Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2002, 22:06
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
wedstrijd hegduiken met een midget
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2002, 00:53
dolores_temp
dolores_temp is offline
Citaat:
Da Girl schreef:


Dat klopt niet. Je kan je best dingen herinneren als je aangeschoten bent en dronken. En het meeste hoor je weer van vrienden.
het is waar, je vergeet dingen, maar niet alles!
ik kan me anders niks van zaterdag herinneren.
en geloof me dat is geen pretje.
dus doe dat je zelf nooit aan!!!!
IK WAARSCHUW JE!!!!!
__________________
you stupid girl..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 17:28
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik ben nog nooit dronken geweest dus......



dit is een loze replay
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 22:46
Griller
Griller is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Ik ben nog nooit dronken geweest dus......



dit is een loze replay
naja ik heb ook nog wel een die neiging om dat soort dingen te doen ... het is die drang om te posten ..

Dit is minstens even loos
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 23:03
kingetje
Avatar van kingetje
kingetje is offline
tja is ff denken hoor.. een uitgebreid verhaal tegen een stuk kunst aan lullen..... Tja erg he... mn maat moest me er van weg trekken... Enne een Te Koop bord uit iemands tuin gerukt en een straat verder bij iemand in de tuin zetten... komt de woute net de hoek om dus weer heel schijnheilig doorlopen.... En wat nog meer tja... van 200 meter afstand op het stoplicht staan wachten want het was rood... (dit kreeg ik de volgende dag pas te horen hoor... ) Mijn lege flessen bier in de fontein gooien....
Kreeg te horen kom hier... ik zo wat nou kom hier... kedeng daar lag ik op mijn bakkes want die stoep kwam ineenkeer zo dichtbij... stap ik weer op zo goed als metteen naar de overkant... hup daar lag ie weer.... (met de fiets dan he).... Op wc 3 uur slapen en daarna trekken je ouders nog FOTO'S ook nog... Dat was echt fucked up.... maar ja. En oh ja een fikkie uit pissen... En oh ja de Je van HET... In een brievenbus pissen waar ze geen reclame in de bus wouden... en dat nam ik aan als louwe zeik... hmpfff...en die was niet dicht ook niet dus het kletterde nogal in die gang... Doe ik normaal nooit maar ik moest zo pissen...
Da wast!! Houdoehe
__________________
Groetjes van DIZJOO!!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 11:13
Griller
Griller is offline
Citaat:
kingetje schreef:
En oh ja de Je van HET... In een brievenbus pissen waar ze geen reclame in de bus wouden... en dat nam ik aan als louwe zeik... hmpfff...en die was niet dicht ook niet dus het kletterde nogal in die gang... Doe ik normaal nooit maar ik moest zo pissen...
Da wast!! Houdoehe

als dat mijn brievenbus was geweest en ik zou weten dat jij het had gedaan zou ik bij je huis naar binnen schijten en een paar ratten door je brievenbus doen...
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 13:46
qghp
qghp is offline
IK Heb een keer bij iemand uit huis een pleeontstopper meegeript en er daarna een uur mee rondgefietst en toen van de viaduct afgekeild om te kijken of ie ook op autodaken bleef plakken( niet dus )

en een keer in het donker krotte een maat van me keihard tegen een slagboom aan , dus we reden er weer langs , iedereen er mooi omheen maar aan de zijkant lag zon schapenrooster en toen lagen we met zn allen in de sloot
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 15:16
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
ik ben niet zo vaak dronken geweest, wel aangeschoten, maar niet echt dronken.

De keren dat ik wel dronken was heb ik dingen gedaan zoals;
-op een feest naar de dj lopen, de microfoon afpakken en "my heart will go on" van celine dion zingen
-verspugen, en per ongeluk op de kop van een ouwe man spugen (wat NIET mn bedoeling was)
-Zoenen met mensen waarvan ik de naam niet wist


En ik schaam me voor deze dingen, echt waar
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 15:40
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
ik word meestal heel meelig en ga mensen knuffelen enzo (ongeacht geslacht ) en mja veel onzin praten etc. niet echt veel bijzonders mja misschien dat ik iedere keer op het midden van het kruispunt in de buurt van mijn huis ga liggen maar mja verder niet echt veel raars eigenlijk.

