Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2011, 20:28
luna-23
luna-23 is offline
heey!
er zijn ondertussen al genoeg topics over hoe een meisje te versieren maar nog niet over een jongen versieren.
kijk, het zit zo, ik ben een meisje van 13 jaar en ik wil heel graag een vriendje. Maar als ik met mijn vriendinnen naar takens ga of zo en ik zie een leuke jongen weet ik echt niet wat ik moet doen, hoe spreek ik hem aan? kan ik gewoon vragen of hij wil dansen of is dat raar? en als ik bijvoorbeeld een knappe jongen op school of op de manege tegenkom weet ik ook nooit wat te doen. Op school weet ik het al helemaal niet omdat ik daar iedereen ken en ik ben niet zo populair dus als ik word afgewezen dan weet meteen de hele school dat en word ik echt heel erg uitgelachen. Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2011, 20:48
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik heb geen tips, eigenlijk, maar ik denk niet dat je wordt uitgelachen ofzo hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:56
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Als iedereen elkaar kent, dan gaat het nieuws snel de ronde hoor. Het verdwijnt wel weer, maar je hebt er denk ik zeker wel even last van.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 06:08
Groentensoep
Groentensoep is offline
Afwijzing hoort erbij, helaas. (spreek uit ervaring)

Maarja, niet geschoten is altijd mis, dus gewoon proberen en je komt er vanzelf achter wat werkt en niet.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 06:37
Verwijderd
Als je een jonge vraagt of hij wil dansen, zal hij dat niet raar vinden. Daar hoef je niet bang voor te zijn.

Als je het echt niet weet hoe te beginnen, dan kan je dit nog proberen:
Als je een jonge ziet staan (begin op manege) vraag je of hij alleen is. Je kan ook vragen of hij daar vaak komt met daarbij hoe vaak je hem ziet. Vraag ook naar z'n intressen in dingen etc. En glimlach af en toe.
op het eind vraag je wanneer je hem weer ziet.

De rest zal vanzelf moeten en miss loopt het begin anders. Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 12:36
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Als je een jonge vraagt of hij wil dansen, zal hij dat niet raar vinden. Daar hoef je niet bang voor te zijn.

Als je het echt niet weet hoe te beginnen, dan kan je dit nog proberen:
Als je een jonge ziet staan (begin op manege) vraag je of hij alleen is. Je kan ook vragen of hij daar vaak komt met daarbij hoe vaak je hem ziet. Vraag ook naar z'n intresses in dingen etc. En glimlach af en toe.
op het eind vraag je wanneer je hem weer ziet.

De rest zal vanzelf moeten en miss loopt het begin anders. Succes!
Eerst oogcontact maken... kijkt hij terug en knippert ie met ze ogen of glimlacht hij dan vind hij je vast leuk.... kijkt hij je aan en gebeurd er niks dan is hij ( nog ) niet geinteresseerd in je... dat merk je snel genoeg.

en verder gewoon jezelf zijn! succes!

