Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2004, 10:37
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik ben op zich niet overdreven snel jaloers, maar bij mijn vriend en zijn ex is het wel heel erg. Ik kan er niet tegen hoe zij met elkaar omgaan, hoezeer ik mezelf ook zeg dat het onzin is. Ze lachen altijd zo lief naar elkaar, ze dagen elkaar altijd uit, ze stoeien altijd, enz. Daar komt bij dat ik haar sowieso een heel vreemd meisje vind en ik haar niet begrijp.
Volgende week gaan we met een vriendengroep (waar zij ook bij horen) op vakantie, en ik ben bang dat ik het laat verpesten door mijn jaloezie.

Ik heb nu mijn eerste vriend en ik ben - denk (hoop) ik- ook bang omdat ik niet snap wat je voor een ex kunt voelen.
Nu is mijn vraag aan jullie: Hoe is het om een ex te hebben?
Verlang je nog wel eens naar hem/haar? Hou je nog van hem/haar? Is het anders een tweede keer verliefd te worden? Ga je nog intiemer dan met een gewone vriend(in) ermee om, ookal heb je een nieuwe vriend(in)? Kortom: Tell me everything!



__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2004, 10:40
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ja, is weleens lastig.. soms komen er jmooie herinneringen naar boven maja, das verder niet erg, gewoon een goede tijd gehad... en blij met me vriend nu, ik vergelijk hem dan ook totaal niet... dus bij mij is het eigenlijk geen probleem... wel heb ik een probleem met zijn exen...
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:52
Verwijderd
ik heb bijna geen contact meer met mijn exen, als ik 3 keer per jaar iets van ze hoor is t veel,maar ik vertel ze nog wel alles als ze er naar vragen ben ik altijd eerlijk tegen ze, ik zou ze makkelijker dingen vertellen dan een gewone vriend.


maar voor 1 ex blijf ik een zwak houden denk ik, heb voor dat we iets kregen al een zwak voor hem gehad, toen ik een vriend had had ik t met hem moeilijk om hem niet te zoenen enz.(t is niet gebeurd ofzo, maar ik had t er echt moeilijk mee om me in te houden) ik zal dat denk ik nog steeds hebben als ik em weer zou zien denk ik,ik heb hem al meer dan een jaar niet gezien dus ik weet niet of t nog steeds zo is.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 11:08
Verwijderd
Ik heb geen contact met mijn exen, op een sporadisch MSN-gesprek na.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 11:16
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
ach verschilt per ex
maar wat ik meetal nog voel is gewoon vriendschap
dus zolang ze alleen dingen doen die ze ook bij andere vrienden zouden kunnen doen zou ik me niet te druk maken
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 11:18
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ik zal iig altijd een zwak voor ze houden. als ik met ze praat komen er inderdaad altijd wel herinneringen naar boven, soms heb je ook van die gesprekken van 'weet je nog toen we...' 'oja hihi dat was leuk'

maarja.. daar hóéf je verder niets mee te bedoelen. het is soms gewoon leuk om dat soort gesprekken te hebben of een beetje te klieren. bij mij is het een soort van familie geworden, maar dat komt ook doordat ik ze dus nog wel eens spreek.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 13:16
Hagel
Hagel is offline
Het verschilt meestal overleef ik het wel en denk ik gewoon "als hij maar gelukkig is" ofzoiets, maar soms is het wel vervelend. Maar daar moet ik me dan maar over heen zetten een ex is een ex en daar heb ik geen fuck meer mee te maken. Echt houden doe ik alleen nog maar van de laatste wat dat is nog supervers, net een weekje uit. En ik denk dat ik van de jongen daarvoor ook nog wel iets hou maar dan op een andere manier, ik vind het enorm belangrijk dat het goed met hem is.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties

Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 13:18.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 13:50
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb 3 exvrienden, 1 spreek ik nog zelden, maar als we elkaar tegenkomen gaan we meer met elkaar om als 'kennisen', hebben dan ook maar 2maanden wat gehad. Een andere is nu een goede vriend van me, liggen elkaar goed, zitten beide in de paardenbizz, zelfde school etc. Maar verder ben ik er niet close mee, zo is hij niet.. tis niet zo'n knuffelbeer, beetje een type met argusogen, houd liever afstand

