Oud 29-08-2016, 01:20
xpicture
xpicture is offline
Hallo,

Sinds 3 maanden heb ik een vriendin, eerst hadden we elke dag seks I.V.M zomervakantie. We waren telkens bij elkaar en konden geen genoeg krijgen van elkaar. Nu zijn we nog steeds stapel verliefd en we zijn elkaar niet zat.

Nu is het zo dat tot 2 weken terug, we echt de beste seks ooit hadden, ik ben trouwens 19 zij is 22. Ze zei je bent de beste die ik ooit gehad heb. Zij is mijn eerste ik haar vijfde ofzo.

Na die keer dat we geweldige seks hadden echt uur lang, wou ze opeens 4 dagen niet, ik bedoel ze kan me toch pijpen of aftrekken, ze maakt me wel geil ze zegt heb zin in je enzovoort maar wanneer we in bed liggen heeft ze slaap. Toen na die 4 dagen deden we het weer, ik was toen echt snel klaar maar ja. 6e dag maakt ze me geil zit ze aan me lul gaat ze weer slapen, was ze te moe. 7e dag was 1 dag voor school weer begon en zij zou op kamp gaan, ik bedoel moet haar 4 dagen missen, zit ze heel de dag ja dit word echt lekker dit dat opeens avond breekt door zegt ze, babe ben echt te moe vandaag we kunnen t sochtends doen. Sochtends breekt aan heeft ze haast om op tijd te komen...

Naja heel veel geappt toen ze weg was, ze miste me na 1 dag zei ze, ze zei babe mis je lul als ik vrijdag terug ben gaan we ballen tot je ballen ervan af vallen, blijkt ze woensdag ongesteld te zijn, appt ze me zovan ja maar zaterdag ben ik het minder. Dus ik zie der weer op vrijdag, geweldige dag gehad in Amsterdam, zaterdag breekt aan... heeft ze geen zin omdat ze teveel bloed. Naja oké ze maakt me wel weer geil enzovoort.

Zondag breekt aan ongesteldheid is soort van gestopt ze zei bloed beetje, ze zegt savonds babe we gaan vanavond neuken heb je gemist dit dat, 1 uur later. Zegt ze heb echt zin in je maar bed kraakt en dan moeten we douchen en tis zo laat al, we doen t morgen ochtend wel, ik zeg ho eens even we doen t wanneer we zin hebben niks afspreken ochtend dit dat.

Maar ik heb echt tyfus veel zin en heb het haar ook verteld hoeveel zin ik heb. Gaat ze misschien vreemd?
Heeft ze misschien geen behoefte meer aan mij?
Vind ze me dan toch te jong of iets?

Ik heb hulp nodig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2016, 02:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is misschien schokkend, maar soms hebben mensen geen zin in seks. Dan houden ze niet minder van je of wat dan ook, dan hebben ze gewoon geen zin. Sommige meisjes willen geen seks als ze ongesteld zijn en dat duurt nou eenmaal 4-7 dagen gemiddeld. Ook is 's nachts douchen inderdaad niet erg praktisch en ik weet niet of je huisgenoten hebt of nog bij je ouders woont, maar ook dan snap ik dat ze dat niet wil. Een krakend bed en vervolgens een douche, misschien wil ze jullie seksleven gewoon niet delen met het hele huis.
Eerlijk gezegd zou ik ook geen zin meer hebben als je zo pusht. Er bestaat zoiets als masturberen. Ja, dat mag in een relatie.
En verder is het normaal dat je de eerste maanden alleen maar seks hebt en dat het daarna minder wordt.

Overigens, "ik bedoel ze kan me toch pijpen of aftrekken", ja dat kan, maar dat hoeft niet als ze dat niet wil. Doe jij wel eens wat bij haar zonder wat terug te verwachten?

Heb je haar überhaupt al gevraagd waarom ze minder zin heeft? Als het zo'n issue voor je is om niet te neuken als konijnen, bespreek dat dan gewoon.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 06:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het is niet zo dat het hebben van een vriendin jou onbeperkt toegang verschaft tot seks. Zij mag er voor kiezen seks met je te hebben maar hoe jij het benadert klinkt het alsof je vindt dat je er vooral recht op hebt. Leer genieten van het samen zijn, het samen in slaap vallen, etc. Als er minder druk achter staat en jullie alleen seks hebben wanneer jullie allebei echt zin hebben is de seks waarschijnlijk ook nog eens veel prettiger
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 07:36
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Volgens mij missen jullie het punt dat zij steeds zegt seks te willen en daar zelfs afspraken over maakt (vanavond seks enz.), maar dan vervolgens niet doet wat ze gezegd heeft.

