoelen, alleen had ik het over het feit dat er geruchten waren dat hij niet meer zou doen waar hij zo goed inm was... En ik durf te wedden dat jij dat dan weer niet geweten hebt ????????????????? t is still.. aan de overkant

IK kind??? ik ben ouder dan jou, dus wat ben jij dan? Baby

Ik aangevallen voelen Nooit... Alleen grappig hoe jij je 'stoer' probeert op te stellen. Wat probeer je te bereiken?

Helemaal niets, ole ole
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd [F1] GP van Bahrein
PV
29 04-04-2005 15:08
Vrije tijd [F1] GP van Maleisië
PV
25 20-03-2005 21:17
Vrije tijd [F1] GP van Australië
PV
62 18-03-2005 18:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16.