Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2003, 22:53
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Ik denk dat het menselijke ras een keer gaat uitsterft vanwege of
oorlog of een virus?
jullie mening?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2003, 00:37
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
ongetwijfeld... maar dan eerder door een major-disaster die niet te voorkomen is, zoiets als een komeetinslag of het uitdoven van de zon.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 07:16
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Onze eigen onwetendheid en stommiteiten worden onze ondergang...of natuurlijk de komeet van 2019
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 08:05
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Ik denk dat het menselijk ras uiteindelijk wel zal uitsterven, o.a. door gebrek aan belangrijke grondstoffen en/of de natuur zelf (broeikaseffect ofz). Er zal dan ongetwijfeld een oorlog komen, iedereen wil dan immers vechten voor zijn voedsel of andere levensmiddelen, en dat zal het proces alleen maar versnellen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 12:30
Verwijderd
Ja, dat is haast onvermijdelijk...De vraag is alleen of dat gebeurt door oorlog of geweld enerzijds, of een natuurramp anderzijds (waarbij de wereld vergaat).
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 13:05
*Burning water*
*Burning water* is offline
Vast wel.

Moge ik het niet meemaken
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 16:02
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
nou... op je 80ste dement als een deur in het bejaardentehuis zitten en dan net voor je dood gaat nog even het einde van de wereld meemaken... dat lijkt mij wel wat
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 16:56
morlock
Avatar van morlock
morlock is offline
Dat het menselijk ras eens uitsterft staat vast.. immers, aan alles komt eens een eind.
Ik verwacht dat er binnen een jaar of 20 een zeer besmettelijke, dodelijke ziekte uitbreekt (waarschijnlijk een vorm van Uber-griep ) Dewelke een zeer grote klap aan de mensheid gaat toebrengen.
__________________
Then it comes to me that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight-train comin' your way
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 19:53
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
*Burning water* schreef op 27-03-2003 @ 14:05:
Vast wel.

Moge ik het niet meemaken
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 20:11
Verwijderd
ik denk wel dat er ooit iets komt, zoals de ijstijd ofzo....
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 20:25
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Lijkt me inderdaad zeer waarschijnlijk
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 21:51
Psychadelic
Avatar van Psychadelic
Psychadelic is offline
Citaat:
Dark Girl! schreef op 27-03-2003 @ 21:11:
ik denk wel dat er ooit iets komt, zoals de ijstijd ofzo....
De mens heeft er al een aantal overleefd dus ach..
__________________
Go back to bed America, your government is in control
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 08:10
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
lijkt me wel waarschijnlijk, en hoe eerder heo beter
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 09:07
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
morlock schreef op 27-03-2003 @ 17:56:
Dat het menselijk ras eens uitsterft staat vast.. immers, aan alles komt eens een eind.
Dat is een argument van niks. Het uitsterven van de mens kun je alleen maar vermoeden, tenzij je in de toekomst kunt kijken. Misschien zijn wij wel juist iets waaraan geen eind komt.
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 10:56
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
*Burning water* schreef op 28-03-2003 @ 10:07:
Dat is een argument van niks. Het uitsterven van de mens kun je alleen maar vermoeden, tenzij je in de toekomst kunt kijken. Misschien zijn wij wel juist iets waaraan geen eind komt.
Zijn argment is idd niet goed. Maar ik geloof er niet in dat mesen iets zijn waar geen eind aan komt. Mensen zijn veel te zelf-distructief daarvoor.

(sorry voor typfouten...ben moej )
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 12:21
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
Iotje schreef op 28-03-2003 @ 11:56:
Zijn argment is idd niet goed. Maar ik geloof er niet in dat mesen iets zijn waar geen eind aan komt. Mensen zijn veel te zelf-distructief daarvoor.

(sorry voor typfouten...ben moej )
Geeft niet.

Als mensen dan toch aan hun einde komen, denk ik trouwens niet dat dat komt door zelf-destructie, maar eerder door een natuurramp ofzo. Maar hier kunnen we alleen maar naar gissen natuurlijk...
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 13:19
Verwijderd
Was het niet zo dat de Aarde na de inslag van een atoombom op de evenaar kon "kapseizen", daardoor extreme stormen en temperaturen konden ontstaan die al het leven wegvaagden?