__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 16:01
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
erica terpstra gemooned, ze zat in een rondvaartboot

jammer dat ze me niet ff terug gemooned had, dat zou ik niet willen missen
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 13:05
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef:
erica terpstra gemooned, ze zat in een rondvaartboot

jammer dat ze me niet ff terug gemooned had, dat zou ik niet willen missen
dat KAN je niet missen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 13:50
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Uh ik heb wel meer gekke vaaghe dingen gedaan

- Je sleutel in de verkeerde fiets doen en dan denken "hee me sleutel past nie nou dan til ik me fiets maar mee" Tja en na 2 KM een fiets tillen ben je toch wel moe. Tis ook helemaal nie zo gek dan je dan op een bruggetje 50 meter voor je huis in slaap valt

- Rooftochten zijn idd kewl in mij verzameling o.a. verkeersborden een wieldop (die heb ik nie meer) enz

- Wakker worden met overal blauwe plekken en dan echt niet meer weten wat er allemaal gebeurt is

- De hele avond een lelijk wijf versieren en dan nog een blauwtje lopen

- In een taxi kotsen en dan wegrennen, maar dan niet snel genoeg zodat je gepakt wordt door een sago taxi chauffeur

- Bijna overal een keer uitgezet (meestal niet echt met problemen hoor)

- Een boompje van de buren geknakt. Daar heb ik wel spijt van want daar waren ze al langer dan een jaar mee bezig maja mat wat tape heeftie het toch overleeft

- beetje een meid staan versieren terwijl op dat moment een maat met haar stond te zoenen (ik had het echt gewoon niet gezien)

- dit valt er een beetje buiten maar ik heb een keer fucking stoned een computer echt helemaal in elkaar gezet. Hij was kapot en ik had de dag ervoor echt alles los gemaakt wat er maar los kon. Maar toen hij weer in elkaar zat deetie het wel

bijna vergeten JackAss . Met winkelwagentjes van een parkeerdak af en CountryCross das zonder licht met je fiets door een donker parkje crossen maar dan niet over de paden maar gewoon tussen de bomen door enz. Als je dronken bent is het wel tof
__________________
You lost...

Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 14:09.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 01:40
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:


dat KAN je niet missen
ja, wij begrijpen elkaar
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 16:04
mandydw
mandydw is offline
hahaha ik heb me echt kapotgelachen om al de berichten hierzo!!!!vallen mijn ervaringen misschien nog wel mee......

-ik heb een x iemand in zn kont gebeten....(ja oeps, maar hij had ook ZO'N lekka kontje!!!!)

-een wout in de kont geknepen....(volgens mij vond ie het nog niet eens zo erg...)

-met mn beste vriendin gezoend....(ja daar had ik wel spijt van maarja was eigenlijk best wel lekka!hihihi )

-mn tieten geflasht naar de buurman van mn vriendje...(het is nu uit...rara hoe zou dat komen.....hihi)

-In een cafetaria met mn kop in de plee in slaap gevallen....(het heeft een halfuur geduurd voordat ze me wakker kregen)

-In mn nakie ergens in een meertje gezwommen....

Nou dat was het allerergste wel.....meerendeels ben ik ook al wel weer vergeten hoor......hihihihi...schaam....schaam....
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 18:55
death shadow
Avatar van death shadow
death shadow is offline
hm midden op straat gaan pickniken
en bij iemand aanbellen ofdat we daar mochten schijten
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 22:40
als het ware salsa
Avatar van als het ware salsa
als het ware salsa is offline
ik heb een keer een foto van mn leuter gemaakt met het fototoestel van een hele leukejongen
__________________
zoiets->
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 23:38
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef:
ik heb op een hele dure cabrio gepoept

naja niet erop, eerst ernaast en daarna erop gesmeten
hahaha dat was echt vet

ik kan me niet echt bijzondere dingen herinneren

- straatnaambordjes erafhalen (was ik toen dronken )
- heel hard vallen van mn skateboard
- mn skateboard tegen een auto laten vliegen (leuk ook voor de verzekering )
-sprintwedstrijden verloren
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 22:32
Verwijderd
Ooohw altijd al willen antwoorden op zoiets:

- Tuintje Roven (Grootste vangst: 1 meter hoge knalrode tuinkabouter van massief steen GEEN ID HOE IK DIE BOVEN HEB GEKREGEN!!)

- Tuintje rennen:

- Bij de bieb in de brievenbus pissen en dan aan je vrienden vragen of ze het zien stromen door de grote glazen deur (ja dus)

- Aanbellen bij een bejaardenhuis of de bar nog open was

- Knetterstoned bij iemand (die ook knetterstoned was) op ze rug roggelen (zat helemaal vol met spuug, van die witte stonede spuug)

- lantaarnpalen uitzetten (dopsleutel 9)

Nou en nog heel erg veel meer
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 03:18
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
Griller schreef:



als dat mijn brievenbus was geweest en ik zou weten dat jij het had gedaan zou ik bij je huis naar binnen schijten en een paar ratten door je brievenbus doen...
no kidding.....
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 12:53
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
HS!TONEY schreef:
- Bij de bieb in de brievenbus pissen en dan aan je vrienden vragen of ze het zien stromen door de grote glazen deur (ja dus)

