Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2005, 12:50
Theice
Theice is offline
Hoe is jouw carrière tot nu toe verlopen en hoe wil je deze gaan voortzetten? Ik ben benieuwd...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2005, 12:51
Theice
Theice is offline
Ikzelf begon na enkele jaren Freinet basisonderwijs op een mavo school met een nogal artistieke inslag waarna ik na 1 leerjaar een overstap heb gemaakt naar speciaal onderwijs i.v.m. Dyslexie. De mavo heb ik nooit afgemaakt ik ben na het derde leerjaar een verkorte mbo opleiding in de richting zorg en welzijn gaan welke ik na 1 jaar succesvol afrondde.

Na deze opleiding heb ik ongeveer een jaar in het leger gezeten en toen ik daar uit kwam ben ik een half jaar gaan werken als telefonisch verkoper op een call center en deed ik enkele cursussen op het gebied van sales, marketing en communicatie.

N.a.v. Een advertentie in de krant heb ik toen gesolliciteerd op een vacature genaamd commercieel medewerker binnendienst voor 20 u.p.w. en ben ik aangenomen. De rest van de tijd investeerde ik in freelance verkoop werkzaamheden voor een bedrijfje dat zich bezighoud met nieuwe media. Na een halfjaar als commercieel medewerker binnendienst te hebben gewerkt heb ik promotie gemaakt naar account manager buitendienst m.b.t. telecom diensten voor de zakelijke markt.

Inmiddels heb ik een overstap gemaakt naar een ander bedrijf waar ik sinds kort account manager ben bij een Internet Service Provider en waar vanuit ik me bezighoud met het ontwikkelen en verkopen van nieuwe media projecten. Ik hoop in de komende jaren een sterk contacten netwerk op te bouwen en wil ergens in de komende 5 tot 10 jaar mijn eigen nachtclub openen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:08
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Mijn carriere begon toen ik 11 was, toen ging ik voor een paar weken tulpen koppen net buiten het dorp.

Daarna heb ik met een vriendin TV gidsen rondgebracht voor Media Expresse, paar maandjes gedaan. In die zomer heb ik met haar ook nog een veld Lelies gekopt - drie dagen waren we klaar.

Toen moest ik van mama maar eens vast werk regelen en ben ik in de lokale supermarkt begonnen. Vier jaar gewerkt.

Nu ben ik sinds 22 December aan het werk bij NEMO en het bevalt me zeer goed, zeker mijn leukste bijbaan tot nu toe. Ik hoop dit baantje te kunnen houden tot ik klaar ben met studeren en dan wil ik gewoon 'overgaan' in een fulltime baan.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 23:53
Sartre
Sartre is offline
ik wil er niks mee te maken hebben.
__________________
Единый, могучий Советски
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 23:57
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Over een paar maanden ben ik klaar met het vwo en dan ga ik op wereldreis, carriere is niets voor mij.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 00:06
Verwijderd
Och, ik heb alleen maar kutbaantjes gehad in mijn leven. Wel veel verschillende: magazijnmedewerker, heftruckchauffeur, telemarketeer, kasbalie bij ABN Amro, administratie op een grote jeugdgevangenis, in een kwekerij, in een conservenblikjesfabriek. You name it. Ik heb met baantjes echter nooit de bedoeling gehad carrière te maken. Ik wilde gewoon lekker dom stampwerk, hersens op nul en geld verdienen.

Mijn 'echte' carrière loopt via de universiteit momenteel over in een aanbod van het op één na grootste advocatenkantoor van Nederland. Scriptie schrijven, belletje naar kantoor en ik kan aan de slag.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 00:12
Verwijderd
Ik werk nu ruim een jaar lang voor het NRC Handelsblad, de slijpsteen voor de geest.

Als bezorger. ^_^
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 22-01-2005 @ 00:57 :
Over een paar maanden ben ik klaar met het vwo en dan ga ik op wereldreis, carriere is niets voor mij.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 08:32
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
10 jaar - bakjes papieren
13 jaar - bonen
15 jaar - minikomkommers en diverse krantenwijkjes
16 jaar - pepers en mavo
19 jaar - koerier en manusje van alles bij een bouwbedrijf tot 23
20 jaar - MTS bouwkunde
23 jaar - HTS bouwkunde
24 jaar - programmeur (ging niet goed met bedrijf)
25 jaar - assistent projectleider bouwakoestiek en bouwfysica

Hoop ooit senior projecleider of adviseur te worden daar.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 10:16
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
als je het heel graag wil en ervoor gaat, zal het vast wel lukken
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 11:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
14 - krantenwijkje
15 - Zwart webhosting inkoop/verkoop
18 - Start eigen VOF

toekomst: 19 - hopelijk afronding VWO en wat financiele onafhankelijkheid middels bedrijfje. Dan naar delft voor de technische natuurkunde
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 16:14
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik werk al 5 jaar bij dezelfde werkgever en sta te springen om een andere baan.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 22:16
Hagel
Hagel is offline
mavo-havo-hbo-Verpleegkunde (na wat andere mislukte studies )

- Hema 5.5 jaar weekendbaantje
- Van bree 4 maanden fulltime (faillisement dus ontslagen)
- Music store weekendbaantje

en nnog wat klein baantjes als vakkenvullen en callcentre

Over 3.5 jaar hoop ik als Verpleegkundige aan de slag te kunnen gaan in de geestelijke gezondheidszorg.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15.