Ik zie Bush er wel voor aan om zo'n stommiteit te begaan
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 21:51
Iwein
Iwein is offline
hehe

je kunt stellig beweren dat het niet zo is; er is toch niemand meer om je ongelijk te bewijzen als het wel zo is
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-03-2003, 13:59
Verwijderd
Ongetwijfeld.
Maar ik denk dat het uitsterven op een langere termijn zal gebeuren.
AIDS bijvoorbeeld.
1. Het duurt jaren voordat je merkt dat je geinfecteerd bent. (tenzij je je laat testen.)
2. Omdat je niet weet dat je geinfecteerd bent, ga je gewoon verder met je seksuele relaties en infecteert zo weer 30 mensen. Die infecteren allemaal ook weer minimaal 1...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 15:37
Verwijderd
Citaat:
duyvel schreef op 27-03-2003 @ 17:02:
nou... op je 80ste dement als een deur in het bejaardentehuis zitten en dan net voor je dood gaat nog even het einde van de wereld meemaken... dat lijkt mij wel wat
jaaah!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 15:43
Tha-Fonzzz
Avatar van Tha-Fonzzz
Tha-Fonzzz is offline
denk eerder dat de mens door evolutie zo verandert dat de mensen in de verre toekomst niet meer hetzelfde zijn als nu.
Dan is de mensheid in feite ook uitgestorven. Kijk maar naar de dinosauriërs, die veranderden ook door de tijd heen (tijdens bijvoorbeeld het krijt andere dino's dan tijdens de jura om maar een paar tijden te noemen)
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 16:13
WijfMan
WijfMan is offline
Zodra ik sterf eindigt de wereld met mij
__________________
Im Not Here To Mingle. Im Here To Annoy.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 16:23
leonkorn
Avatar van leonkorn
leonkorn is offline
Het ligt eraan hoe je het bekijkt:

De mensheid als een doorgeevalueerde apensoort die niet in evenwicht met de natuur op aarde kan leven ?? Lijkt mij dat dat niet eeuwig goed kan gaan.

De wereld die (volgens mij) door God gemaakt is en ook niet op deze manier zal blijven bestaan ?? Ik verwacht dat Jezus weer terug komt. Het lijkt mij logisch dat dat binnen niet al te lange tijd zal zijn, maar aan de andere kant weet niemand dat. Het komt als een dief i.d. nacht.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 18:22
brainman
brainman is offline
Nee de mensheid sterft NOOIT helemaal uit!!!
Hier ben ik 100% zeker van!! Dit komt omdat ik geloof in God.
In de bijbel staat wel dat er veel rampen zullen komen. Aardbevingen, hongersnoden enz enz. Maar de mensheid sterft hier niet door uit. Dit zijn de voetstappen van God. Ze worden steeds heftiger. Maar dan komt God terug. Voor dat heel de mensheid zal verdwijnen.
Ik snap wel dat de meesten van jullie waarschijnlijk niet in de bijbel geloven maar toch wou ik even mijn opinie geven. je kan reageren bij me hoor. geert_schimmel@hotmail.com


Als ik niet zou geloven denk ik nog niet dat de mensheid helemaal uit zou sterven. Er zullen waarschijnlijk wel grote mensenmassas verloren gaan door hongersnoden oorlogen virussen enzo maar er zouden altijd wel mensen zijn (hoe weinig dan ook) die het wel weten te overleven. De techniek gaat ook steeds verder. Dus de mensen kunnen de virussen dan ook de baas.
__________________
Ik praat niet te snel. Jullie luisteren gewoon te langzaam...... Life is a game!!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 18:58
Snakeboy
Avatar van Snakeboy
Snakeboy is offline
nee, niet mogelijk, de mens zal altijd wel een weg terug vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2003, 19:04
Snakeboy
Avatar van Snakeboy
Snakeboy is offline
Denk eens aan alle Technologie en Wetenschappen van de mens.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 21:17
jbtq
Avatar van jbtq
jbtq is offline
Mens sterft wel uit. Toevallig stond er een tijdje geleden een artikel in de kijk en dat ging over een stel wetenschappers die moesten voorspellen hoe alles er over een paar miljoen jaar er uit zou zien hier. En ze waren het over 1 ding eens. De mens was er niet meer.

