Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2007, 10:45
Verwijderd
Citaat:
*oma* schreef op 10-01-2007 @ 15:49 :
Brrrr, wat een lelijke tattoo's.
Idd zeg, ieeeh.
Advertentie
Oud 20-01-2007, 13:34
Verwijderd
Citaat:
llell schreef op 20-01-2007 @ 09:31 :
euuuhh is het niet gewoon het gaatje wat he voelt zitten?

Ik postte laatst ook iets over harde dingentjes in mn oorlel en toen reageerde iemand met een artikel van bmezine. Daar stond dat het iets van kleine onstekingen waren die meestal wel wegtrekken. Maar als dat het is, dan doet t ook pijn als je erin knijpt.

en als er iets zachts in zit is het vast gewoon vocht, trekt ook weg
nee dr zit een soort van bultje en t doet ook pijn als ik erin knijp maar als ik t masseer trekt t weg

het zal wel oprotten gok ik..
Oud 20-01-2007, 16:01
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
koekjes schreef op 20-01-2007 @ 02:06 :
k heb n oorbel eruitgehaalt n tijd terug en nou is het dik en voelt t alsof er iets in zit, hoe krijg ik dat weg?
T kan ook een vetbobbeltje zijn, als dat zo is kan je et gewoon doorprikken en uitknijpen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 20-01-2007, 18:10
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
MissTake schreef op 19-01-2007 @ 22:28 :
een gewone tattoo?
sorry flauw
ik heb daar een tattoo...het is niet fijn...maar ligt er meer aan hoelang ze er bezig zijn...het is wel lekekr snijdend ja, amar als bv bovenarm ofzo, maar gewoon te doen hoor
gewoon ervoor gaan!
Hoe pijnlijk is een tattoo op je bovenarm dan? Op een schaal van 1 tot 10 ofzo.
Natuurlijk verschilt het per pijngrens per persoon enzo dat weet ik, maar gewoon in het algemeen.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 20-01-2007, 18:14
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
L_angel schreef op 20-01-2007 @ 19:10 :
Hoe pijnlijk is een tattoo op je bovenarm dan? Op een schaal van 1 tot 10 ofzo.
Natuurlijk verschilt het per pijngrens per persoon enzo dat weet ik, maar gewoon in het algemeen.
ja...dat kan je toch nie zeggen zoals je zelf al aangeeft...ik vidn boven arm niet veel voorstellen...op veel plekken is het goed te doen, en is maar net hoelang je sessie is, na een uur of 3 begint het op elke plek wel vervelend te worden...
Oud 20-01-2007, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 20-01-2007 @ 11:45 :
Idd zeg, ieeeh.
och jezus
Oud 20-01-2007, 18:37
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
MissTake schreef op 20-01-2007 @ 19:14 :
ja...dat kan je toch nie zeggen zoals je zelf al aangeeft...ik vidn boven arm niet veel voorstellen...op veel plekken is het goed te doen, en is maar net hoelang je sessie is, na een uur of 3 begint het op elke plek wel vervelend te worden...
Hm ja, maar ik vroeg het me gewoon af.
Ik wil een tattoo aan de binnenkant van mijn bovenarm en heb een redelijke pijngrens (vind ik zelf dan ), maar als nu heel veel mensen zeggen dat het echt onwijs veel pijn doet dan moet ik toch nog even er wat langer over nadenken
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 20-01-2007, 18:39
Verwijderd
de keuze om al dan niet een tattoo te nemen zou niet afhankelijk moeten zijn van de eventuele pijn bijbehorend de tattoo
Oud 20-01-2007, 18:43
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
moya. schreef op 20-01-2007 @ 19:39 :
de keuze om al dan niet een tattoo te nemen zou niet afhankelijk moeten zijn van de eventuele pijn bijbehorend de tattoo
Heb je helemaal gelijk in.
Ik ben best een watje wat dat betreft, I guess.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 20-01-2007, 18:45
Skringie
Skringie is offline
Hey lui!

