Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2005, 23:25
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
snuggles schreef op 16-06-2005 @ 00:19 :
prachtig werk meis
Dankjewel
__________________
I love mittens made out of kittens
Advertentie
Oud 16-06-2005, 09:11
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik denk dat ik mn dreads vandaag maar eens voor t eerst ga verven, ben benieuwd
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 16-06-2005, 09:18
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 14-06-2005 @ 17:08 :
Vraagje: Ik heb m'n dreads nu bijna 1,5 week ofzo (gezet door the exploding boy) maar ik ben niet echt tevreden. Ze zijn zeer pluizig, ik dacht dat misschien kwam omdat er geen permanentvloeistof in is gegaan.

Bestaat de mogelijkheid dat ik dit nu nog gewoon zelf doe, heeft dat nog zin? En heb je daarvoor rollers nodig?
hoort gewoon zo hoor, duurt wel even voor ze echt vast gaan zitten. Heeft weinig zin om er permanentvloeistof in te doen. Ze waren gewoon goed getoupeerd, dus uit elkaar valleen lijkt me stug. Gewoon veel blijven draaien en vooral met staart in slapen als je ze gedraaid hebt. Dreads worden pas na een tijd echt mooi.
Oud 16-06-2005, 09:45
janena
janena is offline
Bedankt *Oma*!
__________________
stem op Dialo: http://www.babyhomepage.nl/babyvandemaand.php?baby=dialo
Oud 16-06-2005, 12:44
silver_and_cold
Avatar van silver_and_cold
silver_and_cold is offline
@ *Oma*: Wij hebben ook een site (nog niet echt helemaal af) http://www.reallocks.tk
zou je die er ook nog bij willen zetten
__________________
You make me dizzy.... running circles in my head.... BREAK OUT!
Oud 16-06-2005, 13:39
DearPrudence
Avatar van DearPrudence
DearPrudence is offline
Ik hoorde gisteravond van een jongen met dreads, dat het misschien een goed idee was om eerst een aantal cm te vlechten en daarna te gaan touperen. Dus als je je dreads er dan uit wil halen, dat je nog iig een aantal cm haar over hebt.

Jullie mening?
Oud 16-06-2005, 13:40
silver_and_cold
Avatar van silver_and_cold
silver_and_cold is offline
Citaat:
DearPrudence schreef op 16-06-2005 @ 14:39 :
Ik hoorde gisteravond van een jongen met dreads, dat het misschien een goed idee was om eerst een aantal cm te vlechten en daarna te gaan touperen. Dus als je je dreads er dan uit wil halen, dat je nog iig een aantal cm haar over hebt.

Jullie mening?
Nou nee... want het groeit toch uit en de uitgroei gaat toch ook weer vanzelf klitten.... en dan moet je dat dus als nog uitkammen. En je kan gewone dreads er ook nog uitkammen.
En ik denk niet dat t er mooi uitzien.
__________________
You make me dizzy.... running circles in my head.... BREAK OUT!
Oud 16-06-2005, 13:41
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
DearPrudence schreef op 16-06-2005 @ 14:39 :
Ik hoorde gisteravond van een jongen met dreads, dat het misschien een goed idee was om eerst een aantal cm te vlechten en daarna te gaan touperen. Dus als je je dreads er dan uit wil halen, dat je nog iig een aantal cm haar over hebt.