De mens sterft dus uit. Door een komeet inslag of door een ziekte. Er komen steeds meer mensen op deze aarde en de kans dat er dus een besmettelijke ziekte uitbreekt is aanwezig. Nou ja het is nu maar een kwestie van tijd. Denk maar aan die longziekte. En nee de mens kan niet de virussen overwinnen. We lopen altijd achter de feiten aan, en een virus is heel erg slim. Slimmer dan wij zelf denken. Dus ja wanneer is alleen de vraag nog, maar het gebeurd dus wel.
__________________
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. "
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 01:36
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
*Burning water* schreef op 28-03-2003 @ 13:21:
Geeft niet.

Als mensen dan toch aan hun einde komen, denk ik trouwens niet dat dat komt door zelf-destructie, maar eerder door een natuurramp ofzo. Maar hier kunnen we alleen maar naar gissen natuurlijk...
Ik geloof opzich wel in een soort cyclussen. Volgens de meeste wetenschappers staat het vast dat de aarde 1 keer in de 50 a 60 miljoen jaar getroffen wordt door een zeer grote komeet (=meer dan 10 km) die al het leven op aarde wegvaagt, zodat de evolutie weer opnieuw begint. De laatste keer dat dat gebeurde was 65 miljoen jaar geleden. Het is niet de vraag OF dat nogeens gebeurd, de vraag moet zijn WANNEER?
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 14:35
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
dat staat vast. De wereld bestaat al langer zonder mensen dan met, geen enkel argument te denken dat wij voor eeuwig aanwezig zullen zijn.

Daarnaast is het menselijk ras gedoemd uit te sterven: we putten alle natuurlijke hulpbronnen uit, maken elkaar af, en vervuilen de wereld.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 09:56
Toemoesh
Avatar van Toemoesh
Toemoesh is offline
Citaat:
Optima schreef op 01-04-2003 @ 15:35:
dat staat vast. De wereld bestaat al langer zonder mensen dan met, geen enkel argument te denken dat wij voor eeuwig aanwezig zullen zijn.

Daarnaast is het menselijk ras gedoemd uit te sterven: we putten alle natuurlijke hulpbronnen uit, maken elkaar af, en vervuilen de wereld.
Zo is het maar net! Hoe kunnen wij nu overleven als we alle natuurlijk bronnen uitputten of zelfs weghalen.
Elkaar afmaken is niet echt een reden om te zeggen dat we zullen uitsterven, want het is immers maar een selecte groep mensen die elkaar afmaakt. De wereldvervuiling is echter weer wél een groot probleem. Wij mensen streven naar steeds meer verbetering en om die verbeteringen te realiseren is aantasting van het milieu onvermijdelijk. Wij mensen kijken alleen naar onszelf en niet naar de maatschappelijke gevolgen die uiteindelijk zelfs zo erg worden, dat wij ons eigen graf nu aan het graven zijn...
__________________
Nostalgie is niet meer wat het geweest is...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 11:42
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
Toemoesh schreef op 04-04-2003 @ 10:56:
Zo is het maar net! Hoe kunnen wij nu overleven als we alle natuurlijk bronnen uitputten of zelfs weghalen.
De wereldvervuiling is echter weer wél een groot probleem. Wij mensen streven naar steeds meer verbetering en om die verbeteringen te realiseren is aantasting van het milieu onvermijdelijk. Wij mensen kijken alleen naar onszelf en niet naar de maatschappelijke gevolgen die uiteindelijk zelfs zo erg worden, dat wij ons eigen graf nu aan het graven zijn...
Er wordt hard gezocht naar alternatieven van natuurlijke bronnen en grondstoffen, en ook gevonden, dus daaraan zal het uitsterven van de wereldbevolking niet liggen. Die zal hoogstens een beetje uitdunnen, als er toch een tekort komt. Er zijn ook genoeg mensen, die overleven zonder gebruik te maken van de bronnen. Je kunt dan ook niet zeggen dat 'wij mensen' alleen naar onszelf kijken en niet naar de maatschappelijke gevolgen; dat verschilt per mens.
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 13:33
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
Toemoesh schreef op 04-04-2003 @ 10:56:
Zo is het maar net! Hoe kunnen wij nu overleven als we alle natuurlijk bronnen uitputten of zelfs weghalen.
Elkaar afmaken is niet echt een reden om te zeggen dat we zullen uitsterven, want het is immers maar een selecte groep mensen die elkaar afmaakt. De wereldvervuiling is echter weer wél een groot probleem. Wij mensen streven naar steeds meer verbetering en om die verbeteringen te realiseren is aantasting van het milieu onvermijdelijk. Wij mensen kijken alleen naar onszelf en niet naar de maatschappelijke gevolgen die uiteindelijk zelfs zo erg worden, dat wij ons eigen graf nu aan het graven zijn...
Het is maar goed dat we maar tot een bepaald punt zien en langs bepaalde dingen heen kijken.

