Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2004, 14:49
Verwijderd
Vandaag werd ik opgebeld door een vriendin en vroeg of ik een CDtje voor haar wou branden, geen probleem natuurlijk. Ik bestel regelmatig voor vrienden dingen op het internet, mijn vader heeft zijn halve collectie aan mij te danken, en zelfs voor mensen van S.com heb ik dingen besteld.

Ben jij zo sociaal, doe jij snel iets voor iemand, of laat jij je nooit voor hun karretje spannen? Een vriendin die in het verlaten bos zit, haal je die op omdat jij je rijbewijs hebt, of "loop maar lekker terug, doei". Deel jij je verslagen met anderen, of absoluut niet?

Vertel het meh.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2004, 14:51
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
ligt eraan met wie he
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 14:52
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik doe weinig voor anderen, word al gek van alles dat ik voor mezelf moet doen. gelukkig rekent er wat dat betreft ook niemand meer op me.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 14:54
Verwijderd
Vroeger was ik veel te vriendelijk, ik had echt moeite om nee te zeggen als iemand iets wou lenen of iets van me gedaan wou krijgen.
Een paar keer heb ik dingen niet teruggehad/kapot teruggehad of gewoon geen waardering gehad voor hetgene ik gedaan had.
Daarom ben ik tegenwoordig nogal kieskeurig wat dat betreft.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 14:55
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik doe veel dingen samen met vrienden enzo dus dan doe je ook automatisch veel voor elkaar.
Voor een vreemde wil ik ook best iets doen , mits het niet te extreem is en diegene er niet onguur uitziet.
Ik ben redelijk sociaal wat dat betreft maar verwacht ook dat mensen mij te hulp schieten als ik het nodig heb.
Gebeurt dit niet, zijn ze meteen afgeschreven
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 14:55
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Spare schreef op 21-06-2004 @ 15:54 :
Vroeger was ik veel te vriendelijk, ik had echt moeite om nee te zeggen als iemand iets wou lenen of iets van me gedaan wou krijgen.
Een paar keer heb ik dingen niet teruggehad/kapot teruggehad of gewoon geen waardering gehad voor hetgene ik gedaan had.
Daarom ben ik tegenwoordig nogal kieskeurig wat dat betreft.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Spare schreef op 21-06-2004 @ 15:54 :
Vroeger was ik veel te vriendelijk, ik had echt moeite om nee te zeggen als iemand iets wou lenen of iets van me gedaan wou krijgen.
Een paar keer heb ik dingen niet teruggehad/kapot teruggehad of gewoon geen waardering gehad voor hetgene ik gedaan had.
Daarom ben ik tegenwoordig nogal kieskeurig wat dat betreft.
Mjah dat ken ik, ik had vorig jaar een heel nerdie dvd systeem opgezet, wat heel koel was hoor, want iedere week kreeg ik met de post stapels DVD's binnen, dus ik zat heel snel met tig dvd's. En mijn vrienden dolgelukkig, telkens lenen, maar ik kreeg er steeds minder terug, en de doosjes stuk, krassen etc dus toen maar alles stop gezet
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 14:58
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Fog schreef op 21-06-2004 @ 15:52 :
ik doe weinig voor anderen, word al gek van alles dat ik voor mezelf moet doen. gelukkig rekent er wat dat betreft ook niemand meer op me.
ach als ik t zeg, komt er toch bijna niks meer van, of pas heel laat
aan mij heb je eigenlijk niet zoveel tenzij ik er ook iets aan heb dan wel
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 14:58
Verwijderd
Natuurlijk sta ik klaar voor mijn vrienden, voor de een wel meer als voor de ander maar dat heeft dan te maken met dingen uit het verleden. Ik ben snel bereid om iets voor mijn vrienden te doen maar ik let wel op dat ik me niet laat gebruiken of me voor een karretje laat spannen, is vroeger nog wel eens gebeurd namelijk Ook voor vreemden ben ik bereid om behulpzaam te zijn, tot op zekere hoogte. Maar ja voor het meerendeel van mn vrienden zou ik als het ware echt door het vuur gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 14:59
Verwijderd
uitlenen ben ik trouwens wel wat voorzichtiger mee geworden ja, te vaak dingen kapot of niet terug gehad
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:00
Verwijderd
Precies, ik heb een aanzienlijke CD collectie, maar ik heb er talloze moeten vervangen omdat vrienden ze hadden laten slingeren.
Gevolg: krassen of gewoon kwijt. En dat zuigt gewoon aangezien een CD nog best wel duur is.

