Oud 12-02-2002, 14:19
someone
someone is offline
laats was ik bij m'n vriendin M. Ze zij dat ik nog geen borsten had en ze ook niet zou krijgen.
Haar zusje is zelf wat dik en ook die heeft dus meer als mij,ook dat maakt ze me even duidelijk.
Ze zegt dat ik geen jongens kan krijgen omdat ik niet heb wat zij heeft, terwijl ik meer achter me aan heb lopen als haar.

ik vind dit heel erg stom van haar en weet niet of ik nog wel vriendin met haar wil blijven, ik heb er lang over nagedacht maar weet het niet.
ik zou graag jullie mening willen horen.

dikke zoen alvast!
__________________
Doe maar GEK, anderen doen al GEWOON genoeg!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2002, 14:25
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
I.i.g. zeggen dat je het niet echt leuk vond dat ze dat zei en waarom ze dat deed.
Het klinkt gewoon een beetje jaloers wel naar mijn idee.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 14:28
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
I.i.g. zeggen dat je het niet echt leuk vond dat ze dat zei en waarom ze dat deed.
Het klinkt gewoon een beetje jaloers wel naar mijn idee.

Ik vind het een beetje naief om te zeggen 'da je da nie leuk vond', ze zal het echt nie gezegd hebben als compliment.
Je kunt haar wel vragen wa ze nou wil da je daar mee doet, en waarom ze zo iets achtrlijks zegt.
En iid Jaloers, lijkt het veel op!
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 14:29
Tsoenami
Avatar van Tsoenami
Tsoenami is offline
dit is dus zo kinderachtig van die vriendin van je! zo'n dingen verschillen van persoon tot persoon, en het is niet omdat jij later bent dan je vriendin dat jij nooit borsten zult krijgen...
Is dit de eerst keer dat ze zoiets zegt of gebeurd het meer?
Ik zou eerst is met haar gaan praten gewoon, zeggen dat je het echt dom vind dat zij zule opmerkingen maakt. Misschien ziet ze dan zelf in dat ze fout was.
En anders tja, iemand die zo'n dingen zegt is geen echte vriendin h, vind ik althans!
__________________
don't ever judge me
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 14:52
someone
someone is offline
hoi bedankt allamaal alvast he.
ik heb het er vaak met haar over gehad, soms zegt ze het nog wel maar vaak kijk ze naar m'n borsten en daarna na die va haar zelf, dan moet ze laggen !!! dit vind ik erg lullig
__________________
Doe maar GEK, anderen doen al GEWOON genoeg!!!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 15:09
kizzy
kizzy is offline
ik vind dat een echte vriendin gewoon respect voor je heeft... een ECHTE vriendin zou zoiets naar mijn mening nooit zeggen. ze kleineerd jou.. de meeste vriendinnen zouden zeggen als jij over je borsten iets zegt "ah, meissie ze groeien nog wel, of iets anders opbeurend"

ik vind dit heel fout, ik zou er eerst goed met haar over praten. Vragen WAAROM ze het zegt... 't komt misschien raar over, bij haar.. maar zeg gewoon dat je niet kan leven met een vriendin die zulke dingen zegt..

ik vind het een beetje vaag sorry maar zulke dingen zeg je toch niet!!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 15:25
sanne60
sanne60 is offline
Ik zou me toch echt wel ff afvragen of ik nog wel bevriend met zo iemand zou willen blijven.. Ik zou sowieso eerst ff met haar erover praten, maar in principe vind ik haar manier van doen niet bepaald mijn definitie van een 'vriendin'..!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 19:22
someone
someone is offline
ja ik weet dus echt niet of ik nog wel vriendin met haar moet blijven,als ik strakke shirtjes aan heb denk ik steeds weeer aan wat ze toen zij en hoe ze me verglijkt,ik zit er erg mee!
ze zit me soms ook zomaar te slaan in de klas ofzo!of dat lijkt het alsof ze aandacht wil en dan gaat ze me weer voor lul zetten!
ik weet het echt niet meer hoor ,HELP!
__________________
Doe maar GEK, anderen doen al GEWOON genoeg!!!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 21:54
Mey
Mey is offline
WOW.....nou, sorry, maar dat vind ik geen vriendin hoor! Zeggen wat je er van vond en ook dat je voortaan met wat meer respect behandeld wilt worden!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 22:46
Verwijderd
Ik snap niet waarom je ooit zoiets zou zeggen?? Hadden jullie ruzie ofzo? of beledigde jij haar (onbewust)?

