Oud 03-05-2017, 17:31
Voetbal2001
Voetbal2001 is offline
Hoi,
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik bi ben dat komt door het volgende:
Ik heb een vriendin en als ik met haar ben komt ze altijd erg intiem tegen me aanliggen op de bank en gaat ze helemaal aan me zitten enzo. Altijd als ik samen met haat slaap liggen we lepeltje lepeltje en dan leg ik mijn hand op haar billen en dat vind ze dus blijkbaar Oke want daar zegt ze niks over. Een keer toen we erg intiem lagen vroef ze of ik haar wou masseren maar ik weet dus niet of dat een aanwijzing is, want ik weet niet wat dit allemaal voor haar betekent en of ze dit ook met andere doet. Ik wil haar graag zoenen maar hoe moet ik dat aanpakken ? En aan de andere kant ben ik bang dat ze me afwijst en dan weet ik niet hoe ik me eruit moet praten waarom ik dat deed.
Maar wat moet ik doen ?
( ps ben een meisje )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2017, 17:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je het in algemene zin eens met haar hebben over "bi zijn", om te polsen hoe daar tegenover staat?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-05-2017, 18:00
Voetbal2001
Voetbal2001 is offline
Citaat:
Misschien kan je het in algemene zin eens met haar hebben over "bi zijn", om te polsen hoe daar tegenover staat?
Ja dat kan wel alleen geen idee hoe ik dat onderwerp aan t licht moet brengen, maar bedankt voor de tip !
Met citaat reageren
Oud 03-05-2017, 18:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja dat kan wel alleen geen idee hoe ik dat onderwerp aan t licht moet brengen, maar bedankt voor de tip !
Misschien samen een film kijken waar dat toevallig in voorkomt, of een tv-serie (tip: Faking it)?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-05-2017, 18:03
Voetbal2001
Voetbal2001 is offline
Citaat:
Misschien samen een film kijken waar dat toevallig in voorkomt, of een tv-serie (tip: Faking it)?
Thnxx ik ga het proberen ! Andere tips zijn altijd welkom !
Met citaat reageren
Oud 03-05-2017, 22:39
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Heb je haar ook gemasseerd toen ze dat vroeg? En zo ja, hoe?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 04-05-2017, 04:09
Voetbal2001
Voetbal2001 is offline
Citaat:
Heb je haar ook gemasseerd toen ze dat vroeg? En zo ja, hoe?
Nee ik heb haar niet echt gemasseerd maar ik heb haar gekieteld op haar rug omdat ze dat lekker vind, ik had haar toen ook gekieteld op haar zij vlak bij haar borst en ze begon toen te giechelen omdat ze er vm een beetje opwindend van werd dus ze zei dat ik daarmee moest ophouden en toen kwam ze tegen mij aanliggen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2017, 11:02
Voetbal2001
Voetbal2001 is offline
Hoi,
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik bi ben dat komt door het volgende:
Ik heb een vriendin en als ik met haar ben komt ze altijd erg intiem tegen me aanliggen op de bank en gaat ze helemaal aan me zitten enzo. Altijd als ik samen met haat slaap liggen we lepeltje lepeltje en dan leg ik mijn hand op haar billen en dat vind ze dus blijkbaar Oke want daar zegt ze niks over. Een keer toen we erg intiem lagen vroef ze of ik haar wou masseren maar ik weet dus niet of dat een aanwijzing is, want ik weet niet wat dit allemaal voor haar betekent en of ze dit ook met andere doet. Ik wil haar graag zoenen maar hoe moet ik dat aanpakken ? En aan de andere kant ben ik bang dat ze me afwijst en dan weet ik niet hoe ik me eruit moet praten waarom ik dat deed.
Maar wat moet ik doen ?
( ps ben een meisje )
Met citaat reageren
Oud 05-05-2017, 13:34
Darrell
Darrell is offline
als je je hand op haar billen mag leggen en ze wil dat je haar masseert zou het best kunnen dat zij ook wel meer wil. je kan twee dingen doen, erover praten of gewoon proberen (en dan zie je wel wat ze wel en niet wil). maar als ik het zo hoor heeft ze wel interesse.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2017, 18:34
Voetbal2001
Voetbal2001 is offline
Citaat:
als je je hand op haar billen mag leggen en ze wil dat je haar masseert zou het best kunnen dat zij ook wel meer wil. je kan twee dingen doen, erover praten of gewoon proberen (en dan zie je wel wat ze wel en niet wil). maar als ik het zo hoor heeft ze wel interesse.
T geeft me best wat vertrouwen dat je zegt dat ze ook wel interesse heeft, ik had haar toen niet gemasseerd maar had haar gekieteld vlak bij haar borst en ze raakte er vm best opgewonden van omdat ze moest giechelen en daarna kwam ze tegen me aanliggen. Ik ga het gwn proberen, bedankt voor de tip !
Met citaat reageren
Oud 05-05-2017, 22:59
Darrell
Darrell is offline
np, succes/veel plezier haha
Met citaat reageren
Oud 06-05-2017, 08:55
Voetbal2001
Voetbal2001 is offline
Citaat:
np, succes/veel plezier haha
Haha bedankt ! Alleen nu nog er over na denken hoe ik dit ga aanpakken
Met citaat reageren
Oud 06-05-2017, 10:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb je topics even samengevoegd
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-05-2017, 12:23
Voetbal2001
Voetbal2001 is offline
Citaat:
Ik heb je topics even samengevoegd
Oh ja Dankje maar denk niet echt dat er nog iemand gaat reageren dus was niet nodig maar alsnog bedankt !
Met citaat reageren
Oud 06-05-2017, 17:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh ja Dankje maar denk niet echt dat er nog iemand gaat reageren dus was niet nodig maar alsnog bedankt !
Je mag wel je topic een "up" geven, maar steeds nieuwe topics over hetzelfde probleem is een beetje irritant
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-05-2017, 08:48
Voetbal2001
Voetbal2001 is offline
Citaat:
Je mag wel je topic een "up" geven, maar steeds nieuwe topics over hetzelfde probleem is een beetje irritant
En hoe geef ik mijn topic dan een up ?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2017, 15:58
Voetbal2001
Voetbal2001 is offline
?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2017, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Misschien kan je het in algemene zin eens met haar hebben over "bi zijn", om te polsen hoe daar tegenover staat?
Waarom moet iedereen het er altijd gelijk over hebben? Moet dat label echt uitgesproken worden?

Ga op de signalen af, die volgens mij wel duidelijk zijn. Ik zou bijvoorbeeld ja gezegd hebben tegen die massage. Kijken waar het schip strandt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-05-2017, 20:07
Voetbal2001
Voetbal2001 is offline
Citaat:
Waarom moet iedereen het er altijd gelijk over hebben? Moet dat label echt uitgesproken worden?

Ga op de signalen af, die volgens mij wel duidelijk zijn. Ik zou bijvoorbeeld ja gezegd hebben tegen die massage. Kijken waar het schip strandt.
Ja vind ik ook ! Bedankt voor de tip !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 23:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 08:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 12:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 16:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 13:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 13:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.