Jullie mening?
lijkt me erg lelijk, vooral omdat je juist die bovenste stukjes goed ziet vaak
__________________
eat your animal crackers
Oud 16-06-2005, 16:07
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 16-06-2005 @ 10:18 :
hoort gewoon zo hoor, duurt wel even voor ze echt vast gaan zitten. Heeft weinig zin om er permanentvloeistof in te doen. Ze waren gewoon goed getoupeerd, dus uit elkaar valleen lijkt me stug. Gewoon veel blijven draaien en vooral met staart in slapen als je ze gedraaid hebt. Dreads worden pas na een tijd echt mooi.
Myeah khad het al door gekregen, ik draai veel en slaap met panty+staart dus dat komt wel goed dan denk ik
Oud 17-06-2005, 15:17
Kit
Avatar van Kit
Kit is offline
ik wil meer foto's zien!
__________________
teddybeer...
Oud 17-06-2005, 16:01
silver_and_cold
Avatar van silver_and_cold
silver_and_cold is offline




!
Ik mis ze!!
__________________
You make me dizzy.... running circles in my head.... BREAK OUT!
Oud 17-06-2005, 23:18
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik droomde vannacht dat ik weet dreads had (wel hele pluige echt net gezette ) en later droomde ik dat ik mijn oude dreads in mijn haar had geknoopt. Ik ga er gewoon niet over nadenken, want dat wil ik ze ook terug
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 18-06-2005, 07:01
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik heb maar 1 keer gruwelijke spijt gehad dat ik mijn haar had verandert, maar ik moest wel, want ik had nog 2 weken voor mijn dreads gezet werden. Dus het moest even herstellen.

Maar toen had ik dus echt verlatingsangst

I feel your pain
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 18-06-2005, 12:19
Verwijderd
ik wil een stukje van mijn dreads afknippen, iemands tips over hoe ik dat het beste kan doen? en moet ik nog touwtjes om de uiteindes doen?
Oud 19-06-2005, 11:55
Verwijderd
Ik knip ze altijd gewoon schuin af, anders krijg je zo'n "uitgewaaierde" punt. Daarna een beetje draaien en frutten en het zit wel weer prima.

Van de week zat ik op school in de mediatheek en werd er ineens aan mn haar gefrunnikt, ik dacht dat het een vriendin van me was, keek ik om was het een docent die even wilde voelen of ze echt waren
Oud 19-06-2005, 14:33
Verwijderd
ja ik bne klaar en het is aardig goed gegaan, vind het een stuk fijner. Zoals jij ook al zei heb ik ze gewoon schuin afgeknipt.
Oud 19-06-2005, 14:47
Verwijderd
Citaat:
DearPrudence schreef op 16-06-2005 @ 14:39 :
Ik hoorde gisteravond van een jongen met dreads, dat het misschien een goed idee was om eerst een aantal cm te vlechten en daarna te gaan touperen. Dus als je je dreads er dan uit wil halen, dat je nog iig een aantal cm haar over hebt.

Jullie mening?
wat een gezeik, je zet dreads toch niet zo met de gedachte dat je ze binnen een paar maanden eruit wil halen
Oud 19-06-2005, 15:19
DearPrudence
Avatar van DearPrudence
DearPrudence is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 19-06-2005 @ 15:47 :
wat een gezeik, je zet dreads toch niet zo met de gedachte dat je ze binnen een paar maanden eruit wil halen
True.
Oud 20-06-2005, 08:30
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Maryk schreef op 19-06-2005 @ 12:55 :
Ik knip ze altijd gewoon schuin af, anders krijg je zo'n "uitgewaaierde" punt. Daarna een beetje draaien en frutten en het zit wel weer prima.

Van de week zat ik op school in de mediatheek en werd er ineens aan mn haar gefrunnikt, ik dacht dat het een vriendin van me was, keek ik om was het een docent die even wilde voelen of ze echt waren
__________________
Boe.
Oud 21-06-2005, 13:00
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
DearPrudence schreef op 16-06-2005 @ 14:39 :
Ik hoorde gisteravond van een jongen met dreads, dat het misschien een goed idee was om eerst een aantal cm te vlechten en daarna te gaan touperen. Dus als je je dreads er dan uit wil halen, dat je nog iig een aantal cm haar over hebt.

