Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2005, 12:30
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Heyhey
ik heb denk ik een probleem(pje). Ik vind het een beetje moeilijk uit te leggen maar ik ga t proberen.

Ik heb een hele goeie vriend (geen id trouwens of hij hier ook zit) en ik ken hem ongeveer een jaar nu.
In het begin was hij verliefd op me, ik niet op hem en dat hebben we uitgepraat. Later heeft hij een paar maand een vriendin gehad.
Het is nu uit met die vriendin en laatst besloten we om met zn tweeen op vakantie te gaan (kwam voort uit een grapje).


Nou ok, goed wat is dan het probleem:
Ik ben bang dat hij me nog steeds leuk vind. Soms kietelt hij een keer of weet ik veel maar ik heb soms het idee dat hij me nog leuk vind en toen ik laatst met een andere jongen had gezoend zat hem dat ook niet helemaal lekker geloof ik, terwijl hij wel gewoon met andere meiden zoent. Mn vriendinnen zien het ook (zeggen ze) Je weet dan natuurlijk nog niet zeker of het zo is !!!!!!! (straks blijkt het helemaal niet zo te zijn ) maar de kans is groot.

Ik vind hem een aardige jongen maar meer ECHT niet. En ik wil wel met hem op vakantie (we zijn al druk aan het uitzoeken) maar ik wil dus niet dat hij er met de inentie heen gaat dat het wat gaat worden tussen ons.

Idd, als het echt zo'n goede vriend is moet ik gewoon met hem kunnen praten maar ik durf nie zo goed en eigenlijk weet hij ook wel dat het niet wat wordt. Alleen hoop ik dat hij zich het nog herinnert dat ik dat gezegt heb ooit.

Heeft iemand tips? Als het verhaal niet duidelijk is hoor ik het wel.
Ik weet eigenlijk niet wat ik nu moet doen. De vakantie afzeggen is bijna geen optie.
Alvast bedankt voor het lezen
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2005, 12:42
Nootsen
Nootsen is offline
als jullie goeie vrienden zijn, en dat zijn jullie blijkbaar wel, want anders zouden jullie niet samen op reis gaan lijkt me..., dan zou ik er gewoon met hem over babbelen en hem duidelijk zeggen dat je echt niets met hem wilt en dat hij niets verkeerds mag denken ...

er zijn dan twee mogelijkheden : 1) hij valt uit de lucht : dan is er zeker geen probleem, kan je hem vertellen wat je dacht en gaan jullie er nog goed mee kunnen lachen (en eventueel met je vriendinnetjes die het ook wel dachten)
2) hij valt niet uit de lucht : Dan gaat hij ofwel erover heen stappen en zich vriendschappelijk en alleen vriendschappelijk met je beginnen doen, of hij loopt van je weg en gaat ergens in een hoekje zitten kniezen en je negeren en doen. Probeer er dan ook voor hem te zijn, dan gaat hij achteraf wel beseffen dat je er echt voor hem bent, en zal hij je wel vergeten als toekomstige, en blij zijn dat hij zo een goede vriendin heeft
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 12:46
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Ja maar hoe zeg je dat dan?? Durf ik dus niet goed..en hoe begin je daarover?
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 13:13
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
De verantwoordelijkheid ligt niet bij jou.
Als hij gevoelens voor jou heeft en hij zegt dit je niet, dan is dat zijn 'probleem'. Je kunt het natuurlijk wel een beetje doorhebben enzo, maar je moet dan gewoon doen alsof je neus bloed.
Jij kwetst hem niet als je met een andere jongen zoent, dat doet hijzelf omdat hij je gewoon niet zegt wat hij voelt.
Ik zou me er niet druk om maken, maar gewoon lekker genieten van de reis en een leuke tijd hebben met hem. Mochten zijn gevoelens ter sprake komen, gewoon eerlijk zijn over de jouwe.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 15:32
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
je denk dat je hem niet leuk vindt,

maar je gevoel zegt iets anders
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 16:08
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Ik denk niet dat 'r echt een moment komt waarop je dat even kunt zeggen. Je zal er dus hoe dan ook zelf een keer over moeten beginnen. Het is het beste dat ie dat gewoon van jou hoort en niet via via, dan dringt het 't beste tot hem door.
Jullie zullen vast wel een keer met elkaar over jullie vakantie praten, probeer op zo'n moment het onderwerp aan te snijden, dat je het leuk vind om met een vriend vakantie te kunnen vieren, zonder dat jullie echt wat met elkaar hebben. Wees er duidelijk in dat er niets is en dat 't ook niets wordt, behalve een supergoeie vriendschap.

Succes & prettige vakantie
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 17:09
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Misschien moet je het er eens over hebben wat je op die vakantie gaat doen? Zo van 'misschien lopen er daar wel leuke jongens rond!'

Of aan hem vragen, of het er bij hem wild aan toe zal gaan met vakantie en allemaal meiden om hem heen. Van die vragen/opmerkingen waardoor het voor hem duidelijk wordt dat hij niets moet verwachten van jou, en dat je ook daar gewoon je gangetje wilt gaan..

En anders een keer via msn of de mail ofzo, als je het in het echt niet durft? Ik zou het er wel zeker over hebben, maar dat komt vast wel goed! Ik zou er geen ellenlange gesprekken over houden, gewoon even 'mentionen'.

Heel veel succes en veel plezier op vakantie!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 19:09
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
@ Mandarijntje. Dat is dus ook het liefste wat ik doe, en dat doe ik nu eigenlijk al tnx iig

@ groovy
Ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen dankje
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 19:38
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 19-06-2005 @ 16:32 :
je denk dat je hem niet leuk vindt,

maar je gevoel zegt iets anders
Nee serieus..ik voel niets voor hem.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 20:16
crook
Avatar van crook
crook is offline
ga alleen met hem mee als hij alles betaald
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 20:20
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 19-06-2005 @ 20:38 :
Nee serieus..ik voel niets voor hem.
ik ben zo'n vriend, heb medelijden met hem
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 09:57
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 19-06-2005 @ 20:09 :
geen dank, graag gedaan
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic #127!
Verwijderd
497 02-05-2008 23:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap PvV: 'Kamerleden en bewindslieden met dubbele nationaliteit kunnen niet'
Mark Almighty
500 26-02-2007 20:29
Liefde & Relatie Singles.
ZsaZsaZsu
500 21-12-2005 01:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Burgemeester Leers (M'tricht) , heeft kritiek op Balkenende
0oFZo0
83 05-07-2005 16:08
Liefde & Relatie me ex wil me terug...
charmedgirl
12 29-10-2003 22:20
Lifestyle fototopic?
Verwijderd
472 12-04-2003 03:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.