Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2002, 13:30
Verwijderd
En fanfiction roeleert ook!! DBZ fanfiction dan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2002, 14:05
ShadowLady
ShadowLady is offline
bleh manga is zo moeilijk te krijgen, en dan nog, dan heb je het in een vreemde taal en dan moet je het gaan lezen met een online vertaling
ik koop best vaak Manga Mania, Manga Max etc, dat zijn mags over anime die zo tussen de 2 en 7 jaar oud zijn die ze dan bij ons voor 2 euro verkopen, daar staan vaak ook stukjes manga in (1 hoofdstuk ofzo) das wel leuk, maar meestal is het toch online (mensen ga naar www.mangascreener.com en dan naar shaman king, dat ruleert )
en fanfiction is wel chill maar ik lees fanfiction van van alles harry potter, buffy, trigun. vind dbz fanfics meestal niet zo geweldig
lalalal "trunks' steekt zijn staart in pan's natte..." volgens mij wil ik dit niet lezen alt-f4
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 16:25
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
ShadowLady schreef:
bleh manga is zo moeilijk te krijgen, en dan nog, dan heb je het in een vreemde taal en dan moet je het gaan lezen met een online vertaling
ik koop best vaak Manga Mania, Manga Max etc, dat zijn mags over anime die zo tussen de 2 en 7 jaar oud zijn die ze dan bij ons voor 2 euro verkopen, daar staan vaak ook stukjes manga in (1 hoofdstuk ofzo) das wel leuk, maar meestal is het toch online (mensen ga naar www.mangascreener.com en dan naar shaman king, dat ruleert )
en fanfiction is wel chill maar ik lees fanfiction van van alles harry potter, buffy, trigun. vind dbz fanfics meestal niet zo geweldig
lalalal "trunks' steekt zijn staart in pan's natte..." volgens mij wil ik dit niet lezen alt-f4
trigun fics roelen.. ken je deadlegato? die schrijft echt supercoole fics joh(trigun survivor, the musical, past mistakes etc..) en k wil de manga van trigun lezen heheh
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 16:56
ShadowLady
ShadowLady is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:


trigun fics roelen.. ken je deadlegato? die schrijft echt supercoole fics joh(trigun survivor, the musical, past mistakes etc..) en k wil de manga van trigun lezen heheh
ik heb trigun survivor gelezen ja en the musical dacht ik ook.. past mistakes niet
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 17:01
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
ShadowLady schreef:

ik heb trigun survivor gelezen ja en the musical dacht ik ook.. past mistakes niet
survivor is echt onwijs leuk k heb m iets van 8 keer gelezen.. weet je nog wat leuke fics?(liefst legato heheh ) dead legato staat past mistakes ook bij, dr zit alleen wel wat lemon en n tikkie yaoi in.. weenie of je daar van houd..(*is grote knivesxlegato fan* ) de lemon in past mistakes is trouwens dominiquexlegato.. k had nog n heeeeeele coole fic gevonden, zal k ook nog wel ff opzoeken.. *edit* gevonden! snel of snel?
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~

Laatst gewijzigd op 28-04-2002 om 17:04.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 17:10
ShadowLady
ShadowLady is offline
euhm ja ik zal ff voor je opzoeken

heh ben de naam van de schrijver dus kwijt, en dankzij de snuggere acties van ff.net staat ze ook niet meer bij me fav's sorry
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 19:04
Verwijderd
Citaat:
ShadowLady schreef:
bleh manga is zo moeilijk te krijgen, en dan nog, dan heb je het in een vreemde taal en dan moet je het gaan lezen met een online vertaling
ik koop best vaak Manga Mania, Manga Max etc, dat zijn mags over anime die zo tussen de 2 en 7 jaar oud zijn die ze dan bij ons voor 2 euro verkopen, daar staan vaak ook stukjes manga in (1 hoofdstuk ofzo) das wel leuk, maar meestal is het toch online (mensen ga naar www.mangascreener.com en dan naar shaman king, dat ruleert )
en fanfiction is wel chill maar ik lees fanfiction van van alles harry potter, buffy, trigun. vind dbz fanfics meestal niet zo geweldig
lalalal "trunks' steekt zijn staart in pan's natte..." volgens mij wil ik dit niet lezen alt-f4
Heheh, je moet natuurlijk wel de goeie dbz fanfiction lezen - Dominion: Reprise, Saiyajin, The Last Warrior, Waiting en nog veeeel meer (zie mijn links ). En die van mij natuulk, ookal zitten er wel wat van die trunks-pan bij... ok een heleboel...

Ja duh, ik lees ook veel meer fanfiction - HP, Buffy, Magic Knight Rayearth, Tolkien (damn, die zijn lache... Je hebt nergens zo veel yaoi als bij Tolkien ff!! ), RPS, euh... vast nog wel meer...