Jullie mening?
Bovendien gaat je haar boven die vlechtjes waarschijnlijk toch klitten. Dan heb je er niets aan. Dreads voor maar eventjes is crap, dan worden ze toch nooit mooi? Dreads worden mooier naar mate ze ouder worden (mits je ze goed verzorgt).
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 23-06-2005, 15:31
jeeeroeoen
Avatar van jeeeroeoen
jeeeroeoen is offline
hallo allemaal,

ik lees hier af en toe mee, maar heb zelf nog nooit iets gepost... bij deze




groetje
__________________
one love
Oud 23-06-2005, 17:48
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
jeeeroeoen schreef op 23-06-2005 @ 16:31 :
hallo allemaal,

ik lees hier af en toe mee, maar heb zelf nog nooit iets gepost... bij deze

[afbeelding]


groetje
Nice
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 23-06-2005, 17:54
LostLittleGirl
Avatar van LostLittleGirl
LostLittleGirl is offline
Wil binnenkort nepdreads laten zitten dus paar vraagjes :

- Heb van mezelf krullend haar heeft dat invloed op de dreads of maakt het niet uit of je steil of krullend haar hebt?
- Mijn echte haarkleur is donkerbruin/zwart, maar heb mn haren nu al een tijdje blond en zou ook graag lichte dreads willen, maar door de uitgroei die dan dus zwart is weet ik niet of het zo'n goed idee is..iemand tips??
__________________
alkaline trio <3
Oud 23-06-2005, 19:54
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
dag 1 van mn dreads eruithaal actie:
ik heb er pas 3 uit en ik ben het nu al zat en mn haar is echt dood, maar dat was te verwachten, mn haar is ook veel langer dan ik dacht.
Oud 23-06-2005, 21:31
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
jeeeroeoen schreef op 23-06-2005 @ 16:31 :
hallo allemaal,

ik lees hier af en toe mee, maar heb zelf nog nooit iets gepost... bij deze

[afbeelding]


groetje
zag ik jou nou net in nijmegen lopen?
__________________
eat your animal crackers
Oud 23-06-2005, 22:43
jeeeroeoen
Avatar van jeeeroeoen
jeeeroeoen is offline
nee, want ik zit al een paar weken achter m'n bureau te studeren
in België
__________________
one love
Oud 24-06-2005, 05:53
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
haha oeh dan heb je echt een dubbelganger
__________________
eat your animal crackers
Oud 24-06-2005, 07:20
jeeeroeoen
Avatar van jeeeroeoen
jeeeroeoen is offline
ow cool
__________________
one love
Oud 24-06-2005, 11:56
Verwijderd
Citaat:
jeeeroeoen schreef op 23-06-2005 @ 16:31 :
hallo allemaal,

ik lees hier af en toe mee, maar heb zelf nog nooit iets gepost... bij deze

[afbeelding]


groetje
zoals altijd ontzettend mooi
Oud 24-06-2005, 12:09
jeeeroeoen
Avatar van jeeeroeoen
jeeeroeoen is offline
dankjewel

tijdje geleden dat ik jou nog gezien heb!
__________________
one love
Oud 24-06-2005, 12:56
Verwijderd
Citaat:
jeeeroeoen schreef op 24-06-2005 @ 13:09 :
dankjewel

tijdje geleden dat ik jou nog gezien heb!
jaa, beetje druk gehad enzo

maar nu is het bijna vakantie en foto-maak-tijd
Oud 25-06-2005, 07:39
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
LostLittleGirl schreef op 23-06-2005 @ 18:54 :
Wil binnenkort nepdreads laten zitten dus paar vraagjes :

- Heb van mezelf krullend haar heeft dat invloed op de dreads of maakt het niet uit of je steil of krullend haar hebt?
- Mijn echte haarkleur is donkerbruin/zwart, maar heb mn haren nu al een tijdje blond en zou ook graag lichte dreads willen, maar door de uitgroei die dan dus zwart is weet ik niet of het zo'n goed idee is..iemand tips??
Ligt eraan of de persoon die ze zet goed is in het wegwerken van je eigen haar. In principe hoeft het niets uit te maken, alleen kun je steil haar makkelijker gewoon ertussen laten hangen.
Krullend haar is vaak pluiziger en dus blijven vlechten stukker beter zitten. Daar heb je dus weer een voordeel

