Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2005, 19:44
Verwijderd
Wie zit het nu te kijken? Wat vind je er van? Overdreven, goede actie? Vertel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2005, 19:51
Verwijderd
Ik heb er niets mee. Ik heb al geld gegeven, laat me dus alsjeblieft met rust met die liedjes zingende en 'kijk-mij-eens-om-het-goede-doel-geven' bn-ers. Op 1 net zou nog wel te doen zijn, maar op weet ik het hoeveel zenders...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 20:03
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Er zijn al 555 topiques over op onzin en ik vind dat ze nu teveel naar geld lopen te bedelen.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 20:09
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Overdreven, mensen die geld willen geven hebben het nu al gedaan, mensen die dat niet willen gaan dat ook niet doen, beide partijen worden gek.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 20:11
Donny must die
Donny must die is offline
bedrijven kunnen gratis adverteren, hoe cool
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 20:13
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ze kunnen maar beter stoppen met deze onzin. Mensen gaan zich steeds meer aan ergeren waardoor het een negatief effect krijgt.
Erg jammer.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 20:24
Verwijderd
Ik erger me aan die man die 'euro' niet kan uitspreken, maar telkens 'uuro' zegt

Maar ik kijk wel, want dat moet ik van mezelf
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 06-01-2005 @ 21:11 :
bedrijven kunnen gratis adverteren, hoe cool
Gratis? Ze worden pas genoemd wanneer ze geld geven.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 20:26
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-01-2005 @ 21:25 :
Gratis? Ze worden pas genoemd wanneer ze geld geven.
ja 2 vliegen in 1 klap tlijkt net een concurrentie stirjd te worden wie het meest betaald
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 20:48
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Ik kijk het wel, vooral de stukjes met Paul de Leeuw vind ik best wel grappig af en toe.....maar ik ben het er mee eens dat je gek wordt van 555 en het 0800 1112 nummer....
__________________
Love is a battlefield.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 20:57
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
saai, weinig vernieuwend en idd reclame voor bedrijven
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 20:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind het juist leuk om te kijken
Je komt er alleen echt met geen mogelijkheid doorheen (telefoon).

Het is wel chaotisch btw.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 21:05
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
, ik geef wel geld, maar zo'n tv-actie vind ik echt vreselijk om naar te kijken.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 21:28
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Het beste aan deze actie vind ik de kans Katja met haar lekker hese stem aan de lijn te krijgen
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 21:34
gurdy
Avatar van gurdy
gurdy is offline
Ik vind het goed
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 21:45
heavinly
heavinly is offline
Ik vind 't leuk en vind het een goede actie. Dan kan er nog zoveel commentaar op zijn, maar kijk wel even naar het bedrag dat opgehaald wordt.. (en nee, blijkbaar doet niet iedereen dat uit zichzelf).
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 21:52
Spanish rose..*
Avatar van Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Alles voor het goede doel.

Maar het hangt na deze dag compleet m'n keel uit.
__________________
Wat denk je nou?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 22:08
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik vind dat dit extreem veel aandacht krijgt terwijl er verder ook meer dan genoeg ellende is wat massaal vergeten wordt. Daar erger ik me toch wel een beetje aan.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-01-2005, 22:19
PV
PV is offline
zonet ruim een half uur ofzo live streaming DJ Tiesto gekeken, dat was wel cool Die mensen in A'dam hebben maar geluk met zo'n gratis concert voor de deur.
De actie op tv vond ik erg chaotisch.. Paul de Leeuw is er niet echt het type voor. Iedereen 1 vraag stellen en het antwoord dan weer afkappen, nee dat schiet op
Maar het bedrag wat tot nu toe is opgehaald (ruim 100 miljoen) is echt veel. Als je dat omrekent naar guldens is het bijna 250 miljoen gulden Dat bedrijven dan met naam en logo in beeld komen moet dan maar..
en tja het geld gaat naar die hulporganisaties, die helpen ook in andere delen van de wereld dus daar zal ook wel wat heen verdwijnen neem ik aan.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 06-01-2005 @ 20:51 :
Ik heb er niets mee. Ik heb al geld gegeven, laat me dus alsjeblieft met rust met die liedjes zingende en 'kijk-mij-eens-om-het-goede-doel-geven' bn-ers.
Vooral die bn-ers inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 22:37
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 06-01-2005 @ 23:27 :
Vooral die bn-ers inderdaad.
Ja, maar ze trekken wel aandacht.

