Oud 31-05-2005, 20:59
JohnQ
JohnQ is offline
ik had een vraagje voor de mensen die misschien ook ziek zijn geweest. Ik ben tijdens de examenweek aardig ziek geweest en kon er 2 niet maken. dat zijn M&O en Eco1,2. Kan er maar 1 in de 2e tijdvak maken omdat ze te gelijk starten, de andere moet ik 3e tijdvak maken, dus staatsexamen. Vraag me af of ik dan alleen de examen kan maken, of dat ik dan ook nog eens mondeling moet doen.
Advertentie
Oud 31-05-2005, 21:51
Verwijderd
Citaat:
JohnQ schreef op 31-05-2005 @ 20:59 :
ik had een vraagje voor de mensen die misschien ook ziek zijn geweest. Ik ben tijdens de examenweek aardig ziek geweest en kon er 2 niet maken. dat zijn M&O en Eco1,2. Kan er maar 1 in de 2e tijdvak maken omdat ze te gelijk starten, de andere moet ik 3e tijdvak maken, dus staatsexamen. Vraag me af of ik dan alleen de examen kan maken, of dat ik dan ook nog eens mondeling moet doen.
Je hoeft in het derde tijdvak alleen het schriftelijke examen te doen, dus geen mondeling. Jij hebt immers gewoon SE's op school gehad.
(Wel heel vervelend hoor dat 3de tijdvak, dat is echt net voor je nieuwe opleiding begint. Dus echt een fijne vakantie heb je niet )
Oud 01-06-2005, 10:59
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 31-05-2005 @ 21:51 :
Je hoeft in het derde tijdvak alleen het schriftelijke examen te doen, dus geen mondeling. Jij hebt immers gewoon SE's op school gehad.
(Wel heel vervelend hoor dat 3de tijdvak, dat is echt net voor je nieuwe opleiding begint. Dus echt een fijne vakantie heb je niet )
Je krijgt dan ook pas de uitslag de tweede helft van september..

Sta je goed voor die vakken of niet? Meisje uit mn klas die had een hersenschudding tijdens het examen vorig jaar dus had er ook wat gemist, ze stond er niet goed voor en precies de vakken waarvoor ze net een 6je stond kon de erdoor niet maken.
Wel is ze gewoon naar de uni gegaan maar toen kreeg ze dus eind september te horen gezakt te zijn
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 01-06-2005, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Liss schreef op 01-06-2005 @ 10:59 :
Je krijgt dan ook pas de uitslag de tweede helft van september..

[...]
Lijkt me onzin. Ik heb 't derde tijdvak gehad twee jaar geleden en kreeg op 31 augustus de uitslag.
Oud 01-06-2005, 11:23
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-06-2005 @ 11:07 :
Lijkt me onzin. Ik heb 't derde tijdvak gehad twee jaar geleden en kreeg op 31 augustus de uitslag.
Hm, vreemd dat ze het pas zo laat kreeg dan. Ze wist ook al van tevoren dat ze het pas de tweede helft van september zou krijgen en niet eerder.
Verschilt dan zeker per school ofzo
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 01-06-2005, 12:16
JohnQ
JohnQ is offline
derde tijdvak is 15 t/m 21 augustus
Oud 01-06-2005, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Liss schreef op 01-06-2005 @ 11:23 :
Hm, vreemd dat ze het pas zo laat kreeg dan. Ze wist ook al van tevoren dat ze het pas de tweede helft van september zou krijgen en niet eerder.
Verschilt dan zeker per school ofzo
Ik had m'n her op 21 augustus twee jaar geleden, de voorwaarde was dat ik voor 1 september de uitslag kreeg.
Oud 01-06-2005, 13:20
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Wat rot voor je.. wat had je ?
Oud 01-06-2005, 13:26
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Liss schreef op 01-06-2005 @ 10:59 :

Wel is ze gewoon naar de uni gegaan maar toen kreeg ze dus eind september te horen gezakt te zijn
moet je dan weer stoppen met je opleiding?
dat vind ik behoorlijk lullig...
Oud 13-06-2005, 21:50
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Gadje schreef op 01-06-2005 @ 13:26 :
moet je dan weer stoppen met je opleiding?
dat vind ik behoorlijk lullig...
Ze moest weer stoppen ja, nja ze stond eigenlijk nog niet eens ingeschreven aangezien dat niet kon zonder diploma Ze had een speciale regeling getroffen zodat ze wel het rooster had enz en de belangrijkste dingen meevolgte.
Ze zat begin dit jaar op twee scholen tegelijk, op de uni bij de opleiding die ze zou gaan doen als ze geslaagd zou zijn omdat ze anders teveel achterstand zou hebben en ook op een ROC (vavo) voor als ze gezakt zou zijn dat ze iig dit jaar goed bij was met wiskunde, het vak waar ze het meeste moeite mee had.
Maar veel meer weet ik er ook niet van, waarom ze de uitslag niet eerder kreeg zoals Andijvie.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 14-06-2005, 20:24
pietje x
pietje x is offline
tja ,ik zou ook bijna ziek zijn geweest, het weekend voor de examens dus, gewoon ff een paardenmiddel (anti biotica kuur) het ging over , je mag alleen 2 weken niet in de zon en niet drinken
__________________
in je neus peuteren tijdens een sollicitatie gesprek laat zien dat je een kleurrijk persoon bent
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2005 Algemeen klaagtopic
tinkebel
79 24-05-2005 19:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.