Mijn laatste exvriend waar het nu een maand mee uit is, en 6maanden mee heb gehad, heb ik veel mee meegemaakt, beide veel dingen met elkaar 'voor het 1st' gedaan. We hebben wel een speciale band Zien elkaar nog regelmatig, spreken elkaar elke dag op msn..En veeal (maar dat kan ook komen omdat het nog vrij vers is) als we elkaar zien, lopen we nog altijd hand in hand, knuffelen, zoenen, maar verder dan dat niet meer.. en dat wil ik ook absoluut niet Zodra ik ergens mee zit val ik al snel op hem terug, hebben de afgelopen maand een veel betere 'band' gekregen als toen we nog echt samen waren. We zijn nu ook echt goede maatjes en dat was voorheen niet het geval.. zijn dus eigelijk best wel close, bijv. stel dat ik lichamelijk wat bij mezelf zou ontdekken, bijv. een knobbeltje in m'n borst ofzo zou ik daarmee nog eerder naar hem toe gaan, dan naar m'n moeder. ik weet dat ik met alles bij hem terecht kan, andersom net zo, hou ook echt nog van hem, maar niet meer op dezelfde manier als voorheen. En hij is gewoon enorm belangrijk voor me, en ook dat is wederzijds.. hier zal vast en zeker verandering in komen als 1 van ons weer een relatie krijgt, maar tot die tijd mag het van mij zo blijven.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 14:55
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Tjah, in het begin was ik nog wel close met me ex. Maar nu is dat helemaal over. Het liefst lopen we met grote bogen om elkaar heen elkaar vuile blikken toewerpend. Tjah, we hebben nu al dik een jaar ruzie. We kunnen geen 3 minuten in de zelfde ruimte zijn zonder ruzie te krijgen. En dan nog over de meest nutteloze dingen ook.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 16:15
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik zie/spreek hem niet meer. Ja ik denk er nog wel eens aan terug, aan de leuke dingen en ook aan de mindere dingen.
Ik hou niet meer van hem en verlang ook absoluut niet meer naar hem. Die 2 keer dat ik hem nog gezien heb sinds het uit is zag ik niets meer terug van de jongen waar ik ooit verliefd op was geworden, heel vreemd was dat, ik had verwacht dat ik hem altijd wel een leuke jongen zou blijven vinden (toen het nog aan was) maar door wat er allemaal gebeurd is tussen ons zie ik dat niet meer in hem.
Ik vraag me wel eens af hoe het met hem is, het was raar om ruim een jaar (bijna) elke dag contact te hebben en alles met elkaar te delen en dan van de 1 op de andere dag niet meer.
Maargoed, vrienden konden we op dat moment niet worden want we wisten gewoon niet hoe we met elkaar om moesten gaan. Soms vind ik dat wel jammer maar ik mis hem niet in mijn leven.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 18:26
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Mijn ex is een schat super enthousiast enzow overal over, echt leuke jongen wel hoor.......als ik echt in de shit zou zitten ooit, ga ik wel naar hem toe denk k.....

maar op zich vond m nie leuk meer, dus dan maak je t uit
enne achteraf ook wel goed geweest, want hij werkte toch wel erg veel soms geen tijd voor elkaar enzo......nie leuk...

maja meestal is t heeeeeel anders
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 19:01
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 23-07-2004 @ 11:37 :

Ik heb nu mijn eerste vriend en ik ben - denk (hoop) ik- ook bang omdat ik niet snap wat je voor een ex kunt voelen.
Nu is mijn vraag aan jullie: Hoe is het om een ex te hebben?
Verlang je nog wel eens naar hem/haar? Hou je nog van hem/haar? Is het anders een tweede keer verliefd te worden? Ga je nog intiemer dan met een gewone vriend(in) ermee om, ookal heb je een nieuwe vriend(in)? Kortom: Tell me everything!



