Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2005, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Piercingske schreef op 11-01-2005 @ 20:27 :
20 euro is eigenlijk nog veel voor een piercing buiten huis

haha en voor hoeveel zou jij het dan doen?
Advertentie
Oud 12-01-2005, 14:23
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 12-01-2005 @ 14:18 :
haha en voor hoeveel zou jij het dan doen?
Ik vind van mijn eigen dat ik nog niet voldoende ervaring heb,
Praktijk ervaring om het buiten huis te doen

Ik wil wel zeker mijn eigen shop hebben binnen een paar jaar.
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 12-01-2005, 16:39
Verwijderd
bomen en piercing topics die niet door ********** geopend zijn zijn vet relaxed
Oud 12-01-2005, 17:27
Blurry
Avatar van Blurry
Blurry is offline
Oorbellen zijn wel mooi, maar ik houd niet van piercings.
__________________
Your Best Isn't Good Enough
Oud 12-01-2005, 18:07
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Blurry schreef op 12-01-2005 @ 18:27 :
Oorbellen zijn wel mooi, maar ik houd niet van piercings.
dus?
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 12-01-2005, 18:17
Verwijderd
kan ik oorbellen beter laten schieten of piercen? en hoe duur is dat ongeveer?
Oud 12-01-2005, 18:23
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 12-01-2005 @ 19:17 :
kan ik oorbellen beter laten schieten of piercen? en hoe duur is dat ongeveer?
das in dit topic nu ook al duizend keer aan bod geweest.
maar omdat ik de beroerdste niet ben:
piercen, ong. 35 euro

__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 12-01-2005, 18:26
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 12-01-2005 @ 19:17 :
kan ik oorbellen beter laten schieten of piercen? en hoe duur is dat ongeveer?
Dit is dus iets wat ik belachelijk vind van piercers...
Altijd meer als 20 euro vragen voor een gewoon oorbel
Echt schandalig.
Ik zou er gewoon een 5 a 7 euro vor vragen

En verder moet je zelf weten.
Als je die niet gaat stretchen ofzo,
neem dan maar schieten

Veel goedkoper
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 12-01-2005, 18:49
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Ehm.... het gaat toch niet om de plaats van het piercen maar gewoon om het feit dat naalden en ontsmettingspul en alles ook geld kosten?? Of je dan je navel of je oor laat piercen.... de kosten voor de piercer zijn hetzelfde dus mag hij er ook hetzelfde bedrag voor vragen. Je hebt nog altijd de keuze om te laten schieten en de kans te lopen je oor te verpesten.
Oud 12-01-2005, 19:05
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
merijn schreef op 12-01-2005 @ 19:49 :
Ehm.... het gaat toch niet om de plaats van het piercen maar gewoon om het feit dat naalden en ontsmettingspul en alles ook geld kosten?? Of je dan je navel of je oor laat piercen.... de kosten voor de piercer zijn hetzelfde dus mag hij er ook hetzelfde bedrag voor vragen. Je hebt nog altijd de keuze om te laten schieten en de kans te lopen je oor te verpesten.
Jou mening...
Maar ik weet wat een piercing juist kost met alles afgetrokken...
En verder ben ik het niet eens...
Ze willen dat mensen hun oren piercen,
Maar als dan de juweliers hun bedragen lager doen dan piercers is het logisch dat ze het laten schieten....
Dusjah, waarom dan niet de prijzen van gewoon een lelletje te piercen te verlagen totdat al die juweliers die het nog doen te laten ontdekken dat iedereen het wilt laten piercen...
Veiliger en beter...
En ofwel moesten ze al die juweliers het verbieden...

