Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2006, 09:48
Verwijderd
Leuk Wat voor een?
Advertentie
Oud 16-07-2006, 09:55
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Een Helix
Oud 16-07-2006, 12:19
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik word helemaal gestoord van mijn piercings ontsteken de hele tijd. Mijn vertical labret is misschien niet echt ontstoken maar er komt echt achterlijk veel wondvocht uit voor een piercing die ik nu al dik 6 weken heb en mijn Christina (ook 6 weken oud) is constant on/off qua ontstoken zijn. Ik wil hem eruit laten halen omdat hij ook aan het uitgroeien is maar telkens is hij even okay en als ik dan tijd heb om naar de piercer te gaan weer helemaal fucked up. Heb zelfs periodes gesmeerd met antibiotica zalf, en toen hij okay was ws te lang gewacht zodat hij weer ging kutten.
The thing is, wil binnenkort een septum en een horizontal clithood laten zetten, maar als die ook weer zo gaan ontsteken heb ik er geen zin in, begrijpelijk.
Wat kan ik er aan doen? Ik houd ze echt heel goed schoon.
__________________
.
Oud 16-07-2006, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Gwen. schreef op 16-07-2006 @ 13:19 :
Ik word helemaal gestoord van mijn piercings ontsteken de hele tijd. Mijn vertical labret is misschien niet echt ontstoken maar er komt echt achterlijk veel wondvocht uit voor een piercing die ik nu al dik 6 weken heb en mijn Christina (ook 6 weken oud) is constant on/off qua ontstoken zijn. Ik wil hem eruit laten halen omdat hij ook aan het uitgroeien is maar telkens is hij even okay en als ik dan tijd heb om naar de piercer te gaan weer helemaal fucked up. Heb zelfs periodes gesmeerd met antibiotica zalf, en toen hij okay was ws te lang gewacht zodat hij weer ging kutten.
The thing is, wil binnenkort een septum en een horizontal clithood laten zetten, maar als die ook weer zo gaan ontsteken heb ik er geen zin in, begrijpelijk.
Wat kan ik er aan doen? Ik houd ze echt heel goed schoon.
ander materiaal proberen?
Oud 16-07-2006, 15:15
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Misschien heb je een nikkelallergie ( als je die materialen gebruikt)
Oud 16-07-2006, 18:44
Verwijderd
Oké, ik heb weer bultjes (vochtbultjes, bultjes wildvlees?) aan de voor en achterzijde van mijn tragus piercing. Waarom en wat moet ik doen om het weg te laten gaan? Het doet verder geen pijn en het is niet rood, alleen die bultjes zijn rood. Ik heb mijn tragus nu 6 weken geloof ik.
Oud 16-07-2006, 19:41
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Weet iemand wat de risico's zijn van een labret/kin piercing??
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 16-07-2006, 20:28
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Terugtrekkend Tandvlees. Maar als je het goed verzorgt kan er weinig gebeuren
Oud 16-07-2006, 21:04
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
TimSengOng schreef op 16-07-2006 @ 21:28 :
Terugtrekkend Tandvlees. Maar als je het goed verzorgt kan er weinig gebeuren
het verzorgen eheft niks te maken met het tandvlees...en dat tandvlees kan wel degelijk kwaad...dus lijtk me eerlijk gezegd niet zo goed omschreven...
ik ken aantal mensne die operatief hun tanden hebben moeten laten fixen omdat het tandvlees zo ver was weggetrokken dat de wortel blood kwam te liggen...en dan kn je niet/slecht war,m en koud evrdragen..en je tanden gaan er gewoon weg van loszitten...
je kan een teflon staafje erin zetten...dat VERKLEIND de kans erop...(de kans is er nog steeds maar veel minder dan wanneer je metalen staafje hebt)
Oud 17-07-2006, 08:19
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
TimSengOng schreef op 11-07-2006 @ 17:54 :
Iemand ervaringen met de Piercingshop Dare2Wear in Amsterdam?. Ik wil er namelijk een piercing bovenin mijn oor laten zetten. En is het er schoon
Heel erg goede shop... aanrader
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 17-07-2006, 09:29
Verwijderd
Citaat:
MissTake schreef op 16-07-2006 @ 22:04 :
