Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2012, 17:36
Epicurus
Epicurus is offline
Beste forumbazen en andere lezers,

Ik doe dit jaar eindexamen VWO en ben op dit moment bezig programma's te maken voor mijn grafische rekenmachine wat betreft de vakken wiskunde b, scheikunde en natuurkunde.

Nu zou ik uiteraard graag al deze programma's met mede scholieren willen delen, maar ik weet dat er een hoop mensen zijn die problemen hebben met programma's via hun computer op hun rekenmachine zetten. Nu wou ik daarom een soort "handleiding" schrijven over hoe je gemakkelijk een programma zelf kan maken op de computer en hoe je voorgeprogrammeerde programma's makkelijk van je computer naar je rekenmachine kan transporteren.

Nu weet ik dat er onder het kopje "etc" een speciale pagina geweid is aan de grafische rekenmachine, maar ik kan hier nergens een handleiding vinden hoe je deze programma's op je rekenmachine zet (correct me if I'm wrong).

Kortom, ik zou graag een topic willen openen met een handleiding over het programma's maken en overzetten voor je rekenmachine, mag dit? En zo ja, waar moet dit topic komen? De programma's die ik namelijk maak zijn expliciet gericht op de eindexamenkandidaten en dan i.h.b. de wiskunde b, natuurkunde en scheikunde leerlingen. Moet ik dit dan plaatsen in het topic vwo?

Alvast bedankt voor het lezen en eventuele reacties!

~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2012, 17:43
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Als de dienst die je levert gratis is en de users hier meer oplevert dan dat het jou oplevert, lijkt me het geen punt. Maar wacht even tot ook de fb's van het examenforum hebben gereageerd, want anders praat ik weer voor m'n beurt (of stuur een van hen even een pm)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 17:52
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Goed initiatief wat mij betreft! En als het alleen voor vwo-eindexamenkandidaten is, kan je hem daar het beste kwijt inderdaad.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 18:01
Epicurus
Epicurus is offline
Oke, super! Dan wacht ik nog wel even, de programmatjes zijn sowieso toch nog niet af.

@Pluis, het is helemaal gratis en voor nop en behalve dat ik de programmatjes uiteraard ook voor mezelf maak, zal het voor mij verder niets opleveren haha! Of het voor de andere wat oplevert moet uiteraard nog blijken.

Nb: je moet wel twee programmatjes downloaden, kan ik daarnaar refereren door een download-link te plaatsen? De twee programma's heten "TI connect" en "GR Program Generator".

Zal ik die twee linkjes anders eventjes hier plaatsen, zodat jullie kunnen controleren of het veilig is? Alvast bedankt!

~
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 18:56
Verwijderd
Ik vind dat je best een topic mag openen op het eindexamen forum van vwo. Als het aan mij ligt kan je 'm gewoon plaatsen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 19:10
Epicurus
Epicurus is offline
Bedankt voor je reactie! Weet iemand ook een antwoord m.b.t. die programmaatjes?

~
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 19:47
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
als de programma's legaal zijn mag je linkjes plaatsen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 19:52
Epicurus
Epicurus is offline
Oké, top! Dan nog een kleine vraagje en daarna mag dit topic weg: mag ik nu aan een topic werken en er morgen mee doorgaan; m.a.w. is het erg als er dadelijk een "half af" topic staat, maar dat ik er morgen weer aan door ga?

~
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 20:03
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
dan kan je beter even het topic in word maken en je tekst copy-pasten, want je kan niet een concept opslaan oid. als je hem maakt, kan er ook al gereageerd worden.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 20:07
Epicurus
Epicurus is offline
Oké, bedankt voor de tip! Al mijn vragen zijn beantwoord!

~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Grafische rekenmachine
Verwijderd
3 06-03-2012 07:29
Huiswerkvragen: Exacte vakken tekst van pc naar grafische rekenmachine?
jjorden
4 17-04-2007 10:04
Eindexamens 2004 grafische rekenmachine
Charly Brown
4 28-05-2004 16:23
Eindexamens 2003 [WIS / SK / NA] Grafische Rekenmachine volstoppen met info ofnie?
Mo6
15 21-05-2003 20:39
Software & Hardware Grafische rekenmachine -> laptop
jasper_83
15 07-10-2002 16:47
Algemene schoolzaken Grafische rekenmachines.
Demon of Fire
13 01-04-2002 18:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.