Oud 05-11-2005, 15:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zo weer ff vol gemaakt (gespamt...) kon t niet helpen..
soms mis je ljh best wel als je daar op je kamertje zit in twente.. dus vond dat ik t wel ff mocht

deel 41 is hier te vinden

*even een knuffel voor iedereen!!*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 05-11-2005, 16:11
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Ik kan mijn vriendin niet meer uitstaan.
__________________
Geen juist moment
Oud 05-11-2005, 16:45
lithuania
Avatar van lithuania
lithuania is offline
oe wat moet ik nog veel doen voor mn tentamen!
Oud 05-11-2005, 17:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik begin zo langzamerhand uitstelkampioen te worden, maar toch weet ik dat alles wel goed gaat komen ergens

En verder voel ik me best vrolijk en goed
Zin in vanvond en ook wel weer zin om terug naar Enschede te gaan morgen (hopelijk zonder vertragingen)
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 05-11-2005, 17:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
De broer van mijn stiefvader blijkt met de zus van mijn biologische vader te hebben! En hij schijnt daar, bij mn biologische vader, regelmatig over de vloer te komen! Hoorde ik van mn moeder omdat die het er met mn vader over heeft gehad en mn vader niet weet wat die ermee aan moet

Ieh, straks kom ik op mijn oma's verjaardag mn tante tegen
Oud 05-11-2005, 17:51
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
oeioei *gelukkigheid alert*
wat is het soms toch mooi om "pas"achtien te zijn ipv "al"
wat is het soms toch mooi om geen speciaal geval te zijn
feit blijft dat ik het net zo lief totaal anders had zien gebeuren.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 05-11-2005, 18:06
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik ben helemaal gek op dit weekend, .
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 05-11-2005, 18:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voel me zo alleen met mijn gedachten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-11-2005, 20:56
Verwijderd
Dus dit was mn verjaardag...
Leuke cadeautjes, lieve kaartjes maar niet die ene, geen berichtje van haar, helemaal niks. Dat doet pijn.
Ik moet/wil het wel van me afzetten maar ik weet gewoon niet hoe. Het doet me zo'n verdriet.

[EDIT]Bedankt voor alle felicitaties in ljh 41.[/EDIT]

Laatst gewijzigd op 05-11-2005 om 21:01.
Oud 05-11-2005, 21:06
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
De docter.. ik heb er ineens niet zo'n zin in.. Allerlei mensen die ineens van te voren afbellen en zo Hopenlijk komen R en R wel
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 05-11-2005, 21:55
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Volgens mij ken ik niemand meer op dit forum

OT: moe... dus ik ga zo weer lekker slapen
Oud 05-11-2005, 21:59
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 05-11-2005 @ 22:55 :
Volgens mij ken ik niemand meer op dit forum
Ik ken jou nog wel. (weet alleen niet of je mij kent )
Oud 05-11-2005, 23:18
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
net terug van het theater
erg leuke voorstelling (groep vendetta) AANRADER!!
maar op een of andere manier valt het niet goed...

ik lach niet meer zoals altijd, het voelt niet als lachen...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-11-2005, 23:23
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Dat was nou precies wat ik bedoelde...
Oud 06-11-2005, 01:00
Verwijderd
Ik stond inhet juryrapoort! Ik stond in het juryrapport~*jubelt* toppie, toppie, toppie. Als enige hoorn een vermelding krijgen is toh een compliment. en het was vreselijk gezelllig. zowel daar als vanavond thuis. J ging nog ev en mee, en dat was gewoon gezellig. En ik ben zo vreselijk teut hè, heerlijk. teveel wijn. Beetje mijn dieet over hoop gegooid, maar dat moet dan maar hoor.

Summertime, when the livin' is easy...
Oud 06-11-2005, 10:08
Verwijderd
Blegh. Ik heb er een hekel aan ziek te zijn, zeker omdat ik nog vreselijk veel moet leren en morgen tentamens heb. Gisteren ook al de hele dag in bed gelegen, gadverdamme. En ik ga nu weer, want ik voel me alweer hondsberoerd.

Ik had natuurlijk ook vrijdag niet zoveel moeten drinken, ik wist dat dat rotzooi van zou komen, nou zie je het
Oud 06-11-2005, 10:12
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Mushu: Ik denk dat iedereen een hekel heeft aan ziek zijn. Beterschap!