Ik wil graag een piercing/oorbel bovenin mijn oor alleen ik weet niet of ik een oorbel of een piercing moet nemen
Het maakt mij zelf niet zo veel uit maar ik weet niet wat beter is...
Kan iemand mij helpen?

Later!
Oud 20-01-2007, 19:01
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Skringie schreef op 20-01-2007 @ 19:45 :
Hey lui!

Ik wil graag een piercing/oorbel bovenin mijn oor alleen ik weet niet of ik een oorbel of een piercing moet nemen
Het maakt mij zelf niet zo veel uit maar ik weet niet wat beter is...
Kan iemand mij helpen?

Later!
Een oorbel als in dat je het laat schieten of wat? Dat moet je sowieso niet doen, het is erg slecht voor je kraakbeen en je hebt meer kans op ontstekingen.
Dus laat het maar piercen, betaal je wel wat meer maar dan weet je zeker dat het goed gaat
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 20-01-2007, 19:06
Skringie
Skringie is offline
Citaat:
L_angel schreef op 20-01-2007 @ 20:01 :
Een oorbel als in dat je het laat schieten of wat? Dat moet je sowieso niet doen, het is erg slecht voor je kraakbeen en je hebt meer kans op ontstekingen.
Dus laat het maar piercen, betaal je wel wat meer maar dan weet je zeker dat het goed gaat


Oke dank je ja bedoelde gewoon laten schieten...
maare doet dat eigenlijk pijn? laten piercen?
ik kan wel beetje tegen pijn(denk ik )
of voel je er weinig van?
hoe doen ze dat eigenlijk?
Oud 20-01-2007, 20:30
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Skringie schreef op 20-01-2007 @ 20:06 :
Oke dank je ja bedoelde gewoon laten schieten...
maare doet dat eigenlijk pijn? laten piercen?
ik kan wel beetje tegen pijn(denk ik )
of voel je er weinig van?
hoe doen ze dat eigenlijk?
Ja het doet even pijn, en het kan nog een tijdje vervelend en pijnlijk zijn met slapen op dat oor. Maar het valt wel mee, je hoeft het niet te laten voor de pijn.

En hoe ze het doen.. er wordt een naald door je oor geduwd.
Oud 20-01-2007, 20:36
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 20-01-2007 @ 19:39 :
de keuze om al dan niet een tattoo te nemen zou niet afhankelijk moeten zijn van de eventuele pijn bijbehorend de tattoo
Ik wist dat ik dat gezeik zou krijgen. Ik weet nog niet of ik er een neem. Wel ben ik nieuwsgierig. En daarvoor hebben we dit topic .
Oud 21-01-2007, 10:47
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 20-01-2007 @ 20:01 :
Een oorbel als in dat je het laat schieten of wat? Dat moet je sowieso niet doen, het is erg slecht voor je kraakbeen en je hebt meer kans op ontstekingen.
Dus laat het maar piercen, betaal je wel wat meer maar dan weet je zeker dat het goed gaat
ik heb vier keer gaatjes laten schieten boven in mijn oor, nooit veel last van gehad
Oud 21-01-2007, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 20-01-2007 @ 21:36 :
Ik wist dat ik dat gezeik zou krijgen. Ik weet nog niet of ik er een neem. Wel ben ik nieuwsgierig. En daarvoor hebben we dit topic .
mijn opmerking was niet tegen jou gericht.
Oud 21-01-2007, 11:04
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 21-01-2007 @ 11:47 :
ik heb vier keer gaatjes laten schieten boven in mijn oor, nooit veel last van gehad
Ik heb drie keer gaatjes laten schieten bovenin mijn oor, die gingen onwijs ontsteken en nu heb ik creepy bobbeltjes.
__________________
look back and laugh
Oud 21-01-2007, 12:40
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 21-01-2007 @ 11:47 :
ik heb vier keer gaatjes laten schieten boven in mijn oor, nooit veel last van gehad
dan heb je geluk gehad
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 21-01-2007, 13:54
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
L_angel schreef op 20-01-2007 @ 19:37 :
Hm ja, maar ik vroeg het me gewoon af.
Ik wil een tattoo aan de binnenkant van mijn bovenarm en heb een redelijke pijngrens (vind ik zelf dan ), maar als nu heel veel mensen zeggen dat het echt onwijs veel pijn doet dan moet ik toch nog even er wat langer over nadenken
binnenkant zou meer pijn doen dan bovenkant van je arm, maar ligt er vooral aan hoe lang je zit, en of je het er voor over hebt
__________________
bonnie and clyde
Oud 21-01-2007, 20:34
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 20-01-2007 @ 00:35 :
Er is maar 1 1-up volgens mij .
[afbeelding]
dat plaatje is op verschillende manier vorm gegeven: lange stam met lange hoed, kort stam met lange hoed, deze hoed is rond, kan ook plat, etc zoek maar eens verschillende plaatjes
Oud 23-01-2007, 21:19
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
L_angel schreef op 20-01-2007 @ 19:37 :
Hm ja, maar ik vroeg het me gewoon af.
Ik wil een tattoo aan de binnenkant van mijn bovenarm en heb een redelijke pijngrens (vind ik zelf dan ), maar als nu heel veel mensen zeggen dat het echt onwijs veel pijn doet dan moet ik toch nog even er wat langer over nadenken
Iets gevoeliger dan de buitenkant, maar afgezien van de pols, elleboog en de binnenkant van je elleboog stelt je arm weinig voor. Ikzelf had met de binnenkant een uurtje of 4, en (relatief) nergens last van.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 24-01-2007, 14:01
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
llell schreef op 16-01-2007 @ 23:15 :
M'n tunnels blijven maar vanzelf uitrekken
Als je je tunnels in hebt ? Of uit hebt ?