Bij de fluit?? kheb daar nog boete nl, op 2 pasjes
__________________
looking for new ways to get lost
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 14:56
bram_05
bram_05 is offline
Met plastic glazen bier de snackbar bekogelen omdat ze dicht zijn (4 uur 's ochtends)


en verder een standbeeld uit een gemeenteparkje, 2 parkjes vederop neergezet(met z'n 5-en, twas best zwaar). Het beeld is overigens noojt terug gezet
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 17:08
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
uhm nou ja was niet dronken bui was onder invloed van drugs..met een van de vrienden van me ex in de auto flikflooien..ik zat bij die jongen op schoot voorin de auto terwijl me ex reed en hij had niks door hhahahahh
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:

Bij de fluit?? kheb daar nog boete nl, op 2 pasjes
Neeh in nootdorp, die heet gewoon Bibliotheek, maar bedoel je zwembad de Fluit?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 10:15
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
uhm nou ja was niet dronken bui was onder invloed van drugs..met een van de vrienden van me ex in de auto flikflooien..ik zat bij die jongen op schoot voorin de auto terwijl me ex reed en hij had niks door hhahahahh
asje da mar nie bij mij doet want dan gaak huile
kzou zowieso gek worre als je bij iemand op schoot gaat zitte (sorry kben jaloers)

ontopic: wa ik in een dronken bui heb gedaan: gevochten, vecht normaal tijdens het uitgaan echt nie... fel op tegen...marja...
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 10:45
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
op 1 avond met 7 verschillende mensen zoenen, t was 1 grote orgie gloofik met ze 3-en en 4-en tegelijk. met de vriend van een van me vriendinnen flikflooien waar zij gewoon bijzat maar ze vond t nog best ook
rondjes rollen over de hele parkeerplaats. verder weet k t zow niet, herinner me niet zo heel veel van dronken buien
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 11:38
Shaolin
Shaolin is offline
-auto van helling afgedauwd
-biervusten gejat uit ene hok bij mn werk en er mee gaan rollen
-een baksteen gekopt
-kwartetje (drie kankr lekkere tanga's)
-geld opgegeten
- veel vallen

echt te veel ja dat heb je al je elk weekend goed drunk betn
__________________
>Shaolin Sword Style<
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 18:42
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
De stelling van pythagoras aan me broer en me vader uitleggen

Ow jah, en dit weekend op pinkpop, was er zo'n man superdronken(stoned) en toen ging hij zich zelf rukken waar iedereen bij was.. hup broek op de knieen.. het was echt goor
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 20:08
notbonefish
notbonefish is offline
grote stenen (heeeet )uit een kampvuur halen, 10 meter dragen en dan kapot gooien. lekkere brandwonden aan over gehouden

ook een keertje 's nachts teruggezwommen naar de boot (duurde eventjes, maar zwemmen is veeeeel prettiger en makkelijker dan lopen als je zat bent )
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 07:09
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef:


- mn skateboard tegen een auto laten vliegen (leuk ook voor de verzekering )
hahahahha dat was ook echt dope, toen was mn buurman vet pissed
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 07:22
-Timba-
Avatar van -Timba-
-Timba- is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef:

hahahahha dat was ook echt dope, toen was mn buurman vet pissed

Hehe, ik heb deze verhalen allemaal al gehoord Skateboard schieten lijkt me wel leip. Jammer genoeg heb ik geen skateboard
__________________
- I Say No To Drugs, But The Drugs Won't Listen -
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:08
!!0p3n
Avatar van !!0p3n
!!0p3n is offline
Bij zo'n een FEBO-achtige snackmuur in het onderste laatje over een kroket heen zeiken en dan wachten tot iemand hem ging kopen en opat. (wat ook inderdaad gebeurde) :)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:37
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
death shadow schreef:
hm midden op straat gaan pickniken
en bij iemand aanbellen ofdat we daar mochten schijten
owjah, jij en Donna

en ik maar nuchter zijn en hoofdschuddend toekijke
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 10:23
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
het concert van deftones bekijken en aan het eind erachter komen dat je met je rug naar het podium toestond (en toch wist ik zeker dat ik alles gezien had )
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 13:58
DaLighT
DaLighT is offline
heheh, nou ik heb zo-ongeveer wat ze mij verteld hebben toen ik bij de deur van de discotheek stond geprobeert de uitsmijter naar buiten te werken

jah ... hij was te breed en stond voor mijn beeld

greetz het kleine 1,85m lange lichtje
__________________
EJ
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.