Ik zou het laten zitten als ik jou was, als jij toch beter weet?? Tis niet meer zo makkelijk als vroeger om aan (goede) vrienden te komen. Als ik jou was zou ik er wel over praten met je vriendin, maar er geen ruzie over maken oid.


Alex
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 11:37
^Marije^
^Marije^ is offline
1. Misschien is het een goed idee om haar geen vriendin meer te noemen want een echte vriendin zegt geen dingen om je een minderwaardigheidscomplex aan te smeren.

2.Dump die trut! Ze is jouw vriendschap niet waard als ze je zo kleineerd. Je bent veel te aardig voor haar geweest door haar door te laten gaan met die pesterijtjes. Trek je niets aan van die stomme opmerkingen want met borsten&no-brains zoals zij, kom je er ook niet.


__________________
[Avondje Canal+=> dat was weer leerzaam...zullen we dan maar..?] ~ [Happily verkerend with Thutshui :) *smek!*]
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 13:05
Tiger_Wolf
Avatar van Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Het zit niet in je borsten.. Ut zit in je hoofd..
Het innerlijk overwint het altijd van het uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 15:32
someone
someone is offline
Ik heb haar niet beledigt ofzo!
we gingen foto's maken en toen had ik zo'n jurk van haar zusje aan omdat die dus ongeveer net zo groot was alleen ben ik best dun en dat zusje was best fors.
en toen ik die jurk aan hafd zeiden ze dat en ze vonden het wel heel lollig!
ik wist niet wat ik moest en heb er maar niks van gezegt.
maar ik heb wel met haar gepraat en ze zei dat ik dat moest vergeten!en dat dat een geintje was!Is dat normaal zulke geintjes?
Ze heeft zelf niet veel meer borsten als mij en toch zegt ze dat,ook omdat ik best dun ben!snap je?
__________________
Doe maar GEK, anderen doen al GEWOON genoeg!!!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 16:29
kizzy
kizzy is offline
nou ik noem het echt geen echte vriendin hoor... je vrienden maak je NOOIT belachelijk, en zulke geintjes zijn idd niet leuk!!

maar misschien is ze wel jalours op dat jij een goed figuur hebt en mooi slank bent???
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 22:07
Verwijderd
lozen die handel. Dat mens gaat jou de grond in douwen om zelf trots te zijn op het (niet veel grotere) zooitje dat zij heeft...
Kweenie hoor, maar volgens mij heb je niet echt veel aan der.
En als het wel een geintje was, dan moet je haar wel even duidelijk gaan maken dat je niet gediend bent van die geintjes. En als ze daar niet naar luistert zit er iets fout. Niet bij jou hoor, maar bij haar
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 14:42
Cato328
Cato328 is offline
nou, ik zou dat niet eens meer een vriendin willen noemen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 17:01
someone
someone is offline
hallo!!!
ja ik weet dat ze dan geen goede vriendin is maar heeft dan niemand een vriendin die je niet om de een of andere reden kunt dumpen,
liefs someone
__________________
Doe maar GEK, anderen doen al GEWOON genoeg!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Wat nu?
CheyKuil
1 09-11-2015 23:57
Liefde & Relatie Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu?
k@rlijn
22 05-05-2010 19:23
Liefde & Relatie wat nu?
sweetshorty19
9 14-04-2006 09:35
Liefde & Relatie [verliefd] Wat nu?
Rerisen Phoenix
14 03-10-2003 08:40
Liefde & Relatie wat nu? please help
Verwijderd
2 07-06-2002 15:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26.