Oud 14-07-2003, 13:43
miss kittie
miss kittie is offline
hallo, ik zit al een tijdje met een klein probleempje en ik dacht misschien post ik het is hier, wie weet kom ik er zo wel uit..
ik verkeer nu een paar maand (eum 3, wa langer ongeveer denk ik) en ik zie mijn vriend wel graag denk ik, alleen.. het lukt me niet dit echt tegen hem te zeggen dus letterlijk "ik zie u graag", ik krijg het er gewoon niet uit.. ik weet dat ik me een stuk aanstel ook..maar met dat besef ben ik niet echt geholpen
ik zal misschien best wat achtergrondinfo geven
toen we begonnen verkeren was het nog niet zo lang ervoor juist uitgegaan met ja nu mijn ex, da hele gedoe met die k******k was iets heel smerig en heel pijnlijk, anyway ik was nog niet over hem toen ik met huidige vriend begon te verkeren, besef wel dat da ni goe van mij was enzo, maar ik had iemand nodig en ik heb hem niets voorgelogen, hebben er over gepraat enzo
nu ben ik over mijn ex, heb wel tijd geleden paar keer echt zware ruzies gehad erover, echt ruzies waren het niet, ik storte meer gewoon helemaal in enzo
anyway dat is allemaal opgelost en alles gaat heel goed tussen ons, alleen ik kan het niet over mijn lippen krijgen, indirect het duidelijk maken is geen probleem en ik denk wel dat hij weet dak em graag zie, allé ben redelijk zeker want dat heeft hij gezegd
maar het kwetst hem veel dat ik het niet echt zeg.. hij snapt het niet, en ik snap eigenlijk ook niet zo goed dat het niet lukt

ik heb het waarschijnlijk heel langdradig en vaag uitgelegd.. sorry daarvoor.. maar is er iemand die iets soortgelijk heeft (gehad) of misschien weet wat het kan zijn dat ik bang voor ben? alle hulp is welkom want het doet me zon pijn dat ik hem hiermee kwets

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2003, 13:53
Magdalena
Magdalena is offline
ik had dat ook. ik kreeg 'ik hou van je' echt niet over mijn lippen, voelde me zelfs ongemakkelijk als hij dat tegen mij zei.
schrijf hem een briefje waarin je uitlegt dat je het moeilijk vindt om het onder woorden te brengen, maar waarin je wel uitlegt dat hij heel veel voor je betekent en dat je heel erg blij met hem bent en heel veel om hem geeft en dat het hem dus niet in die woordjes zit die jij jammergenoeg niet over je lippen krijgt.
Er komt vanzelf wel een perfect moment waarop je het wel kan zeggen, gebeurde bij mij ook .
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 14:31
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik denk dat het een probleem is waar veel mensen last van hebben..... Ik herken het in ieder geval wel....

Gewoon even doorbijten....
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 15:13
miss kittie
miss kittie is offline
Citaat:
Magdalena schreef op 14-07-2003 @ 13:53:
ik had dat ook. ik kreeg 'ik hou van je' echt niet over mijn lippen, voelde me zelfs ongemakkelijk als hij dat tegen mij zei.
schrijf hem een briefje waarin je uitlegt dat je het moeilijk vindt om het onder woorden te brengen, maar waarin je wel uitlegt dat hij heel veel voor je betekent en dat je heel erg blij met hem bent en heel veel om hem geeft en dat het hem dus niet in die woordjes zit die jij jammergenoeg niet over je lippen krijgt.
Er komt vanzelf wel een perfect moment waarop je het wel kan zeggen, gebeurde bij mij ook .

zon briefje heb ik tijd geleden ook al is geschreven, is toen jammer genoeg beke verkeerd uitgevallen, hij had het verkeerd begrepen enzo, ma das allemaal al opgelost
wat jij zegt te doen heb ik dus al gedaan, dus das alemaal in orde
alleen gisteren waren we per ongeluk terug over begonnen, was als grapje bedoeld maar beetje verkeerd afgelopen, en toen zag ik dat het hem toch nog steekt. tis al dat hij er niets van zegt, hij wordt dan zo heel stil en dat zie je gewoon in zijn ogen. hij begrijpt dat ik het er moeilijk mee heb en hij zet niets van druk enzo tis echt een schat.
alleen zat hij met de vraag van waarom, en dat ik daar geen antwoord op kan geven.. ik weet wel dat uiteindelijk wel zal lukken als dat ene moment ofzo komt en effe op de tanden bijten enzo,
maar hoe komt dat nu dat dat zo moeilijk gaat, met mijn ex daarvoor had ik daar geen probleem mee, maar voor hem dan weer wel.
hoe kwam dat bij julie?
misschien bang dat het zo serieus wordt, gevoel dat er geen weg meer terug is ofzo?


xx
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 16:34
Magdalena
Magdalena is offline
bij mij komt het omdat ik sowieso het heel moeilijk vind om mijn gevoel te uiten. dit vinden de meeste mensen in mijn omgeving nogal verrassend omdat ik vrij extrovert overkom en veel mensen kunnen daarom inderdaad nogal boos/teleurgesteld/etc worden als ik dat soort dingen niet over mijn lippen krijg. Mijn vriendje trouwens niet, want die begrijpt het op zich wel en snapt dat ik toch wel van hem hou.