Je moet zoiets kunnen afsluiten, dat is het belangrijkste, anders word je gek. Zodra je dat hebt gedaan is het gewoon, ja goed zeg maar Het is natuurlijk altijd even moeilijk als je hoort als je ex een vriendin heeft of iemand anders leuk vindt, maar zoiets moet je gewoon accepteren vind ik. En natuurlijk hou je nog wel van je ex, je hebt tenslotte iets belangrijks met elkaar gedeeld Maar dat is dan niet houden van zoals in een relatie, maar dat is gewoon iets wat blijft
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 20:49
Violently Happy
Avatar van Violently Happy
Violently Happy is offline
Ik heb niets met mn exen. Het boeit me niet of ze een nieuwe vriendin hebben, of hoe het met ze gaat. Het is allang afgesloten.
Misschien is dit zo makkelijk gegaan omdat het gewoon beide giant assholes waren
__________________
Strange little girl
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 21:06
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
exen zijn niet voor niets ex. In mijn geval bleken het altijd hele andere mensen als ik dacht enzo, dus ik ga er eigenlijk amper mee om, wel jammer soms,maarja ex is ex.niks meer ,niks minder...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 21:11
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Met één heb ik (soms) nog wel contact ed, maar goed,
meer ook niet, het werkte toen niet (meer), en dat zal het
nu ook niet doen.

Soms heb ik de neiging dingen te idealiseren ed, maar
dat komt meer voort uit eenzaamheid dan verlangen
naar hem oid.

Verder ook wat tinjooo zei idd; 'exen zijn niet voor niets ex.'
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 22:12
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Er zijn een aantal jongens waar ik in meer of mindere mate iets mee gehad heb, en die dus ex-vriendjes zijn. Ik heb met hen allemaal nog contact, heel goed contact zelfs, maakt niet uit wie het destijds uitmaakte. Mijn eerste serieuze vriendje heb ik het meest contact mee, het wordt nu steeds beter de laatste tijd, ik denk dat we weer goede vrienden kunnen worden. De jongen waar ik voor het eerst heel erg verliefd op was spreek ik niet vaak meer, maar no hard feelings tegenover elkaar. En mijn nu ex-vriend heb ik niet echt meer gesproken sinds hij het 1,5 maand geleden uitmaakte. Maar ook met hem zal ik wel vrienden worden, zeker ook omdat ik goed met zijn vrienden en familie op kan schieten

Maar ik zou nooit me op die manier gedragen zoals de ex van jouw vriend doet. Ik vind dat je wel een bepaald respect moet hebben voor de nieuwe relatie van je ex. En mocht je dat niet kunnen opbrengen, dan kun je misschien beter niet meer met elkaar omgaan.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 22:40
romanov
Avatar van romanov
romanov is offline
Een ex hebben is het ergste wat je kunt overkomen, op je hele leven geen sex, na.

Ik doe niets anders dan verlangen naar mijn ex, zelfs na dik 5 maanden nog. Ik denk wel dat ik nog van haar houd, iets waarmee ik mezelf alleen maar pijnig, maar het is oh zo lastig het gevoel kwijt te raken.

Ik word dagelijks geconfronteerd met mijn ex, en ze is er niet verlegen om mij zo af en toe behoorlijk uit te dagen met andere jongens. Ze heeft me exact waar ze me hebben wil.

Al deze problemen hebben een gemeenschappelijke oorzaak, dat is hoe het eigenlijk uitgegaan is. Het is uit gegaan op voorwaarde dat we vrienden zouden blijven, lol..

Anyway, er zijn niet alleen nadelige dingen van een ex hebben. Het heeft ook zijn voordelen: je hebt veel met elkaar meegemaakt waar je met vaak plezier naar terugkijkt, en je hebt als het goed is er veel van geleerd!