Alles gaat goed. En dan krijg ik weer zo´n droom. Hij is net zo vaag als vele andere die ik heb gehad, maar erger, want ik weet nog maar een paar dingen en daarom kan ik er niet eens een verhaal over schrijven, dus hij was nog nutteloos ook.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 06-11-2005, 10:25
Ruby Blue
Avatar van Ruby Blue
Ruby Blue is offline
ik wil niet meer down zijn, die therapie heeft toch wel geholpen? Ik hoop het zo ontzettend, want anders zie ik de toekomst moedeloos in.
Ads door Google
Oud 06-11-2005, 10:30
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 05-11-2005 @ 22:55 :
Volgens mij ken ik niemand meer op dit forum

OT: moe... dus ik ga zo weer lekker slapen
Ken je mij niet meer?

Ontopic:
Wha, heerlijk lekker lang gedouched en me daarna compleet ingecremed. Achteraf was het niet zo handig, want dat spul trekt niet snel genoeg in en als je het dan warm krijgt, ga je glibberen. Maar goed, nu voelt het fijn.

Ik baal van gister. Het was leuk enzo, werk, verjaardag, visite. Maar. Soms kan ik echt gewoon dingen niet beter timen. Zo lastig als je op twee plekken tegelijk wilt zijn.
Ik ben wel blij dat ik gegaan ben, ik had er echt al lang m'n gezicht niet laten zien.
__________________
Oud 06-11-2005, 10:30
morango
Avatar van morango
morango is offline
Ik zou willen dat ik wat makkelijker dingen van me af kon zetten en kon genieten van hoe dingen nú zijn, en dus niet bang ben voor hoe de toekomst zal gaan...
Opzich is het nog een luxe probleem ook...
Hij zou ns moeten weten wat het allemaal met me doet. We hebben vorige week zó'n fantastische heerlijke week gehad, waarin zoveel is gebeurd, alleemaal leuke dingen! We waren echt als een stelletje, zo voelden we ons en zo zagen anderen ons. Als ik bij hem ben is het allemaal geweldig, maar als ik hem niet zie is het vaag en vervelend.

Genoeg geklaagd, verder gaat het goed met me! Ik ben gelukkig. Mijn stage is kut, duurt veel te lang, en is veel te zwaar, maar over 11 weken ben ik er vanaf. Het is dus niet uitzichtloos.
__________________
tralala
Oud 06-11-2005, 10:41
Verwijderd
waarom kan ik haar nou niet gewoon voor altijd dr ellende doen vergeten
Oud 06-11-2005, 10:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik begin het langzaam leuk te vinden, maar ben zo bang dat het straks een teleurstelling word. Hopelijk gaat het goed. Mag dinsdag wel, is goed voor m'n conditie iig. Maar als het lukt hebt ik iig zekerheid tot maart. Dus dat is best lang. En lekker 2x per week trainen enz.
Verder gister reunie van vakantie, hij was er helaas niet. Maar het was wel gezellig, maar toch anders. De video kijken was wel erg gaaf. Alles weer zien, beleven, ik wil zo graag terug. Maar ja.

Het lijkt alsof ik goed in m'n vel zit, maar er hoeft zo maar iets te komen en allse valt van z'n plek af. Ben bang voor m'n tentamen. Het moeilijkste. Ik heb geen overzicht en vind het moeilijk. Ben niet gewend dat ik dingen niet in 1x snap en weet.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 06-11-2005, 11:07
zus
Avatar van zus
zus is offline
Rot, rotter, rotst...
Zullen we het maar houden op de laatste?

Zo voel ik me dus.
Op zondag komt mijn vriend altijd. Nu zou hij niet komen, want hij had huiswerk. Oke, is goed. Maar nu..hij zegt net op msn dat hij zo ongeveer klaar is, omdat hij vanochtend bezig was geweest. Dus ik vraag of hij vanmiddag wat gaat doen. Nee, zegt ie. Oh..okee. Maar hij wil dus ook niet naar mij Het klinkt misschien zeikerig van mij, maar ik voel me er rot door.