Nja. Volgens mij zullen hier altijd meningsverschillen over blijven.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 22:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
PV schreef op 06-01-2005 @ 23:19 :
zonet ruim een half uur ofzo live streaming DJ Tiesto gekeken, dat was wel cool Die mensen in A'dam hebben maar geluk met zo'n gratis concert voor de deur.
De actie op tv vond ik erg chaotisch.. Paul de Leeuw is er niet echt het type voor. Iedereen 1 vraag stellen en het antwoord dan weer afkappen, nee dat schiet op
Maar het bedrag wat tot nu toe is opgehaald (ruim 100 miljoen) is echt veel. Als je dat omrekent naar guldens is het bijna 250 miljoen gulden Dat bedrijven dan met naam en logo in beeld komen moet dan maar..
en tja het geld gaat naar die hulporganisaties, die helpen ook in andere delen van de wereld dus daar zal ook wel wat heen verdwijnen neem ik aan.
Ik vond Paul de Leeuw het juist zo leuk doen. Die bracht er nog een beetje humor in wat toch ook wel leuk is, ook al is de aanleiding van de uitzending nog zo triest. Martijn Krabbé daarentegen..

En tuurlijk willen bn'ers laten zien hoe goed ze zijn, maar ik geloof toch ook in het goede van elk mens dat ze het ook daadwerkelijk erg vinden wat er is gebeurd en dat ze ook echt willen helpen.
En als je als bekende nederlander nou het best kan helpen door een beetje interessant te doen of door een liedje te zingen, waarom niet?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 22:45
PV
PV is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-01-2005 @ 23:39 :
Ik vond Paul de Leeuw het juist zo leuk doen. Die bracht er nog een beetje humor in wat toch ook wel leuk is, ook al is de aanleiding van de uitzending nog zo triest. Martijn Krabbé daarentegen..

En tuurlijk willen bn'ers laten zien hoe goed ze zijn, maar ik geloof toch ook in het goede van elk mens dat ze het ook daadwerkelijk erg vinden wat er is gebeurd en dat ze ook echt willen helpen.
En als je als bekende nederlander nou het best kan helpen door een beetje interessant te doen of door een liedje te zingen, waarom niet?
Maar hij is zo ontzettend druk, dat irriteert me. Martijn Krabbe vond het helemaal geweldig dat hij mocht presenteren denk ik

Over die BN' ers ben ik het met je eens, laat hun maar doen waar zij goed in zijn, of dat nu zingen, voetballen of radio maken is. Zolang het geld maar bij het goede doel terecht komt.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 23:04
Verwijderd
wat een hype. het is een goed initiatief daar niet van, en ook ik heb mn geld wel gestort, maar het komt meer op me over van kijk eens hoeveel geld ik stort! een beetje overdreven, hoewel het aan de andere kant wel aardig werkt. ik kan het alleen niet aanzien, al dat geslijm
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 23:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
PV schreef op 06-01-2005 @ 23:45 :
Maar hij is zo ontzettend druk, dat irriteert me. Martijn Krabbe vond het helemaal geweldig dat hij mocht presenteren denk ik

Over die BN' ers ben ik het met je eens, laat hun maar doen waar zij goed in zijn, of dat nu zingen, voetballen of radio maken is. Zolang het geld maar bij het goede doel terecht komt.
haha, dat van martijn krabbé vond ik ook wel ja
en paul de leeuw was idd heel druk, dat klopt wel. alleen ik vind hem bijna altijd wel leuk, dus ik vond dat niet zo erg. Ik kan me wel voorstellen dat je je daaraan ergerde.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2005, 00:20
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 06-01-2005 @ 21:26 :
ja 2 vliegen in 1 klap tlijkt net een concurrentie stirjd te worden wie het meest betaald
Ja...dus? Het gaat er toch om dat die mensen daar hulp krijgen? Wat maakt het dan in godsnaam uit hoe mensen of bedrijven geven? Liever een bedrijf dat 1 miljoen geeft dat eigenlijk hun naam wil zien, dan een bedrijf dat tienduizend geeft en verder anoniem blijft.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 01:05
Verwijderd
Ik vond het wel leuk om te zien. Jammer dat er geen gebruik werd gemaakt van insets (mini schermpjes zodat we kunnen meer tegelijkertijd kunnen volgen) of een balk á la CNN.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 10:06
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Wel leuk dat ze BN-ers achter die telefoon zetten, dat motiveert toch om te bellen lijkt me.