\/
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 22:59
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
mijn ex is een schatje...

maar meer ook niet
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-07-2004, 23:14
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Apart...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 23-07-2004 @ 23:59 :
mijn ex is een schatje...

maar meer ook niet
Mijn enige officiële ex is een kuthoer maar meer ook niet
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 23:41
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-07-2004 @ 00:35 :
Mijn enige officiële ex is een kuthoer maar meer ook niet


Mijn ene ex is een zeikwijf en de ander is een sloerie.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 00:11
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Ene ex een imbeciel, de ander een idioot

(de "officiele" dan)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 07:50
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
Mijn ene ex heb ik al anderhalf jaar niet mee gesproken, een andere spreek ik zo nu en dan maar daar doe ik gewoon tegen als "vrienden"
en mijn 3e ex daar heb ik echt een zwak voor en hij ook voor mij en dat zal ook altijd wel zo blijven, je kan ons gedrag een beetje omschrijven zoals jou vriend en zijn ex
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 08:15
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
in de meeste gevallen ken je elkaar gewoon langer en ben je meer vertrouwd met elkaar. Dat is het nadeel van een ex, die weten gewoon meer over je vriend/ jezelf dan dat jij misschien op dat moment doet. Daarnaast hebben ze een verleden samen dat wil zeggen: leuke herinneringen etc. Het ligt eraan hoe de relatie verbroken is, maar in veel gevallen is vriendschap met een ex mogelijk.

Zelf vind ik vriendschap met een ex eigenlijk vreemd. het is niet voor niets je ex, waarom dan nog langer ermee omgaan? Als de relatie net verbroken is, dan moet je elkaar gewoon lekker loslaten en ene nieuwe vriend/ vriendin de ruimte geven en niet opschepen met een ex. Na een tijdje zou het wel kunnen, maar de nieuwe vriend/ in moet wel een eerlijke kans krijgen.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 08:33
Gordijn
Gordijn is offline
Ik vind het moeilijk mijn exen met een ander te zien. Maar ik zal daar nooit iets van tegen anderen zeggen.

Het is namelijk zo; ik mag, uiteraard, verliefd worden op wel honderd andere jongens, maar mijn exen moeten eigenlijk heel hun leven om mij blijven treuren..

Ik ben een tikje egocentrisch ja..
__________________
OLEE
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2004, 09:06
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-07-2004 @ 00:35 :
Mijn enige officiële ex is een kuthoer maar meer ook niet
mijn andere officiële ex is uhh dom... maar ook een schatje

Ik vraag me toch af waar je die 'kuthoer' opgeduikeld hebt
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 09:13
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
Ik heb geen contact meer met mijn exen
__________________
Topickiller
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 12:23
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Bedankt voor jullie reacties

Ookal helpen jullie me niet direct (was ook niet de bedoeling, nee), ik heb er toch wel wat aan. Wie ben ik om mijn vriend schuldig te laten voelen over zijn mooie herinneringen.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 14:12
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 24-07-2004 @ 13:23 :
Bedankt voor jullie reacties

Ookal helpen jullie me niet direct (was ook niet de bedoeling, nee), ik heb er toch wel wat aan. Wie ben ik om mijn vriend schuldig te laten voelen over zijn mooie herinneringen.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 14:16
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Optima schreef op 24-07-2004 @ 09:15 :
in de meeste gevallen ken je elkaar gewoon langer en ben je meer vertrouwd met elkaar. Dat is het nadeel van een ex, die weten gewoon meer over je vriend/ jezelf dan dat jij misschien op dat moment doet. Daarnaast hebben ze een verleden samen dat wil zeggen: leuke herinneringen etc. Het ligt eraan hoe de relatie verbroken is, maar in veel gevallen is vriendschap met een ex mogelijk.

Zelf vind ik vriendschap met een ex eigenlijk vreemd. het is niet voor niets je ex, waarom dan nog langer ermee omgaan? Als de relatie net verbroken is, dan moet je elkaar gewoon lekker loslaten en ene nieuwe vriend/ vriendin de ruimte geven en niet opschepen met een ex. Na een tijdje zou het wel kunnen, maar de nieuwe vriend/ in moet wel een eerlijke kans krijgen.
Niet mee eens
Als je van te voren gewoon vrienden was, dan iets krijgt en dan erachter komt dat een relatie toch niet o leuk is als je d8
dan ga je toch weer verder zoals voor de relatie gewoon als vrienden
dat vind ik iig normaler als gelijk oh nou hebben we een ralatie gehad en die is uit
dan gaan we elkaar nooit meer zien
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 15:30
Verwijderd
extreem kut, hij praat niet meer tegen me en hij durft niet eens mn naam te noemen omdat ie zoooooooooo in de steek gelaten is door mij enz. hij doet ook kinderachtig en zielig tegenover zijn vrienden en gaat ook bijna nergens meer heen en als hij me tegenkomt rent ie weg...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 24-07-2004 @ 10:06 :
(...)