Ik ga die site wel ff bezoeken jah
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 10:40
ShadowLady
ShadowLady is offline
Ik heb van mn host toestemming gekregen om een paar dagen 3 episodes (kan ze wisselen) van trigun online te zetten, vrij voor download, Dus iedereen die nog niet bekend is met de serie, zal eerst de 1e 3 afleveringen online zetten

ze zullen hier komen
http://shadowlady.kijkt.tv/trigun/

Dus dan ken je het ook proberen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 12:31
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
*snotter..* net een fic gelezen, en t is echt 1 van de mooiste die k ooit gelezen heb
Welcome to Eden trigun(duh) met spoilers.. maar hijs echt zooooooooo mooi.. echt cool geschreven, en zo zielug, en voor de verandering bleef ie gwoon leuk, normaal als k n fic lees dan ga k nog forummen tussendoor enzo.. maar deze heb k echt in 1 ruk uitgelezen, hijs echt heel mooi.. als dr iemand hier van plan is m ook echt te gaan lezen(o.O), veel plezier
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 13:14
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
ShadowLady schreef:
maar meestal is het toch online (mensen ga naar www.mangascreener.com en dan naar shaman king, dat ruleert )
jep heb net t 1e chapter uit en is cool shaman king rulezz
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 16:44
Verwijderd
Allo allo, ier een berichtje uit parijs

eb shaman king zien liggen, toch maar niet gekocht, vin de art nie zo mooi. wel veeeeeel meer manga, ook gekocht! Goedkoop ee, 6 euro nogwat... veel beter dan dat 20 euro uit amsterdam...
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 17:03
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Allo allo, ier een berichtje uit parijs

eb shaman king zien liggen, toch maar niet gekocht, vin de art nie zo mooi. wel veeeeeel meer manga, ook gekocht! Goedkoop ee, 6 euro nogwat... veel beter dan dat 20 euro uit amsterdam...
*jaloers*
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 11:19
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Allo allo, ier een berichtje uit parijs

eb shaman king zien liggen, toch maar niet gekocht, vin de art nie zo mooi. wel veeeeeel meer manga, ook gekocht! Goedkoop ee, 6 euro nogwat... veel beter dan dat 20 euro uit amsterdam...
*gaat 17 mei ook naar parijs en heeft daar nu opeens heel veel zin in*
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 15:24
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Citaat:
ShadowLady schreef:
Ik heb van mn host toestemming gekregen om een paar dagen 3 episodes (kan ze wisselen) van trigun online te zetten, vrij voor download, Dus iedereen die nog niet bekend is met de serie, zal eerst de 1e 3 afleveringen online zetten

ze zullen hier komen
http://shadowlady.kijkt.tv/trigun/

Dus dan ken je het ook proberen
Ach, nou moet het juist lukken dat ik zonet de derde aflevering met Kazaa gedownload heb (god, wat gaat dat langzaam -_-"). Nou ja, nu heb ik ze toch al gezien.
*gaat nu proberen episode 4 van 'The Vision of Escaflowne' te downloaden*
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 23:13
Verwijderd
*back*

Jaaaaa!! Meer Oh! My Goddess, Dr Slump (dat kon ik niet laten liggen, ik aanbid Akira Toriyama nog steeds, ondanks zijn niet-verhaal-hebben-in-dbz), dragonball (eerste serie, eerste zooi, is coolig, funny en niet vecht-gericht ), Kenshin (schijnt toch zo goed te zijn? Nog nie gelezen verder ), Magic Knights Rayearth (ik ben fan ), Vision of Escaflowne (ook cool!!), DBZ (tja, kon het niet laten, de manga is nou eenmaal cooler en Akira da man tekent echt super goed), Gundam Wing (dat moet, ne? Standaard ). Shaman King lekker laten liggen

Dr was nog veel meer, maar mijn portemonnee was niet toereikend... Ik heb met Dragonball GT en Princess Mononoke video's in handen gestaan maar toch maar nie gekocht, Frans ingesproken dus vond het toch een beetje zonde, dan download ik het wel.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 11:17
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Morgan schreef:
*back*

Jaaaaa!! Meer Oh! My Goddess, Dr Slump (dat kon ik niet laten liggen, ik aanbid Akira Toriyama nog steeds, ondanks zijn niet-verhaal-hebben-in-dbz), dragonball (eerste serie, eerste zooi, is coolig, funny en niet vecht-gericht ), Kenshin (schijnt toch zo goed te zijn? Nog nie gelezen verder ), Magic Knights Rayearth (ik ben fan ), Vision of Escaflowne (ook cool!!), DBZ (tja, kon het niet laten, de manga is nou eenmaal cooler en Akira da man tekent echt super goed), Gundam Wing (dat moet, ne? Standaard ). Shaman King lekker laten liggen

