Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2011, 01:17
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
http://nos.nl/artikel/314681-zwaar-a...tse-grens.html
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Advertentie
Oud 19-11-2011, 01:19
Verwijderd
Citaat:
NOS zegt dat er drie patienten naar Enschede zijn en de rest naar Duitse ziekenhuizen omdat communicatie tussen NL'se en Duitse hulpverleners moeizaam is?
Oh ik weet niet hoe het precies zit, alleen dat Enschede noodtoestand had afgekondigd waardoor ambulances een aantal uur van Enschede naar Hengelo zijn gereden. Misschien wilden ze beschikbaar blijven voor als het kleine ziekenhuis van Gronau het niet zou redden.

Edit: staat ook in je artikel, Enschede had dus idd vanalles beschikbaar gemaakt maar de patiënten zijn naar Munster gegaan.
Oud 19-11-2011, 01:31
Verwijderd
Citaat:
GRONINGEN - De politie heeft donderdag een 15-jarige jongen uit Groningen aangehouden die met illegaal vuurwerk een brievenbus had opgeblazen van een 78-jarige stadsgenoot.
De knaap liep tegen de lamp omdat hij via Twitter een zelfgemaakte foto van de kapotte brievenbus had verspreid, aldus de politie vrijdag.
Dan ben je dom
Oud 19-11-2011, 04:10
Verwijderd
Misschien is vijf uur 's nachts wel het rustigste tijdstip hier. Ik ben er dan ook nooit omdat ik alleen 's nachts forum als ik nachtdienst heb en dan is vijf uur ook het rustigste tijdstip dus dan dut ik meestal.
Oud 19-11-2011, 04:15
Verwijderd
Jongens heb je 't al vernomen, tiralalali, tiralalala
Sinterklaas is aangekomen, tiralalali, tiralalala
Oud 19-11-2011, 04:16
Verwijderd
Maar wij zijn er!
Oud 19-11-2011, 04:17
Verwijderd
Aldan! hoe laat is het bij jou?
Oud 19-11-2011, 04:19
Verwijderd
Kwart over acht 's morgens. Ik was eerder opgestaan om thee te drinken (dat had mijn pleegzus bedacht, niet ik) en nu heb ik tijd over voor ik naar school moet. Gaat het goed met je nachtdienst?
Oud 19-11-2011, 04:20
Verwijderd
Het gaat wel goed, het is een relatief drukke nacht, ik ben constant bezig, nu ben ik op bloeduitslagen aan het wachten. Net moest ik op drie plaatsen tegelijk zijn, dat was wat minder.
Oud 19-11-2011, 04:22
Verwijderd
En omg, ik testte net of http://nl.wikipedia.org/wiki/Random nog werkte, en dat doet het, en het stuurde me naar 'aselect' en dat is geweldig want ik vraag me al tijden af wat het Nederlandse woord voor random ook al weer was
Oud 19-11-2011, 04:23
Verwijderd
Ja. Nouja, blijf dan maar op het forum.

Ik wilde laatst iets zeggen en toen wist ik het Nederlandse woord niet meer, maar het Latijnse wel. Dat was een heel raar gevoel.
Oud 19-11-2011, 04:24
Verwijderd
Actieve gebruikers op dit moment: 134 (5 leden en 129 gasten)
Het record staat op 2.836, dat 25-03-2011 werd gevestigd om 21:30.
Sarah

wtf stelletje onzichtbare leden. Nu lijkt het net of ik de enige ben
Oud 19-11-2011, 04:24
Verwijderd
dat lijkt me ook wel gek!
ik heb het woord aselect ooit met wiskunde geleerd, maar niemand zegt het ooit nog, iedereen zegt random.
Oud 19-11-2011, 04:24
Verwijderd
Citaat:
En omg, ik testte net of http://nl.wikipedia.org/wiki/Random nog werkte, en dat doet het, en het stuurde me naar 'aselect' en dat is geweldig want ik vraag me al tijden af wat het Nederlandse woord voor random ook al weer was
Willekeurig, toevallig...

En mijn laatste post sluit heel mooi aan op de post erboven, maar eigenlijk slaat hij op de post daar weer boven!
Oud 19-11-2011, 04:25
Verwijderd
Hoe laat moet je op school zijn op zaterdag?
Oud 19-11-2011, 04:26
Verwijderd
Citaat:
Willekeurig, toevallig...

En mijn laatste post sluit heel mooi aan op de post erboven, maar eigenlijk slaat hij op de post daar weer boven!
Extra toevallig!