Ik vraag me toch af waar je die 'kuthoer' opgeduikeld hebt
Ze was dat niet altijd hoor. Destijds was ze gewoon het meisje dat for the time being prima functioneerde als eerste vriendinnetje. Ze ontpopte zich alleen later als zodanig.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 16:43
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
omg, jouw ava. awesome
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 18:56
-x-Sanniej-x-
Avatar van -x-Sanniej-x-
-x-Sanniej-x- is offline
Ik heb ook een ex Op het begin hadden we niet zowveel problemen met mekaar, jah hij wilde me terug, maar ik hem niet, want ik moest hem niet meer zow, hij had me wat te erge dingen geflikt, daar heb ik veel verdriet van gehad, maar kon dr wel mee leven... Totdat mijn toenmalige beste vriendin er met hem vandoor ging Sindsdien is alles in de soep gelopen. Dus in mijn belevenis is een ex echt zeer kut..

Maar dat kan dus natuurlijk ook heel gezellig, zonder problemen aflopen
__________________
Mavie is mijn schatjuh ;) Don't Be Such Cleverdicky!! :P
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:04
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
koekjes schreef op 24-07-2004 @ 16:30 :
extreem kut, hij praat niet meer tegen me en hij durft niet eens mn naam te noemen omdat ie zoooooooooo in de steek gelaten is door mij enz. hij doet ook kinderachtig en zielig tegenover zijn vrienden en gaat ook bijna nergens meer heen en als hij me tegenkomt rent ie weg...
Een gekwetst altohartje. *emo*
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:11
Verwijderd
Citaat:
telluriet schreef op 24-07-2004 @ 20:04 :
Een gekwetst altohartje. *emo*
*bitchslapt*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2004, 19:25
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
De een heb ik net nog even mee gebeld sinds een hele lange tijd.
De ander heb ik al een halfjaar niet meer gezien. Ook niet echt behoefte aan eerlijk gezegd.

En nee, ik verlang niet naar ze (alhoewel..er zijn van die momenten.. ) maar ja, been there, done that
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:40
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
* terug van weg geweest (weekje vakantie) *

Kheb maar 1 ex, niet al te veel contact mee, maar we zijn nog vage vrienden. Wil dat graag zo houden. Misschien zie ik haar vanavond wel sinds een dikke maand of zo, maar dat zijn dingen waar ik me noch op verheug en noch tegen op zie. Ik zie het als "zo zo" zeg maar.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 14:32
HC4L
HC4L is offline
Die moet je natuurlijk helemaal, maar dan ook echt helemaal vergeten. Gelijk als 't uit is een paar anderen zoenen enzo, en 't is gewoon einde verhaal natuurlijk. hmmm, maar ontwijken is natuurlijk wat anders, gewoon voor d'r neus een ander zoenen ofzo, is 't zo over. En einde verhaal natuurlijk. Lijkt me duidelijk.
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 11:34
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
I'glad he is my ex.
serieus is ben een hartenbreker het lijkt voor sommigen wel dat het voor mij een sport is maar is ben snel afgekeken zeg maar.
ex vind ik sowieso een naar woord en met de ene kan ik goed op schieten als vriend aangezien ik meer een kameraadmeisje ben en de andere kan ik niet mee opschieten omdat zij te aanhankelijk waren
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 16:29
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Ik heb een paar ex-vriendinnen. De meeste zie ik nooit meer. Twee zie ik heel af-en-toe, eigenlijk alleen bij toeval. Er is veel bitterheid.
Een ander zie ik regelmatig, omdat we goed met elkaar kunnen omgaan - ook na de relatie. Dat komt omdat we allebei onze afstand goed kunnen bewaren.