Je zegt het zelf al "de mens streeft naar perfectie". Denk je daarom ook niet dat de mens het milieu steeds minder probeert te belasten?
Zoals *Burning water* al typt.

En wat dacht je van de ruimtevaart?
Als dat daadwerkelijk gaat lukken zitten we niet meer vast aan 1 planeet.
Hierdoor zal het waarschijnlijk een stukje langer duren voordat de mens uitsterft.
Misschien zorgt het er zelfs voor dat de mens zich zo ver heeft uitgebreidt dat de mens niet meer zal of zelfs kan uitsterven.
Tenzij er een ras van aliens de mens tot gort schiet.
__________________
Im Not Here To Mingle. Im Here To Annoy.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 15:19
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Behalve het feit dat we onze wereld vervuilen, de fossiele brandstoffen opmaken en met veel te veel zijn, is er nog een reden waarom de mensheid ooit zal uitsterven. Op Populaire Wetenschappen is hier een topic over (het heet 'Botsen Pluto en Neptunus nou nooit?').

Op een gegeven moment is de voorraad waterstof in het binnenste van de zon op (allemaal tot helium gefuseerd). Door kernfusie zullen er steeds zwaardere elementen tot stand komen. Hierdoor zal de zon in omvang toenemen en in temperatuur dalen. Om dat de zon door het groter worden dichterbij de aarde komt stijgt de temperatuur hier op aarde met zo'n 100 graden Celsius. Dat overleeft geen enkele levensgvorm hier op aarde.

Wees gerust: dit zal pas over 3 miljard jaar plaatsvinden. Dat is dus de uiterste uitsterfdatum van de mens. Maar als we doorgaan op de manier waarop we nu bezig zijn, dan geef ik ons zeer zeker niet zo lang.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 19:18
miss Elise
Avatar van miss Elise
miss Elise is offline
Ik bne dr 100% zeker van dat t menselijke ras ooit n xtje uitsterft. dat is tot nu toe bij alle diersoort gebeurt, dus waarom bij ons niet?
weet nie waarom t zou uitsterven. misschien door n ziekte, misschien wordt de aarde opgeblazen door bush, of vliegt dr n komeet tegen aan. t kan natuurlijk ook zo zijn dat over n paar miljoen jaar de zon is 'opgebrand' en dan ontploft. dan zijn wij ook dood. ikke weet nie precies wanneer t is, maar we zien wel i guess.
ikke maak me dr nu alvast geen zorgen om
big kiss Elise
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 07:45
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ik weet 100% zeker dat we gaan uitsterven,.. al is het alleen maar zo omdat dr dankzij foutje steeds minder mannen gaan komen.. (iets met steeds zwakker wordend Y chromosoom ofzo)

