Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2010, 18:27
Verwijderd
Secret Agent, wat staat er op je tattoo?
Advertentie
Oud 13-09-2010, 18:51
Verwijderd
I have been talking to my angel and he said that it it alright
Oud 14-09-2010, 10:11
Verwijderd
Mij werd afgeraden om naar de sauna te gaan, ik geloof ivm hygiene enzo. Dus ik zou het niet doen Wel mooi, en lef qua plaats zeg!
Oud 14-09-2010, 15:04
Verwijderd
Ok, bedankt waarom vind je t lef qua plaats? Wilde m eerst onder mijn borst laten zetten, maar dat heb ik niet gedaan ivm aankomen en dan gaattie rekken en daar wordtie niet mooier op. Ik hoop dat t hier wel mee valt, ben achteraf heel blij dat ik m op die plek heb laten zetten en niet onder mijn borst.
Oud 15-09-2010, 13:16
Verwijderd
Lef omdat het bekend staat als de pijnlijkste plek om een tattoo te zetten Ik vind het gaaf hoor, daar niet van!
Oud 15-09-2010, 18:06
Verwijderd
Ik heb een navelpiercing en wil een tattoo :]
Oud 15-09-2010, 18:42
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Ik ben nog steeds op zoek naar een piercer om een tweede helix te laten zetten. Helaas wilde de piercer waar ik afgelopen week was 'm alleen schieten. Ik heb er al wel eentje in de buurt aangeraden gekregen, dus daar binnenkort maar eens binnenwippen om te kijken.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Oud 15-09-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Lef omdat het bekend staat als de pijnlijkste plek om een tattoo te zetten Ik vind het gaaf hoor, daar niet van!
Hihi Opzich ging het wel, op de bovenkant van mijn heupbot dacht ik even 'Hmmm, niet fijn', maar mijn ribben waren wel echt heel pijnlijk. T is mijn eerste tattoo, en wat ik echt een heel raar gevoel vond, was dat het pijnlijk was, maar zodra de tattoopen er vanaf ging, voelde ik ook bijna niks meer. Ik heb er daarna ook geen last meer van gehad, hij jeukt atm nog flink af en toe, maar dat is alles. Ik smeer nog steeds met Bepanthen en dat baat wel tegen de jeuk

Verder ben ik vandaag een tattooshop binnengelopen en heb daar nagevraagd. De man daar zei dat hij netjes geheeld was (verder ook nog 'Woah, dat is mooi gedaan, wat een dunne lijntjes allemaal, waar heb je dat laten doen?' 'Eeeehhh.. In Frankrijk *Grijns*') en dat het verder alleen maar lijntjes waren, dat het opzich niet zo'n kwaad kan als ik naar de sauna wil. Morgen, puur voor de zekerheid, nog even een andere binnenwandelen en dan zie ik wel wat ik doe
Oud 16-09-2010, 16:13
Verwijderd
Het zal ook niet heeeel slecht zijn, zeker als hij al een tijdje heeft kunnen helen. Maar slim dat je het even checkt inderdaad.
Oud 19-09-2010, 00:00
Milann14
Avatar van Milann14
Milann14 is offline
heb 1 oorbel links, links ooki in mijn oorschelp een piercing, en een tattoo op me been: in het chinees papa, omdat mn vader in februari is gestorven.

ben 14 jaar.
__________________
Life is a bitch and then you die, soo fuck it, and let's get high!
Oud 10-10-2010, 18:31
-& MARIKO
Avatar van -& MARIKO
-& MARIKO is offline
- neuspiercing
- Oren aan het stretchen.
- Tattoo
__________________
http://twitter.com/_Marikoo
Oud 14-10-2010, 07:11
Tobiboy
Avatar van Tobiboy
Tobiboy is offline
-Oorbel, links en rechts
- Twee tepelpiercings
__________________
Wat nou alsof we net zouden doen of dit geen onzin is
Oud 23-11-2010, 19:43
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik heb afgelopen vrijdag links een oorbel laten zetten.
Ik wil er ook nog heel graag eentje rechts alleen mijn moeder vind dit niet goed.
Iemand nuttige tips...?