edit: Dat was als reactie op ridder zijn post bedoelt
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:01
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Mwa, opzich ben ik op dat gebied wel ok, doe best wel veel voor anderen etcetera (imo).
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:01
Verwijderd
Computers repareren doe ik nooit meer, vreselijk dat nog steeds veel mensen me daarvoor vragen. Vooral over de telefoon is dat zooo langdradig..

ohja dit is niet tweakers.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:07
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
vaak ben ik veel te lief voor mijn vrienden. niet in de zin zoals ridder t beschrijft maar meer kleinere dingen. dingen vergeven/ vergeten die ik niet leuk vond. vrienden achterop nemen als ze geen zin hebben om te fietsen dat soort dingen.
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:08
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
justakid schreef op 21-06-2004 @ 16:07 :
vrienden achterop nemen als ze geen zin hebben om te fietsen dat soort dingen.
Jaa dat doe ik ook altijd dom van me
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:08
Verwijderd
Mmm, op vergevingsgebied kan ik best moeilijk doen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:08
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Ik ga door 't vuur voor m'n vrienden als dat moet. Vreemden ben ik ook altijd wel bereid te helpen, ligt 'r een beetje aan wat voor 'n persoon het is en wat de gunst is die gevraagd wordt.
uitlenen van CD's ben ik wel voorzichtig mee aangezien ze nog wel eens kapot terugkwamen.

Voor anderen klaarstaan is gewoon dope. Je verwacht 't van 'n ander stiekem ook als je in de put zit of whatnot, dan moet je zelf ook niet te beroerd zijn om te helpen, imo.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:09
Verwijderd
Citaat:
justakid schreef op 21-06-2004 @ 16:07 :
vrienden achterop nemen als ze geen zin hebben om te fietsen dat soort dingen.
dat doe ik idd zo min mogelijk, daardoor is mijn fiets te vaak gesneuveld. wel neem ik mensen achterop als het echt niet anders kan, als ze anders uren aan het lopen zijn ofzo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-06-2004, 15:10
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 21-06-2004 @ 16:08 :
Voor anderen klaarstaan is gewoon dope. Je verwacht 't van 'n ander stiekem ook als je in de put zit of whatnot, dan moet je zelf ook niet te beroerd zijn om te helpen, imo.
helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:12
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Spare schreef op 21-06-2004 @ 15:54 :
Een paar keer heb ik dingen niet teruggehad/kapot teruggehad of gewoon geen waardering gehad voor hetgene ik gedaan had.
same.
maar die personen worden dan afgeschreven en hoeven voortaan geen ene moer meer te verwachten.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:15
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik heb denk ik best wat voor mensen over. Voor vrienden meer dan voor vreemden natuurlijk. Ik vind dat eigenlijk normaal, zolang het niet uit de hand loopt en het geven en nemen iss.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:18
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
ghehe, mijn fiets gaat om de zoveel tijd half verrot door mensen die ik achterop neem. maar dan spant papa de spaken en pompt de band op en dan gaat het wel weer.
voor de rest, met school verslagen en ander huiswerk over laten schrijven heb ik geen probleem mee, vind ook niet dat daar een probleem van gemaakt moet worden. als jij namelijk even niet uit komt met je huiswerk is het toch wel fijn als je het even van iemand over kan nemen.
als vrienden me nodig hebben ben ik er ook voor ze. klaar. daar ben je vrienden voor.
dingen uitlenen maak ik ook niet zo'n probleem van, als ik de persoon ken en weet dat het weer heel terug komt vind ik het best. zelf dingen te leen vragen doe ik niet want ik maak het weer kapot enzo.

verder vind ik het ook helemaal niet vervelend om mensen te helpen, ik ben graag behulpzaam ofzo.

pff, wat ben ik toch een sul.
__________________
my achy breaky heart (8)
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:37
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Mensen vragen mij zelden voor dat soort dingen.

Als ik behulpzaam kan zijn naar vrienden ben ik het echter meestal wel.
Veel troep om uit te lenen heb ik niet. Dat scheelt weer.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:41
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 21-06-2004 @ 16:08 :
Ik ga door 't vuur voor m'n vrienden als dat moet. Vreemden ben ik ook altijd wel bereid te helpen, ligt 'r een beetje aan wat voor 'n persoon het is en wat de gunst is die gevraagd wordt.
uitlenen van CD's ben ik wel voorzichtig mee aangezien ze nog wel eens kapot terugkwamen.