Vraag haar gewoon waarom ze je telkens opgeilt en zegt dat jullie seks gaan hebben, maar dan uiteindelijk toch afhaakt. Het klinkt trouwens allemaal wel een beetje geforceerd. Misschien inderdaad gewoon geen afspraken meer maken en gewoon seks hebben als jullie beiden zin hebben?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 08:19
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Vraag het aan haar / praat erover.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 13:40
EzioAuditore
EzioAuditore is offline
Citaat:
Volgens mij missen jullie het punt dat zij steeds zegt seks te willen en daar zelfs afspraken over maakt (vanavond seks enz.), maar dan vervolgens niet doet wat ze gezegd heeft.

Vraag haar gewoon waarom ze je telkens opgeilt en zegt dat jullie seks gaan hebben, maar dan uiteindelijk toch afhaakt. Het klinkt trouwens allemaal wel een beetje geforceerd. Misschien inderdaad gewoon geen afspraken meer maken en gewoon seks hebben als jullie beiden zin hebben?
Alsnog. Hij kan haar niet dwingen om seks te hebben. Dus hij moet het gewoon accepteren
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 14:55
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Alsnog. Hij kan haar niet dwingen om seks te hebben. Dus hij moet het gewoon accepteren
Natuurlijk moet hij haar niet dwingen/onder druk zetten. Maar het beschreven gedrag roept wel veel vragen op waarover ze met elkaar moeten communiceren.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 22:06
xpicture
xpicture is offline
Probleem is dat zij er zelf mee komt en me dan opgeilt en opeens zegt ben echt moe babe morgen dan maar enzovoort.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 22:57
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Klinkt alsof ze een normaal libido heeft en veel zin heeft als er geen druk op staat, maar afhaakt wanneer het 'moet'. Komt vaak voor onder vrouwen en soms ook wel onder mannen, vooral als hun partners uitstralen dat ze 'recht' hebben op seks. Jij lijkt dat ook te doen.

Je kan geen seks beloven. Geilheid is namelijk een gevoel en je kan niemand een gevoel beloven. Ik denk dat ze die dingen vooral zegt als geruststelling. Wel vervelend voor jou, zo word je aan het lijntje gehouden. Realiseer je dat seks beloven contraproductieve onzin is. Vestig er geen hoop op, en zeg tegen haar dat zij ook niet kan weten wanneer ze zin heeft.

Deel je eigen gevoel erover. Vraag waarom ze het telkens belooft. Luister. Pluis samen haar motivaties uit. Spreek af dat jullie niet aan zulke beloftes doen.

Maar de echte oplossing is oprecht alleen seks willen wanneer zij er zelf achter staat. Dus niet zeuren, niet pushen, geen 'je kan me toch pijpen', en al helemaal geen 'je had het beloofd'. Seks is voor niemand leuk als het een verplichting is. Als het goed is, tenminste. Laat haar de vrijheid voelen van altijd 'nee' kunnen zeggen. Stel dát als eis, dwing af dat ze nooit doorgaat als ze eigenlijk niet wil.

Verder gewoon goed communiceren. Vrouwen hebben best snel het gevoel dat ze sexy 'moeten' zijn, gewoon omdat ze veel op uiterlijk en aantrekkingskracht worden beoordeeld. En ze worden ontmoedigd om open te zijn over negatieve gevoelens daaromtrent, want onderdeel van aantrekkelijk zijn is lekker gewillig/meegaand zijn en niet te veel zeuren over wat je zelf wil. Allemaal heel giftig en slopend voor je libido.

Kortom, praat erover, probeer elkaar te begrijpen en stel je houding tegenover seks bij.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 23:02
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Heb jij eigenlijk ook het gevoel dat jij iets 'moet' van haar?

Niet per se iets seksueels.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 10:48
xpicture
xpicture is offline
Nee ik moet niks van haar, maar wat het nou is, ze zegt dat ze altijd wel zin heeft in mij. Wat ik dan niet snap is dat ze me soms helemaal geil maakt en dan zegt ik wil wel maar kan niet want bed kraakt en dit en dat. Maar dan moet ze me ook niet eerst geil maken toch, dat irriteert me een beetje. Ik heb het uitgelegd ze zei dat het niet der bedoeling was en dat het geen smoesjes zijn maar dat ze door antibiotica te droog is en ongesteld was, en niet wil dat het bloed op der bed komt. Volkomen begrijpelijk, ik dank u allen voor het reageren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.