Oud 30-07-2019, 20:54
lLucasl
lLucasl is offline
Vooraf: ik weet dat het niet goed is enzo dus die reacties hoef ik niet.
Maar ik vroeg me af of af en toe op een feestje een peuk opsteken al verslavende gevolgen heeft. Ik rook zo'n 1 á 2 sigatetten per 2 weken. En voel me niet verlaafd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2019, 20:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
1 sigaret is al verslavend. Je voelt je niet verslaafd? Is goed. Probeer eens geen sigaretten te roken voor een maand. Dan pas weet je echt of je verslaafd bent of niet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2019, 20:58
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
1 sigaret is al verslavend. Je voelt je niet verslaafd? Is goed. Probeer eens geen sigaretten te roken voor een maand. Dan pas weet je echt of je verslaafd bent of niet
Oke zal het eens proberen, bijna nieuwe maand.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2019, 23:27
butters
butters is offline
Start maar vanaf vandaag.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 09:20
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
Citaat:
Oke zal het eens proberen, bijna nieuwe maand.
is goed. Suc7

Vergeet niet: Je kan ons heel makkelijk bedriegen en zeggen dat je niet hebt gerookt terwijl je heel goed weet dat je elke week een sigaret hebt gepakt. Wees wel zo sportief om het ook eerlijk toe te geven als je hebt gerookt. Als je liegt, hou je namelijk alleen jezelf voor de gek, ik lig er niet wakker van
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 20:16
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
is goed. Suc7

Vergeet niet: Je kan ons heel makkelijk bedriegen en zeggen dat je niet hebt gerookt terwijl je heel goed weet dat je elke week een sigaret hebt gepakt. Wees wel zo sportief om het ook eerlijk toe te geven als je hebt gerookt. Als je liegt, hou je namelijk alleen jezelf voor de gek, ik lig er niet wakker van
Nee, klopt ga het proberen ben zelf ook wel benieuwd
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 00:12
Annoniem7
Annoniem7 is offline
Pas je wel op met je longen?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2019, 23:22
eylucas
Avatar van eylucas
eylucas is offline
De maand niet roken is mislukt alleen wat nu ?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2019, 23:25
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
De maand niet roken is mislukt alleen wat nu ?
Hoelang heb je het volgehouden?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2019, 23:25
Verwijderd
Jezelf verslaafd noemen en nog eens stoppen met roken.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2019, 23:49
eylucas
Avatar van eylucas
eylucas is offline
Citaat:
Hoelang heb je het volgehouden?
Tot vandaag
Met citaat reageren
Oud 29-08-2019, 08:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
wachtwoord van je andere account kwijt?

Hoe ging het afgelopen maand? Hoe voelde je je? Kon je alles doen wat je normaal ook deed (afgezien van roken)? Was je moe? Duizelig?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2019, 11:07
eylucas
Avatar van eylucas
eylucas is offline
Citaat:
wachtwoord van je andere account kwijt?

Hoe ging het afgelopen maand? Hoe voelde je je? Kon je alles doen wat je normaal ook deed (afgezien van roken)? Was je moe? Duizelig?
Voelde me niks anders. En heb gewoon kunnen werken
Met citaat reageren
Oud 29-08-2019, 11:18
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Gewoon volhouden
Met citaat reageren
Oud 29-08-2019, 11:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
Citaat:
Voelde me niks anders. En heb gewoon kunnen werken
zie dit dan als een misstap. Ga voor nog een maandje (en begin vanaf vandaag) en zorg ervoor dat je het deze keer wel haalt.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2019, 03:00
SuffocateMe
SuffocateMe is offline
Misschien komt het verslaafde gevoel wel naar mate van tijd, uit reacties lees ik al dat je het niet 1 maand kan volhouden. Ik raad je dus aan om nu meteen te stoppen met roken voordat het erger wordt.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2019, 12:45
Mighty
Avatar van Mighty
Mighty is offline
Roken. Waarom zou je het doen? Het is slecht voor je en de voordelen wegen bij lange na niet op tegen de nadelen. Ik zeg stoppen en nooit meer aan beginnen. ;-)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2019, 16:55
Verwijderd
Inderdaad, je doneert alleen wat geld aan de sigaretten fabrieken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-09-2019, 00:26
eylucas
Avatar van eylucas
eylucas is offline
Toch maar een pakje gekocht. Helaas
__________________
de waarheid is onvermijdelijk
Met citaat reageren
Oud 29-09-2019, 12:40
Kjelt
Avatar van Kjelt
Kjelt is offline
snap niet dat je hier moeite mee hebt. Je bent volwassen gozer dan weet je toch wel hoe het zit
Met citaat reageren
Oud 29-09-2019, 12:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
Citaat:
snap niet dat je hier moeite mee hebt. Je bent volwassen gozer dan weet je toch wel hoe het zit
dat is bullshit. Verslaving is gewoon heel moeilijk om vanaf te komen. Dat verandert niet als je volwassen bent
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2019, 13:25
Kjelt
Avatar van Kjelt
Kjelt is offline
Das waar, is ook moeilijk snap alleen niet dat een volwassene niet snapt dat ook 1 of 2 sigaretten per 2 wkn al een verslaving is. bedoel hij is niet 12 tis nie zijn eerste en het is 2019 niet 1950 ofzo. Zo bedoelde ik het.

