Advertentie | |
|
03-10-2007, 12:42 | ||
Citaat:
03-10-2007, 12:43 | ||
Citaat:
En ik moet nu de masterscriptie van m'n broer checken op fouten. Omg wat kan die jongen beroerd schrijven Volgens mij heeft ie het zelf nog maar amper doorgelopen. Complete zinnen die totaaaaal niet kloppen
03-10-2007, 12:43 | ||
Citaat:
03-10-2007, 12:44 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
03-10-2007, 12:45 | ||
Citaat:
N407, welke weg is dat?
03-10-2007, 13:08 | |
Verwijderd
|
Nouhou, ik liep eerst naar de Bijenkorf, daar was vrijwel alles ingepakt in geel papier voor die doldwaze dagen ofzoiets, bij die spullen mocht je dus niet komen, alleen een paar standaarddingen waren niet ingepakt, maar natuurlijk alle mooie japanse dingen wel, dus géén leuke schaaltjes voor de sojasaus en de wasabi, geen mooie hashi's, helemaal niets Bij de V&D was er niet eens iets te vinden wat Japans leek... Dus ja, ik kocht maar een mega-perforator
Toen naar de supermarkt voor een sushi-pakketje; er lag er nog één, gelukkig En toen ging ik naar huis en werd ik door een énorme stortbui overvallen. Binnen 3 seconden was ik echt compleet doorweekt Wel leuk was dat ik door alle plassen heel waadde en toen een man tegen kwam met twee honden, ook compleet doorweekt, z'n snor hing er heel erg uitgezakt bij We begonnen allebei te lachen om elkaar Maar... leuk was het niet hoor Vieze regen |
03-10-2007, 13:19 | |
Denk maar gewoon dat je heel veel mazzel had dat er nog precies 1 sushipakketje was voor jou. Voor hetzelfde geld had je bij de bijenkorf lang in de rij moeten staan en was er net iemand voor je geweest die het laatste sushi pakketje mee had genomen!
03-10-2007, 13:26 | ||
Citaat:
03-10-2007, 13:34 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
03-10-2007, 13:37 | ||
Citaat:
Ook bij een bouwmarkt. Ik ging een bureaustoel kopen en er was er eentje ingepakt! Die kon ik dus niet uitproberen (wat betekent dat ik hem zeker weten niet koop, want ik wil er eerst even op zitten). Heel krom.
03-10-2007, 13:39 | |
Kunnen jullie mij even helpen? Wat is correct:
- Gemiddeld 10% van de bestellingen afkomstig van kinderen, moet van een hoge locatie gepakt worden. - Gemiddeld 10% van de bestellingen afkomstig van kinderen, moeten van een hoge locatie gepakt worden. - Van de 65% van de bestellingen afkomstig van kinderen die wel vanaf de grond gepakt kan worden bedraagt blabla. - Van de 65% van de bestellingen afkomstig van kinderen die wel vanaf de grond gepakt kunnen worden bedragen blabla. In de eerste neig ik naar enkelvoud en in de tweede naar meervoud
03-10-2007, 13:43 | |
Verwijderd
|
Volgens mij klopt dat ook, want in het eerste geval is het onderwerp '10 % van de bestellingen' en in de tweede zin zit je werkwoord in een bijzinnetje met als onderwerp 'de bestellingen'.
Maar ik zou allebei de zinnen helemaal niet gebruiken, want het zijn tangconstructies en die zijn onoverzichtelijk. |
03-10-2007, 13:53 | |
Dankjewel.
En het zijn zinnen uit m'n broers scriptie. Ze waren eerst nog veel erger, dus ik heb ze al enigszins vervormd (en ik heb even andere woorden en percentages gebruikt). Helemaal herschrijven ga ik niet doen, want dan kan ik zo'n beetje heel z'n scriptie wel herschrijven. Waar die jongen Nederlands heeft geleerd is mij een raadsel
03-10-2007, 13:58 | |
Sowieso wil ik dat best wel doen, maar het werd me ook gewoon opgedragen
Ik kreeg gistermiddag een mail met de vraag of ik er even naar wilde kijken en ik werd vanmorgen om 9 uur al wakker gebeld of ik het al af had en dat hij het vanmiddag echt moest hebben.. Hehe
03-10-2007, 14:17 | ||
Citaat:
Ik heb vandaag heel veel spulletjes (voor mijn doen) gekocht, waaronder een elektrische tandenborstel.
03-10-2007, 14:21 | |
Zo en nu heb ik m'n broer gigantisch op z'n kop gegeven
Als ie nog een keer iets naar mij stuurt wat zo belabberd is dat het met Babelfish vertaald lijkt, dan krijgt ie het direct terug en gaat hij er eerst zelf maar eens naar kijken.
03-10-2007, 15:33 | ||
Citaat:
03-10-2007, 15:36 | |
Verwijderd
|
Ik vind het altijd leuk om dingen van m'n man na te kijken. Ik heb z'n proefschrift nagekeken, een paar papers, en ik haalde er altijd nog foutjes uit
Maar als het echt heel slecht geschreven zou zijn, dan zou ik het terug geven met de boodschap dat hij er eerst zelf nog maar eens naar zou moeten kijken, ik ga geen pure kladversie doornemen |
03-10-2007, 15:42 | ||
Citaat:
En hij zegt dat hij er nog naar gekeken had ook, maar 'dat hij dan misschien niet zo goed gekeken had'.
Laatst gewijzigd op 03-10-2007 om 15:42. Reden: Hè, ik vergeet steeds dat die (N) het niet doet! |
03-10-2007, 15:45 | ||
Citaat:
Een docent vertelde me dat hij een aanvraag van een arts, die zoveel ongebruikelijke afkortingen gebruikte en een onleesbaar handschrift had, terug had gestuurd, en er KDNL (kan dit niet lezen) als commentaar bij had gezet.
03-10-2007, 15:47 | ||
Citaat:
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |