Oud 03-11-2013, 22:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb geloof ik nog nooit gehuild om een film. Afgezien van The Lion King, dan
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 03-11-2013, 22:07
Verwijderd
Telt die niet?
Oud 03-11-2013, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geloof ik nog nooit gehuild om een film. Afgezien van The Lion King, dan
Heb je Air Bud gezien?
Oud 03-11-2013, 22:13
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik heb geloof ik nog nooit gehuild om een film. Afgezien van The Lion King, dan
Maar de grote vraag is: heb je 'voor ik doodga' gezien? Want als je de film niet gezien hebt, kun je er ook niet om huilen!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-11-2013, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Maar een knitten moet je breien!

Moeten staat achter de deur!

Er is ook een haakbeschrijving. Die ik niet snap. Dus ik ga het gewoon proberen, op een helderder moment
Oud 03-11-2013, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Bij de film van 'achtste groepers huilen niet' moest ik wel een beetje huilen, maar dat was niets in vergelijking met het gehuil bij 'voor ik doodga'. De eerste helft van de film kon ik me nog inhouden, de laatste helft heb ik aan één stuk gesnotterd en ook toen de film afgelopen was kon ik nog niet stoppen
Ik heb beide films niet gezien, maar ik vond "voor ik doodga" maar een matig boek. Om "achtstegroepers huilen niet" heb ik tranen met tuiten gejankt. Niet normaal meer, elke keer opnieuw, en ik heb dat boek wel duizend keer gelezen

Mijn zusje was hier en ze ging foto's maken van mijn cliënten en ze was helemaal onder de indruk en het was ver gezellig.
Oud 03-11-2013, 22:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Telt die niet?
Ik vind van niet, want tekenfilm.
Citaat:
Heb je Air Bud gezien?
Nope!
Citaat:
Maar de grote vraag is: heb je 'voor ik doodga' gezien? Want als je de film niet gezien hebt, kun je er ook niet om huilen!
Nee, maar ik vond het een ontzettend slecht boek Dus ik vraag me af of ik dan om de film wel moet huilen

Ik huil überhaupt niet snel, dus ook niet om films. Ik hou van horrorfilms, als anderen zitten te huilen van angst, lig ik meestal dubbel van de lach Prima vermaak.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-11-2013, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Nope!
Dat is heel zielig. Het gaat over een basketballende hond die heel erg van danoontjes houdt, maar dan moet hij weg!!! Het klinkt heel stom (en dat is het ook), maar o wat zielig.
Oud 03-11-2013, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geloof ik nog nooit gehuild om een film. Afgezien van The Lion King, dan
Ik heb alleen een traantje gelaten bij Dead Poet Society en A Little Princess
Oud 03-11-2013, 22:33
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind van niet, want tekenfilm.
Waarom zou dat nou weer niet tellen?

De laatste keer dat ik moest grienen bij een film was geloof ik bij Django Unchained.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 03-11-2013, 22:35
Verwijderd
Ik raad niemand aan om dronken Requiem for a dream te kijken op dat gebied.
Oud 03-11-2013, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Ik raad niemand aan om dronken Requiem for a dream te kijken op dat gebied.
Ass to ass! Lachen man.
Oud 03-11-2013, 22:37
Verwijderd
Ik kan me zo geen teken-/animatiefilm bedenken waarbij ik moest huilen. :stoer:
Oud 03-11-2013, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou dat nou weer niet tellen?

De laatste keer dat ik moest grienen bij een film was geloof ik bij Django Unchained.
Waar precies?
Citaat:
Ik raad niemand aan om dronken Requiem for a dream te kijken op dat gebied.
Oh nee dat lijkt me wel een naar idee inderdaad.
Oud 03-11-2013, 22:40
Verwijderd
Ik vind de eerste uit de Dekalog-serie de meest verdrietige film.

Deze.
Oud 03-11-2013, 22:41
Verwijderd
This is England vond ik wel een verdrietige film.
Oud 03-11-2013, 22:42
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waar precies?
Bij de introductie van King Schultz en bij de laatste muzikale compilatie, geloof ik.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 03-11-2013, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me zo geen teken-/animatiefilm bedenken waarbij ik moest huilen. :stoer:
http://www.imdb.com/title/tt0095327/ dan maar 's kijken!
Oud 03-11-2013, 22:46
Verwijderd
Voordat ik die link opende dacht ik - 'ah, daar hebben we vast Grave of the Fireflies'.
Oud 03-11-2013, 22:47
Verwijderd
Zal ik doen!