De mijn rekken namelijk alleen vooruit als ik een tunnel/juweel in heb, en krimpen dan weer als ik mijn tunnel/juweel uitdoen. Maar natuurlijk als ik er gewicht in lig, rekken mijn oren wel verder...
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 24-01-2007, 14:06
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 21-01-2007 @ 11:47 :
ik heb vier keer gaatjes laten schieten boven in mijn oor, nooit veel last van gehad
Dan heb je veel geluk gehad! Des te beter voor jou.
Maar zou toch aanraden voor de mensen die dit lezen en Skringie,
om het toch maar te laten piercen!

Dat beetje geld meer, kan je niet arm van worden toch.
En tis beter voor je kraakbeen, ...
Maar dat is al een paar maal gezegd geweest en beetje hierboven ook weer

Succes!
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 24-01-2007, 14:55
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
drezzz schreef op 23-01-2007 @ 22:19 :
Iets gevoeliger dan de buitenkant, maar afgezien van de pols, elleboog en de binnenkant van je elleboog stelt je arm weinig voor. Ikzelf had met de binnenkant een uurtje of 4, en (relatief) nergens last van.
Zijn je elleboog en de binnenkant van je elleboog vergelijkbaar met je pols? Dat zou wel fijn zijn namelijk .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 24-01-2007, 18:50
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 24-01-2007 @ 15:55 :
Zijn je elleboog en de binnenkant van je elleboog vergelijkbaar met je pols? Dat zou wel fijn zijn namelijk .
Ja, maar alleen met die botjes die zo uitsteken op je pols! (dus op je pols is dat 1 vierkante cm aan iedere zijde, op je elleboog het hele stuk)
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 24-01-2007, 19:17
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 24-01-2007 @ 15:01 :
Als je je tunnels in hebt ? Of uit hebt ?

De mijn rekken namelijk alleen vooruit als ik een tunnel/juweel in heb, en krimpen dan weer als ik mijn tunnel/juweel uitdoen. Maar natuurlijk als ik er gewicht in lig, rekken mijn oren wel verder...
als ik ze in heb.

ja het is misschien ook logisch, maar ik wilde gewoon even zeuren. Ik vind t namelijk echt niet cool, want laatst kocht ik n nieuwe plug (in de maat die ik altijd in heb), en die was ik de dag erna al wkijt omdat t gat te wijd was...
Oud 24-01-2007, 22:38
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
tattoopijn valt wel mee behalve waar het dichtbij je bot zit. ik heb er eentje op mn pols en ik dacht eerst 'is dit het nou', tot het laatste streepje dat vrij dicht op een polsbot zit toen dacht ik oeioeioei maar achteraf dacht ik jottem nog een keer.

