Oud 07-08-2002, 11:43
verdrietje
verdrietje is offline
Hallo allemaal,

Ik vraag me af of hier mensen zijn die in dezelfde situatie zitten of hebben gezeten als mij.
Het zit namelijk zo.... Ik heb 5 jaar VWO gedaan. Maar ik vind het niet zo leuk op school, dus ik wil volgend jaar eigenlijk niet meer naar school. Maar dan wil ik wel staatsexamen doen.
Zijn er mensen die ook zoiets doen??? Of iemand die staatsexamen heeft gedaan??
Ik vraag me namelijk af of het haalbaar is om het laatste jaar helemaal zelf te studeren... En of zo'n staatsexamen erg moeilijk is.
Ik heb nu namelijk al twee jaar examencijfers gehaald en die zijn ,als ik staatsexamen ga doen, allemaal weg. Waarschijnlijk heb ik meer kans op slagen als ik nog een jaar naar school ga... Maar ik wil gewoon van een paar mensen horen die dit ook hebben gedaan, hoe het is...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2002, 12:37
Desp
Desp is offline
Ik ben voor de lol nog certificaten aan het halen voor vakken die ik niet had op school, om gewoon iets te doen te hebben (kan namelijk tijdelijk niet echt werken/naar school).
Ik ben dit jaar begonnen en ik moet zeggen dat het me tot dusver echt bevalt. Je moet wel echt enthousiast zijn, jezelf goed aan het werk kunnen zetten, schema's maken etc, maar de lessen zijn zo ingericht dat dat niet echt moeilijk is.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 19:48
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Zoek ff een stukje terug, 3 weken ofzo, daar staat mijn topic. Ik zit in een duuuuur internetcafe, geen tijd om te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 21:36
Verwijderd
Jáááája...niet naar school willen maar wel examen doen? Dat willen we hier dus niet hebben, he.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 23:09
Desp
Desp is offline
Je kan wel eens info aanvragen via:

www.nti.nl
www.nha.nl
www.loi.nl
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 10:21
verdrietje
verdrietje is offline
Ik heb dus al 5 jaar op school gezeten en wil dus alleen het laatste jaar zelf studeren. Hiervoor kan ik geen cursus volgen, omdat zo'n cursus voor de hele periode is....

Voor Desp:
Hoe moeilijk vind jij de mondelingen die je krijgt??? Ik neem aan dat die best wel pittig zijn, of niet?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 13:45
Desp
Desp is offline
Citaat:
verdrietje schreef:
Ik heb dus al 5 jaar op school gezeten en wil dus alleen het laatste jaar zelf studeren. Hiervoor kan ik geen cursus volgen, omdat zo'n cursus voor de hele periode is....


Je hebt instapniveau's, zo begin dus eigenlijk waar je gebleven was, alleen oude stijl...

Citaat:
Voor Desp:
Hoe moeilijk vind jij de mondelingen die je krijgt??? Ik neem aan dat die best wel pittig zijn, of niet?
Ik ben nog maar sinds kort begonnen met de lessen, dus nog geen mondelingen gehad. Het schijnt dat ze wel meevallen, als je maar goed hebt geleerd.. Maar ja, ik ben niet erg goed in mondelingen... Ach, als je het schriftelijk erg goed maakt en de mondelingen matig, zit je wel goed...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 13:59
verdrietje
verdrietje is offline
Welke lessen bedoel je ????
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 14:03
Desp
Desp is offline
Citaat:
verdrietje schreef:
Welke lessen bedoel je ????
Ik heb mijn VWO diploma al, wil hem alleen nog aanvullen met meer vakken. Voor die vakken krijg je lessen thuisgestuurd, die je moet maken, klaar.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 17:35
verdrietje
verdrietje is offline
aha ik snap het!
thnx....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2014 [HAVO] vavo met staatsexamen mogelijk?
dolunay
1 28-06-2014 12:00
Werk, Geld & Recht Vergoeding bij staatsexamen?
Annefleur28
2 17-11-2012 17:10
Studeren Profiel NG : Staatsexamen in wiskunde C ?? , terwijl je wiskunde A hebt!
staatsexamen112
0 23-01-2011 11:20
Studeren Staatsexamen
Kaka8
6 20-10-2010 21:14
Eindexamens 2005 Staatsexamen
pinkkashmir
24 30-06-2005 17:41
Eindexamens 2003 Staatsexamen?
Miess
15 31-05-2003 15:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53.