Ik heb de laatste tijd het idee dat m'n vriend mij ziet als 'eetstoornis' en niet als 'zus'. Terwijl ik dat toch ook echt ben! Maar ja, ik kan het niet duidelijk maken. *zucht*

Ik wil niet meer!
Geen eetstoornis meer, gewoon leven!
'zus' zijn! Maar hoe?? :`(

Ik hou van hem, wil hem ECHT niet kwijt..
__________________
Dare to fly!
Oud 06-11-2005, 11:12
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
omg het was echt super gezellig! 5.30 uur ging ik naar bed en om 9.15 uur werd ik weer wakker
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 06-11-2005, 11:50
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jeeej hiep hiep hoera mn pa is jarig...
jeej veel visite en ik wil niet meer benede zitten!!
gatver..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 06-11-2005, 11:52
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 06-11-2005 @ 12:50 :
jeeej hiep hiep hoera mn pa is jarig...
jeej veel visite en ik wil niet meer benede zitten!!
gatver..
gefeliciteerd met je vader
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 06-11-2005, 12:02
farai
Avatar van farai
farai is offline
Ik vrees dak nog meer ellende heb nu want het gaat weer slechter met mn ma. Dinsdag maar 'ns babbelen met die sociaal assistente van die leefgroep in de hoop dat ik daar binnen korte tijd terecht kan voor een paar dagen. Ik hoop het echt. Ook als mn ma die kijkoperatie moet laten doen of als mn ma nog slechter wordt. Damn, wie gaat er mij verzorgen als mn ma het écht niet meer kan. So fucking scared.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 06-11-2005, 12:29
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 06-11-2005 @ 12:52 :
gefeliciteerd met je vader
dankje

straks ook nog naar een vriendin...

hard werken voor mn masker..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-11-2005, 12:37
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Morgen moet ik een monoloog houden.. Ik kan het niet, ik wil niet, ik durf niet. Al die mensen die naar me kijken, ik houd daar totaal niet van. Ik ga zoooo zenuwachtig zijn, ik krijg m'n adem nooit laag genoeg. En ik kan nog steeds de juiste /r/ niet goed toepassen, maar het moet moet moet goed gaan morgen. Ik wil het echt niet herkansen.. Ik ga over m'n zenuwen en black-outs bij presentaties op de middelbare school vertellen, misschien dat het door dat onderwerp wel minder erg wordt. Maar dan nog, ik heb vandaag al de hele dag zo'n gespannen gevoel, dat belooft niet veel goeds.
Maar vanavond even wat anders, naar een jongerenkerk hier in Amersfoort. Dat is dan wel weer supergaaf.
Oud 06-11-2005, 12:43
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Alles gaat lekker de afgelopen dagen.
Op school is het buitengewoon gezellig en ik dreig zelfs een sociaal leven te krijgen . Verder gaat het thuis wel kut, maar dat probeer ik maar gewoon te negeren. Zit tegenwoordig de hele dag boven.

Ik ben echt blij dat ik nu een studie heb gevonden die goed bij mij past. Alles klopt gewoon, dus daar ben ik wel tevreden mee.

Donderdag lekker de stad afstruinen op zoek naar sinterklaascadeaus + kleding/muziek/tijdschriften voor mezelf. Hulde, wat een heerlijkheid.

& nu maar weer snel aan de slag met mn kamer mooi maken <3
Oud 06-11-2005, 13:27
Redhair
Redhair is offline
Ik ben nu echt fout bezig. Heel fout. Vrijdag avond, zaterdag middag, zaterdagavond. Dat is niet goed. T. vond het stom van vrijdagavond, en zei dat hij teleurgesteld zou zijn als ik het nog eens zou doen. En ik doe het doodleuk nog maar eens, in het cafe waar hij ook is. Jezus. Daar ga ik weer, leugens, dingen verzwijgen, niet open zijn. En als mijn beste vriendin hier achterkomt ben ik de lul.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 06-11-2005, 13:33
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik kan niet meer... stomme verjaardag en dan straks nog naar een jarige vriendin..
ik ben zo moe van dit kloterige leven en maar volhouden dat het goed gaat, ik het naar mn zin heb en de studie leuk is..

ja mn masker vindt dat diep vanbinnen wordt ik ongelukkiger met de dag, uur, minuut..
en niet eens omdat ik 3 uur reizen woon van de familie.. gewoon zooo moe van dit alles