Niet zeggen dat ééntje mooier is of dat oorbellen voor homo's zijn, daar schiet ik niks mee op.
Oud 23-11-2010, 20:18
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Draag voortaan altijd een grote muts die je over je oren trekt wanneer je moeder in de buurt is. Zo ziet ze niet dat je rechts ook een oorbel hebt.
__________________
Krebs
Oud 24-11-2010, 01:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb afgelopen vrijdag links een oorbel laten zetten.
Ik wil er ook nog heel graag eentje rechts alleen mijn moeder vind dit niet goed.
Iemand nuttige tips...?

Niet zeggen dat ééntje mooier is of dat oorbellen voor homo's zijn, daar schiet ik niks mee op.
Probeer eens op een normale manier met je moeder te praten en haar zo over te halen.
Iets achter haar rug doen werkt zeer wrs alleen maar averechts, dan mag je straks helemaal niks meer. Wist ze van tevoren wel wat over de oorbel die je nu hebt?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-11-2010, 17:59
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ja, dat vonden ze geen probleem, wou hem vroeger al altijd maar mijn ouders zeiden dat ik hem mocht als ik in de 3e zat, wel blij achteraf dat ze dat gezegd hebben want oorbellen bij jongetjes van 8/9 jaar is echt geen gezicht, blij dat ik het toen niet gedaan heb.

Mijn vader sprak me net aan zonder dat ik erover begon, hij zei dat als ik 18 ben ik het zelf moet weten of ik 2 oorbellen neem, maar als ik het stiekem zou doen zou hij hem er persoonlijk uit trekken...
Oud 25-11-2010, 14:25
flower1989
flower1989 is offline
Heb momenteel 2 tattoos
En heb ( helaas) nog maar 1 piercing over.. ( Tong) alle andere heb ik eruit gehaald.
Oud 26-11-2010, 06:04
RonaldVG
RonaldVG is offline
Ik krijg over maandje een tattoo
en nu met piercings alleen oorbellen, maar kan je niet echt meetellen
Oud 24-12-2010, 16:15
-& MARIKO
Avatar van -& MARIKO
-& MARIKO is offline
Ik heb altijd neuspiercings in waarvan het staaf een diameten heeft van 0,8mm
Nou wou ik er een ringetje in doen, waarvan het staafje een diameter heeft van 1mm.
https://www.alloverpiercings.nl/artikel/open-neusring
Maar dat wil dus niet.

Iemand tips?
__________________
http://twitter.com/_Marikoo
Oud 27-12-2010, 09:34
Mara
Mara is offline
Heb je het al geprobeerd? Ik kreeg in m'n 1,2mm ook makkelijk een 1,6mm (kraakbeen oor)
Oud 12-01-2011, 10:37
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Heb niet zoveel boeiends heb alleen een kleine tunnel van 8mm=]
Oud 12-01-2011, 17:16
Verwijderd
heb mn tongpiercing eruit gehaald want vond m irritant worden
Oud 13-01-2011, 07:32
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Ja!

Ik heb de knoop doorgehakt..

Ik ga een tattoo zetten van Pink Floyd.
De Prisma van het album The Darkside Of The Moon.

En ga ik hem in kleur laten zetten op men pols=D
Oud 13-01-2011, 09:39
Verwijderd
Inspiratie:

Oud 14-01-2011, 17:48
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Ja!

Ik heb de knoop doorgehakt..

Ik ga een tattoo zetten van Pink Floyd.
De Prisma van het album The Darkside Of The Moon.

En ga ik hem in kleur laten zetten op men pols=D
Oeh dat vind ik heel vet! Vooral op je pols en natuurlijk omdat het Pink Floyd is.
Helemaal top, wil je ook een foto posten?
__________________
The revolution will not be televised.
Oud 15-01-2011, 09:48
Tobiboy
Avatar van Tobiboy
Tobiboy is offline
Citaat:
Ja, dat vonden ze geen probleem, wou hem vroeger al altijd maar mijn ouders zeiden dat ik hem mocht als ik in de 3e zat, wel blij achteraf dat ze dat gezegd hebben want oorbellen bij jongetjes van 8/9 jaar is echt geen gezicht, blij dat ik het toen niet gedaan heb.