Waarom steekt het jouw vriendje? Is hij bang dat je iets niet voelt als je het niet kan zeggen, dus heeft hij deze bevestiging van je woorden nodig? of steekt het hem dat je wel je gevoelens voor je ex vroeger tegenover je ex kon uiten?
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 17:01
miss kittie
miss kittie is offline
Citaat:
Magdalena schreef op 14-07-2003 @ 16:34:

Waarom steekt het jouw vriendje? Is hij bang dat je iets niet voelt als je het niet kan zeggen, dus heeft hij deze bevestiging van je woorden nodig? of steekt het hem dat je wel je gevoelens voor je ex vroeger tegenover je ex kon uiten?
ben ik niet zeker van, het is heel moeilijk om iets uit hem te krijgen als er hem iets dwarszit, daarmee dat we in het begin zoveel "ruzie"hadden omda ik dan dacht dat het hem niets kon schelen omdat hij er niets van zei, dus we zijn dat allebei aan het leren om zon dingen op te lossen. gisteren heb ik hem eerst een hele tijd gewoon laten doen, dus samen rondgewandeld in stilte tot ik dacht dat lang genoeg was en dan stilgestaan en blijven wachten tot hij zei wat hij aan het denken was

hetgeen ik eruit kreeg was dat hij het gevoel had dat ik dat niet zei zodat ik later misschien hem zou kunnen verwijten van ik heb toch niet gezegd dak u graag zie..

zelf snap ik die redenering maar half, en aan de andere kant ben ik bang dat hij gelijk heeft, maar dan zou het niet zijn om hem te verwijten maar om mezelf te troosten ofzo

verder snap ik niet precies helemaal wat er steekt want ik heb echt wel duidelijk gezegd dat ik het wel denk, aleen zeggen gaat niet zo echt, ik vind het nog altijd moeilijk om toe te geven

zal wel lukken met tijd maar ik vind het zo erg dat het hem zo kwetst

xx
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 17:17
Magdalena
Magdalena is offline
aha, ik snap het. maar wat heeft hij liever, dat je het niet kan zeggen maar wel voelt, of dat je het zegt maar niet voelt? Het gaat uiteindelijk om het gevoel en dat je om hem geeft.

Aan de andere kant snap ik zijn kant ook wel dat hij het graag wil horen, omdat het voor hem dan zekerder is dat je van hem houdt (dat doe je neem ik aan).


het komt wel goed tussen jullie, gewoon een keertje doorbijten meisje, want het is minder eng dan dat het lijkt heb ik ondervonden .
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 18:48
miss kittie
miss kittie is offline
Citaat:
Magdalena schreef op 14-07-2003 @ 17:17:
aha, ik snap het. maar wat heeft hij liever, dat je het niet kan zeggen maar wel voelt, of dat je het zegt maar niet voelt? Het gaat uiteindelijk om het gevoel en dat je om hem geeft.

Aan de andere kant snap ik zijn kant ook wel dat hij het graag wil horen, omdat het voor hem dan zekerder is dat je van hem houdt (dat doe je neem ik aan).


het komt wel goed tussen jullie, gewoon een keertje doorbijten meisje, want het is minder eng dan dat het lijkt heb ik ondervonden .

ja dat heeft hij ook gezegd en je hebt gelijk , het is zeker het minst enge van de hele relatie denk ik, alles is zo nieuw op bepaalde gebieden goh en binnenkort ga ik ook mee iets gaan eten met zijn ouders dus eigenlijk is het echt wel belachelijk dat ik zo één stom zinneke ni zou durven zeggen
tis wel raar want op zon moment denk ik het echt wel, en in mijn gedachten zeg ik het ook maarja zonder klank
ik hoop dat je gelijk hebt want als dit mis gaat.. komt ni goed
bedankt voor alle hulp!!!!
xx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vriend wil precies niet met me vrijen
fotj_undercover
12 17-12-2013 18:01
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 20:34
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 10:55
Psychologie denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar...
devilcat
38 29-12-2004 20:09
Liefde & Relatie HELP, ik weet het niet meer
LA BLADIRA
6 29-09-2003 13:18
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.