Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2008, 12:11
Bo0
Avatar van Bo0
Bo0 is offline
Hey ik ben informatie aan t zoeken voor een project over de verschillen op middelbare scholen, en over wat meeste scholieren fijner vinden, miss kunnen jullie me vertellen over hoe t bij jullie gaat en wat jij liever hebt?

1. bij wat voor soort schooldingen werken jullie vaak samen? (huiswerk, opdrachten, projecten, verslagen, onderzoeken)

2. mogen jullie zelf groepjes maken als er in groepjes wordt gewerkt?

3. Hoe werk je liever, alleen / met vriend(en) / in een groepje?

4. Voor sommige vakken krijgen wij onvol / vold / goed, soms geen cijfer je moet gewoon iets inleveren, maken of doen. Krijgen jullie liever een cijfer, of liever niet?

5. Soms werk je een aantal weken 1 uur per week aan iets. Soms 1 week elke dag, daarna ben je ervan af. Wat heb je liever?

that's it
tnx alvast voor jullie reacties peace outtzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2008, 12:40
brands
Avatar van brands
brands is offline
De middelbare schooltijd ben ik al wel voorbij maar ik mag aannemen dat dat niet uit maakt.

1) bij wat voor soort schooldingen werken jullie vaak samen? (huiswerk, opdrachten, projecten, verslagen, onderzoeken)
Opdrachten en projecten

2) mogen jullie zelf groepjes maken als er in groepjes wordt gewerkt?
Dat mochten wij altijd wel, maar heb ook wel is gehad dat ze door de docent samengesteld zijn.

3) Hoe werk je liever, alleen / met vriend(en) / in een groepje?
Het klinkt misschien heel apart. Maar het liefst werk ik alleen en niet te veel met iemand anders. Waarom dan niet, als je met een groepje werkt dan ben je afhankelijk van een ander en dan schiet het soms niet op.

4) Voor sommige vakken krijgen wij onvol / vold / goed, soms geen cijfer je moet gewoon iets inleveren, maken of doen. Krijgen jullie liever een cijfer, of liever niet?
Ik heb het liefst gewoon een cijfer, dan weet je waar je precies aan toe bent en kan je makkelijker je gemiddelde berekenen

5) Soms werk je een aantal weken 1 uur per week aan iets. Soms 1 week elke dag, daarna ben je ervan af. Wat heb je liever?
Elke dag 1 uur, idd dan ben je er maar weer vanaf.
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 13:11
Verwijderd
Citaat:
1. bij wat voor soort schooldingen werken jullie vaak samen? (huiswerk, opdrachten, projecten, verslagen, onderzoeken)
Huiswerk, opdrachten en projectdingentjes, bij practica werkten we ook wel samen.

2. mogen jullie zelf groepjes maken als er in groepjes wordt gewerkt?
We mochten zelf groepjes maken, altijd eigenlijk wel. Maar in de onderbouw moest je verplicht samenwerken met je tafelgroepje dus dat is wel min of meer verplicht

3. Hoe werk je liever, alleen / met vriend(en) / in een groepje?
Ik werk het liefst in een klein groepje met mensen die ik kan vertrouwen op het uitvoeren van de taak.

4. Voor sommige vakken krijgen wij onvol / vold / goed, soms geen cijfer je moet gewoon iets inleveren, maken of doen. Krijgen jullie liever een cijfer, of liever niet?
Ik krijg het liefst een beoordeling die meetelt maar een vold/goed is ook prima.

5. Soms werk je een aantal weken 1 uur per week aan iets. Soms 1 week elke dag, daarna ben je ervan af. Wat heb je liever?
1 week elke dag

that's it
tnx alvast voor jullie reacties peace outtzz
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 18:21
Isaabellaabc
Isaabellaabc is offline
Citaat:
Hey ik ben informatie aan t zoeken voor een project over de verschillen op middelbare scholen, en over wat meeste scholieren fijner vinden, miss kunnen jullie me vertellen over hoe t bij jullie gaat en wat jij liever hebt?