En die Martijn Krabbé presenteerde echt bagger, hij had niet eens vragen klaar en stelde daardoor de meest idiote vragen a-la Oerlemans
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 11:18
Spanish rose..*
Avatar van Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Het was duidelijk allemaal over de top, maar het heeft gewerkt : ruim 112 miljoen euriiii. Dus alles is goed gekomen

Rtl boulevard was echt gaaaaf .. (Beau : Het wordt hier een gay-ontmoetings plaats ) & mies bouwman
__________________
Wat denk je nou?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 12:05
Rimmer_Dall
Rimmer_Dall is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 06-01-2005 @ 21:09 :
Overdreven, mensen die geld willen geven hebben het nu al gedaan, mensen die dat niet willen gaan dat ook niet doen, beide partijen worden gek.
Sorry, ik kan het niet laten je te quoten. Ik wil ook alle mensen die gisteren zo zaten te zeuren over de onzinnigheid van de show erop wijzen hoeveel het gescheeld zou hebben als deze 'overdreven show' niet zou hebben plaatsgevonden. Het doel heiligt in dit geval de middelen blijkt maar weer. Geweldige actie!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 12:09
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 07-01-2005 @ 11:06 :
Wel leuk dat ze BN-ers achter die telefoon zetten, dat motiveert toch om te bellen lijkt me.
Ja, precies. Je kan zeggen wat je wilt, maar k geloof dat er genoeg mensen gisteravond dachtne: "Ik ga wel bellen, straks krijg ik Katja Schuurman/Wim Kok/Guus Hiddink/Inge de Bruijn/Wouter Bos aan de telefoon". En het maakt toch niet uit hoe commercieel het was of hoe 'stom' dat een groep bekende zangers een liedje zingt, zo lang het geld opbrengt is het toch prima?

&Ja, ook andere partijen hebben geld nodig, maar in Azie ook. Dus als dat op deze manier kan, dan vind ik 't belachelijk om te zeggen: "Ik vind het een stomme actie, dat doen ze toch ook niet voor Afrika?" Het brengt geld op.. dat is het belangrijkst.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 12:14
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-01-2005 @ 21:24 :
Ik erger me aan die man die 'euro' niet kan uitspreken, maar telkens 'uuro' zegt

Maar ik kijk wel, want dat moet ik van mezelf
groninger
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 12:18
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik heb een kwartier gekeken en werd toen gek van de chaos en het overdreven 'kijk-mij-eens-geweldig-zijn'gedrag van BN'ers. Het is wel goed dat ze er aan meewerken omdat veel mensen op deze manier gemotiveerd worden geld te storten, maar ik heb er zelf geen gehoefte aan om dat te gaan kijken.
Ik had voor deze tv- en radio-actie al geld gestort en was niet van plan dat nog een keer te doen.

Maar goed... hoe irritant ik het programma ook vond, het heeft wel ontzettend veel geld opgeleverd en dus is het een goed initiatief geweest.
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 12:22
Zozo
Zozo is offline
Niet gekeken, heb allang gestort.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 17:19
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
heb de hele avond naar alles gekeken, vond t erg indrukwekkend. Ik heb niet extra geld gestort ofzo, dat had ik al gedaan. Ik vond het echt een geweldige actie.
Bij hart van nederland zag je beelden die ik nog nooit eerder had gezien, echt afgruwelijke beelden van kinderen die overvallen worden door t water en een nederlandse toerist die t alleen nodig vond om zichzelf te redden. Dat vond ie wel weer genoeg, vertelt ie met een biertje in zn handen
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 17:47
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Sasz schreef op 07-01-2005 @ 18:19 :
heb de hele avond naar alles gekeken, vond t erg indrukwekkend. Ik heb niet extra geld gestort ofzo, dat had ik al gedaan. Ik vond het echt een geweldige actie.
Bij hart van nederland zag je beelden die ik nog nooit eerder had gezien, echt afgruwelijke beelden van kinderen die overvallen worden door t water en een nederlandse toerist die t alleen nodig vond om zichzelf te redden. Dat vond ie wel weer genoeg, vertelt ie met een biertje in zn handen
Ja omg die toerist Afschuwelijke lui, die op 50 m. afstand op het strand liggen te luieren. Als je nou 500 km. verderop zit, okee. Maarja.