Het is trouwens ook niet eerlijk,
Dat sommige winkels piercings verkopen,
Dat is nog zo iets om te discussieren...
Net hetzelfde als wat ik hier boven schreef...
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 12-01-2005, 20:55
kieviet
kieviet is offline
even een vraagje,hoe zit het met de achterkant van een tragus piercing als je zo een knopje hebt zeg maar.Want als het een gewoon achterkantje is van een normale oorbel dan kan je toch bv geen oordopjes meer in.
Oud 12-01-2005, 20:59
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
kieviet schreef op 12-01-2005 @ 21:55 :
even een vraagje,hoe zit het met de achterkant van een tragus piercing als je zo een knopje hebt zeg maar.Want als het een gewoon achterkantje is van een normale oorbel dan kan je toch bv geen oordopjes meer in.
achterkantje van een normale oorbel betekent schieten --> bah dat is slecht.
maar je hebt gelijk, ook als je het laat piercen kunnen oordopjes lastig of niet zitten. maar gelukkig bestaat er de koptelefoon eh
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 12-01-2005, 21:14
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
kieviet schreef op 12-01-2005 @ 21:55 :
even een vraagje,hoe zit het met de achterkant van een tragus piercing als je zo een knopje hebt zeg maar.Want als het een gewoon achterkantje is van een normale oorbel dan kan je toch bv geen oordopjes meer in.
Ik heb vanalles in mijn oor...
En ik kan nog steeds oordopjes,
Gewoon effe gewoon worden
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 13-01-2005, 06:54
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ja, die 6 mm is mooie grootte... die kan je dus zo krijgen? whoeptiedoe!
__________________
ChIcHiNg!
Oud 13-01-2005, 07:09
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 13-01-2005 @ 07:54 :
ja, die 6 mm is mooie grootte... die kan je dus zo krijgen? whoeptiedoe!
Neen, de 6mm die moet je stretchen
Maar je kan wel al een groter gaatje als 1,2mm direct krijgen en dan stretchen. Maar stretchen mag je wel pas om de maand... Dusjah...
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 13-01-2005, 09:25
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Fuckerdefuck fuck.

Mijn vorige traguspiercing is uitgegroeid, daarom heb ik nu een nieuwe. Deze is iets minder lief voor mijn oortje.
Ik heb op zich wel ervaring met gaatjes door mijn kraakbeen, maa dit heb ik nog nooit meegemaakt..

Ik heb er 4 dagen nadat ik hem had op geslapen (ja, het rollen houd je niet in bedwang) en ik zal wel heel raar hebben gedaan in m'n slaap want het is mega ontstoken en doet echt mega veel pijn.

Ik had een potje desinfecterend middel gehad MET alcohol, maar dit is gewoon te sterk en bijt te erg.

Ik maak het nu gewoon schoon met water en maak het dan voorzichtig droog met wc papier.

Wat kan ik nog meer doen, iemand tips? Hoelang duurt het zweren ongeveer?
Oud 13-01-2005, 09:36
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Citaat:
Oma schreef op 11-01-2005 @ 18:37 :
He ik ga binnekort ws eskimo laten piercen. Weet iemand of je een (zichtbare) litteken overhoud als je hem er over aantal jaartje weer uithaalt??
Ik heb een vriendin die hem eruit heeft moeten halen voor haar werk.
Het resultaat is niet echt florisant. Haar lip is hard geworden en aan de binnenkant zeg maar zit nu hard littekenweefsel.
Maar dit hoeft natuurlijk niet bij iedereen te gebeuren hè.
Oud 13-01-2005, 09:38
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 13-01-2005 @ 10:25 :
Fuckerdefuck fuck.

Mijn vorige traguspiercing is uitgegroeid, daarom heb ik nu een nieuwe. Deze is iets minder lief voor mijn oortje.
Ik heb op zich wel ervaring met gaatjes door mijn kraakbeen, maa dit heb ik nog nooit meegemaakt..

Ik heb er 4 dagen nadat ik hem had op geslapen (ja, het rollen houd je niet in bedwang) en ik zal wel heel raar hebben gedaan in m'n slaap want het is mega ontstoken en doet echt mega veel pijn.

Ik had een potje desinfecterend middel gehad MET alcohol, maar dit is gewoon te sterk en bijt te erg.

Ik maak het nu gewoon schoon met water en maak het dan voorzichtig droog met wc papier.

Wat kan ik nog meer doen, iemand tips? Hoelang duurt het zweren ongeveer?
misschien helpt t om 2 keer per dag te wassen met uni-cura zeep. dan hou je t iig goed schoon. je kan ook naar de piercingshop gaan voor ontzmettingsmiddel en dat na t wassen met uni-cura erop doen.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 13-01-2005, 09:54
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 13-01-2005 @ 07:54 :
ja, die 6 mm is mooie grootte... die kan je dus zo krijgen? whoeptiedoe!
Bij de Dragon kosten tunnels 35 euro. Even dat je weet dat je daar dus niet heen moet gaan.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 13-01-2005, 10:00
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 13-01-2005 @ 10:25 :
Fuckerdefuck fuck.

Mijn vorige traguspiercing is uitgegroeid, daarom heb ik nu een nieuwe. Deze is iets minder lief voor mijn oortje.
Ik heb op zich wel ervaring met gaatjes door mijn kraakbeen, maa dit heb ik nog nooit meegemaakt..

Ik heb er 4 dagen nadat ik hem had op geslapen (ja, het rollen houd je niet in bedwang) en ik zal wel heel raar hebben gedaan in m'n slaap want het is mega ontstoken en doet echt mega veel pijn.

