Oud 17-04-2017, 20:06
ikbeneenanoniem
ikbeneenanoniem is offline
Hallo allemaal! Ik ben een jongen van 13 jaar. Ik ben opzoek naar een vriendin en ik heb al heel veel geprobeerd, maar het wil niet lukken. Ik zit nu op dit forum om jullie tips te vragen en misschien ook wel een beetje om hier naar een vriendin te zoeken. Ps: je hoeft niet te reageren met: je bent te jong voor dit of je hoeft je er nog niet druk over te maken etc.

Laatst gewijzigd op 17-04-2017 om 20:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2017, 06:48
Mwr
Mwr is offline
Als je opzoek gaat naar een vriendin kan je lang gaan zoeken, het komt vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 16:32
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Hoi, ik heb precies hetzelfde. Ben ook 13 jongen en kwam hier voor vriendin maar nog niemand gevonden

Je kan het beste een topic aanmaken op "Liefde&Relatie" en dan jezelf beschrijven in je eerste bericht.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 22:00
Verwijderd
"ik wil een vriendin"gaat je niet helpen Vertel eens wat over jezelf. Want nu denken mensen van doei saai. Maar stel je zegt ik speel ...weet ik veel volleybal ofz en iemand anders ook denkt ie meer van hey leuke jongen eens even meet gaan chatten...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2017, 09:40
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Hoi, ik heb precies hetzelfde. Ben ook 13 jongen en kwam hier voor vriendin maar nog niemand gevonden

Je kan het beste een topic aanmaken op "Liefde&Relatie" en dan jezelf beschrijven in je eerste bericht.
Je kan beter naar contact gezocht gaan. En daar een contact oproep doen!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2017, 21:56
Anoniepjeeehh
Anoniepjeeehh is offline
Ik heb precies hetzelfde maar dan ben ik een meisje van 12...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2017, 11:36
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Citaat:
Je kan beter naar contact gezocht gaan. En daar een contact oproep doen!
Dat heb ik ook gedaan ja
Met citaat reageren
Oud 22-04-2017, 11:41
Klok
Klok is offline
Ik begrijp wel dat je denkt van " ik ben 13 ik moet nu een vriendin hebben". maar dat gaat niet zomaar 123, tenminste als je een goede relatie wilt hebben gaat dat niet zo.
Eerst moet je iemand echt leuk vinden en niet alleen omdat je een vriendin wil
hebben.
Je moet iemand niet alleen kiezen vanwege uiterlijk maar ook om het innerlijk of deze persoon aardig is tegen jou en als jullie al vrienden zijn of ze iets voor je over heeft.
Doe ook een beetje je best! Ga bijvoorbeeld vaker met iemand die je aardiglijkt of met iemand wie jij leuk vindt praten. En als je niet goed bent in onderwerpen bedenken voor gesprekken bedenk er dan alvast een paar.

Ik hoop dat deze tips je geholpen hebben
Met citaat reageren
Oud 22-04-2017, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Ik begrijp wel dat je denkt van " ik ben 13 ik moet nu een vriendin hebben". maar dat gaat niet zomaar 123, tenminste als je een goede relatie wilt hebben gaat dat niet zo.
Eerst moet je iemand echt leuk vinden en niet alleen omdat je een vriendin wil
hebben.
Je moet iemand niet alleen kiezen vanwege uiterlijk maar ook om het innerlijk of deze persoon aardig is tegen jou en als jullie al vrienden zijn of ze iets voor je over heeft.
Doe ook een beetje je best! Ga bijvoorbeeld vaker met iemand die je aardiglijkt of met iemand wie jij leuk vindt praten. En als je niet goed bent in onderwerpen bedenken voor gesprekken bedenk er dan alvast een paar.

Ik hoop dat deze tips je geholpen hebben
Het klopt inderdaad wat jij zegt. Iedereen denkt nu. Ik wil een vriendin dan is het eerste en beste meisje 'de ware' Terwijl ze helemaal niet kijken naar haar innerlijk bijv.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2017, 20:34
Anoniepjeeehh
Anoniepjeeehh is offline
pps: dit is geen datingsite...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.