Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2012, 20:05
Verwijderd
Omdat het vorige ook alweer zo ver in de vergetelheid is geraakt en ik vandaag een nieuwe topper zag in de Inrichters.
Rotan en riet in de huiskamer. Het mooie aan haar inrichting was, dat ze een huiskamer had uitgekozen die dient voor buiten.




Velours de panne. Vaak gedragen door wannabe-gothics, maar enkel geschikt voor carnavalskostuums.




Crocs en Uggs natuurlijk. En de combinatie ervan:

Al hoop ik serieus dat die een grapje zijn.
Advertentie
Oud 19-02-2012, 20:07
Verwijderd
Oh mijn god die crocuggs
Oud 20-02-2012, 09:56
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
GOED TOPIC!

Die crocuggs zijn vreselijk, zelfs een carnavals-boswachter ziet er nog niet uit met die dingen.
Crocs lopen trouwens sowieso voor geen meter, en uggs lijken me ook van die dingen waar je om de haverklap je enkels in omzwikt.


Dit soort kleding kan ik trouwens ook echt niet aanzien, meestal omdat de mensen die het dragen denken dat de hele wereld om hun draait en omdat iedereen erin loopt,
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 20-02-2012, 10:19
Verwijderd
Afgelopen zomer was dat vooral:


De jumpsuit.
Oud 20-02-2012, 11:09
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Altijd leuk, die vuilniszakken met een bontkraagje... Gelukkig is het maar een bepaalde bevolkingsgroep die dat draagt. Wat ik ook er niet uit vind zien zijn Umpa Lumpa's, van die mensen die iets tè oranje make up ophebben.

Ik snap 'mode' echt niet... Gelukkig doen veel mensen gewoon wat ze willen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 20-02-2012, 11:25
Verwijderd
Oh goed topic! Hoewel ik geen heftige ergernissen heb op het moment. Then again, de weggeëpileerde-wenkbrauw-waaroverheen-een-nieuwe-is-getekend-op-een-volstrekt-onlogische-plek, dat blijft een topper

Oud 20-02-2012, 11:38
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Oh goed topic! Hoewel ik geen heftige ergernissen heb op het moment. Then again, de weggeëpileerde-wenkbrauw-waaroverheen-een-nieuwe-is-getekend-op-een-volstrekt-onlogische-plek, dat blijft een topper

[afbeelding]
En dan ook nog haar wat er lekker vettig uit ziet... Ja, wie wil dat nou niet...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 20-02-2012, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Oh goed topic! Hoewel ik geen heftige ergernissen heb op het moment. Then again, de weggeëpileerde-wenkbrauw-waaroverheen-een-nieuwe-is-getekend-op-een-volstrekt-onlogische-plek, dat blijft een topper

[afbeelding]
Deze is toch niet serieus?
Oud 20-02-2012, 12:22
Verwijderd

In alle varianten. Als je ouder dan 15 bent kan het niet.
Oud 20-02-2012, 12:42
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

In alle varianten. Als je ouder dan 15 bent kan het niet.
Ik ben me erop aan het verheugen dat ik na de operatie weer zulke dingen zou kunnen gaan dragen. Niet per se Overzeas, maar wel wijde broeken eventueel met frutsels eraan .

Bodywarmers. Enkel geschikt als je paarden verzorgt.

Oud 20-02-2012, 14:40
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
:.

Bodywarmers. Enkel geschikt als je paarden verzorgt.

[afbeelding]
haha idd, of als je boswachter bent
maar verder zijn ze lelijk!
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 20-02-2012, 15:54
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
T-shirts met V-hals bij mannen:



Nee. V-halzen zijn bedacht om de inkijk van vrouwen te showen, niet die van mannen
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 20-02-2012, 16:04
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Een bruine riem bij een zwart pak met zwarte schoenen. Bah!
__________________
Always be berating and belittling
Oud 20-02-2012, 23:02
Verwijderd
Citaat:
T-shirts met V-hals bij mannen:

[afbeelding]


Nee. V-halzen zijn bedacht om de inkijk van vrouwen te showen, niet die van mannen
Oooh ja zeker.