Ik had een potje desinfecterend middel gehad MET alcohol, maar dit is gewoon te sterk en bijt te erg.

Ik maak het nu gewoon schoon met water en maak het dan voorzichtig droog met wc papier.

Wat kan ik nog meer doen, iemand tips? Hoelang duurt het zweren ongeveer?
Ervaring van kraakbeen en tragus is een groot verschil.
Een heel groot ook nog wel...

Maarjah, is normaal en niet-normaal...
Een tragus piercing is niet voor nix zo'n gevoelige en gevaarlijke piercing...

Verzorg ze maar goed, want dat is super belangrijk...
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 13-01-2005, 11:19
Verwijderd
Citaat:
leucomelas schreef op 12-01-2005 @ 12:11 :
voor mijn vriends verjaardag ben ik van plan hem een tunneltje (?) te geven, maar hoe gaat dat nou precies? wordt er eerst gewoon een gaatje geschoten waarna je dat zelf moet oprekken of wordt er meteen een hap vel uit je oor geponst? het is de bedoeling dat het niet zon groot gat gaat worden, maar een klein subtiel openingetje.... en als je het zelf moet oprekken, hoe lang duurt dat dan ongeveer? moet je na een bepaalde tijd steeds een mm groter nemen of voel je dat zelf aan? "oh, mijn oor is weer genezen, laat ik er een grotere doordouwen"?
je kan hem er wel 1 cadeau doen maar hij zal toch zelf moeten stretchen. Of hij zou de controle uit handen willen geven aan een piercer die het doet, of jij, maar dat zou ik nooit doen.
Oud 13-01-2005, 13:25
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Danique schreef op 13-01-2005 @ 12:19 :
je kan hem er wel 1 cadeau doen maar hij zal toch zelf moeten stretchen. Of hij zou de controle uit handen willen geven aan een piercer die het doet, of jij, maar dat zou ik nooit doen.
Als je niet weet welke grootte,
Moet je niet altijd stretchen...

Een 2mm of meer kan je nog altijd laten piercen in 1 x

Zelf stretchen zonder kennis ben ik persoonlijk tegen,
Maar dat had ik op de vorige pagina al duidelijk gemaakt
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 13-01-2005, 14:49
Verwijderd
Ja maar zij wil 6mm voor hem zei ze al

nee stretchen zonder voorkennis is slecht maar zo moeilijk is het niet. je hebt handige stretchers en als je gewoon mm voor mm doet kan het geen kwaad lijkt me.
Ik heb nu nog allemaal tunnels liggen van 3 t/m 7mm die ik er altijd een aantal weken in liet zitten voor ik verder ging.
Oud 13-01-2005, 15:19
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Danique schreef op 13-01-2005 @ 15:49 :
Ja maar zij wil 6mm voor hem zei ze al

nee stretchen zonder voorkennis is slecht maar zo moeilijk is het niet. je hebt handige stretchers en als je gewoon mm voor mm doet kan het geen kwaad lijkt me.
Ik heb nu nog allemaal tunnels liggen van 3 t/m 7mm die ik er altijd een aantal weken in liet zitten voor ik verder ging.
Aantal weken?
Tjah, ik hoop dat het in ieder geval al meer als 3 a 4 weken was
En je bent de tunnel of sierraad van 2 mm blijkbaar vergeten?
En jah, ik keur het eigenlijk totaal af...
Je kan eigenlijk wel wat kwaad hoor,
Maar dat zal wel nog eens iemand ondervinden die het zelf doet
En trouwens, bij een piercer is het ook helemaal niet duur om te stretchen.
Iedereen denkt maar altijd van oww.. stretchen is makkelijk en zonder problemen.. maar dat is vaak niet zo hoor. Maarjah.
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 13-01-2005, 15:26
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 13-01-2005 @ 16:19 :
Aantal weken?
Tjah, ik hoop dat het in ieder geval al meer als 3 a 4 weken was
En je bent de tunnel of sierraad van 2 mm blijkbaar vergeten?
En jah, ik keur het eigenlijk totaal af...
Je kan eigenlijk wel wat kwaad hoor,
Maar dat zal wel nog eens iemand ondervinden die het zelf doet
En trouwens, bij een piercer is het ook helemaal niet duur om te stretchen.
Iedereen denkt maar altijd van oww.. stretchen is makkelijk en zonder problemen.. maar dat is vaak niet zo hoor. Maarjah.
jaaaaaaaa we weten nou wel wat je van zelf stretchen vind hoor
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 13-01-2005, 15:33
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 13-01-2005 @ 16:26 :
jaaaaaaaa we weten nou wel wat je van zelf stretchen vind hoor
Jah, sorry hoor
Tis als je eens iets aan de hand hebt,
Dan spreek je wel anders...
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 13-01-2005, 15:33
Verwijderd
idd...iedereen zo zijn eigen manier he?
ik zou het zelf nooit door iemand anders laten doen. Je voelt toch zelf het beste wanneer het pijn begint te doen en wanneer je moet stoppen? Ik wel iig.