Je ziet wel zwarte uitgroei inderdaad, maar het is maar waar je om geeft. Let wel op dat als je het weer gaat blonderen dat je haar veel gevoeliger is voor van alles en nog wat. Het kan zijn dat er meer afbreekt met nepdreads als je van te voren blondeert. Ik zou het persoonlijk dus gewoon laten. Veel wordt bedekt door de dreads.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 25-06-2005, 10:13
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline






Ik weet niet wat ik moet, ik weet niet wat het is, kom vraag het aan de Vis.

Wat doe ik in vredesnaam met mijn haar voor een feest vanavond?
Ik had dit maar dat blijft dus niet zitten tijdens twee optredens en een flink robbertje dansen.. Het bleef niet eens zitten toen ik foto's ging maken


Eindelijk gaan die halve krullen er een beetje uit én mijn puntjes worden dun (wat betekend dat ze ergens in een dreads zitten. Of dat ze eruit gevallen zijn natuurlijk ). Én die gore permanentlucht is eindelijk bijna uit mijn haar!

Echt een bizar verschil met 6 weken geleden eigenlijk.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!

Laatst gewijzigd op 25-06-2005 om 10:17.
Oud 25-06-2005, 17:59
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
geesh Qamra hoe krijg je die dingen zo mooi in zo'n korte tijd

mijne zijn bijna 2 keer zo oud en nog lang niet zo mooi
__________________
eat your animal crackers
Oud 25-06-2005, 18:33
Verwijderd
ja, Qamra, moooi

Oud 25-06-2005, 23:58
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 25-06-2005 @ 19:33 :
ja, Qamra, moooi

[afbeelding]
Cool met die 'knopen' bovenin je dreads. Ik zou alleen de onderkanten eraf knippen.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 26-06-2005, 08:11
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 25-06-2005 @ 18:59 :
geesh Qamra hoe krijg je die dingen zo mooi in zo'n korte tijd
Dunno. Misschien heb ik met dreads mijn haar uit een enorme despressieve periode getrokken en zijn ze nu eindelijk gelukkig en werkt het eens met me mee

Nou moet ik zeggen dat MuckyMouse heel goed is wat betreft die zooi. Niet iedereen zal haar manier van zetten "goed" vinden, maar waar het mij om gaat is dat ze van day 1 goed zitten. En niet dat je eerst na een week de helft opnieuw moet doen.

En daarnaast gebruik ik geen wax (alleen voor de heeeeeele droge dreads die dreigen af te breken) en heb ik het gewoon al na een week of 3 gewassen.

Elke week wassen, van te voren even de puntjes bij elkaar binden met een elastiekje, zodat het niet los gaat.

Een haaknaald is je held.

Verder niets

En bedankt voor het compliment.

Jij ook Pebbles!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 26-06-2005, 08:16
nickey
nickey is offline
als je wax smeert om de dreads niet af te laten breken kan je ook eventueel voor een ander alternatief kiezen wat toch niet zo vet is als de wax.
ik gebruik hiervoor pink spritz (te koop in afrikaanse winkeltjes 6,95) of carrot oil van murray's (te koop in sommige toko's en bij sommige kinki kappers 5,95)
__________________
groetjes!!
Oud 26-06-2005, 10:13
jeeeroeoen
Avatar van jeeeroeoen
jeeeroeoen is offline
Citaat:
Gadje schreef op 23-06-2005 @ 20:54 :
dag 1 van mn dreads eruithaal actie:
ik heb er pas 3 uit en ik ben het nu al zat en mn haar is echt dood, maar dat was te verwachten, mn haar is ook veel langer dan ik dacht.
ow ik vind het altijd jammer als mensen hun dreads eruit halen...