En ik heb ook nog steeds een hekel aan de nerdbrillen die blijven opduiken, vooral als er geen glazen in zitten. JA, nu snappen we het wel, je bent zo hip dat je iets lelijks op je hoofd kunt zetten en nog steeds hip bent. En nou weg met dat onding.
Oud 21-02-2012, 09:38
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
vollere vrouwen die zich niet naar hun figuur kleden, wat dan bijv. een muffintop creeert:


__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 21-02-2012, 11:04
Verwijderd
Coltruien.
Een straknaarachterkapsel met twee van die losse plukjes voor een NONCHALANT effect.
Kleding, meestal shirts, met "grappige" teksten.
Beha's met zo'n extra bandje boven de cups. Dat dan ook blijkbaar boven je kleding uit moet komen. Doe maar gewoon niet.
Oud 21-02-2012, 11:27
Verwijderd
- Bandshirts
- Dudes met van die 'nette' laarzen.
- Te strakke nike petjes op puntje van het hoofd gebonden
- Glimmende schoenen
- Blanke mensen met dreads
- Jassen waar zo'n onnodige lelijke nepbontkraag op zit.
- Jassen die glimmen
Oud 21-02-2012, 11:27
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
vollere vrouwen die zich niet naar hun figuur kleden, wat dan bijv. een muffintop creeert:
[afbeelding]


Dit, dit en nog eens dit. JE ZIET HET OVERAL. Het is zo ontiegelijk lelijk. Wat denken die vrouwen nou? "Oh, ik krijg mijn kont erin, DUS het past!" Hoe kunnen ze dit nou niet doorhebben?

Trouwens, hieronder vallen ook alle andere bewuste keuzes waardoor iemand eruit ziet als een rollade. Ga geen minitopje dragen als je 150kilo weegt bijvoorbeeld. Of leggings. Of of of. Koop de juiste maat kleding.

Ik bedoel, ik ben absoluut niet dik hoor, maar als ik kleding haal die 4 maten te klein is zie ik er ook niet uit.
Ads door Google
Oud 21-02-2012, 12:14
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
vollere vrouwen die zich niet naar hun figuur kleden, wat dan bijv. een muffintop creeert:
[afbeelding]


Oh men, ja . Hier op school loopt ook een meisje rond die best wel stevig is, en dan heeft ze zo'n ontieglijke strakke heupbroek aan, en haar buik bulkt er dan zo charmant overheen. En dan stopt ze vaak ook nog eens haar shirt in haar broek .

En bij mannen: sneakers/All Stars onder een pak. Kom op, je bent toch geen student .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-02-2012, 12:22
Verwijderd
Citaat:
En bij mannen: sneakers/All Stars onder een pak. Kom op, je bent toch geen student .
..de meeste knaapjes van jouw leeftijd zijn dat wel?
Oud 21-02-2012, 12:22
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
mensen die zichzelf aanzien voor de nieuwste harry-potter vind ik ook echt lelijk.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 21-02-2012, 15:24
Verwijderd
^ Wat?
Oud 21-02-2012, 15:47
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Dit, dit en nog eens dit. JE ZIET HET OVERAL. Het is zo ontiegelijk lelijk. Wat denken die vrouwen nou? "Oh, ik krijg mijn kont erin, DUS het past!" Hoe kunnen ze dit nou niet doorhebben?

Trouwens, hieronder vallen ook alle andere bewuste keuzes waardoor iemand eruit ziet als een rollade. Ga geen minitopje dragen als je 150kilo weegt bijvoorbeeld. Of leggings. Of of of. Koop de juiste maat kleding.

Ik bedoel, ik ben absoluut niet dik hoor, maar als ik kleding haal die 4 maten te klein is zie ik er ook niet uit.
Wat je zegt, toch zie ik steeds meer jonge meiden (zelfs onder de 18) zo erbij lopen, en van een slanke den zijn ze in no time een rolmops geworden. Tja wat wil je ook met al die frisdranken, chips en snoep waar hele volksstammen van de jongeren thuis en op school mee opgroeien.