Oh maar hm, hm, misschien betekent dat wel dat de random-link niet meer werkt, maar dat hij gewoon naar aselect doorverwijst *test* ja, helaas.
Oud 19-11-2011, 04:26
Verwijderd
Vandaag om tien uur. (geloof ik )

En omg! Drie leden op DK! Lief derde lid, wil je je alsjeblieft openbaren aan ons?
Oud 19-11-2011, 04:27
Verwijderd
En dan in excel gaan typen? Arme jij!
Oud 19-11-2011, 04:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Jaaa, toch wel lastig, je aan de regels houden en voorzichtig zijn. Vast weer een of andere mongool geweest.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 19-11-2011, 04:28
Verwijderd
Carn! Goedemorgen carn.
Oud 19-11-2011, 04:29
Verwijderd
Citaat:
Jaaa, toch wel lastig, je aan de regels houden en voorzichtig zijn. Vast weer een of andere mongool geweest.
Nujij is verdeeld in de mensen die zeggen 'het was vast zo'n idioot die niet afremde maar stug 120 bleef rijden' en de mensen die zeggen 'het was vast zo'n idioot die niet door bleef rijden maar op de rem trapte' en ze zijn lekker fel tegen elkaar aan het doen, in plaats van te snappen dat er een middenweg is tussen doorrijden en keihard remmen. Dus kennelijk bestaat de meerderheid van de bestuurders uit idioten.
Oud 19-11-2011, 04:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Dat klopt, elke idioot mag rijden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 19-11-2011, 04:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
En het verschil tussen kunnen kannen kennen ze niet!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 19-11-2011, 04:40
Verwijderd
Hoi Carn!

Citaat:
En dan in excel gaan typen? Arme jij!
Ja. Deden je sims het uiteindelijk weer?

Ik keek net in de spiegel en ik zie er best toonbaar uit vandaag, dus nu heb ik alleen mascara op en geen foundation of wat.
Oud 19-11-2011, 04:49
Verwijderd
Sarah! De willekeurige-pagina-functie doet het nog prima hoor! Althans, ik ben nu bij Kilab ibn Murrah.

En er praat iemand in het trappenhuis en ik werd echt héél erg bang.
Oud 19-11-2011, 04:52
Verwijderd
Citaat:
Kilab ibn Murrah ibn Ka'ab (Arabisch: كلاب بن مُرة‎) (373 - 400 of 406) was de zesde generatie voorvader van de islamitische profeet Mohammed. Hij was een afstammeling van Abraham via zijn zoon Ismaël. Kilab was de zoon van Murrah ibn Ka'ab. Zijn moeder heette Hind bint Surayr.
De stamboom van Mohammeds vader (Abdallah via Qusai) en moeder (Aminah via Zuhrah) komen bij Kilab ibn Murrah bijéén.
Ligt het nou aan mij of is die laatste opmerking echt bizar obvious?

Edit: laatmaar, er staat 'Mohammeds vader', niet 'Kilabs vader'.
Oud 19-11-2011, 04:53
Verwijderd
Citaat:
Sarah! De willekeurige-pagina-functie doet het nog prima hoor! Althans, ik ben nu bij Kilab ibn Murrah.

En er praat iemand in het trappenhuis en ik werd echt héél erg bang.
ja, de knop wel, maar de link niet!
Oud 19-11-2011, 04:55
Verwijderd
de sims deden het, maar toen moest ik naar mn werk, dus ik heb nog niet gespeeld
Oud 19-11-2011, 04:57
Verwijderd
Aha!

Ik ga op school aan, denk ik. Liefs! xoxoxoxo
Oud 19-11-2011, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Sims 1 speelde ik vroeger altijd met al mijn 21 mp3's op repeat en als ik Bob Marley dan voor de tweede keer hoorde, wist ik dat er een uur voorbij was ik associeer don't worry, be happy nog altijd met op zondagochtend sims spelen in m'n pyjama.
Ik moet toch even reageren! oh oh oh, 'don't worry, be happy' is niet van Bob Marley Sarah! Dat liedje is van Bobby mcFerrin! Maar je bent niet de enige die denkt dat het van Marley is hoor...
Oud 19-11-2011, 07:45
Verwijderd
Citaat:
Ik moet toch even reageren! oh oh oh, 'don't worry, be happy' is niet van Bob Marley Sarah! Dat liedje is van Bobby mcFerrin! Maar je bent niet de enige die denkt dat het van Marley is hoor...
Oh dat verklaart wel waarom in dat liedje z'n stem heel anders klinkt!