Mijn vader sprak me net aan zonder dat ik erover begon, hij zei dat als ik 18 ben ik het zelf moet weten of ik 2 oorbellen neem, maar als ik het stiekem zou doen zou hij hem er persoonlijk uit trekken...
Idd niets zelf doen, heb er slechte ervaringen mee
__________________
Wat nou alsof we net zouden doen of dit geen onzin is
Oud 17-01-2011, 10:40
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Nog even sparen dan zal ik hem hier zeker posten=D
Oud 17-01-2011, 13:50
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik heb nu sinds kort een lippiercing
Ook stretch ik mijn beide oren tot 10 mm denk ik, en heb ik een tweede oorbel in mijn rechteroor.
__________________
The revolution will not be televised.
Oud 18-01-2011, 08:27
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Kom ik aanzetten met men 8mm stretch xD
Oud 18-01-2011, 10:44
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
@ Breakdown, is toch ook mooi
Heb je er tunnels in of plugs?
Ik heb een vriend die zomaar even een tatoeage neemt. Gister had hij uit het niets zijn twaalfde tattoo, een enorme zwarte panter op zijn rug Ik zou toch langer erover nadenken, zeker als je pas 20 bent... Ook heeft hij een enorme lelijke draag in zijn nek
__________________
The revolution will not be televised.
Oud 18-01-2011, 10:45
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
ik bedoel draak ipv draag
__________________
The revolution will not be televised.
Oud 18-01-2011, 11:38
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Nee, heb gewoon tunnels.
Meestal gewoon saaie zwarte xD
Heb ook nog paarse en een setje met rooie diamandjes erop.

Maar zag laatst wel hele leuke met een 8-ball erop die waren wel heel kick maar ze hadden er maar 1 van en wilde er 2 hebben.
Oud 19-01-2011, 12:35
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Heeft er iemand inspiratie voor toffe oorpiercings? Ik heb drie gaatjes in elk oor + links eentje bovenin, en mijn piercingdrang begint weer eens op te spelen. Maar ik weet niet wat ik wil. Misschien een industrial, maar muh, daar vindt de rest van de wereld me te schattig voor.
Ik heb al een lip- en een tongpiercing, overigens.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 19-01-2011, 13:24
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Ik zou een staaf van boven naar zijwaarts in je oor laten schieten.
Of een travus?
Oud 20-01-2011, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Ik zou een staaf van boven naar zijwaarts in je oor laten schieten.
Of een travus?
dat is de industrial waar ze het over heeft
Oud 20-01-2011, 15:36
Mara
Mara is offline
Citaat:
Heeft er iemand inspiratie voor toffe oorpiercings? Ik heb drie gaatjes in elk oor + links eentje bovenin, en mijn piercingdrang begint weer eens op te spelen. Maar ik weet niet wat ik wil. Misschien een industrial, maar muh, daar vindt de rest van de wereld me te schattig voor.
Ik heb al een lip- en een tongpiercing, overigens.
Anti-trachus, inner-conch, rook?
Oud 21-01-2011, 14:31
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
inner-conch
Ja, die heb ik ook. Subtiel, maar toch een beetje anders
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 22-01-2011, 18:16
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Citaat:
dat is de industrial waar ze het over heeft
Ik heb niet zoveel verstand van piercings weet sommige benamingen wel xD
Heb zelf ook alleen maar stretches xD
Oud 23-01-2011, 20:08
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Anti-trachus, inner-conch, rook?
Dank voor de interessante opties!