Ik draag ook leggings en skinny jeans en zelfs (tuniek)jurkjes waarbij je echt op je figuur moet letten en ik kan het heel goed hebben, en ik laat het dan ook zien. Enkele buurvrouwen bij mij in de straat vragen zich af wat ik doe om mijn figuur zo goed op peil te houden, daar zij alleen maar klagen dat ze aankomen.

On topic, plastic jassen en met name die spiegeljassen vind ik echt om te kotsen!

Een Komo vuilniszak heeft daar entegen nog een echte uitstraling!
Oud 21-02-2012, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Wat je zegt, toch zie ik steeds meer jonge meiden (zelfs onder de 18) zo erbij lopen, en van een slanke den zijn ze in no time een rolmops geworden. Tja wat wil je ook met al die frisdranken, chips en snoep waar hele volksstammen van de jongeren thuis en op school mee opgroeien.
Wat suggereer je? Dat jouw ongezonde en iele lijf een betere optie is? Natuurlijk is het niet goed om een dikzak te zijn, maar jij ziet er nou ook niet bepaald gezond uit.
Oud 21-02-2012, 16:09
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Wat suggereer je? Dat jouw ongezonde en iele lijf een betere optie is? Natuurlijk is het niet goed om een dikzak te zijn, maar jij ziet er nou ook niet bepaald gezond uit.
Je mag wel een punt hebben hiermee, maar ik prefereer toch liever mijn figuur dan lovehandles.
Advertentie
Oud 21-02-2012, 16:13
Verwijderd
Dat kan ja.

Ik heb ook makkelijk praten. Ik heb nog nooit op wat ik eet/drink gelet en alsnog heb ik een atlasfiguur.
Oud 21-02-2012, 16:14
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Je mag wel een punt hebben hiermee, maar ik prefereer toch liever mijn figuur dan lovehandles.
Ik niet. Jij bent echt eng dun..

Maar daar gaat het niet om. Vaak zijn de meisjes in kwestie niet eens heel dik, maar hebben ze gewoon kleding aan die niet past. Zoals ik al zei: ik ben absoluut niet dik, maar als ik een broek aantrek die 6 maten te klein is heb ik ook rolletjes.

Als het meisje op die foto hierboven in het topic een broek zou aantrekken van een maat (of twee) groter, zou het al helemaal niet meer zo erg zijn.

Edit: Ik let zelf trouwens ook niet op wat ik eet en drink en dat heeft niets te maken met een slechte kledingsmaak. Er zijn mensen die aardig stevig zijn en er toch goed uit kunnen zien.
Oud 21-02-2012, 16:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
..de meeste knaapjes van jouw leeftijd zijn dat wel?
Ik heb het nu over mannen. Alsin volwassen mannen. Niet over 'knaapjes van mijn leeftijd'.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-02-2012, 16:22
Verwijderd
Interessante variatie in je verhaal dan. Sowieso ken ik weinig mannen die werken in pak met sneakers eronder. Zal wel iets plaatselijks zijn.
Oud 21-02-2012, 16:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ja, misschien was de scheiding van de twee niet helemaal duidelijk, nee. Daar heb je een punt.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-02-2012, 16:24
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik niet. Jij bent echt eng dun..

Maar daar gaat het niet om. Vaak zijn de meisjes in kwestie niet eens heel dik, maar hebben ze gewoon kleding aan die niet past. Zoals ik al zei: ik ben absoluut niet dik, maar als ik een broek aantrek die 6 maten te klein is heb ik ook rolletjes.

Als het meisje op die foto hierboven in het topic een broek zou aantrekken van een maat (of twee) groter, zou het al helemaal niet meer zo erg zijn.
Dat is typisch een vrouweneigenschap dat zelfs nog bij vrouwen die ouder zijn (40 +) nog voorkomt, dan denken ze nog in maat 36/38 te hebben, terwijl ze maat 42/44 hebben.

Waar een wil is is een weg denken ze dan, dan persen ze zich maar met hun kont een maat S legging, met een ''muffintop'' als gevolg.

Nee ik draag juist kleding waabij ik mijn figuur kan laten zien, ik heb na veel kleren passen in winkels, zelf maken en experimenteren en inspiratie's opdoen in modeblogs en modetopics precies ontdekt wat ik op mijn langte en figuur wel en niet goed kan hebben.