Dat roken een verslaving is en dat het focking moeiljk is eraf te komen ben ik meteen met iedereen eens
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 19:05
Verwijderd
Citaat:
snap niet dat je hier moeite mee hebt. Je bent volwassen gozer dan weet je toch wel hoe het zit
Hij is 14
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 21:43
Kjelt
Avatar van Kjelt
Kjelt is offline
daarom hield ik eerst maar tactisch me mond, maar 14 die als hobby werken heeft en ff een pakje sigaretten koopt?? Ik weet niet in welk land dat dan is maar hier koop je als 14 jarige geen sigaretten
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 22:23
butters
butters is offline
Citaat:
daarom hield ik eerst maar tactisch me mond, maar 14 die als hobby werken heeft en ff een pakje sigaretten koopt?? Ik weet niet in welk land dat dan is maar hier koop je als 14 jarige geen sigaretten
drugs is illegaal, dus niemand doet drugs?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2019, 23:49
eylucas
Avatar van eylucas
eylucas is offline
Citaat:
daarom hield ik eerst maar tactisch me mond, maar 14 die als hobby werken heeft en ff een pakje sigaretten koopt?? Ik weet niet in welk land dat dan is maar hier koop je als 14 jarige geen sigaretten
Geloof me een pakje peuken halen is net zo makkelijk voor mij als een doosje paracetamol kopen. Je moet gewoon de juiste mensen kennen en brutaal zijn om het te durfen vragen. En ja ik woon ook gewoon in Nederland
__________________
de waarheid is onvermijdelijk
Met citaat reageren
Oud 01-10-2019, 23:57
eylucas
Avatar van eylucas
eylucas is offline
Citaat:
daarom hield ik eerst maar tactisch me mond, maar 14 die als hobby werken heeft en ff een pakje sigaretten koopt?? Ik weet niet in welk land dat dan is maar hier koop je als 14 jarige geen sigaretten
En werken voor je geld is gewoon verstandig en handig en zelfs fijn, ben niet afhankelijk van mn ouders met zakgeld enzo. Leer voor mezelf zorgen en heb op mn 18e een degelijk gevuld cv. En als mijn werk mijn hobby is wie wilt dat nou niet ? Van je hobby je werk maken is toch mooi ?
__________________
de waarheid is onvermijdelijk
Met citaat reageren
Oud 02-10-2019, 09:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
Citaat:
Geloof me een pakje peuken halen is net zo makkelijk voor mij als een doosje paracetamol kopen. Je moet gewoon de juiste mensen kennen en brutaal zijn om het te durfen vragen. En ja ik woon ook gewoon in Nederland
Ga dan niet meer met de juiste mensen om. En het lijkt me ook niet echt handig om hier in een openbaar forum te gaan vertellen hoe je sigaretten moet krijgen als minderjarige.
Citaat:
En werken voor je geld is gewoon verstandig en handig en zelfs fijn, ben niet afhankelijk van mn ouders met zakgeld enzo. Leer voor mezelf zorgen en heb op mn 18e een degelijk gevuld cv. En als mijn werk mijn hobby is wie wilt dat nou niet ? Van je hobby je werk maken is toch mooi ?
Super dat je je eigen geld verdient. Alleen jammer dat je de helft zo weer kwijt bent aan je sigaretten en accijns die je daarbij moet betalen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2019, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Vooraf: ik weet dat het niet goed is enzo dus die reacties hoef ik niet.
Maar ik vroeg me af of af en toe op een feestje een peuk opsteken al verslavende gevolgen heeft. Ik rook zo'n 1 á 2 sigatetten per 2 weken. En voel me niet verlaafd.
https://www.eurekalert.org/pub_relea...-ifj070307.php
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Clean air Nederland: 'Roken in eigen tuin moeten we niet meer willen'
df
124 05-10-2015 07:19
Lichaam & Gezondheid enquete roken
rare
51 20-06-2012 16:59
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Enquête over roken
LuCernaA
2 31-05-2008 09:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De strijd tegen roken
perfectme
500 25-04-2007 15:56
Lichaam & Gezondheid rokende ouders -> rokende kinderen?
Verwijderd
50 19-07-2003 21:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Anti-rook spotjes
Yamyam
77 30-10-2002 12:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36.