En ik heb ook gekeken, vond de show niet echt boeiend, maar de (niet eerder?) vertoonde beelden wel. Het concert heb ik ook deels gekeken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-01-2005, 17:49
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
das waar de show zelf was totaal niet boeiend en erg rommelig ook...
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 20:51
J3s
Avatar van J3s
J3s is offline
Ik werd ook echt wel stapelgek van die Paul de Leeuw
__________________
We never will think, we never will think..That's wonderfull, that's life...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 21:43
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Sasz schreef op 07-01-2005 @ 18:19 :
een nederlandse toerist die t alleen nodig vond om zichzelf te redden. Dat vond ie wel weer genoeg, vertelt ie met een biertje in zn handen
'Iedereen leeft toch voor z'n eigen he' Stereotype Heineken-zuipend brallende Hollander
Bah bah; op zo'n moment schaam ik me dat ik een Nederlander ben.
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 21:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 07-01-2005 @ 22:43 :
'Iedereen leeft toch voor z'n eigen he' Stereotype Heineken-zuipend brallende Hollander
Bah bah; op zo'n moment schaam ik me dat ik een Nederlander ben.
Ik vond het feit dat ie gewoon de toerist uithangt niet eens erg. Ik denk dat de Aziërs maar al te graag hebben dat mensen hun vakantie nu niet gaan annuleren maar gewoon komen. Het zijn hun inkomsten die ze voorlopig toch al niet veel zullen hebben.
Maar zijn opmerking en de manier waarop ie het zei vond ik wel erg.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 07-01-2005 @ 22:48 :
Aziërs



ik vind het een beetje jammer dat er al zoveel mensen de pijp uit zijn in pakum beet een afrikaanse burgeroorlog, miljoenen doden, miljoenen vluchtelingen, en daar kijkt niemand naar op of om.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 10:43
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 07-01-2005 @ 22:43 :
'Iedereen leeft toch voor z'n eigen he' Stereotype Heineken-zuipend brallende Hollander
Bah bah; op zo'n moment schaam ik me dat ik een Nederlander ben.
ja dat vond ik ook al!
ok, ze willen dat het toerisme terugkomt, maar toch niet meteen als ze nog lijken aan t ruimen zijn en ze hotels en winkels nog moeten opbouwen???
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 11:21
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-01-2005 @ 22:48 :
Ik vond het feit dat ie gewoon de toerist uithangt niet eens erg.
Dat was ook niet precies wat ik bedoel; maar de inhoud van wat hij, de lekker egoïstische asociale Nederlander, zei was gewoon te triest voor woorden.
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 11:41
PV
PV is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 07-01-2005 @ 23:54 :



ik vind het een beetje jammer dat er al zoveel mensen de pijp uit zijn in pakum beet een afrikaanse burgeroorlog, miljoenen doden, miljoenen vluchtelingen, en daar kijkt niemand naar op of om.
Dit is spectaculairder, een gevolg van de natuur en er zijn ook nog eens Nederlanders bij betrokken.. wat wil je nog meer.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 12:33
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
heb het gekeken, vond het wel goed dat balkie erbij was!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 07-01-2005 @ 22:43 :
'Iedereen leeft toch voor z'n eigen he' Stereotype Heineken-zuipend brallende Hollander
Bah bah; op zo'n moment schaam ik me dat ik een Nederlander ben.
Ja, we zijn zo erg dat we zomaar 112 miljoen doneren.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 14:09
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
PV schreef op 08-01-2005 @ 12:41 :
Dit is spectaculairder, een gevolg van de natuur en er zijn ook nog eens Nederlanders bij betrokken.. wat wil je nog meer.
je hebt wel gelijk, niemand besteed daar aandacht aan, terwijl dat allemaal ook heel erg is. we laten ze daar maar een beetje doorvechten enzo. waar is amerika als je t nodig hebt
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 14:30
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 08-01-2005 @ 14:17 :
Ja, we zijn zo erg dat we zomaar 112 miljoen doneren.
I know... ik zeg niet voor niks 'op zo'n moment'.
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25.