Maar het was niet waar, herinnerde ik me. Bij Tangled moest ik sowieso huilen, en bij Persepolis misschien. En bij iets met een meisje in de oorlog dat in haar kapotgeschoten school schooltje ging spelen.
Oud 03-11-2013, 23:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben niet zo'n janksmoel, maar ik huilde voor 't eerst aan 't eind van American history x. Ik was toen 14 ofzo.
2 jaar terug keek ik in dezelfde week Third Star en The Fall. Nouuuu, tranen met tuiten!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-11-2013, 23:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ging met mijn oppaskindjes de macarena en oppan gangnamstyle dansen. En ik ben geintroduceerd tot een heel nieuwe generatie KvKliedjes
Oud 03-11-2013, 23:27
Hazel
Hazel is offline
Ik heb bij zoveel films gehuild, maar het hardst bij Simon en Synecdoche, New York.
Oud 03-11-2013, 23:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Deze film heeft mijn kindertijd kapot gemaakt. Zo zielig die Scruffy en d'r moeder die doodgaat en alles.



Het beginmuziekje alleen al brengt me weer terug naar vroeger. Oh al die eemoosieeees!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-11-2013, 23:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Eigenlijk is het nu vrij hilarisch, al die slechte stemmen en een hond die overdreven weeën krijgt enzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-11-2013, 02:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet om bijna alle films huilen. Of boeken. Of series.
Maar ik ben een emotionele jankerd, en dat weet ik van mezelf, dus dan is het minder erg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 02:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet ook vaak huilen om muziek, soms omdat het mooi is en soms omdat het zielig is en soms ook gewoon om allebei
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 02:30
Verwijderd
Ik moet bijna nooit huilen om films of boeken. Het is wel eens voorgekomen, wat bewijst dat onder mijn zwartgeblakerde ziel een teder en liefdevol mensenhartje klopt, maar ik kan me de laatste keer niet herinneren.
Oud 04-11-2013, 02:31
Verwijderd
O wacht, jawel, dat was toen ik stoned de My Little Pony-aflevering ging kijken waarin de vijf hoofdpersoonpony's tijdens een grootse samenloop van gebeurtenissen tegelijkertijd hun cutie marks krijgen.
Oud 04-11-2013, 02:31
Verwijderd
Ongeveer anderhalf jaar geleden was dat.
Oud 04-11-2013, 02:35
Verwijderd
Verder wil ik graag kwijt dat ik over 4,5 uur moet opstaan en dat ik braaf op tijd naar bed was gegaan om dat te bewerkstelligen. Onsuccesvol, waarvan akte.
Oud 04-11-2013, 02:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Para
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 02:59
Verwijderd
Paper schrijven tot diep in de nacht
Oud 04-11-2013, 03:03
Verwijderd
Ik vind dat als je op tijd naar bed gaat, je ook op tijd in slaap moet vallen. Anders is het false advertising.
Oud 04-11-2013, 03:03
Verwijderd
Waar gaat je paper over, lovage?
Waar ga je naartoe verhuizen, LP?
Oud 04-11-2013, 03:08
Verwijderd
WoningNet regio Amsterdam. Na 10 jaar wachttijd maak je kans op een huis in Osdorp. Dank u vriendelijk.
Oud 04-11-2013, 03:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga bij een vriend wonen, want ik heb nog geen werk, nog geen uitkering en dus ook geen huis
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 03:35
Verwijderd
Citaat:
Waar gaat je paper over, lovage?
Waar ga je naartoe verhuizen, LP?
Gentrification in de Nederlandse context
Oud 04-11-2013, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Deze film heeft mijn kindertijd kapot gemaakt. Zo zielig die Scruffy en d'r moeder die doodgaat en alles.

[filmpje]

Het beginmuziekje alleen al brengt me weer terug naar vroeger. Oh al die eemoosieeees!
Die heb ik op video gehad denk ik.

Janken om de Pokémonfilm (de eerste) als alle Pokémon en hun clones doodmoe op de vloer liggen, Ash tussen Mew en Mewtwo springt en die laatste een lesje in vriendschap krijgt
Oud 04-11-2013, 08:33
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Deze film heeft mijn kindertijd kapot gemaakt. Zo zielig die Scruffy en d'r moeder die doodgaat en alles.

[filmpje]

Het beginmuziekje alleen al brengt me weer terug naar vroeger. Oh al die eemoosieeees!
Die had ik ook. Wat een deprimerende film is dat. Vooral dat na een uur tragiek er eindelijk een happy end komt, en dat de vertelstem dan gewoon zegt: "En dit was het verhaal van Scruffy. Máár de meeste zwerfhonden hebben niet zoveel geluk. Die leiden een vréselijk bestaan."