En @Breakdown: Ik wil geen tragus want ik vind ze niet zo mooi
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 24-01-2011, 06:51
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Ik twijfel over een navelpiercing en eigenlijk vind ik dat heel gek omdat ik navelpiercings meer iets voor 15-jarige meisjes vind. :') Oei!
__________________
kak
Oud 24-01-2011, 09:00
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Neem een lippiercing, daar ben ik heel blij mee
__________________
The revolution will not be televised.
Oud 24-01-2011, 09:09
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Lijkt wel of piercings tegenwoordig gewoon mode zijn iedereen heb het xD
Oud 24-01-2011, 17:27
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Roosje, ik heb zojuist een traguspiercing laten zetten en ben er lekker wel heel erg blij mee Vind dat trouwens op de een of andere manier juist wel bij jou passen ook
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 24-01-2011, 18:35
Minth
Avatar van Minth
Minth is offline
ik had een vraagje, ik kan echt niet veel vinden op internet erover, bijna alles is hetzelfde.
ik was een beetje aan het snuffelen en ik kwam de heuppiercing tegen. ik vond hem echt heel stoer, alleen kon je kiezen uit surface en dermal?
wat is het verschil, wat zijn de risico's, hoe worden ze gezet en hoeveel kost het? kan iemand me misschien helpen
__________________
We krijgen alles hard behalve de G
Oud 25-01-2011, 07:30
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Ik weet dat een dermal uitgroeit na zoveel jaar en dan hou je een lelijk litteken over.
Licht aan de persoon hoe groot dat litteken zal worden.
En het ligt aan de plek waar je hem zet hoe snel hij zal uitgroeien en omdat je heup natuurlijk veel beweegt neem ik aan dat hij dan redelijk snel zal uitgroeien dat je hem dan maar 2 jaar ofso hebt
Oud 25-01-2011, 16:18
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
@ Roosje, ik heb zojuist een traguspiercing laten zetten en ben er lekker wel heel erg blij mee Vind dat trouwens op de een of andere manier juist wel bij jou passen ook
Ja ik las het! Leuk, fijn dat je er blij mee bent ook
En mmm, ik weet 't niet zo goed. Misschien ook wel. Ik ga er nog maar eens rustig honderd nachtjes over slapen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 26-01-2011, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, die heb ik ook. Subtiel, maar toch een beetje anders
hoe lang duurde t tot je er weer op kon slapen?
Oud 26-01-2011, 18:59
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
ik had een vraagje, ik kan echt niet veel vinden op internet erover, bijna alles is hetzelfde.
ik was een beetje aan het snuffelen en ik kwam de heuppiercing tegen. ik vond hem echt heel stoer, alleen kon je kiezen uit surface en dermal?
wat is het verschil, wat zijn de risico's, hoe worden ze gezet en hoeveel kost het? kan iemand me misschien helpen
Een surface piercing komt aan twee kanten uit je huid; het is een staafje waarvan de uiteinden te zien zijn, het staafje zit onder je huid. Je hebt dan dus twee knopjes, een paar centimeter uit elkaar. Een dermal anchor is een soort implantaat dat onder je huid wordt geplaatst, waar je een knopje in kunt zetten. Je hebt dan dus maar één knopje.

Ze gaan beiden uitgroeien en je houdt aan beiden een litteken over. Alleen groeit de surface piercing als het goed is veel sneller uit, vaak al na enkele maanden, terwijl de dermal misschien een paar jaar mooi blijft. Een surface kun je zelf verwijderen, een anchor moet er meestal uit gesneden worden.
Oud 27-01-2011, 12:15
Minth
Avatar van Minth
Minth is offline
hmm okee. dankje wel voor jullie informatie
__________________
We krijgen alles hard behalve de G
Oud 28-01-2011, 12:23
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
hoe lang duurde t tot je er weer op kon slapen?
Volgens mij best lang. Ik heb in dat zelfde oor nog een tragus en een gaatje halverwege in de rand (geen idee of dat een naam heeft). Daarom slaap ik meestal op mijn arm met mijn oor tussen mijn bovenarm en mijn onderarm (ok, ik weet niet of dit duidelijk is).
__________________
I love mittens made out of kittens
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.