Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2009, 15:20
Denniz
Denniz is offline
Ik heb een simpele vraag maar ik zal eerst even de situatie uitleggen.

Ik zit op een speciale school met kleine klassen(8 leerlingen per klas) en gewoon havo/vwo. Er zit bij mij(sinds dit jaar) een heel leuk meisje in de klas. Er is dus een probleem. Op onze school zitten voornamelijk autisten(dat meisje en ik ook, maar een hele lichte vorm, hoef je hier niet echt in mee te nemen) en de verhouding jongens meisjes is dan ook iets van 7:1
Nu is het dus het geval dat er iets van 10 jongens achter dat meisje aanzitten. Ik ben de enige die bij haar in de klas zit(van die 10 jongens) en ik heb in dit schooljaar een goede band met haar opgebouwd maar wil eigenlijk meer. Er is al een jongen die haar verkering heeft gevraagd maar gelukkig afgewezen Als zij in de buurt is wordt ik een beetje stuntelig en moet ik soms heel hard lachen(schijnt erbij te horen). Ik wil haar graag verkering vragen maar ik ben bang dat ze tegen mij ook nee zegt. Hebben jullie misschien tips om verkering te vragen(of beter van niet?)? Tips als ga naar de film of wat dan ook helpen niet want ik zie haar alleen op school, we wonen 40 kilometer van elkaar af. Ik wordt met de taxi naar school gebracht maar hierdoor kan ik niet nog ff kletsen na schooltijd. We hebben ook geen tussenuren.

Ik hoop dat iemand misschien iets weet.

Alvast bedankt,

Denniz

BTW zit ze nooit op MSN en heeft geen hyves. En mail leest ze nooit.

Laatst gewijzigd op 19-04-2009 om 15:25. Reden: Vergeten neer te zetten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2009, 16:00
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Tja, als er 10 jongens achter haar aanzitten en jij doet er te lang over om verkering te vragen, dan zal één van de anderen het wel doen Wil je dat? Je weet pas of ze ja of nee zegt als je het haar vraagt
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 16:08
Denniz
Denniz is offline
Citaat:
Tja, als er 10 jongens achter haar aanzitten en jij doet er te lang over om verkering te vragen, dan zal één van de anderen het wel doen Wil je dat? Je weet pas of ze ja of nee zegt als je het haar vraagt
Een van de anderen heeft dat ook al gedaan en mislukt. Daarom ben ik ook juist bang dat ze mij ook afwijst. Ook ben ik een beetje bang dat de vriendschap(die we nu sowieso al hebben) eraan kapot gaat
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 17:23
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Als ik jou was zou ik het gewoon vragen... als ze nee zegt kan je toch nog steeds wel met elkaar omgaan?
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 17:49
Denniz
Denniz is offline
Citaat:
Als ik jou was zou ik het gewoon vragen... als ze nee zegt kan je toch nog steeds wel met elkaar omgaan?
Wat denk je dat een goed moment zou zijn?
In de pauze zit ze vaak aan tafel met 5 of 6 van de jongens die haar ook leuk vinden(kan een teken zijn dat ze die misschien meer als vrienden ziet), dus dat lijkt me een beetje lastig. Midden in de les lijkt me ook niks en via mail of msn vind ik niet echt persoonlijk(niet dat ze daar ook echt op zit dus dat is sowieso geen mogelijkheid). Tussen de lessen is iedereen erbij en na schooltijd moet ik meteen weg. Voor schooltijd is zelfde situatie als pauze.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 10:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Je zou tijdens de pauze kunnen vragen of ze even met je mee loopt.
En als je het raar vindt om dat te vragen terwijl al die jongens er bij zitten kun je haar ook al aanspreken vlak vóór ze naar die tafel loopt. Op die manier heb je haar toch even voor je alleen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 12:09
Denniz
Denniz is offline
Citaat:
Je zou tijdens de pauze kunnen vragen of ze even met je mee loopt.
En als je het raar vindt om dat te vragen terwijl al die jongens er bij zitten kun je haar ook al aanspreken vlak vóór ze naar die tafel loopt. Op die manier heb je haar toch even voor je alleen.
Bedankt voor de tip
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verkering vragen??
jonasdeponas
3 11-07-2016 21:25
Liefde & Relatie Meisje verkering vragen, altijd met vriendinnen
Verwijderd
6 19-05-2015 16:43
Liefde & Relatie verkering vragen
RienoBieno
16 12-08-2012 10:48
Liefde & Relatie Hoe verkering vragen
Elite!
15 05-08-2010 22:55
Liefde & Relatie Verkering vragen aan een meisje
goreth
46 10-01-2009 14:49
Liefde & Relatie Verkering vragen, Help!!!???
Butterflygirly
4 05-02-2002 21:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.