mooie foto's hierboven, maar dat wisten jullie al
__________________
one love
Oud 26-06-2005, 11:03
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Qamra schreef op 26-06-2005 @ 09:11 :
En daarnaast gebruik ik geen wax (alleen voor de heeeeeele droge dreads die dreigen af te breken) en heb ik het gewoon al na een week of 3 gewassen.
hmhm ik ben ook gestopt met waxen na ik ze voor het eerst gewassen heb, en ik merk dat ze nu veel beter vervilten. om het pluizen tegen te gaan doe ik er wel best vaak citroensap in.

het enige probleem dat ik soms nog heb is dat er stukjes 'gewoon haar'in een paar dreads zitten, een soort gaten-idee.
__________________
eat your animal crackers
Oud 26-06-2005, 11:21
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
Mijn dreadjes zijn vandaag precies 2 jaar oud!!!
__________________
[ Caroo.nl ]
Oud 26-06-2005, 12:54
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
nickey schreef op 26-06-2005 @ 09:16 :
als je wax smeert om de dreads niet af te laten breken kan je ook eventueel voor een ander alternatief kiezen wat toch niet zo vet is als de wax.
ik gebruik hiervoor pink spritz (te koop in afrikaanse winkeltjes 6,95) of carrot oil van murray's (te koop in sommige toko's en bij sommige kinki kappers 5,95)
Ik was eigenlijk op zoek naar Tea Tree Shampoo. Maar daar krijg ik verschillende verhalen over te horen (oa. dat het juist uitdroogt... nee handig).

Wat moet ik me voorstellen bij pink spritz
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 26-06-2005, 13:14
Verwijderd
een spray dit het wat vetter maakt, maar niet zoals wax echt wat achterlaat.
Oud 26-06-2005, 13:24
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ok. Ga ik dan ook maar eens naar op zoek.

Ruikt het erg sterk? Of heel zoet? (als iets "pink" is of heet dan ren ik eigenlijk al heel hard de andere kant op )
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 26-06-2005, 13:36
nickey
nickey is offline
het ruikt heel erg lekker, beetje snoepjes achtig. maar als je het in je haar hebt, ruikt het niet meer sterk.
__________________
groetjes!!
Oud 26-06-2005, 13:51
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
en coconut-oil dan?
__________________
eat your animal crackers
Oud 26-06-2005, 15:04
jeeeroeoen
Avatar van jeeeroeoen
jeeeroeoen is offline
Citaat:
Caroo schreef op 26-06-2005 @ 12:21 :
Mijn dreadjes zijn vandaag precies 2 jaar oud!!!
proficiat

dat vraagt om foto's, nee?
__________________
one love
Oud 27-06-2005, 07:56
nickey
nickey is offline
coconut oil is er van de knottyboy en van de lets dread. knotty nog niet geprobeerd die van lets dread wel, en die vindt ik heel erg tegenvallen.
ik zelf gebruik de carrot oil van murray's, die ruikt echt vreselijk lekker, laten je dreads er levendig uitzien en de grootste pluis verdwijnen. heerlijk spul! (vind ik dan he!?)
__________________
groetjes!!
Oud 27-06-2005, 08:38
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
nickey schreef op 27-06-2005 @ 08:56 :
coconut oil is er van de knottyboy en van de lets dread. knotty nog niet geprobeerd die van lets dread wel, en die vindt ik heel erg tegenvallen.
jaaa die van lets dread stinkt echt enorm
__________________
eat your animal crackers
Oud 27-06-2005, 13:32
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 27-06-2005 @ 09:38 :
jaaa die van lets dread stinkt echt enorm
had jij redelijk stijl haar van jezelf? of heel glad, want dat maakt redelijk verschil, maar trekt hoe dan ook weg, veel haken helpt altijd.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Algemeen dreadstopic deel.......
the exploding boy
500 17-03-2006 21:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.