Maargoed, de mp3 heette wel zo
Oud 19-11-2011, 09:38
Verwijderd
Mogguh
Oud 19-11-2011, 10:06
Verwijderd
hoj!
Oud 19-11-2011, 10:43
Verwijderd
Nou, daar gaan we weer
http://www.nu.nl/binnenland/2672089/...n-cultuur.html
Oud 19-11-2011, 10:51
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Sarah, Quis, Gnork en andere geinteresseerden naamzoek:

Jullie leken enige interesse te tonen in die groentepakketten van Odin maar niet helemaal zeker te zijn over de afwisseling en zo. Dus ik heb net eens even opgeschreven wat wij in 6 weken gekregen hebben. Wij hebben dus het allergrootste pakket (familiepakket) dat er is met groente en fruit. Aan het fruit kun je goed zien dat het seizoensgebonden is, want we hebben tot nu toe iedere week appels + 1 ander type fruit gehad. Wel steeds andere soorten appels maar ja, ik vind een appel toch gewoon een appel (kan je wel lekker vaak appelmoes/-taart maken ) Volgens mij hebben de kleinere pakketten zelf nog iets meer variatie, maar dat weet ik niet zeker. Een familiepakket is in ieder geval wel echt veel. Ik denk dat we zo'n 5kg groente per week krijgen. Je eet het wel weg maar het laat niet heel veel ruimte voor variatie binnen een week. Als je vaak eters krijgt of zo, is het natuurlijk makkelijker. Ik vind dat er qua groente wel genoeg variatie is over de weken heen. Maar goed. Kijk zelf maar:

Spoiler
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-11-2011, 11:20
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 19-11-2011, 11:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi. Ik wil niet uit bed!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2011, 11:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sarah, Quis, Gnork en andere geinteresseerden naamzoek:

Jullie leken enige interesse te tonen in die groentepakketten van Odin maar niet helemaal zeker te zijn over de afwisseling en zo. Dus ik heb net eens even opgeschreven wat wij in 6 weken gekregen hebben. Wij hebben dus het allergrootste pakket (familiepakket) dat er is met groente en fruit. Aan het fruit kun je goed zien dat het seizoensgebonden is, want we hebben tot nu toe iedere week appels + 1 ander type fruit gehad. Wel steeds andere soorten appels maar ja, ik vind een appel toch gewoon een appel (kan je wel lekker vaak appelmoes/-taart maken ) Volgens mij hebben de kleinere pakketten zelf nog iets meer variatie, maar dat weet ik niet zeker. Een familiepakket is in ieder geval wel echt veel. Ik denk dat we zo'n 5kg groente per week krijgen. Je eet het wel weg maar het laat niet heel veel ruimte voor variatie binnen een week. Als je vaak eters krijgt of zo, is het natuurlijk makkelijker. Ik vind dat er qua groente wel genoeg variatie is over de weken heen. Maar goed. Kijk zelf maar:

Spoiler
Hoeveel kost het ook alweer?
__________________
you're not my demographic
Oud 19-11-2011, 11:26
Verwijderd
Citaat:
En omg, ik testte net of http://nl.wikipedia.org/wiki/Random nog werkte, en dat doet het, en het stuurde me naar 'aselect' en dat is geweldig want ik vraag me al tijden af wat het Nederlandse woord voor random ook al weer was
http://nl.wikipedia.org/wiki/Speciaal:Willekeurig

?
Oud 19-11-2011, 11:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké het is tijd om uit bed te gaan. Thee
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2011, 11:35
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Idem , maar dan met koffie
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 19-11-2011, 11:36
Verwijderd
Phoebe, :boks: ik was om half 10 wakker, maar ben net een kwartier uit bed zo fijn.
Oud 19-11-2011, 11:42
Verwijderd
[naherinnering]Welke naamval is 'боку' in 'с боку на бок'?[/naherinnering]

En goedemiddag volk, verder. Ik ga zometeen schaatsen!
Oud 19-11-2011, 12:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Phoebe, :boks: ik was om half 10 wakker, maar ben net een kwartier uit bed zo fijn.
Ik werd om half 12 wakker ik had care.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2011, 12:33
Verwijderd
Ik ben niet ingeburgerd
Oud 19-11-2011, 13:30
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoeveel kost het ook alweer?
Ons pakket is 15 euro (en we krijgen dus meerdere per groente, niet 1 stuk) maar op odin.nl staat het precies!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-11-2011, 13:35
Verwijderd
schaatsen <3

net de stad afgezocht naar een luek zwart truitje voor de uitvoeringen van koor, we moeten tegenwoordig in zwart, best saai. Ik heb geen leuk truitje gevonden maar wel een gewoon strak zwart truitje met lange mouwen, wat in onder mijn leuke jurkjes kan dragen. dus het wordt mn glimmende/leeractige zwartbroek met mn zwarte dansjurkje/galajurkje/ffeestjutkje en leuk voor kerstmis.
Oud 19-11-2011, 13:48
Verwijderd
Profielwerkstuk
Oud 19-11-2011, 13:50
Verwijderd
Waar doe je het over SweetSmile?
Oud 19-11-2011, 13:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mogguh! Ik ben gister bij een bakvis concert geweest in paradiso. Echt, omg, er stond een rij tot ver om de hoek met alleen maar vrouwen die nog nooit in paradiso waren geweeest omdat ze naar kutmuziek luisteren. Het concert was overigens wel tof, maar die gillende fans, omg.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24.