het verzorgen eheft niks te maken met het tandvlees...en dat tandvlees kan wel degelijk kwaad...dus lijtk me eerlijk gezegd niet zo goed omschreven...
ik ken aantal mensne die operatief hun tanden hebben moeten laten fixen omdat het tandvlees zo ver was weggetrokken dat de wortel blood kwam te liggen...en dan kn je niet/slecht war,m en koud evrdragen..en je tanden gaan er gewoon weg van loszitten...
je kan een teflon staafje erin zetten...dat VERKLEIND de kans erop...(de kans is er nog steeds maar veel minder dan wanneer je metalen staafje hebt)
een vriend van me heeft ook een labret maar die heeft nergens last van en daar zit ook metaal in :/ enige vervelende is dat als ie een mep krijgt hij zn tanden kwijt is maarja
Oud 17-07-2006, 09:50
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
koekjes schreef op 16-07-2006 @ 14:36 :
ander materiaal proberen?
Ik heb teflon/siliconen staafjes erin zitten. De balletjes zijn denk ik gewoon staal.
__________________
.
Oud 17-07-2006, 18:10
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Ja mensen ik heb mn piercing zitten hoor
Oud 17-07-2006, 19:13
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
TimSengOng schreef op 17-07-2006 @ 19:10 :
Ja mensen ik heb mn piercing zitten hoor
Een hele opluchting!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 17-07-2006, 20:12
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
koekjes schreef op 17-07-2006 @ 10:29 :
een vriend van me heeft ook een labret maar die heeft nergens last van en daar zit ook metaal in :/ enige vervelende is dat als ie een mep krijgt hij zn tanden kwijt is maarja
Meer als 4 jaar heb ik mijn labret, ook (chirurgisch)staal en nooit last gehad van iets, ook heb ik er geen slechte tanden van, tandvlees ook niet, en ga zo maar door. Maar zoals al gezegd is, voor iedereen is dit dus gewoon anders. Ik mag mij gelukkig prijzen, dat ik van metaal geen last heb...
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 17-07-2006, 20:25
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 17-07-2006 @ 20:13 :
Een hele opluchting!
Inderdaad
Oud 17-07-2006, 20:58
Verwijderd
Citaat:
TimSengOng schreef op 17-07-2006 @ 21:25 :
Inderdaad
deed t pijn?
Oud 18-07-2006, 11:22
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Nee niet echt. Maar een vriendin van mij ging er ook een laten zetten. En die schreeuwde het gewoon uit !
Oud 18-07-2006, 17:53
NomiPomi
NomiPomi is offline
Citaat:
MissTake schreef op 16-07-2006 @ 22:04 :
het verzorgen eheft niks te maken met het tandvlees...en dat tandvlees kan wel degelijk kwaad...dus lijtk me eerlijk gezegd niet zo goed omschreven...
ik ken aantal mensne die operatief hun tanden hebben moeten laten fixen omdat het tandvlees zo ver was weggetrokken dat de wortel blood kwam te liggen...en dan kn je niet/slecht war,m en koud evrdragen..en je tanden gaan er gewoon weg van loszitten...
je kan een teflon staafje erin zetten...dat VERKLEIND de kans erop...(de kans is er nog steeds maar veel minder dan wanneer je metalen staafje hebt)
Inderdaad.
Kan zeker kwaad, ik heb mn labret eruit moeten halen (ik had inmiddels zelfs al een teflon staafje) omdat mn tandvlees behoorlijk terugtrok.
Het was ook echt heeel gevoelig, niet zo fijn
Gelukkig was ik er op tijd bij, maar ik mis mn piercing wel..
Oud 18-07-2006, 18:44
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Denk dat ik toch over +/- 2 maanden die labret laat zetten. Maar dan wel zo eentje net onder je onderlip.. niet helemaal bij je kin zeg maar!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 19-07-2006, 00:01
Lucky Me
Avatar van Lucky Me
Lucky Me is offline
wil een klavertje vier ergens laten zetten (tattoo)
Oud 19-07-2006, 06:12
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 19-07-2006 @ 01:01 :
wil een klavertje vier ergens laten zetten (tattoo)
kleur? zwart wit? hoe groot? waar?
__________________
pics or it didn't happen
Oud 19-07-2006, 06:16
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 19-07-2006 @ 01:01 :
wil een klavertje vier ergens laten zetten (tattoo)
Kom maar langs!