ps enne strobe! Leeft onze draaiende poes nog ?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 14:37
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Die leeft nog
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 14:51
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je kijkt ze aan en glimlacht naar ze, dat is al een goed begin. En vervolgens kun je gewoon dingen vragen als, hoi, kom je hier vaker, iets over paarden of welk paard 'ie bereden heeft ofzoiets...
En hoewel het totaal niet gek is om zo'n soort kletspraatje te maken met iemand is het ook niet gek dat je het eng vindt om te beginnen met jongens die je knap vindt. Onthoud trouwens ook dat je op je 13e nog niet echt vriendjes nodig hebt en je ook goed moet onthouden dat je niet zomaar iedere kans hoeft aan te grijpen om met een jongen te dansen/schuren/zoenen/whatever puur en alleen om dat maar eens gedaan te hebben met een jongen. Het is het leukste om dingen te doen en te ontdekken met een jongen die je echt verrekte leuk vindt en jou ook leuk vindt.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 16:50
veryniceguy
Avatar van veryniceguy
veryniceguy is offline
Citaat:
Je kijkt ze aan en glimlacht naar ze, dat is al een goed begin. En vervolgens kun je gewoon dingen vragen als, hoi, kom je hier vaker, iets over paarden of welk paard 'ie bereden heeft ofzoiets...
En hoewel het totaal niet gek is om zo'n soort kletspraatje te maken met iemand is het ook niet gek dat je het eng vindt om te beginnen met jongens die je knap vindt. Onthoud trouwens ook dat je op je 13e nog niet echt vriendjes nodig hebt en je ook goed moet onthouden dat je niet zomaar iedere kans hoeft aan te grijpen om met een jongen te dansen/schuren/zoenen/whatever puur en alleen om dat maar eens gedaan te hebben met een jongen. Het is het leukste om dingen te doen en te ontdekken met een jongen die je echt verrekte leuk vindt en jou ook leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 16:50
veryniceguy
Avatar van veryniceguy
veryniceguy is offline
Citaat:
Je kijkt ze aan en glimlacht naar ze, dat is al een goed begin. En vervolgens kun je gewoon dingen vragen als, hoi, kom je hier vaker, iets over paarden of welk paard 'ie bereden heeft ofzoiets...
En hoewel het totaal niet gek is om zo'n soort kletspraatje te maken met iemand is het ook niet gek dat je het eng vindt om te beginnen met jongens die je knap vindt. Onthoud trouwens ook dat je op je 13e nog niet echt vriendjes nodig hebt en je ook goed moet onthouden dat je niet zomaar iedere kans hoeft aan te grijpen om met een jongen te dansen/schuren/zoenen/whatever puur en alleen om dat maar eens gedaan te hebben met een jongen. Het is het leukste om dingen te doen en te ontdekken met een jongen die je echt verrekte leuk vindt en jou ook leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 16:56
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Een jongen versier je door lekker te zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 17:08
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Je moet jongens niet versieren...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 01:39
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Vraag hem gewoon of je hem mag pijpen, dan heb je vast wel een ja als antwoord.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Vraag hem gewoon of je hem mag pijpen, dan heb je vast wel een ja als antwoord.
Enige normale en logische antwoord tot nu toe.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 16:47
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Enige normale en logische antwoord tot nu toe.
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 20:37
luna-23
luna-23 is offline
Citaat:
Je moet jongens niet versieren...
maar als je een jongen niet moet versieren wat dan wel?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 20:54
Zeepje
Zeepje is offline
Hem jou laten versieren bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 21:44
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
maar als je een jongen niet moet versieren wat dan wel?
Nou, je kunt beginnen met het gewoon gezellig hebben. Dus niet in je hoofd hebben dat je iemand probeert te versieren maar gewoon een praatje maken om een praatje te maken zoals je dat ook al met andere mensen doet. Daarna merk je vanzelf wel of je hem geschikt relatiemateriaal vindt en of hij interesse in je heeft. Het is een stuk ontspannender om het zo aan te pakken, vind ik dan. En loopt het op niks uit dan heb je het in ieder geval nog gezellig gehad.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-09-2011, 10:59
Sebastien
Avatar van Sebastien
Sebastien is offline
je hebt in takens genoeg concurrentie. één en al nepheid daar. maargoed..

OT : oogcontact maken en glimlachen. dan weet ik meestal genoeg (:
De jongen maakt dan meestal de volgende stap wel


in takens heb je by the way wel heeel veel players. dus je moet niet rekenen op een lange relatie als je daar een jongen oppikt.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2011, 19:51
luna-23
luna-23 is offline
en hoe praat ik over met een jongen? weet iemand een goede openingszin of zo? en wat als het gesprek dan stilvalt, wat moet ik dan zeggen?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 15:52
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
en hoe praat ik over met een jongen? weet iemand een goede openingszin of zo? en wat als het gesprek dan stilvalt, wat moet ik dan zeggen?
lees je de antwoorden wel?
Maak gewoon een simpel praatje....
zoals al wordt aangegeven, hallo hoe gaat het, kom je hier vaker...
Hou je ook zo van deze muziek etc etc

Of zoals sneeuwzwart zegt, dan heb je vast een ja te pakken!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 21:02
Stino
Stino is offline
Ik ben een jongen dus dit zeg ik.

Doe vooral niet tuttig of iets wat helemaal anders is als de jongen waar je verliefd op bent.

Handig, voor jongens maakt het niet zo veel uit of je nou echt mooi bent.

Jongens zeggen veel eerder ''ja'' dan meisjes, ze vinden het altijd leuk om iemand te hebben om van te houden.

als iemand aan zou komen met wil je verkering met me zou ik altijd ja zeggen (wij willen gewoon verkering en denken zo van, als ik ooit een ander zie kan ik het altijd nog uitmaken).
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een jongen dus dit zeg ik.

Doe vooral niet tuttig of iets wat helemaal anders is als de jongen waar je verliefd op bent.

Handig, voor jongens maakt het niet zo veel uit of je nou echt mooi bent.

Jongens zeggen veel eerder ''ja'' dan meisjes, ze vinden het altijd leuk om iemand te hebben om van te houden.

als iemand aan zou komen met wil je verkering met me zou ik altijd ja zeggen (wij willen gewoon verkering en denken zo van, als ik ooit een ander zie kan ik het altijd nog uitmaken).
Je komt absoluut niet wanhopig over, hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
(wij willen meestal verkering maar er zijn grensen. We denken wel is, als ik ooit een ander zie kan ik het altijd nog uitmaken. Al is dat niet bij elke jongen het geval).
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 21:19
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Ik ben een jongen dus dit zeg ik.

Doe vooral niet tuttig of iets wat helemaal anders is als de jongen waar je verliefd op bent.

Handig, voor jongens maakt het niet zo veel uit of je nou echt mooi bent.

