Oud 26-03-2017, 23:23
AccountVanMij
AccountVanMij is offline
Hey, Mijn naam is Rowan en ik ben 14
Ik zit nu in het 1e van VMBO-T/HAVO.

Ik heb al jaren dat ik heel erg snel bang/angstig word van dingen waar ik mij aan kan bezeren (Mentaal & Fysiek). Ik heb geen angststoornis maar wel PDD-NOS, waardoor ik dus veel autistiche trekjes heb. Zoals Bijvoorbeeld: Het wachten tot mensen naar mij komen, of wachten tot iemand een gesprek begint. Daarom heb ik een ***** hekel aan groepsopdrachten. Ik heb ook 2 jaar lang bij de Psycholoog geweest voor gewoon hele rare angsten. Zoals een angst om te braken (Waar vervolgens wel Emetofobie bij geconstateerd is) En het snel emotioneel worden. Ik huil echt héél snel
Ook ben ik verschikkelijk hypocriet, ik plaag of irriteer andere mensen wel maar ik word boos als andere dat dan terug doen.
Ik heb dit aan een paar vrienden vertelt en die hebben dat aan iedereen vertelt, en nu maakt iedereen daar grappen over. Bijvoorbeeld expres dingen doen waar ik bang voor ben en dat soort dingen
Ik vind 't persoonlijk echt heel kut. En durf het met niemand te bespreken. Omdat ik altijd het gevoel heb dat niemand mij serieus neemt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
Groetjes

Rowan.

Laatst gewijzigd op 26-03-2017 om 23:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2017, 00:01
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Hoe wil je dat wij je helpen? Wil je met iemand op dit forum erover praten?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2017, 00:14
AccountVanMij
AccountVanMij is offline
Op de manier hoe ik er mee om kan gaan dat mensen er zo raar overdenken. Dat vind ik het probleem een beetje. Doe dat gepest heb ik het gevoel dat ik anders ben. Waar ik net een paar jaar van af was
Met citaat reageren
Oud 27-03-2017, 00:31
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
tja, ik zou je kunnen zeggen dat je je er niks van aan moet trekken maar dat weet je denk ik zelf ook wel.
Ik vind het kut voor je maar probeer gewoon je wat te intereseren in anderen mensen, vraag is hoe het is en probeer een leuk praatje te maken
Met citaat reageren
Oud 27-03-2017, 00:44
AccountVanMij
AccountVanMij is offline
Bedankt voor je reactie! Ga 'k zeker doen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2017, 00:54
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
blij je enigszins geholpen te hebben!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2017, 17:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je dit eens bespreken met je mentor of een andere docent waar je het goed mee kunt vinden. Mogelijk kunnen jullie dan samen aan de klas uitleggen dat je bepaalde dingen lastig vindt en kunnen jullie op die manier het gepest stoppen.

Het lijkt me wel goed dat jij dan ook stopt met mensen irriteren. Als jij dat wel doet moet je er ook tegen kunnen als iemand het terug doet, anders kan je het beter niet doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 18:56
Verwijderd
Nou dat hypocriete dus gelijk mee stoppen duh. De rest is een kwestie van leren omgaan met je beperking of probleem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Bosroes
Verwijderd
8 14-12-2007 18:13
Verhalen & Gedichten Verhaal: de traagheid van het bestaan
Tisch
19 20-05-2004 23:19
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw type regering
Rerisen Phoenix
35 21-09-2002 00:01
De Kantine Het raadsel van Scholierië
Talon
41 04-05-2002 19:06
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53.