Ik mag zelf zaterdag weer!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 19-07-2006, 11:22
Lucky Me
Avatar van Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
mandi schreef op 19-07-2006 @ 07:12 :
kleur? zwart wit? hoe groot? waar?
allemaal nog niet zeker hoe ik het wil
Oud 20-07-2006, 10:36
Verwijderd
Ik heb even een vraagje..

22 juni heb ik mijn nek piercing laten zetten.. natuurlijk een 'ongewone' piercing, maar hij blijft maar rood..
Ik mocht eerst niets gebruiken qua ontsmetting, uiteindelijk heb ik toch maar calandulan spray gekocht, en ben gaan sprayen, maar ook dat helpt geen fuck.
Ik weet niet, heb niet echt pijn aan de piercing. not at all. (alleen als mijn haar er weer in blijft hangen en ik dan aan mijn haar trek)
maargoed, het blijft rood en dat is niet zo mooi en waarschijnlijk ook niet een goed teken.
heeft iemand hier meer verstand van? wat moet ik doen?
(ja ik weet ik kan mijn piercster ook bellen, maar die heeft nu een shop in a'dam en ze is alleen maandags nog hier, en ik vergeet telkens te bellen en deze maandag ben ik op vakantie)
Oud 20-07-2006, 12:44
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Misschien is ie meteen al aan het yuitgroeien, en dan kan je hem er het beste meteen uithalen, om het litteken te minimaliseren.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 20-07-2006, 14:34
Verwijderd
Citaat:
drezzz schreef op 20-07-2006 @ 13:44 :
Misschien is ie meteen al aan het yuitgroeien, en dan kan je hem er het beste meteen uithalen, om het litteken te minimaliseren.
ja dat dacht ik ook, maar wat als ie niet aan het uitgroeien is.. dan is het weer zonde.. haha
Oud 20-07-2006, 15:36
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Ik moet unicura zeep kopen voor mijn piercing. Welk nummer moet ik dan kopen ?
Oud 20-07-2006, 23:04
teeth, wait
teeth, wait is offline
ga volgende week een industrial door m'n oor laten piercen
ik zie alleen bij iedereen van die grote balletjes
kunnen die ook wat kleiner of moeten ze zo groot zijn?
en kan een industrial gewoon bij iedereen gezet worden?
Oud 21-07-2006, 07:06
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
funforme schreef op 20-07-2006 @ 11:36 :
Ik heb even een vraagje..