maarja ws zal het voor die tijd ook allang gebeurd zijn
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 09:31
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 04-04-2003 @ 16:19:
Op een gegeven moment is de voorraad waterstof in het binnenste van de zon op (allemaal tot helium gefuseerd). Door kernfusie zullen er steeds zwaardere elementen tot stand komen. Hierdoor zal de zon in omvang toenemen en in temperatuur dalen. Om dat de zon door het groter worden dichterbij de aarde komt stijgt de temperatuur hier op aarde met zo'n 100 graden Celsius. Dat overleeft geen enkele levensgvorm hier op aarde.
Maar zoals Miss Elise al noemt, zal de zon ook ooit een keer opbranden (en ook ontploffen?). Met als zeker gevolg dat de temperaturen dalen tot een voor de mensheid fataal punt...En als de zon dan ontploft zijn we nog verder van huis
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-04-2003, 11:37
Toemoesh
Avatar van Toemoesh
Toemoesh is offline
Citaat:
N00dles schreef op 07-04-2003 @ 10:31:
Maar zoals Miss Elise al noemt, zal de zon ook ooit een keer opbranden (en ook ontploffen?). Met als zeker gevolg dat de temperaturen dalen tot een voor de mensheid fataal punt...En als de zon dan ontploft zijn we nog verder van huis
De zon zal zeker opbranden, dat is immers bewezen. Van een explosie ben ik echter niet zo overtuigd. Maar wat dan nog? Als de zon ophoud met branden hebben we niet meer genoeg energie om te leven, maar ach...Ik ben er dan toch niet meer...
__________________
Nostalgie is niet meer wat het geweest is...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 12:32
Akites
Avatar van Akites
Akites is offline

endofmankind.freeservers.com
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 16:47
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
N00dles schreef op 07-04-2003 @ 10:31:
Maar zoals Miss Elise al noemt, zal de zon ook ooit een keer opbranden (en ook ontploffen?). Met als zeker gevolg dat de temperaturen dalen tot een voor de mensheid fataal punt...En als de zon dan ontploft zijn we nog verder van huis
De zon wordt eerst groter (en dat is het einde van al het leven op aarde), en daarna zal hij exploderen. Deze gebeurtenissen vinden plaats als de zon is 'opgebrand'. Maar dat gebeurt dus niet over een paar miljoen jaar, zoals Miss Elise als voorbeeld noemde, maar over 3 miljard jaar.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 11:36
*Burning water*
*Burning water* is offline
Misschien brandt de zon wel op, en ontploft door een gelukkig toeval niet, en is er dan inmiddels een nieuwe ster dicht in de buurt van de aarde gaan staan (je weet maar nooit, in 3 miljard jaar kan veel gebeuren ), en sterft de mensheid toch niet dan uit. Je kunt nooit zeker zijn van het voortbestaan, maar ook niet van het uitsterven van de mensheid.
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 11:41
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
het menselijk ras zal waarschijnlijk wel uitsterven, maar mijn theorie is wat positiever: eerst gaat de mens andere planeten bevolken. Omdat het nou eenmaal effe duurt eer je vn d ene planeet bij deandere bent, hebben de mensen op verschillenden planeten geen lichamelijk contact meer met elkaar. Elke mensenkolonie zal zich aanpassen aan de planeet waarop hij woont, en na een tijdje zijn de verschillende mensenkolonies zo verschillend van ekaar dat ze niet meer met elkaar kunnen voortplanten. de orginele mens verdwijnt en evolueert in verschillende rassen.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 12:01
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 08-04-2003 @ 12:41:
het menselijk ras zal waarschijnlijk wel uitsterven, maar mijn theorie is wat positiever: eerst gaat de mens andere planeten bevolken. Omdat het nou eenmaal effe duurt eer je vn d ene planeet bij deandere bent, hebben de mensen op verschillenden planeten geen lichamelijk contact meer met elkaar. Elke mensenkolonie zal zich aanpassen aan de planeet waarop hij woont, en na een tijdje zijn de verschillende mensenkolonies zo verschillend van ekaar dat ze niet meer met elkaar kunnen voortplanten. de orginele mens verdwijnt en evolueert in verschillende rassen.
Hi, dat vind ik ook wel een leuk idee!
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 12:04
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 08-04-2003 @ 12:41:
het menselijk ras zal waarschijnlijk wel uitsterven, maar mijn theorie is wat positiever: eerst gaat de mens andere planeten bevolken. Omdat het nou eenmaal effe duurt eer je vn d ene planeet bij deandere bent, hebben de mensen op verschillenden planeten geen lichamelijk contact meer met elkaar. Elke mensenkolonie zal zich aanpassen aan de planeet waarop hij woont, en na een tijdje zijn de verschillende mensenkolonies zo verschillend van ekaar dat ze niet meer met elkaar kunnen voortplanten. de orginele mens verdwijnt en evolueert in verschillende rassen.
Beetje vergezocht