Op 58:00 zit trouwens een schitterend stuk animatie.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-11-2013, 08:42
Verwijderd
Ik ben nu op ongeveer 40% van Eline Vere en tot nu toe is het erg grappig. Het is net een soap maar dan 19e eeuws. Iedereen heeft eigenlijk geen geld voor alle soiree's en bals en heeft een krimpend familiefortuin, maar iedereen doet alsof ze dat wel hebben omdat ze er anders niet bij horen, er wordt van ongetrouwde mannen ook verwacht dat ze niet werken maar plezier maken, terwijl als een jonge man werk wil hij gewoon tegen iemand in zijn kringen zegt "eu mag ik werk" en hop geregeld, en mensen met een hekel aan elkaar voeren uiterst beleefde gesprekken waarin alles sarcastisch klinkt, prachtig.
Oud 04-11-2013, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nu op ongeveer 40% van Eline Vere en tot nu toe is het erg grappig. Het is net een soap maar dan 19e eeuws. Iedereen heeft eigenlijk geen geld voor alle soiree's en bals en heeft een krimpend familiefortuin, maar iedereen doet alsof ze dat wel hebben omdat ze er anders niet bij horen, er wordt van ongetrouwde mannen ook verwacht dat ze niet werken maar plezier maken, terwijl als een jonge man werk wil hij gewoon tegen iemand in zijn kringen zegt "eu mag ik werk" en hop geregeld, en mensen met een hekel aan elkaar voeren uiterst beleefde gesprekken waarin alles sarcastisch klinkt, prachtig.
<3
Oud 04-11-2013, 08:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die had ik ook. Wat een deprimerende film is dat. Vooral dat na een uur tragiek er eindelijk een happy end komt, en dat de vertelstem dan gewoon zegt: "En dit was het verhaal van Scruffy. Máár de meeste zwerfhonden hebben niet zoveel geluk. Die leiden een vréselijk bestaan."

Op 58:00 zit trouwens een schitterend stuk animatie.
Ja idd, het zal me niks verbazen als mijn omschakeling van uberblije peuter naar gedeprimeerde kleuter door die film kwam, want ik heb 'm echt vaak gekeken. Ik kan me niet herinneren dat ik er toen ooit om moest huilen, maar dat kan ik hebben verdrongen.
ik zal later nog naar het fijne staaltje animatietechniek kijken, maar ik ga eerst slapen.

(Jawel, ik ben nog steeds wakker en begin nu pas moe te worden. )

Edit: hoe fucked up is het dat Scruffy binnen 6 maanden 'een gezin' heeft met de volwassen hond die haar als puppy onder zijn hoede heeft genomen, en dat zij binnen die 6 maanden ook ineens volwassen is geworden. WAT?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-11-2013, 09:01
Verwijderd
http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand...oop-video.aspx

Ik weet niet helemaal wat ik hierover moet denken. Hoofdzakelijk dat het erg is dat er over nagedacht moet worden om dit op de markt te brengen (niet dat ze erover nadenken, maar dat er blijkbaar nood aan is of dat de angst zo groot is of dat het zo vaak gebeurt). En dat het me intens onhandig lijkt als je wat gedronken hebt en dringend naar het toilet moet
Oud 04-11-2013, 09:01
Verwijderd
Ik heb 9.5 uur geslapen en ben nog niet uitgerust, zonder de dufheid die je van te veel slapen krijgt, dat voelt anders; en zodra ik opstond ontplofte ik in onstopbaar niezen en allebei mijn ogen zijn rood; dus ik heb me maar ziek gemeld om uit te zieken en niet alle hoogbejaarde patiënten aan te steken. Inmiddels na nog twee uur dutten ben ik wat meer uitgerust dus ik ga zo maar ontbijten en dan een deel van mijn stapel medische vakbladen wegwerken
Oud 04-11-2013, 09:40
Verwijderd
ik was om 9 uur op school zoals afgesproken met mijn groepje. Ik zit hier nog steeds te wachten tot de anderen komen ;x en ik heb maar 4 uur geslapen.
Oud 04-11-2013, 09:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Heb je ook in je nieuwe huis geslapen?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-11-2013, 09:43
Verwijderd
Ik slaap volle nachten, maar ik raak niet uitgerust. Beter ook niet, dus ik heb dadelijk een nieuwe afspraak staan bij de dokter.
Oud 04-11-2013, 09:43
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik slaap volle nachten, maar ik raak niet uitgerust.
*schudt hand*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-11-2013, 10:08
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Een vraag: bij een vacature, die opent met 'hallo allemaal', wordt de naam van de contactpersoon niet genoemd. Het e-mailadres is voornaam@bedrijf.nl.

Wat voor aanhef moet zo'n brief dan hebben?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.