Dr was nog veel meer, maar mijn portemonnee was niet toereikend... Ik heb met Dragonball GT en Princess Mononoke video's in handen gestaan maar toch maar nie gekocht, Frans ingesproken dus vond het toch een beetje zonde, dan download ik het wel.
coooool! *heeft opeens heel veel zin om naar parijs te gaan*
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 13:19
Verwijderd
Ja, c'est tres canon dans Paris

Je moet in de boekenwinkels kijken, als ze strips hebben hebben ze over het algemeen ook manga (zeg maar een kast vol, maar sommige meer ). En er is ook een stripboekenwinkel, die was tres cool, met ook veel manga.

Ow jah, in Lafayette, dat hele grote warenhuis bij de opera, heb je een paar series helemaal. Dus bijv. dragonball (in deze serie hoort daar dbz ook bij) van 1 tot euh... 35 denk ik, dan heb je ALLES. Ik heb alleen deel 1 daarvan Maar ook de hele Kenshin serie en nog meer...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 13:23
Verwijderd
Heej, iemand, trouwens, hoe werkt dat met die avatars? Ik kan het niet zien in mijn profiel..?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 16:37
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
als ut goed is zijn de avatars uitgeschakeld
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Darvan schreef:
als ut goed is zijn de avatars uitgeschakeld
Ah, ik heb het al door, en bij mij doen ze het
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:30
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Ik wil ook een tablet kopen en heb al rondgekeken en heb er wel 2 gevonden ( ) eentje van trust en 1tje van dexxa. ik wil ff weten welk merk er beter is

thnx
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:24
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
trust en dexxa? geen idee of die goed zijn. vind trust zowieso een boutmerk. als je zeker wilt zijn dat je een goede hebt koop dan een wacom ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:33
Verwijderd
Wacom is goed ja
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 21:54
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
dat had ik onderhand door, maar hier verkopen ze geen wacom
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Darvan schreef:
dat had ik onderhand door, maar hier verkopen ze geen wacom
Moet je bestellen. Bij onze Expert hiero in Vroomshoop hebben ze helemaal geen tablets, maar bij een kantoor benodigdheden zaak waar mijn ouders altijd bestellen hebben we de tablet ook besteld.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 00:03
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
www.wacom.nl

ik had em in een week binnen :]
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 11:35
ShadowLady
ShadowLady is offline
Citaat:
Inemine schreef:


Ach, nou moet het juist lukken dat ik zonet de derde aflevering met Kazaa gedownload heb (god, wat gaat dat langzaam -_-"). Nou ja, nu heb ik ze toch al gezien.
*gaat nu proberen episode 4 van 'The Vision of Escaflowne' te downloaden*
aah Escaflowne is zeker cool..Enigste mecha die ik wel kijk! heb gisteren aflevering 15 gedownload.. kom ik erachter.. in het frans ondertiteld.. GRR volgens mij kan ik nog beter japans dan ik frans kan (overdrijf overdrijf)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 11:52
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
GRRR schreef:
www.wacom.nl

ik had em in een week binnen :]
thnx
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 19:03
Verwijderd
Ok, wat nieuwe art, ik dacht dat ik geen dbz meer zou doen maar blijkbaar kom ik er niet onderuit...



Ik vind vooral dr laarzen en voeten goed gelukt (Tis Videl Satan trouwens, in een saiyan pakkie, voor degenen die het zich afvragen...)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 20:20
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
stoer de laarzen zijn inderdaad mooi net als de rest van de tekening
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 20:32
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
cool!
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 20:48
ShadowLady
ShadowLady is offline
hij is niet echt bijzonder, maar er is niets wat er fout aan is ofzo.. dus wel mooi
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 21:15
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Citaat:
ShadowLady schreef:

aah Escaflowne is zeker cool..Enigste mecha die ik wel kijk! heb gisteren aflevering 15 gedownload.. kom ik erachter.. in het frans ondertiteld.. GRR volgens mij kan ik nog beter japans dan ik frans kan (overdrijf overdrijf)
Yep, Escaflowne is cool. Zit wel nog maar aan de vierde aflevering, maar ik ben er gek van. ^_^
Weet jij trouwens een goede plaats waar ik die afleveringen snel kan downloaden? Want met Kazaa wil het niet echt heel goed lukken. Heb nu pas die aflevering binnen kunnen halen. Zo duurt het natuurlijk een eeuwigheid.