Mijn laatste relatie (ik heb tien maanden samengewoond) was liefdeloos. Toen ik (veel te laat) mijn biezen pakte, besloot ze mijn sociale leven te verzieken. Dus nu verspreidt ze leugens en halve waarheden onder mijn vrienden.

Wat ik heb gemerkt is dat je pas problemen krijgt als je je laat opnaaien door je ex-vriendin. Als je je onafhankelijk en volwassen opstelt, kan je gewoon weer met elkaar omgaan na een afkoelperiode. 'Gewoon' ligt dan wel aan wat je aan elkaar hebt. Soms niks, soms vriendschap, soms seks.

Dat is, als je ex geen psycho blijkt te zijn zo gauw je de deur achter je dicht doet. Zoals mijn laatste.
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 17:30
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
niks bijzonders.
__________________
Re-tired.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 11:41
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
in 2 woorden zwaar kloten! als ik met ander meisje sta zei boos en als zei met andere jongen staat ik jaloers... ik ben ook nog gek van der zei ook van mij maar het wil gewoon niet tussen ons... nu niet misschien over een jaar dan zinn we beide wat ouder! en das best kut om je daar over heen te zetten vind ik... en normaal met elkaar om te gaan.. of we hebben ruzie of we gaan klef met elkaar om...

Gegroet
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 13:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Arox schreef op 24-07-2004 @ 09:13 :
Ik heb geen contact meer met mijn exen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 19:09
Verwijderd
Ligt aan de persoon. En ook of je dus een nieuwe relatie hebt of niet. Op t moment dat ik een nieuwe relatie heb zal ik echt niet meer voelen dan vriendschap voor mijn ex.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 19:57
juno
Avatar van juno
juno is offline
Een ex is iemand waar je ooit van hield, die je emotioneel geraakt heeft, en toen het uit ging heb je daar verdriet van gehad. Een ex is niet een gewoon iemand. Je bent daar ooit heel erg close mee geweest, en je hebt samen dingen meegemaakt.

Of je nu wel of niet nog goed met elkaar omgaat, al je exen hebben hun sporen op je achtergelaten, hun littekens, en ook hun verfraaiingen.

Maar het zijn exen, het wordt nooit meer hoe het was, en dat weet je allebei. Dus een ex is geen bedreiging voor een nieuwe relatie, of het moet door de onterechte jaloezie komen die een ex bij de nieuwe partner oproept.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 20:49
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Hmm, dit komt mij heel erg bekend voor. Vooral als je vriend dan gaat zeggen dat het toch niets meer wordt met die ex, dan werd ik alleen maar jaloerser Ik dacht altijd dat het nooit over zou gaan die jaloezie, maar na een hele tijd werd het steeds minder. Ik denk dat het ook gewoon tijd kost om in te zien dat die twee niets meer met elkaar hebben/krijgen. Dat was bij mij iig wel zo.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 21:01
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb drie exen waarvan ik er een nog regelmatig zie. Daar kan ik het nog steeds goed mee vinden. En natuurlijk praten we heel af en toe ook nog wel eens over "vroeger". Over hoe het was en er komen nog wel eens wat herineringen boven. Ik voel verder niets meer voor dr. Ja ok natuurlijk houd je een zwak voor dr. Daar doe je niets aan. Het is een ex dat betekend dat het ooit je vrien(in) is geweest en dat je er dus gevoelens voor hebt gehad. Die heb je met een reden. En Dat zal maar zo niet verdwijnen. Maar dat is (voor mij iig) iets heel anders dan verliefd zijn. Dat is het namelijk niet. Het is meer een soort.... vertrouwd gevoel.

Verder zou ik nooit meer iets met dr beginnen. Het is mn ex en dat is ze ook met een reden. En die reden doet me teveel pijn om ooit nog echt verliefd op dr te kunnen worden. En bovendien heb ik nu een vriendin waar ik nog veel verliefder op ben dan ik ooit op een ander ben geweest.