Want ben wel benieuwd hoe ze dan die planeten leefbaar willen maken
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 12:30
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
N00dles schreef op 08-04-2003 @ 13:04:
Beetje vergezocht

Want ben wel benieuwd hoe ze dan die planeten leefbaar willen maken
Och, d'r kan veel veranderen in 3 miljard jaar.
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 12:52
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
N00dles schreef op 08-04-2003 @ 13:04:
Beetje vergezocht

Want ben wel benieuwd hoe ze dan die planeten leefbaar willen maken
hey, hey, vergeet niet dat we dan al een miljoen jaar verder zijn he? Tussen de uitvinding van het vliegtuig en de eerste maanlanding zat maar 50 jaar! Denk je eens in wat we tegen die tijd misschien wel bereikt kunnen hebben (dan kijkt er misschien niemand meer vremd op van mijn sign )
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 14:22
dromerig elfje
Avatar van dromerig elfje
dromerig elfje is offline
Ik denk zeker dat dat gaat gebeuren.
Als we zo door gaan zeker. Door het broeikaseffect, door een grote atoombom die alles verwoest, ik weet niet hoe. Maar het gaat gebeuren... Ik dnek niet dat de mens het zolang volhoudt om door te gaan met vernietigen, moorden en vervuilen zonder er zelf het slachtoffer van de worden.
__________________
~~Mijn hart heeft vier kamers~Er is plek voor iedereen~Maar niemand wil er wonen~Dus woon ik er alleen~~
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 15:31
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
zal er vast wel van komen, en ik denk relatief snel. Lijkt me echt meesterlijk om de ondergang van de mensheid mee te kunnen maken. Maar zo pessimistisch ben ik dan ook weer niet
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:33
idioot.1986.
Avatar van idioot.1986.
idioot.1986. is offline
Citaat:
Snakeboy schreef op 29-03-2003 @ 19:58:
nee, niet mogelijk, de mens zal altijd wel een weg terug vinden

Tot het hele heelal in elkaar klappert
__________________
'We are a generation raised by women. I'm wondering if another woman is the answer.'
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 09:28
Saajkopef
Saajkopef is offline
Het menselijk ras is al aan het verzwakken. We houden immers de zwakken ook in leven. Als dit proces doorgaat zullen er ook veel zwakke vormen zijn. Ik gun die mensen het leven van harte, maar al die medicijnen en technieken maken ons ras wel zwakker.
__________________
Maurits Spreekt! Laura vindt Maus lief.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 16:50
Alpha #1
Avatar van Alpha #1
Alpha #1 is offline
Citaat:
king112 schreef op 26-03-2003 @ 23:53:
Ik denk dat het menselijke ras een keer gaat uitsterft vanwege of
oorlog of een virus?
jullie mening?
Ik denk inderdaad dat de mens eens zal uitsterven. Maar niet door een oorlog of een virus (zou wel kunnen) maar door alle 'foutjes' die de mens in zich heeft en doorgeeft aan de volgende genetaties. Op den duur heeft de mens zoveel 'foutjes' in zich dat hij niet meer zou kunnen leven. Dan komt er wel weer een ander ras. (sorry, ik geloof wel de evolutieleer)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Grote Niets
akumabito
9 04-09-2005 17:40
Lichaam & Gezondheid Abortus; ja of nee?
Verwijderd
196 30-01-2004 18:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.