22 juni heb ik mijn nek piercing laten zetten.. natuurlijk een 'ongewone' piercing, maar hij blijft maar rood..
Ik mocht eerst niets gebruiken qua ontsmetting, uiteindelijk heb ik toch maar calandulan spray gekocht, en ben gaan sprayen, maar ook dat helpt geen fuck.
Ik weet niet, heb niet echt pijn aan de piercing. not at all. (alleen als mijn haar er weer in blijft hangen en ik dan aan mijn haar trek)
maargoed, het blijft rood en dat is niet zo mooi en waarschijnlijk ook niet een goed teken.
heeft iemand hier meer verstand van? wat moet ik doen?
(ja ik weet ik kan mijn piercster ook bellen, maar die heeft nu een shop in a'dam en ze is alleen maandags nog hier, en ik vergeet telkens te bellen en deze maandag ben ik op vakantie)
Hoe rood is rood? Is dat gewoon wat rood rond de gaatjes, of is het knalrood en dik enzo. Als het gewoon een beetje rood is, klinkt het meer als irritatie. Zorgen dus dat je haar niet meer eraan blijft hangen, simpel. En goed schoonmaken mocht je veel wax/haarlak, eetc gebruikt :
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 21-07-2006, 11:09
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
TimSengOng schreef op 20-07-2006 @ 16:36 :
Ik moet unicura zeep kopen voor mijn piercing. Welk nummer moet ik dan kopen ?
maakt niet uit, het is allemaal anti-bacterie voor zover ik weet.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 21-07-2006, 11:53
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
teeth, wait schreef op 21-07-2006 @ 00:04 :
ga volgende week een industrial door m'n oor laten piercen
ik zie alleen bij iedereen van die grote balletjes
kunnen die ook wat kleiner of moeten ze zo groot zijn?
en kan een industrial gewoon bij iedereen gezet worden?
Ik weet het niet zeker, maar ik neem aan dat er eerst grote balletjes op zitten ivm ontstekingen en zwellingen. Later kun je er denk ik dan dunnere balletjes en/ of een dunner staafje in doen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 21-07-2006, 15:04
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Ik heb gewoon 'kleine' balletjes erop hoor. En hij kan niet bij iedereen gezet worden, bij sommige mensen loopt hun oor daar in een soort bobbel waardoor het staafje druk gaat geven en je oor kan vergroeien. Die van mij is bijvoorbeeld heel 'hoog' gezet (onderste gaatje dus meer naar boven), omdat ik dus zo'n bobbel heb. Had hem liever schuiner gehad, maarja ik was al lang blij dat ik er een kon laten zetten
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 22-07-2006, 18:36
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
voor:


na:
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 22-07-2006, 19:03
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Wow, die tat was echt heel erg verrot zeg! Wat heeft hij ermee gedaan??
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 22-07-2006, 19:48
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Wow . Resultaat is echt mooi!.
Oud 22-07-2006, 20:05
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
teeth, wait schreef op 21-07-2006 @ 00:04 :
ga volgende week een industrial door m'n oor laten piercen
ik zie alleen bij iedereen van die grote balletjes
kunnen die ook wat kleiner of moeten ze zo groot zijn?
en kan een industrial gewoon bij iedereen gezet worden?
Ja, je kan dadelijk kleiner balletjes erop doen. Geen enkel probleem. Gewoon vragen aan de piercer! En neen, een industrial kan niet bij iedereen gezet worden. Gewoon effe langsgaan bij je lokale piercer. Succes!
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 23-07-2006, 15:25
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
teeth, wait schreef op 21-07-2006 @ 00:04 :
ga volgende week een industrial door m'n oor laten piercen
ik zie alleen bij iedereen van die grote balletjes
kunnen die ook wat kleiner of moeten ze zo groot zijn?
en kan een industrial gewoon bij iedereen gezet worden?
ik heb ook n industrial gehad, maar na 9 maanden was ik bij een andere shop en die zeiden dat mn oor helemaal niet geschikt was. ik heb m er toen uitgehaald. bij mij zat t onderste gaatje heel laag en er is spanning op mn oor gekomen. Toen ik m eruit had, had ik een elfenoortje, dat is nu weg.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 24-07-2006, 16:20
Crimson
Crimson is offline
wil dat puzzelstukje uit Saw (I/II) als tattoo.. maar heb daar geen plaatje van.. iemand?
Oud 24-07-2006, 18:00
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Crimson schreef op 24-07-2006 @ 17:20 :
wil dat puzzelstukje uit Saw (I/II) als tattoo.. maar heb daar geen plaatje van.. iemand?

google eens op jigsaw puzzle. aangezien dat stukje niet uit saw komt maar een bestaand puzzelfenomeen is.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 24-07-2006, 21:44
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik had nog een vraagje over een labret!

Kan je bij het zetten al direct een plastic stud nemen of kan dat pas later??
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 25-07-2006, 07:59
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Plastic zou ik niet in een verse piercing gebruiken. Sommige piercers gebruiken wel direct PFTE, maar ik ben nog nergens tegen gekomen dat het écht goed is.

Je kun wel, als je het kunt vinden dan een metalen staafje met een plastic achterkantje gebruiken. Kweenie of dat bestaat, maar het lijkt me best handig.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 25-07-2006, 09:17
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Qamra schreef op 25-07-2006 @ 08:59 :
Plastic zou ik niet in een verse piercing gebruiken. Sommige piercers gebruiken wel direct PFTE, maar ik ben nog nergens tegen gekomen dat het écht goed is.