maar het schijnt ook van je huidtype af te hangen.
Oud 25-01-2007, 12:29
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
llell schreef op 24-01-2007 @ 20:17 :
als ik ze in heb.

ja het is misschien ook logisch, maar ik wilde gewoon even zeuren. Ik vind t namelijk echt niet cool, want laatst kocht ik n nieuwe plug (in de maat die ik altijd in heb), en die was ik de dag erna al wkijt omdat t gat te wijd was...
Ja, ik begrijp je. Hangt ook een beetje van je oor 'anatomie'. Sommige mensen hun oren rekken juist sneller dan andere. Maar over het algemeen, is een plug moeilijk te hanteren, omdat je dan juist je maat moet hebben want anders vallen ze uit of zijn ze te klein. Vandaar dat ik ook meestal 2 maten heb/koop, als ik over schakel met plugs in mijn lobes. Maar tunnels is voor mij nog de aangenaamste juwelen want daar heb ik nooit die last van
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 25-01-2007, 12:40
Verwijderd
tja, iets met groot genoege flares zodat ze der niet uit pleuren dan maar?
Oud 25-01-2007, 13:15
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik heb een paar weken geleden een traguspiercing laten zetten, nu zit er aan de voorkant een klein rood bultje, doet zeer als ik erop druk. wat is dit, hoe kan het weg?
__________________
look back and laugh
Oud 25-01-2007, 17:37
Verwijderd
vandaag een tattoo laten zetten en om 8 uur mag het folie eraf
Oud 25-01-2007, 17:37
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 25-01-2007 @ 18:37 :
vandaag een tattoo laten zetten en om 8 uur mag het folie eraf
20:05 fototime aight
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 25-01-2007, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 25-01-2007 @ 18:37 :
20:05 fototime aight
dan ben ik nog in de trein
Oud 25-01-2007, 19:47
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 25-01-2007 @ 13:29 :
Ja, ik begrijp je. Hangt ook een beetje van je oor 'anatomie'. Sommige mensen hun oren rekken juist sneller dan andere. Maar over het algemeen, is een plug moeilijk te hanteren, omdat je dan juist je maat moet hebben want anders vallen ze uit of zijn ze te klein. Vandaar dat ik ook meestal 2 maten heb/koop, als ik over schakel met plugs in mijn lobes. Maar tunnels is voor mij nog de aangenaamste juwelen want daar heb ik nooit die last van
Ik had een tijdje terug mooie plugs gekocht (dichte met een zwarte ster jaja), maar ik ben er nu al eentje kwijt omdat die gewoon is uitgevallen toen ik het niet doorhad

Zijn er eigenlijk ook plugs die er niet uitzien als een staafje dat was smaller is in het midden, maar die ook zo'n los randje hebben wat je erop kan schroeven. Zeg maar dichte tunnels oid.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 25-01-2007, 19:52
NRK
NRK is offline
Oud 25-01-2007, 19:55
Verwijderd
ze zijn er wel, maar heb alleen deze ff snel kunnen vinden.. ze bestaan dus wel..

BLING BLING

Oud 25-01-2007, 21:05
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
NRK schreef op 25-01-2007 @ 20:52 :
[afbeelding]
ernstig gaaf, maar waarom hebben ze hem niet helemaal ingekleurd?
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 26-01-2007, 06:35
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
L_angel schreef op 25-01-2007 @ 20:47 :
Ik had een tijdje terug mooie plugs gekocht (dichte met een zwarte ster jaja), maar ik ben er nu al eentje kwijt omdat die gewoon is uitgevallen toen ik het niet doorhad

Zijn er eigenlijk ook plugs die er niet uitzien als een staafje dat was smaller is in het midden, maar die ook zo'n los randje hebben wat je erop kan schroeven. Zeg maar dichte tunnels oid.
Jammer!!