2mm tunnel? Wat hèb je eraan! Gewoon een 1,6 ring of staaf met nog wat oorbellen. Of een stretchertje tot 3mm zoals ik. Scheelt je heel wat geld.
Ik liet tunnels er meestal 2 of 3 weken in zitten, meer heb ik niet nodig gehad.
Oud 13-01-2005, 15:35
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 13-01-2005 @ 16:33 :
Jah, sorry hoor
Tis als je eens iets aan de hand hebt,
Dan spreek je wel anders...
Alsof er niets kan gebeuren als je het professioneel laat doen...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 13-01-2005, 15:35
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 13-01-2005 @ 16:33 :
Jah, sorry hoor
Tis als je eens iets aan de hand hebt,
Dan spreek je wel anders...
ik weet echt wat ik doe, geloof me en sommige mensen niet, naja dat is hun eigen schuld.
en dit is een meningsverschil waar we toch niet uitkomen dus ik vind dat we het er niet meer over gaan hebben om uit de hand loping te voorkomen
jij hebt duidelijk jouw mening en 'wij' (ik ben niet de enige) de onze.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 13-01-2005, 15:43
Verwijderd
ja en er zijn wel dommere mensen, kijk maar op bmezine. mensen met potloden in hun oor of 30 oorbellen door een gat....
Oud 13-01-2005, 15:51
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 13-01-2005, 15:58
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Qamra schreef op 13-01-2005 @ 16:35 :
Alsof er niets kan gebeuren als je het professioneel laat doen...
Nope
En die weten ook moest het gebeuren hoe ze het moeten oplossen en verzorgen, ...

En ok.
I shut up
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 13-01-2005, 17:04
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
heel erg offtopic: Piercingske, ik vind dat je een hele vervelende manier van schrijven hebt. Naja... misschien stoor alleen ik me er aan, maar gewone volzinnen lezen makkelijker.

ontopic: wat is het verschil tussen zelf stretchen en laten stretchen? Als het gat er al zit en echt goed genezen is dan kan je er best een beetje mee spelen en het heel langzaam oprekken. Ik heb zelf gestretcht naar 12 mm en dat is allemaal prima gegaan. Heb er een heel mooi gat aan overgehouden.
Oud 13-01-2005, 17:30
Verwijderd
hij;s een belg he
Oud 13-01-2005, 18:01
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Danique schreef op 13-01-2005 @ 18:30 :
hij;s een belg he
Ik zwijg al


En voor de geinterresseerde, Emilio is in Europa
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 13-01-2005, 18:19
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 13-01-2005 @ 16:58 :
Nope
En die weten ook moest het gebeuren hoe ze het moeten oplossen en verzorgen, ...
Neuh Ik heb nog veel meer vertrouwen in een hartchirurg en die kan ook vanalles behoorlijk verprutsen. En die heeft zelfs 10 jaar geleerd.. Dus het lijkt me sterk dat een piercer zomaar ALLES goed kan doen.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 13-01-2005, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Piercingske schreef op 13-01-2005 @ 19:01 :


En voor de geinterresseerde, Emilio is in Europa
estevez????
Oud 14-01-2005, 14:12
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 13-01-2005 @ 19:01 :
Ik zwijg al


En voor de geinterresseerde, Emilio is in Europa
hij is een tijdje terug een aantal weken hier in maastricht in een piercing shop geweest, kon je ook met vanalles door hem geholpen worden(niet alleeen piercen dus..)
Oud 14-01-2005, 14:25
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 14-01-2005 @ 15:12 :
hij is een tijdje terug een aantal weken hier in maastricht in een piercing shop geweest, kon je ook met vanalles door hem geholpen worden(niet alleeen piercen dus..)
Welke piercingshop in Maastricht?
Jammer dat ik dat niet wist
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 14-01-2005, 16:23
Verwijderd
met een tongpiercing zou je dan ook zelf je staafje kunnen verwisselen na 2 weken? Want ik vind het nogal stom om daar 20/25 euro voor bij te betalen.
Oud 14-01-2005, 16:30
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 14-01-2005 @ 17:23 :
met een tongpiercing zou je dan ook zelf je staafje kunnen verwisselen na 2 weken? Want ik vind het nogal stom om daar 20/25 euro voor bij te betalen.
Jah, tuurlijk. Net hetzelfde als bij een staafje in je tepel of oor of waar dan ook
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 14-01-2005, 16:37
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 14-01-2005 @ 17:23 :
met een tongpiercing zou je dan ook zelf je staafje kunnen verwisselen na 2 weken? Want ik vind het nogal stom om daar 20/25 euro voor bij te betalen.
Jawoor, kan best. Het is alleen makkelijk als er iemand bij je is die het al vaker gedaan heeft. Dan kan die je tips geven. Het is namelijk nogal een geprigel. Ik heb zelf na 6 dagen het staafje verwisseld. Van een lang staafje heb je alleen maar last. Je moet alleen even goed kijken of je tong niet meer dik is. Dan kan je beter nog even wachten.