Tuniekjurkjes icm leggins, skinny jeans en gebreide vestjes staan mij het best. Als het weer een beetje warmer wordt buiten heb ik meteen mijn zelfmaak jurkje aan zonder jas draag ik momenteel nu thuis, maar kan helaas door de kou nu niet zonder jas naar buiten.

On topic, al dat kopieren en nadoen op kleding vind ik toch zo'n afknapper. Ik woon tegenover een middelbare school en echt iedereen loopt daar haast het zelfde erbij. Bang dat ze zijn om uit de pas te lopen.
Oud 21-02-2012, 16:26
Verwijderd
Het blijft vreemd om van jou kritiek te horen op hoe andere mensen eruit zien. Maar don't mind me
Oud 21-02-2012, 16:29
Verwijderd
Ik vind peeptoepumps lelijk En ik vind teveel details erg lelijk. En ik ben van mening dat Hakuna niet draagt wat hem het beste staat. Eens met Vowel en Reverend.

En muffintops (hihi ikschreef muffintopics ) zijn inderdaad ook lelijk, maar het is niet alsof je moet kiezen tussen twee lelijke opties.

Ennn verderrr krijg ik kriebels van oudere personen in te hippe kleding, qua gympies, spijkerjasjes, korte jurkjes en rokjes, leren kledingstukken, etc.
Oud 21-02-2012, 16:36
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik vind peeptoepumps lelijk En ik vind teveel details erg lelijk. En ik ben van mening dat Hakuna niet draagt wat hem het beste staat. Eens met Vowel en Reverend.
IK draag vrijwel geen mannenkleren meer, buiten een 2 tal spijkerbroeken om heb ik vrijwel alleen maar vrouwelijke kleren en daar voel ik mij het prettigst in. Ik weet hier rust een extreem taboe op dat mannen vrouwenkleding draagt, maar voor mij betekend deze kleding heel veel en sta er dan ook volledig achter.

Heb het jaren onder druk van mijn moeder verborgen moeten houden en mijn haar kort moeten laten, want zij accepteerd mij niet zoals ik wil zijn. Nu ik mij bevrijdt hebt van haar kan ik eindelijk mijn lang gekoesterde wens om als vrouw te kleden laten uitkomen en mijn haar eens lang laten groeien.
Oud 21-02-2012, 16:39
Verwijderd
Citaat:
IK draag vrijwel geen mannenkleren meer, buiten een 2 tal spijkerbroeken om heb ik vrijwel alleen maar vrouwelijke kleren en daar voel ik mij het prettigst in. Ik weet hier rust een extreem taboe op dat mannen vrouwenkleding draagt, maar voor mij betekend deze kleding heel veel en sta er dan ook volledig achter.

Heb het jaren onder druk van mijn moeder verborgen moeten houden en mijn haar kort moeten laten, want zij accepteerd mij niet zoals ik wil zijn. Nu ik mij bevrijdt hebt van haar kan ik eindelijk mijn lang gekoesterde wens om als vrouw te kleden laten uitkomen en mijn haar eens lang laten groeien.
Het gaat mij niet om dat je vrouwenkleren draagt, het gaat me erom dat je kleding draagt die je niet staat. Wellicht kun je nu stoppen met onnodig over jezelf doorgaan en gewoon opnoemen wat je ergert op het gebied van kleding.
Oud 21-02-2012, 16:42
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Het gaat mij niet om dat je vrouwenkleren draagt, het gaat me erom dat je kleding draagt die je niet staat. Wellicht kun je nu stoppen met onnodig over jezelf doorgaan en gewoon opnoemen wat je ergert op het gebied van kleding.
Mij ergert maar weinig op kleding, maar allen die plastic jassen die vind ik echt afgrijselijk. Er zullen wel meer kleren zijn die niet mijn ding is zoals leer en bont is ook niet mij ding.
Ads door Google
Oud 21-02-2012, 17:33
Verwijderd
Je pet boven je hoofd dragen.



En mijn zoektocht naar zweefpetten leverde dit plaatje op:
Oud 21-02-2012, 18:32
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Een bruine riem bij een zwart pak met zwarte schoenen. Bah!
Oh nee, op een mooie man val ik daar echt voor.