En Morgan, die tekening is echt wel heel mooi! Ik weet niet wie ze is (stomme heruitzendingen hier, ik wil de rest zien!), maar ze ziet er cool uit. Laarsjes zijn inderdaad mooi en ik vind vooral haar gezicht heel goed gelukt.
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 22:40
Verwijderd
Citaat:
ShadowLady schreef:
hij is niet echt bijzonder, maar er is niets wat er fout aan is ofzo.. dus wel mooi
Lekker enthousiast joh

En neej, hij is niet bijzonder bijzonder, maar ik vond op het moment de lichaamslijntjes zo goed gelukt dat ik het erg jammer vond er grote kleding over te gooien en alles onzichtbaar te maken... En Videl is gewoon cool (dit waren niet-vecht afleveringen, waarin zij dus helemaal gek was op Gohan en de sukkel niks doorheeft... die afleveringen zijn veel cooler dan die grote gevechten die veel te lang duren).
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 11:15
ShadowLady
ShadowLady is offline
Inemine: ik haalde het eerst van een vet snelle fserv op irc af, maar die heeft er nu geen escaflowne meer op staan dus ik ben ook met kazaa bezig *huil huil*

Morgan: ja sorry ik ben meer een criticus.. maar ik heb nix te zeuren
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 13:56
Verwijderd
http://www.side7.com/cgi-bin/S7SDB/D...g.pl?INO=12854 Legato plaatje (plaats um hier voor Deadly) getekend door Koti Warner (dus je mag hem eigenlijk niet jatten, maar dit is niet voor eigen gebruik, dit is Deadly laten zien!!).

Vonnum wel cool Side7 laat geen doorlinken toe, dus je moet maar ff gaan kijken
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 14:24
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
k von die andere cooler, t is nie echt legato.. maar hijs wel shibby hij kijkt zo leuk ^_^

btw: sjek me avatar: heb me zelf getekend+gekleurd
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 14:42
Verwijderd
Toch nog ff nieuw plaatje



Gripphin in shoujo stijl. Is es wat anders
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 19:09
Verwijderd
*wringt zich tussen de discussie*

ik gaat leren tekenen van een jongetje dat dit heeft gemaakt, en dus moet iedereen het weten aangezien hij supergoed is..




Laatst gewijzigd op 20-05-2002 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
*wringt zich tussen de discussie*

ik gaat leren tekenen van een jongetje dat dit heeft gemaakt, en dus moet iedereen het weten aangezien hij supergoed is..

http://www.endoria.net/upload/index.php/1803710194 [/IMG]
http://www.endoria.net/upload/index.php/2510678011 [/IMG]
Tis geen manga

Op zich wel goed, ik vind het alleen iets te druk...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 18:45
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
oehh ik ben blij, ben vandaag wezuh winkeluh in utregt en bij de freerecordshop hadden ze animevideo's in de aanbieding
3 voor 12.50 dus heb er gelijk 6 gekocht: Akira, Ghost in a shell, The guyver series 1 tm 6, Battle angel Alita an ninja scrolls.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 18:47
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
mazzelaar wrom heb k dat nou nooit?
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 18:54
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
mazzelaar wrom heb k dat nou nooit?
omdat ge niet in utrecht bij de FRS bent geweest??
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 19:19
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
voor alle anime/manga fans: www.goldenrain.banditdance.com/oversoul

over de meest VERSLAVENDE fictional rock sensation
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 20:29
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
best koelig..



<------erg koelig
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 20:48
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
best koelig..

[img]plaatje[/img]

<------erg koelig
idd zeer koelig
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 13:16
Verwijderd
Whu... *is zeer niet wakker*
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 16:13
Verwijderd
Hm, ken niet ongelofelijk veel mange/anime, op klassiekers als Akira, Ghost in the shell en Blood the last vampire na (en Kenshin ) - maar kwam via een vriend aan een vrij 'nieuwe' animeserie genaamd Hellsing, en vond het een gruwelijke stijl hebben (vooral aflevering 1)
Kent iemand het en zoja wat vind je ervan?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 21:32
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Ik heb wat hulp nodig!!! ^__^
Ik heb een tekening gemaakt voor een Escaflowne Fanart wedstrijd, maar ik weet niet wat ik met de achtergrond moet doen. Iemand wat suggesties? (Deze achtergrond is maar tijdelijk.)
Ik wil ook wat tekst erover heen zetten, maar ik vind geen goed lettertype. En is dat eigenlijk wel een goed idee?
Dit is trouwens de eerste keer dat ik iets van Escaflowne teken, een van de weinige keren dat ik kleurpotloden gebruik en de lijntjes met een inktpennetje doe, dus wees een beetje mild met de reacties. Alle ideeën e.d. zijn welkom. ^___^

__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 15:40
Verwijderd
Horen die neuzen zo groot? In mijn escaflown boekje is dat niet zo, maar bij de anime weet ik het niet... Verder coolig!! ^_^ Maar ik heb geen idee wat de achtergrond betreft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.