Voor anderen klaarstaan is gewoon dope. Je verwacht 't van 'n ander stiekem ook als je in de put zit of whatnot, dan moet je zelf ook niet te beroerd zijn om te helpen, imo.
moet je horen wie 't zegt meneer ik breek exo's ladytron cd in twee

hehe j/k

mja vrienden helpen is de shit een win win situation je helpt iemand + je voelt je eigen er goed bij
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:43
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-06-2004 @ 16:41 :
mja vrienden helpen is de shit een win win situation je helpt iemand + je voelt je eigen er goed bij
Agree.
__________________
sleep is no friend.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2004, 15:48
ShitVisjes
Avatar van ShitVisjes
ShitVisjes is offline
Bij mijn echte vrienden groep vragen we maar zelden dingen van elkaar, meestal bieden we aan te helpen... Dat doe ik ook liever, maar als iemand toch ergens om vraagt moet t wel op een goeie manier gevraagd worden, en niet op zo'n quasi dwingende manier.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:49
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Ik vind vriendschappen erg belangrijk en daar staat ook wat tegenover, vind ik. Een vriend/vriendin een gunst verlenen is toch een kleine moeite? Ik vind het ook niet zo erg om dingen uit te lenen, alleen dus wel wanneer ik dingen beschadigd of helemaal niet terug krijg.

Ook vind ik het helemaal niet erg om anderen/ vagere bekenden te helpen. Mijn probleem is alleen dat ik vaak geen nee kan zeggen.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:54
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 21-06-2004 @ 16:41 :
moet je horen wie 't zegt meneer ik breek exo's ladytron cd in twee
whahahahaha lol

bwoehahahahahaha

dat was zo mooi
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 16:02
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik wil van alles altijd wel doen, maar daar zit natuurlijk wel de voorwaarde aan vast dat ik ook eens een keer iets terug krijg als ik het nodig heb. Ben geen taxi chauffeur of gratis cd winkel.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 16:05
frozenfountain
frozenfountain is offline
Voor vrienden en familie doe ik graag iets. Vreemden ook, als het maar niet te ver gaat.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 16:06
sorry
sorry is offline
Citaat:
frozenfountain schreef op 21-06-2004 @ 17:05 :
Voor vrienden en familie doe ik graag iets. Vreemden ook, als het maar niet te ver gaat.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 16:06
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-06-2004 @ 16:41 :
moet je horen wie 't zegt meneer ik breek exo's ladytron cd in twee

hehe j/k
hahahahah

wanneer kom je de stukjes ophalen?
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 16:06
Snuitermans
Snuitermans is offline
Tegenover vrienden ben ik erg betrouwbaar in beloften en gunsten verlenen.
Bij wat vagere mensen, is het al een stuk minder. Als ik merk dat ik niets aan de persoon heb (niet klaarstaan enzo) zal ik de desbtreffende niet zo snel een gunst verlenen en zeg er dus ook snel nee tegen hem/haar.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 16:08
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 21-06-2004 @ 17:06 :
hahahahah

wanneer kom je de stukjes ophalen?
erm volgende week donderdag? mits ik geen andere verplichtingen heb. kan er ook gelijk gesmookt en gelald worden
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 16:08
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
wat dat betreft ben ik echt te lief, ik kan ook geen nee zeggen als mensen me vragen iets te doen.
maar wat betreft geld etc uitlenen ben ik wel wat voorzichtiger geworden, ook met dingen voorschieten voor cadeautjes, terrasjes etc.
heb al te vaak meegemaakt dat je er de helft niet van terug ziet, en ik ben niet echt zo'n persoon wat er snel om vraagt.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 16:18
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-06-2004 @ 17:08 :
erm volgende week donderdag? mits ik geen andere verplichtingen heb. kan er ook gelijk gesmookt en gelald worden
is dope. dan sleur ik je ook mee naar Tex Mex. (of wacht nee; 't heet nu Estadio de Tex. godverdomde kleaute EK. gelukkig alleen maar tijdelijk. hoop ik.)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-06-2004, 16:23
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Jawel, ik help anderen wel, als het nodig is. Voor mijn vrienden doe ik veel, maar niet alles. Ik kies wel uit wat ik wel en niet belangrijk genoeg vind, k heb t zelf al druk genoeg.
Iemand in nood help ik zeker. Als ik zelf in de shit zit, verwacht ik stiekum ook wel hulp van vrienden.
Lenen, mjaah, k leen wel uit, maar kijk wel aan wie..
Verder, vreemden help ik ook wel. Laatst liet een redelijk oud vrouwtje dr tas vallen (hoe cliche ook) maar k hielp dr wel met oprapen.. t Is ook wel fijn dat anderen dankbaar zijn voor je hulp.. Heb je het gevoel dat je toch nog ergens goed voor bent in deze maatschappij.
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 16:26
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik kan zo wel mensen noemen waarvoor ik door het vuur zou gaan. Dat heb ik niet bij veel mensen.

