Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2007, 13:41
jjorden
jjorden is offline
hallo, ik weet dat je wat in je grafische rekenmachine schrijven. ik wil dat bij scheikunde doen, maar met de hand alles typen kost veel tijd. kan ik gewoon op pc, in een tekst verwerkeer typen en dit naar mijn tl-84 plus sturen? ik heb zo'n programma genaamd TI Connect voor tl-84 plus gedownload. maar ik weet niet hoe ik tekst naarmijn grafische rekenmachine moet sturen

weet iemand hoe ik het moet doen?

alvast bedankt,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2007, 14:17
Barry K
Barry K is offline
USB-kabeltje?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 14:36
gijsss
gijsss is offline
www.linkkabel.nl
(of is dit reclame?)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 21:19
Verwijderd
oh oh oh, spiekbriefjes maken natuurlijk

En ik denk dat je beter toch even met de hand kan typen in plaats van voor 10 euro (of weet ik veel hoeveel) een of ander kabeltje te halen.

Als je zo'n kabel hebt (zit die niet bijgeleverd bij de TI-84?) kun je met het programma te downloaden op de texas instruments site alle shit overzetten.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 10:04
Pingu89
Pingu89 is offline
ik maak altijd via kladblok tekstbestanden (.txt) van dingen die ik niet kan onthouden bij bijvoorbeeld economie (hele begrippenlijsten).

Dan moet je het programmatje MirageOs, en Textview downloaden dat zet je via een kabel op je rekenmachientje. Dan zit er bij textview weer een programmatje om van .txt .8xp te maken. Deze bestanden kun je dan naar je rekenmachine sturen. Als je dan textview opstart via MirageOs (soort windows zegmaar) krijg je ene lijst van al je zelfgemaakte txtjes en kan je ze dus openen. Zo past er ook veel meer op je scherm.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Hoe zou jij spieken op een toets?
Cherry Springs
96 13-12-2005 15:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.