Natuurlijk is het anders om een tweede keer verliefd te worden. In mijn geval heeft zij het uitgemaakt, en dan is het voor mij toch een stuk moeilijker om verliefd te worden. Wetende wat ze heeft gedaan en de angst om dat nog een keer mee te maken werken daar niet echt bevordelijk op in.

Natuurlijk gebeurd het vanzelf een keer. En dan zet je je er helemaal overheen. Dan is er iemand anders waar je om geeft. Mischien hetzelfde, mischien meer, mischien ook minder. Maar het gevoel is er, en daar gaat het om. Niet om of het meer of minder is dan om een ander.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 22:08
Verwijderd
Ik heb drie exen. Twee daarvan zijn al van ongeveer 3 jaar geleden, maar met één is het nu ongeveer 10 maanden uit. Ik heb het met hem uitgemaakt omdat ik niet meer verliefd was, maar ik hield nog wel van hem. En toen sprak ik hem eerst 3 maanden ongeveer niet, en toen weer wel omdat hij een tussendoorvriendinnetje had gehad waarmee het was uitgegaan en hij 'had me nodig' ofzo. En toen werd hij weer verliefd op me zei hij en probeerde me ervan te overtuigen dat we weer bij elkaar moesten zijn. En telkens zei ik dat ik dat niet wilde en dan spookte hij vervolgens vanalles uit met meisjes, ik denk gewoon om me kwetsen. Ondertussen zat er een vrij grote afstand tussen ons dus er werd heel veel op msn gepraat en veel geschreeuwd aan de telefoon. Toen het ongeveer vijf maanden tussen ons uit was kwetste hij me iets té erg en toen heb ik al het contact tussen ons verbroken.

Nu heb ik een vriendje van wie ik meer hou dan ik van die ex deed, maar als ik nu bijvoorbeeld van mijn broertje hoor dat hij op msn met mijn ex gepraat heeft doet dat nog pijn. Niet omdat ik nog iets met hem wil maar omdat hij me echt geraakt heeft en omdat (wat ik ook al van iemand anders hier las) ik blijkbaar een beetje egocentrisch ben en het van mezelf heel logisch vind dat ik andere mensen leuk ga vinden maar van mijn ex wel vind dat hij alleen mij moet willen
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 13:18
troep
Avatar van troep
troep is offline
in alle gevallen leek vriendschap toch wel mogelijk in eerste instantie (behalve een.. das erg jammer want mag dr graag maar terecht voor mijn kutacties.) grappig genoeg (en of t echt grappig is weet ik niet.) heb ik met laatst genoemde het meest contact en dat is al heel weinig

maar bovenalles .. als je meerdere exen hebt weet je enerzijds dat je niet volledig ongewild bent.. ooit wilden ze je anderzijds twijfel je altijd aan jezelf (wiens schuld t ook is) of je het ooit goed kan doen.

qua terug bij elkaar komen, gevoelens heb je ooit gehad en kunnen zo nu en dan altijd weer opspelen (bij mij... en dan zou het niet eens uitmaken of me iets kuts aangedaan is.. ben niet heel haatdragend van aard.. helaas.) maar ben voor mezelf infeitte tegen het *back to ex* het hangt van de situatie af en een van mn exen had ik een keer nog wel kans mee gehad weer samen te komen maar de reden dat het eerder niet werkte en we t samen uitgemaakt hebben was er nog steeds.. vonden elkaar wel leuk maar konden elkaars karakter niet uitstaan

voor nieuwe vriendjes/vriendinnetjes is een ex nooit leuk in elk geval hehe (en waarom zeggen meisjes altijd dat ze je exen niet knap vinden in eerste instantie ?)
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu?
Studerende
5 08-11-2010 18:29
Liefde & Relatie Weerzien met de Ex
Halflight
14 22-06-2009 11:17
Liefde & Relatie 1e Relatie
Hayden
22 22-03-2006 17:45
Psychologie Het Grote-lucht-je-hart-topic #21!
Gothic
489 01-03-2005 10:26
Psychologie tips om een vriend te helpen?
Verwijderd
5 27-04-2003 14:46
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.