Verder help ik mensen overdag aan werk en kan ik er helaas 's avonds niet weer aan beginnen om sociaal te zijn, bah zeg.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 16:50
Faery
Faery is offline
Ja mensen de weg wijzen en oma's treinen uit beuren en vuurtjes en vloeitjes geven enzo.

En dingen uitlenen, mja. Over het algemeen vergeet ik het en komt het na een half jaartje wel weer terug.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 17:00
Sennah
Avatar van Sennah
Sennah is offline
ik doe vaak meer voor anderen dan voor mezelf of zij voor mij, maar daarom leg ik het ook niet op een weegschaaltje, zolang anderen gelukkig zijn en belangrijker nog: jij ook met de dingen die je doet!
__________________
Love the Hate in everybody *scouting is (Y)*
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 17:50
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
voor vrienden ben ik best sociaal, leen cd's, geld, kleding etc uit, maar ik verwacht wel dat ik iets terug krijg. als dit niet t geval is dan stopt het bij mij ook snel. mensen achterop meenemen en dat soort dingen doe ik ook wel, al trekt mn fiets dat momenteel niet meer. huiswerk over laten schrijven zou ik best doen maar ik heb het zelf nooit af dus dat gaat niet werken. voor mn familie ben ik zo sociaal mogelijk, maar op de een of andere manier vind ik dat moeilijker dan voor vrienden.
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:41
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Ja ik wil nog wel eens dingen voor anderen doen maar dan vooral voor school. laatst nog mijn engels verslag gestuurd naar een klasgenootje die er geen hol van begreep(de op monica lewinski lijkende vriendin ). Voor vrienden doe ik best veel maar aan uitlenen doe ik echt niet meer.een vriendin van me had een cd van me geleend om te kopieren die heb ik vorige week na 3 maanden weer teruggekregen.Ze heeft ook nog een handschoentje van me waarvan ze beweert dat ik m aan haar gegeven heb wat dus niet zo is.voor mijn familie en vrienden doe ik tot op zekere hoogte wel veel.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:45
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
wat zijn we toch een stelletje gandhi's hiero...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:59
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
birthmark schreef op 21-06-2004 @ 19:45 :
wat zijn we toch een stelletje gandhi's hiero...
niks mis met gandhi.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:59
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
cha0s schreef op 21-06-2004 @ 19:59 :
niks mis met gandhi.

behalve dat het een treehugging hippie was
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 19:26
BustedEngine
Avatar van BustedEngine
BustedEngine is offline
IRL (je weet wel, datgene wat zich afspeelt als ik niet achter de pc zit) kan ik met niks nee zeggen ik ben de eeuwige goedzak

gelukkig reageer ik dat af op jullie
__________________
De grond is ruw en onbewerkt. Er groeit nog niets. Je mag zaaien en oogsten wat je wilt. | representing the Galactic Tone Series
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 19:42
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
BustedEngine schreef op 21-06-2004 @ 20:26 :
IRL (je weet wel, datgene wat zich afspeelt als ik niet achter de pc zit) kan ik met niks nee zeggen ik ben de eeuwige goedzak

gelukkig reageer ik dat af op jullie
tis al goed m'n jong
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 19:46
BustedEngine
Avatar van BustedEngine
BustedEngine is offline
Citaat:
birthmark schreef op 21-06-2004 @ 20:42 :
tis al goed m'n jong
ok doei
__________________
De grond is ruw en onbewerkt. Er groeit nog niets. Je mag zaaien en oogsten wat je wilt. | representing the Galactic Tone Series
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 19:49
Susanne
Susanne is offline
Ik laat een vrachtauto met condooms langsgaan bij 20 mensen, zij blij en ik ook blij!


___ |^^^^^^^^^^^^| ||
___ | DUREX ||| |";\,___.
___ |_..._...______== |_|__|...,] |
___ "(@ ) (@ )"""" |(@ @ )
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 19:51
BustedEngine
Avatar van BustedEngine
BustedEngine is offline
(_)_)::::::::::::::: D

wil jij hem omdoen bij me ?
__________________
De grond is ruw en onbewerkt. Er groeit nog niets. Je mag zaaien en oogsten wat je wilt. | representing the Galactic Tone Series
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 13:01
De Kantine E-saaille #1224
Trimm Trabb
500 26-11-2010 23:13
Eindexamens 2007 Herkansing?
Mara
52 18-06-2007 11:53
Psychologie Wie ben jij?
gewoonmax
60 22-02-2007 16:52
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Heb jullie tips voor mijn verhaal?
Selina
7 10-12-2002 22:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.