Maar ja dat bestaat, zoiets bedoel je meer?
Dat zijn single flared eyelets, die hebben een randje en o ringetje





Maar meestal laat ik mijn dan custom made maken, want ik heb het dus zelf ook niet op plugs.
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 26-01-2007, 11:45
NRK
NRK is offline
Citaat:
drezzz schreef op 25-01-2007 @ 22:05 :
ernstig gaaf, maar waarom hebben ze hem niet helemaal ingekleurd?
Thanks

We hadden geen tijd meer, mn broer moest ook nog even hehe. Gebeurd 13 februari...
Oud 26-01-2007, 16:18
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
NRK schreef op 26-01-2007 @ 12:45 :
Thanks

We hadden geen tijd meer, mn broer moest ook nog even hehe. Gebeurd 13 februari...
Dus als je tijd erop zit word je gewoon met een half affe tattoo op straat gezet?

Overigens ben ik live te bewonderen op de tattoo conventie te breda. Dus komt allen!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 26-01-2007, 16:23
Verwijderd
Oud 26-01-2007, 18:27
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vette shit
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 26-01-2007, 19:00
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Wat is het?

(ja stippen, dat zie ik ook wel.)
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 26-01-2007, 19:18
NRK
NRK is offline
Citaat:
drezzz schreef op 26-01-2007 @ 17:18 :
Dus als je tijd erop zit word je gewoon met een half affe tattoo op straat gezet?

Overigens ben ik live te bewonderen op de tattoo conventie te breda. Dus komt allen!
nee ik had van 13:30 tot 16:00 gemoeten, maar ik was pas om 17:00 weg uit die stoel, dus 't valt heel erg mee
Oud 26-01-2007, 19:22
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Aha, naja, ik vind het een geinig ding! Had een paar topics terug al eens zo'n tekening gemaakt, zit er nog steeds aan te denken om hem te laten zetten, maar ik heb zo weinig plek over!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 26-01-2007, 19:22
teeth, wait
teeth, wait is offline
Okay hier maar proberen: ik zoek winkel in Amsterdam/Utrecht of een website die deze oorbellen, maar dan als plugs (10mm), verkoopt. In het rood, blauw of groen (niet doorzichtig en liever ook niet van hout).



Iemand?
Oud 26-01-2007, 22:43
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 26-01-2007 @ 17:23 :
[afbeelding]
moooooooi
Oud 26-01-2007, 22:45
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
teeth, wait schreef op 26-01-2007 @ 20:22 :
Okay hier maar proberen: ik zoek winkel in Amsterdam/Utrecht of een website die deze oorbellen, maar dan als plugs (10mm), verkoopt. In het rood, blauw of groen (niet doorzichtig en liever ook niet van hout).

[afbeelding]

Iemand?
euuuh huh, gewoon supersimpele pluggen ronder fratsen?

hij dare2wear in amsterdam hebben ze nu hele mooie liggen. Die zijn niet glad, maar geslepen alsof het diamanten zijn.
Oud 26-01-2007, 23:23
NRK
NRK is offline
Citaat:
drezzz schreef op 26-01-2007 @ 20:22 :
Aha, naja, ik vind het een geinig ding! Had een paar topics terug al eens zo'n tekening gemaakt, zit er nog steeds aan te denken om hem te laten zetten, maar ik heb zo weinig plek over!
Cool, ik heb jouw ontwerp nooit gezien. Dit is een pompoen van AFI. en teken-kerel bij Wild Things (tattoo shop waar ik ga) had m zo hier en daar wat mooier gemaakt.
Oud 27-01-2007, 08:45
teeth, wait
teeth, wait is offline
Citaat:
llell schreef op 26-01-2007 @ 23:45 :
euuuh huh, gewoon supersimpele pluggen ronder fratsen?

hij dare2wear in amsterdam hebben ze nu hele mooie liggen. Die zijn niet glad, maar geslepen alsof het diamanten zijn.
het liefst een beetje met een bolling zeg maar.

zijn die die jij bedoelt niet doorzichtig? ik zal iig even kijken, bedankt
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.