Jongens zeggen veel eerder ''ja'' dan meisjes, ze vinden het altijd leuk om iemand te hebben om van te houden.

als iemand aan zou komen met wil je verkering met me zou ik altijd ja zeggen (wij willen gewoon verkering en denken zo van, als ik ooit een ander zie kan ik het altijd nog uitmaken).
Misschien moet je echt leren om voor jezelf te praten.
Ik ben echt wel kieskeurig. Op uiterlijk wat minder, maar er zijn niet echt veel meisjes waar ik echt iets mee zou beginnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2011, 11:49
Leomaybe
Avatar van Leomaybe
Leomaybe is offline
ik denk als je zelfverzekerd bent dat je dan ook goed overkomt!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 12:15
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Misschien moet je echt leren om voor jezelf te praten.
Ik ben echt wel kieskeurig. Op uiterlijk wat minder, maar er zijn niet echt veel meisjes waar ik echt iets mee zou beginnen.
Dit

Het zou echt niet helemaal ok zijn als je denkt van 'oh ja leuk verkering als ik dan iemand tegen komen die ik leuker vind, dump ik d'r wel weer'.

Oh trouwens, om mij te 'versieren' moet je iets wel heel goed doen, want voor zover ik weet vond ik alle meisjes waarmee ik ooit een relatie heb gehad gelijk leuk sinds het moment dat ik ze heb leren kennen. Daarna moet je elkaar natuurlijk beter leren kennen (lang leven daten!), maar ik heb nooit gehad dat ik een meisje al kende en haar later door haar 'versieren' leuk ben gaan vinden ofzo. Maargoed, ik spreek voor mezelf, er zijn vast heel veel jongens waar later versieren wel nut heeft.
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 12:46
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
mag je op je 13e al naar takens? Ik dacht dat een 18+ tent was
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 12:51
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Teenage party misschien
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 16:20
liefdesvraag
liefdesvraag is offline
Neem slingers mee en gooi deze over hem heen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Neem slingers mee en gooi deze over hem heen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 20:42
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
De meeste jongens zijn niet eng. Als je eenmaal met ze praat zijn ze vaak hardstikke aardig en open en spontaan enzo

Ik ben een jongen van 14 en heb ik vaak als iemand mij eventjes kent zeggen ze altijd dat hun vooroordelen niet kloppen ;p

Dus gewoon er voor gaan ;D
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 20:45
x_Liselotte
Avatar van x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Citaat:
De meeste jongens zijn niet eng. Als je eenmaal met ze praat zijn ze vaak hardstikke aardig en open en spontaan enzo

Ik ben een jongen van 14 en heb ik vaak als iemand mij eventjes kent zeggen ze altijd dat hun vooroordelen niet kloppen ;p

Dus gewoon er voor gaan ;D
De meeste jongens niet, sommige wel.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 20:47
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
De meeste jongens niet, sommige wel.
Ja maar het lijkt me sterk dat ze alleen op de enge jongentjes valt
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 20:50
x_Liselotte
Avatar van x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Citaat:
Ja maar het lijkt me sterk dat ze alleen op de enge jongentjes valt
Ik heb dan ook alleen jouw berichtje gelezen!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2011, 21:13
Mark1991
Avatar van Mark1991
Mark1991 is offline
Ik als jongen denk dat als je interesse toont in jongens en je ziet er leuk uit dat ze je wel versiert. Laat 't initiatief gwn aan de boys.
Je vindt vast een leuke jonge voor jou.
x Mark
__________________
Ik verdien veel geld op internet! : http://www.euroclix.nl/index?SRef=xwZG2vV7kfcVAScQ
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-10-2011, 21:19
Mark1991
Avatar van Mark1991
Mark1991 is offline
En BTW boys vinden 't altijd leuk als een chick als jij met ze wil dansen. X
__________________
Ik verdien veel geld op internet! : http://www.euroclix.nl/index?SRef=xwZG2vV7kfcVAScQ
Met citaat reageren
Oud 08-10-2011, 21:29
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En BTW boys vinden 't altijd leuk als een chick als jij met ze wil dansen. X
Nee.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2011, 21:50
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Nee.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2011, 22:04
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik als jongen denk dat als je interesse toont in jongens en je ziet er leuk uit dat ze je wel versiert. Laat 't initiatief gwn aan de boys.
Je vindt vast een leuke jonge voor jou.
x Mark
Als ze het initiatief over moet laten aan de jongen is het de jongen die haar vindt en niet andersom.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat zouden jullie van zo een baas vinden?
Noelia
60 26-03-2008 13:30
Liefde & Relatie Hoe Krijgen jullie het voorelkaar dat een jongen van je houd??:(
KiKi Blue Eyes
63 11-10-2004 14:35
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten Column voor nep-krant
Uziel
2 30-05-2004 12:18
De Kantine Hoe zou jij een beroemdheid versieren?
Eurydice
60 09-09-2003 20:44
Liefde & Relatie De grote fout van vrouwen die een jongen zoeken...
Commondude
30 16-04-2003 22:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33.