1. bij wat voor soort schooldingen werken jullie vaak samen? (huiswerk, opdrachten, projecten, verslagen, onderzoeken)
Huiswerk &eind van het jaar een projectweek.
2. mogen jullie zelf groepjes maken als er in groepjes wordt gewerkt?
Met huiswerk ja. Met projectweek moeten en verschillende kinderen uit hogere/lagere klassen bij zitten.
3. Hoe werk je liever, alleen / met vriend(en) / in een groepje?
Vrienden, anders iemand die wel wat doet & niet de hele tijd op z'n gat blijft zitten.
4. Voor sommige vakken krijgen wij onvol / vold / goed, soms geen cijfer je moet gewoon iets inleveren, maken of doen. Krijgen jullie liever een cijfer, of liever niet?
Huiswerk niet, project wel.
5. Soms werk je een aantal weken 1 uur per week aan iets. Soms 1 week elke dag, daarna ben je ervan af. Wat heb je liever?
1 Week elke dag, daarna vanaf.
that's it
tnx alvast voor jullie reacties peace outtzz
Yw!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 20:54
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
1. bij wat voor soort schooldingen werken jullie vaak samen? (huiswerk, opdrachten, projecten, verslagen, onderzoeken)
Bij 't schrijven van papers en 't maken van ICT-opdrachten, omdat dat per se in groepjes moet.

2. mogen jullie zelf groepjes maken als er in groepjes wordt gewerkt?
Ja, bijna altijd.

3. Hoe werk je liever, alleen / met vriend(en) / in een groepje?
Alleen, dan hoef ik met niemand rekening te houden en kan ik werken op m'n eigen tempo.

4. Voor sommige vakken krijgen wij onvol / vold / goed, soms geen cijfer je moet gewoon iets inleveren, maken of doen. Krijgen jullie liever een cijfer, of liever niet?
Liever wel, dat motiveert me nogal.

5. Soms werk je een aantal weken 1 uur per week aan iets. Soms 1 week elke dag, daarna ben je ervan af. Wat heb je liever?
1 Week eraan werken en dan ervan af zijn.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 21:46
Verwijderd
1. bij wat voor soort schooldingen werken jullie vaak samen? (huiswerk, opdrachten, projecten, verslagen, onderzoeken) Projecten en verslagen.

2. mogen jullie zelf groepjes maken als er in groepjes wordt gewerkt?
Ligt er aan wie je had
3. Hoe werk je liever, alleen / met vriend(en) / in een groepje?
liever alleen, ben ik niet zo afhankelijk van andere mensen

4. Voor sommige vakken krijgen wij onvol / vold / goed, soms geen cijfer je moet gewoon iets inleveren, maken of doen. Krijgen jullie liever een cijfer, of liever niet? Nee, maakt niet uit.

5. Soms werk je een aantal weken 1 uur per week aan iets. Soms 1 week elke dag, daarna ben je ervan af. Wat heb je liever? supersnel van af zijn..als ik dat maar bereik
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 14:42
Bo0
Avatar van Bo0
Bo0 is offline
Tnxx voor jullie reacties!!
Binnenkort komt er waarschijnlijk een vervolg, dan met wat resultaten, zou tof zijn als jullie dat ook ff checken!

Ciaooooo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Kakkers?
annieke
6 04-10-2011 15:15
De Kantine Heb jij een gala op school gehad?
Batave
44 21-11-2009 16:59
Algemene schoolzaken Keuze WerkTijd (KWT)
Kitten
15 29-02-2008 23:11
Psychologie Hoe is de vertrouwenspersoon bij jou op school?
metallica
48 30-05-2004 19:59
Algemene schoolzaken hoe was jou eerste schooldag/schooljaar??
*SatansGirl*
45 29-08-2003 19:15
Algemene schoolzaken N&G +la (+kcv)+fa2+ec1 te zwaar of niet?
Verwijderd
30 18-03-2003 11:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.