There's nothing left,
nothing left to hold on to.
There is no reason to make a fight anymore.
I let it all go.
It'll be easier I know,
the weight on my shoulders tels me so.
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-11-2005, 13:42
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Komende week tentamens...
Oud 06-11-2005, 13:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 06-11-2005 @ 14:42 :
Komende week tentamens...
ik de week dr op

alvast veel succes
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-11-2005, 13:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 06-11-2005 @ 14:42 :
Komende week tentamens...
Ik ook ja, en de week erna ook

Het leren gaat vandaag wel redelijk. Beter dan de afgelopen twee dagen in elk geval. Ik heb nog geen nieuwe stof bestudeerd maar de vorige colleges opnieuw gedaan en het lijkt nou toch alsof ik het een beetje beter ga snappen allemaal.

Bedankt allemaal voor de lieve reacties op mijn LJ, dat doet me echt super goed, dan voel ik me weer een beetje minder eenzaam

Michel is er nu niet maar vanavond wel en dan wil ik nog even gezellig met hem kletsen. Straks maar weer verder met leren dan. Nu nog even niet want ik ben al de hele dag bezig en een half uurtje pauze moet maar even mogen dan

Mijn ene goudvis ligt weer op ape-gapen. Ik weet echt niet wat er mee is want die ander lijkt nergens last van te hebben de kom is weer helemaal vies en het water stinkt. Toch maar weer schoonmaken en die vissen dan maar even apart zetten, kijken of dat helpt. Dit is voor die oude ook niet leuk zo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-11-2005, 14:28
moisture
Avatar van moisture
moisture is offline
ik wil niet terugvallen in oude gewoontes.
Ads door Google
Oud 06-11-2005, 15:40
Redhair
Redhair is offline
En aangezien mijn sigaretten op zijn, evenals mijn geld, wil ik weer. Ik snap mezelf echt niet. Ik heb er zelf iemand aan kapot zien gaan. Ik was daardoor ook kapot.

En nu doe ik hetzelfde?

?

__________________
Digital ash in a digital urn.

Laatst gewijzigd op 06-11-2005 om 15:55.
Oud 06-11-2005, 15:42
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
brr, het is koud in huis
als dat geklets over vrije wil ed. het blijft een iritante vraag: waar doe je het eigenlijk allemaal voor?
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 06-11-2005, 15:53
Spiteful
Spiteful is offline
Omdat je nu eenmaal gemaakt bent om altijd maar door te gaan. Een mens die helemaal niks om handen heeft, wil gewoon dood. En aan dood zijn heb je ook niet veel
Al lijkt het soms zo gemakkelijk
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Oud 06-11-2005, 16:12
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 06-11-2005 @ 14:33 :
ik kan niet meer... stomme verjaardag en dan straks nog naar een jarige vriendin..
ik ben zo moe van dit kloterige leven en maar volhouden dat het goed gaat, ik het naar mn zin heb en de studie leuk is..

ja mn masker vindt dat diep vanbinnen wordt ik ongelukkiger met de dag, uur, minuut..
en niet eens omdat ik 3 uur reizen woon van de familie.. gewoon zooo moe van dit alles

There's nothing left,
nothing left to hold on to.
There is no reason to make a fight anymore.
I let it all go.
It'll be easier I know,
the weight on my shoulders tels me so.
Als er niet echt een probleem is, je bent gewoon ongelukkig terwijl je normaalgezien gelukkig zou moeten zijn, dan heb je miss een chemisch probleem, dat je te lang gecultiveerd hebt.
Al medicatie geprobeerd? Deed bij mij wonderen, in combinatie met het eens goed van het leven nemen. En zeggen dat ze mij ooit bijna moeten dwingen hebben om me te laten helpen.
Ik hoop dat je de moed nog vindt om iets van je leven te maken, en niet gewoon zomaar verderleven, zoals ik ook zolang gedaan heb.
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Oud 06-11-2005, 16:24
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Ik heb besloten om al het gezeik en het minder plezante verleden achter me te laten. Dus weg met Wouter, Eva, het eindeloze gekloot met eten, het belachelijke stuk zelfmedelijden, gezaag over vrienden, altijd aanwezige onzekerheid, de slopende moeheid & mn nerderigheid. Opzouten.
Oud 06-11-2005, 16:31
Nyawa
Niet te geloven dat ik het verband niet eerder heb gezien. Het is zo duidelijk! Alle puzzelstukjes vielen op zijn plaats. Ik ben zo blij voor haar, ècht onzelfzuchtig blij. Ik zal haar niet achter hoeven te laten, want zij gaat ook. We gaan tegelijk. En dan is er geen reden meer om te blijven treuren om het verleden of voordurend achterom te kijken. Het is goed zo.