Ot: Ik erger me aan niet zoveel dingen. Mensen dragen toch wel wat ze willen, maakt toch niet uit? Veel dingen zijn wel lelijk maar dat is het ook wel weer. Iedereen schopt zulke herrie om de vuilniszakjassenmetdoodbeest, maar mijn kleine zusje heeft er één en is er gelukkig mee, en het staat bijzonder leuk op 'r.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 21-02-2012, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Ik niet. Jij bent echt eng dun..

Maar daar gaat het niet om. Vaak zijn de meisjes in kwestie niet eens heel dik, maar hebben ze gewoon kleding aan die niet past. Zoals ik al zei: ik ben absoluut niet dik, maar als ik een broek aantrek die 6 maten te klein is heb ik ook rolletjes.
Same here, met de toevoeging dat het heupmodel sowieso de neiging heeft tot zulke dingen! Ik heb er een die eigenlijk net te wijd is bij de 'taille', maar daardoor nét zo ver afzakt, dat ie ergens op lagere regionen de boel gaat afknellen. Grrrrrr. (Die doe ik dus niet aan met iets korts/straks er op ).
Oud 21-02-2012, 23:06
Verwijderd
Oh die petjes los op het hoofd vind ik ook hilarisch. Die wil ik altijd goed zetten. En broeken optrekken.
Oud 22-02-2012, 12:50
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Wat je zegt, toch zie ik steeds meer jonge meiden (zelfs onder de 18) zo erbij lopen, en van een slanke den zijn ze in no time een rolmops geworden. Tja wat wil je ook met al die frisdranken, chips en snoep waar hele volksstammen van de jongeren thuis en op school mee opgroeien.

Ik draag ook leggings en skinny jeans en zelfs (tuniek)jurkjes waarbij je echt op je figuur moet letten en ik kan het heel goed hebben, en ik laat het dan ook zien. Enkele buurvrouwen bij mij in de straat vragen zich af wat ik doe om mijn figuur zo goed op peil te houden, daar zij alleen maar klagen dat ze aankomen.

On topic, plastic jassen en met name die spiegeljassen vind ik echt om te kotsen!

Een Komo vuilniszak heeft daar entegen nog een echte uitstraling!
Jouw figuur? Je bent anorectisch/ongezond dun, eet je wel meer dan 1 boterham op een dag?
Oud 22-02-2012, 16:12
Verwijderd
Cornel is een stijlicoon. Haten is verlaten

Deze moeten ze verbieden want ze doen me denken aan omgeklapte nagels. Met stickers erop.
Oud 22-02-2012, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ik ben me erop aan het verheugen dat ik na de operatie weer zulke dingen zou kunnen gaan dragen.
Toch maar besloten voor de gastric bypass te gaan, ja?
Oud 22-02-2012, 16:14
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik snap die sticker erop niet... Ik snap de hele petten-hype überhaupt niet, vooral de zweefpetjes... Gewoon lachwekkend...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 22-02-2012, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Toch maar besloten voor de gastric bypass te gaan, ja?
Toch maar wel. Ik ben bij een andere chirurg geweest en die heeft me alles eens fatsoenlijk uitgelegd. En ik denk dat ik het nu wel aandurf.
Oud 24-02-2012, 16:25
Verwijderd


Wait, whut?




Lolll.
Oud 24-02-2012, 16:30
Verwijderd
Ik kom nog meer tegen:



Oud 25-02-2012, 09:11
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
@Mutant, en het allerergste is nog wel dat je ws voor die lelijke flipper-schoenen ook nog ns 200 euro kwijt bent, dat mensen dat ervoor over hebben
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 25-02-2012, 13:09
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik kom nog meer tegen:

[afbeelding]
Arabische MC Hammer?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 26-02-2012, 11:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik lachte hardop om die flipper-schoenen
Ik erger me trouwens aan die vesten die helemaal niet dichtkunnen en achter vaak wel lang zijn, maar voor nog veel langer met van die flappen. Echt alle zangeressen dragen ze. Doe het niet
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.