Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2007, 15:42
Verwijderd
Ik zit er best mee.

Dinsdag en Woensdag zijn mijn langste dagen op school (straks donderdag ook).
Op die dinsdag en woensdag heb ik ook turnen.

Dinsdag 2 uur turnen en het begint om 6 uur, kwartier eerder weg want het ligt een eind verder op.
Woensdag anderhalf uur turnen en het begint om half vijf, maar nog steeds een kwartier eerder weg.

Aangezien het op school mijn langste dagen zijn heb ik meer huiswerk, SO's en Repititie's. Hoe combineer ik nou sport met school.
Ik heb al 1 uur turnen op maandag afgezegd.

What to do?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2007, 16:06
kweety
Avatar van kweety
kweety is offline
aan het begin van de week (of als het uitkomt) een planning maken voor de hele week, waar je ook rekening houdt met je sporten. Dus op dagen dat je niet gaat sporten en geen lange dagen op school zit, doe je iets meer voor school en op dagen dat je het druk heb doe je wat minder.
__________________
i'm not ignoring you, i'm just deaf
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 16:35
Verwijderd
Precies, plan je huiswerk momenten goed in. Op dinsdag en woensdag kan jij gewoon geen huiswerk maken, dus dat moet je dan op de andere dagen doen. Wat ik wel eens deed was huiswerk maken op de dag dat het werd opgegeven, dan heb je het altijd op tijd af en nooit gestress. Jij moet misschien in het weekend wat meer doen dan andere leerlingen, maar dan heb je het we af en kan je op dinsdag en woensdag lekker turnen zonder dat je je druk hoeft te maken over je huiswerk. Voor SO's kan je ook van te voren leren, en dan herhaal je het na het turnen nog eventjes zodat het de dag erna goed in je hoofd zit.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 17:30
Verwijderd
Mijn probleem is dat ik dinsdag veel huiswerk voor qoensdag op krijg, dus kan ik het niet van te voren maken
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 18:29
Anika
Misschien kun je op dinsdag in de pauzes alvast wat dingen maken, of aan de docent vragen of hij jou al een paar dagen eerder wil vertellen wat voor huiswerk je op dinsdag gaat krijgen, dan kun je het toch op andere dagen maken.
En als dat allemaal niet lukt gewoon wat vroeger opstaan op woensdag
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 19:10
Nyawa
Inderdaad, ik zou het gewoon even uitleggen aan je leraar en vragen of hij misschien wat eerder door kan geven wat jullie moeten leren of maken. Maar als het goed is kom je al rond kwart over acht, half negen thuis van turnen, dus dan zou je ook nog even wat kunnen doen, of woensdags voordat je naar school gaat, of in de pauzes en tussenuren. Overigens, in de brugklas moet je sowieso vaak nog even wennen met huiswerk en doe je er veel langer over, tenminste, dat was bij mij het geval, misschien een lichtpuntje voor jou .
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 19:14
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik ben het met bovenstaande eens. Vaak kun je dit soort dingen wel overleggen en zijn leraren best bereid daar wat voor te doen; zeker als jij laat zien dat je gewoon je huiswerk wilt maken en een normale houding in de klas hebt. Je kunt het iig proberen
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 19:20
Verwijderd
Of gewoon niet maken
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:09
Verwijderd
Ik geloof dat er bij ons telkens 1 hele dag tussen moest zitten in de brugklas, maar de meeste leraren hanteerden bijna altijd 1 hele week. Dus vraag gewoon aan die docenten of ze het iets eerder willen op geven omdat jij op dinsdag écht geen tijd meer hebt, maar bv. op maandag wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid [Centraal] Buik(spieren)
Verwijderd
19 08-08-2005 03:12
Psychologie enquette
Judy2
77 23-05-2005 11:22
Lichaam & Gezondheid Buik trainen
Martijngr
21 07-03-2003 13:26
Lichaam & Gezondheid hoe werk je een bierbuik weg?
Muizzz
18 04-03-2003 07:25
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.