Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2004, 19:42
boehoe
boehoe is offline
ik heb een mobo van msi met een nforce chipset, er zit 5.1 geluid op, dat is geintergreed op het mobo. Verder zit er in mijn pc nog een s-bracket, om voor aansluitingen van de center+subwoofer en achter-luidsprekers te zorgen.
Nou kom ik er vandaag achter dat mijn front speakers geen geluid geven, (nouja, er komt geluid uit, maar dat hoor je haast niet). Ik weet zeker dat het niet aan de speakers ligt, want ik heb een splitter er tussen, om ook mijn headset er op aan te kunnen sluiten. Die doet het ook nie. Ik heb de splitter er tussen uitgehaald, maar dat maakt nix uit. IK heb men mobo drivers opnieuw geinstalleerd, maar dat doet ook nix.
oja, het geluid dat uit de center speaker komt is ook niet echt geweldig, het maakt een op en neergaande beweging kwa volume.
Voorheen kon dolby surround codering zonder problemen aanzetten, maar als ik dat nu doe, valt het geluid weg. Ik kom er net achter dat men achter speakers ook nix doen...



Kan iemand mij helpen??
__________________
Happy now? Yes, I'm happy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2004, 21:34
Sentingua
Sentingua is offline
kabeltjes gecheckt..?
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 08:08
boehoe
boehoe is offline
ik heb een paar dagen geleden het mobo overgeplaatst naar een andere kast en bij die kast zat een frontpanel voor geluid en usb, dus toen heb ik een paar jumpers moeten verwijderen voordat dat kon, maar nou heb ik het toch niet aangesloten omdat het zo'n gepriechel was, maar toen heb ik de jumpers niet teruggezet en daar kwam het door
__________________
Happy now? Yes, I'm happy
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Wat voor geluidskaart?
KiMZz
4 13-03-2009 18:04
Software & Hardware [Nieuw systeem] Algemene vragen
Verwijderd
33 30-07-2006 18:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.