@ piercingske: je manier van schrijven is je helemaal vergeven hoor, ik ben dol op Belgen Niet verder vertellen hoor, maar ik woon zelfs samen met een Vlaamse
Oud 14-01-2005, 17:23
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
merijn schreef op 14-01-2005 @ 17:37 :
Jawoor, kan best. Het is alleen makkelijk als er iemand bij je is die het al vaker gedaan heeft. Dan kan die je tips geven. Het is namelijk nogal een geprigel. Ik heb zelf na 6 dagen het staafje verwisseld. Van een lang staafje heb je alleen maar last. Je moet alleen even goed kijken of je tong niet meer dik is. Dan kan je beter nog even wachten.

@ piercingske: je manier van schrijven is je helemaal vergeven hoor, ik ben dol op Belgen Niet verder vertellen hoor, maar ik woon zelfs samen met een Vlaamse
HiHi... Dank je

En idd, eerst goed zien of je tong genezen is. En dan je staafje erin zetten. Best kan je al eens oefenen van het vast te draaien van het staafje enzo. Maar ik denk dat je wel ervaring hebt met een staafje.
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 14-01-2005, 21:08
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
http://www.bmezine.com/pierce/01-ear...megl007508.jpg
ik wil deeeesss
mini tunnels <3
maar dan kan ik geen oorbellen meer in
liever afwisseling
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 14-01-2005, 21:16
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
kuik schreef op 14-01-2005 @ 22:08 :
http://www.bmezine.com/pierce/01-ear...megl007508.jpg
ik wil deeeesss
mini tunnels <3
maar dan kan ik geen oorbellen meer in
liever afwisseling

ik zie bijna nog geen verschil, tussen een knopje en dat, dat is nogal erg klein
__________________
Oud 14-01-2005, 22:06
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 13-01-2005 @ 11:00 :
Ervaring van kraakbeen en tragus is een groot verschil.
Een heel groot ook nog wel...

Maarjah, is normaal en niet-normaal...
Een tragus piercing is niet voor nix zo'n gevoelige en gevaarlijke piercing...

Verzorg ze maar goed, want dat is super belangrijk...
Is mijn 2e traguspiercing

Maargoed, wat ik wilde zeggen:
UNICURA is God
Oud 15-01-2005, 08:21
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 14-01-2005 @ 23:06 :

UNICURA is God
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 15-01-2005, 11:58
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
kuik schreef op 14-01-2005 @ 22:08 :
http://www.bmezine.com/pierce/01-ear...megl007508.jpg
ik wil deeeesss
mini tunnels <3
maar dan kan ik geen oorbellen meer in
liever afwisseling
mini tunnel?
de enige minitunnel die ik ken is toch 3 mm
anders is het geen tunnel
Oud 15-01-2005, 12:04
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Gadje schreef op 15-01-2005 @ 12:58 :
mini tunnel?
de enige minitunnel die ik ken is toch 3 mm
anders is het geen tunnel
Idd... 3mm is het kleinste...
Soms vind je zelfs die tunnels nog niet
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 15-01-2005, 12:27
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 15-01-2005 @ 13:04 :
Idd... 3mm is het kleinste...
Soms vind je zelfs die tunnels nog niet
in de winkel of in iemands oor?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote piercingtopic.
Luna
500 11-03-2005 14:53
Lichaam & Gezondheid Zelf een piercing zetten.
Metal_Wolf
35 04-02-2005 21:24
Lichaam & Gezondheid navelpiercing onstoken
nicklesswarior
11 21-11-2004 14:41
Lichaam & Gezondheid Tongpiercing
Misfit
3 30-01-2004 17:42
Lichaam & Gezondheid piercing door tongriem?
toto
19 03-10-2003 18:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.