Je kun wel, als je het kunt vinden dan een metalen staafje met een plastic achterkantje gebruiken. Kweenie of dat bestaat, maar het lijkt me best handig.
PFTE is toch gewoon teflon, of siliconen zoals Miranda het noemt & daar piercen ze heel vaak gelijk mee.

Mijn C. is eindelijk niet meer ontstoken, dus nu kan hij er morgen uit (hij groeit uit). Hopelijk raakt hij niet weer fucked up op het strand vandaag. & dan na de vakantie opnieuw laten zetten, raar hoe gehecht je aan zo'n ding raakt haha.
__________________
.
Oud 25-07-2006, 11:50
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 24-07-2006 @ 22:44 :
Ik had nog een vraagje over een labret!

Kan je bij het zetten al direct een plastic stud nemen of kan dat pas later??
kan meteen, maar niet alle piercers doen dat.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 25-07-2006, 12:38
XIII
Avatar van XIII
XIII is offline
Ik heb donderdag drie knopjes laten schieten bovenin mijn oor (door kraakbeen dus), nou ben ik gisteren in zee gaan zwemmen en is de bovenste ontstoken. Wel flink ontsmet al met Sterilon, maar ben een beetje benauwd dat de onsteking overwaait op die twee andere gaatjes. Wat doe ik hiertegen?

Oh, en ik lig altijd op de linkerkant van mijn gezicht, maargoed, ik heb mijn linkeroor dus nu kapot laten schieten, en dat ligt niet Hoe lang duurt het ongeveer voordat de boel weer heel is en ik weer normaal kan slapen?
Oud 25-07-2006, 12:56
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
XIII schreef op 25-07-2006 @ 13:38 :
Ik heb donderdag drie knopjes laten schieten bovenin mijn oor (door kraakbeen dus), nou ben ik gisteren in zee gaan zwemmen en is de bovenste ontstoken. Wel flink ontsmet al met Sterilon, maar ben een beetje benauwd dat de onsteking overwaait op die twee andere gaatjes. Wat doe ik hiertegen?

Oh, en ik lig altijd op de linkerkant van mijn gezicht, maargoed, ik heb mijn linkeroor dus nu kapot laten schieten, en dat ligt niet Hoe lang duurt het ongeveer voordat de boel weer heel is en ik weer normaal kan slapen?
Als het topic (of iig de vorige) doorleest kom je erachter dat ontsmetten met sterilon niet het beste is en dat schieten door je kraakbeen nog veel erger is.
Dus neem voortaan unicura en na een tijdje gaat het wel over al blijft kraakbeen erg gevoelig.
Oud 25-07-2006, 13:40
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 25-07-2006 @ 10:17 :
PFTE is toch gewoon teflon, of siliconen zoals Miranda het noemt & daar piercen ze heel vaak gelijk mee.
Volgens mij if teflon hard en PFTE niet. Kweenie. En ik ben het nog niet zovaak tegen gekomen juist.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 25-07-2006, 20:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
XIII schreef op 25-07-2006 @ 13:38 :
Ik heb donderdag drie knopjes laten schieten bovenin mijn oor (door kraakbeen dus)[...] Wel flink ontsmet al met Sterilon [...]

Nooit laten schieten, je kan ze beter laten piercen. Maargoed dat is gelul achteraf. Ook ontsmetten met Sterilon wordt veelal afgeraden. Gebruik unicura, en dan gaat het met een beetje geluk over een x-aantal weken iets beter.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 25-07-2006, 21:30
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Qamra schreef op 25-07-2006 @ 14:40 :
Volgens mij if teflon hard en PFTE niet. Kweenie. En ik ben het nog niet zovaak tegen gekomen juist.
Teflon is ook buigbaar.
__________________
.
Oud 26-07-2006, 07:25
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 25-07-2006 @ 22:30 :
Teflon is ook buigbaar.
Ok...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.