In plaats van het verwachte verdriet is er blijdschap en rust in mijn hoofd. Wat een heerlijke rust .
Oud 06-11-2005, 16:40
Verwijderd
Denk ik eens niet aan hem en mis ik hem niet, mist hij mij waardoor ik hem weer mis en de hele tijd aan hem moet denken
Oud 06-11-2005, 16:51
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Spiteful schreef op 06-11-2005 @ 17:12 :
Als er niet echt een probleem is, je bent gewoon ongelukkig terwijl je normaalgezien gelukkig zou moeten zijn, dan heb je miss een chemisch probleem, dat je te lang gecultiveerd hebt.
Al medicatie geprobeerd? Deed bij mij wonderen, in combinatie met het eens goed van het leven nemen. En zeggen dat ze mij ooit bijna moeten dwingen hebben om me te laten helpen.
Ik hoop dat je de moed nog vindt om iets van je leven te maken, en niet gewoon zomaar verderleven, zoals ik ook zolang gedaan heb.
ik weet t..
maar ik ben al een keer bij ggz/riagg/rivierduinen geweest.. dokter zei dat ik depressief was maar bij rivierduinen vonden ze dat niet en ben ik 3 keer wezen praten kon ik weer weg.
dus ben daar ook een beetje het vertrouwen in verloren dat die iets voor me kunnen beteken..

en ik wil zo niet door/ verder leven ben er zo moe van maar ik kan ook niet schreeuwen om hulp
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-11-2005, 17:11
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 05-11-2005 @ 22:55 :
Volgens mij ken ik niemand meer op dit forum

OT: moe... dus ik ga zo weer lekker slapen
Ik ken jou ook nog steeds. En denk ook nog wel vaker aan je. Weet alleen nooit zo goed wat te schrijven. *knuf*

Ontopic:

Theoriecursus (rijbewijs) zit erop. Ben wel helemaal gaar nu, na 2 dagen van negen tot vijf op zo'n stoeltje zitten, maar heb er wel zeker wat aan gehad. Dinsdag is het examen. Heb er stiekem wel vertrouwen in. En lukt het niet, ach, volgende week weer een dinsdag
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 06-11-2005, 17:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
(Kom ik weer, maar ik ben er momenteel heel erg mee bezig..)

Heb net via google 2 foto's gevonden van mn biologische vader... Eentje met zn hele familie erop en eentje met zijn 2 kinderen Wow, ik denk dat ik nu wel zover ben dat ik hem kan herkennen op straat! Heb nog ergens een krantenknipsel met zijn foto... Op die familiefoto kan ik trouwens denk ik zijn ouders er ook uit halen... Mn biologische opa en oma dus... Hmm.. Het komt nu toch wel opeens heel erg dichtbij...

Mijn (adoptie)vader vertelde me net dat hij laatst bij mn oom op bezoek was en mn biologische vader daar ook was! En hij had het gevoel dat mijn biologische vader een vermoeden heeft omdat hij zich niet voorstelde (hij weet mijn achternaam en die is natuurlijk hetzelfde als die van mn oom en er is maar 1 familie in deze plaats met dezelfde achternaam). Wow creepy. Ik raak er echt niet over uitgepraat.

Laatst gewijzigd op 06-11-2005 om 17:35.
Oud 06-11-2005, 18:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Topweekend

En ik houd van bos, bomen en bladeren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-11-2005, 19:09
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oké, dat was een leuk weekend.

Maar was het wel slim?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 06-11-2005, 19:53
Redhair
Redhair is offline
Weer gedaan, godverdomme. Ik zat helemaal panisch te janken, nu ben ik wel rustig. Maar als ik zo doorga heb ik nog een probleem erbij.

Maar dit voelt zo lekker. Beter dan AM.

__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 06-11-2005, 19:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als nu die radartjes bovenin nog even een beetje normaal zouden draaien, dan zou het toch wel fijner zijn
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#43
Redhair
496 29-11-2005 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.