Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2012, 19:24
Verwijderd
Klikje voor iedereen die geen zin heeft om de voorlaatste post van het vorige topic te lezen.

Oh en Ste, het fotoalbum is ook heel erg de moeite waard.
Advertentie
Oud 10-02-2012, 19:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Omg, heeft ze nou twee BH's over elkaar aan? Sowieso, wat de neuk @ al die foto's.

Dat was trouwens weer mijn schaatsavontuur. Ik moest terug lopen op mijn beschermers, want mijn handen waren zo verkleumd dat ik mijn veters niet los kreeg :')
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?

Laatst gewijzigd op 10-02-2012 om 19:34.
Oud 10-02-2012, 19:33
Verwijderd
HAHA dat zei ik ook al :')
Oud 10-02-2012, 19:35
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ogod, ik had de foto's nog niet bekeken.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 10-02-2012, 19:35
Verwijderd
Yo Em, hierheen.

Edit: ah. Ja, die zijn heel raar. Die slipjes.
Oud 10-02-2012, 19:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ook erg apart dat er steeds andere mensen op die foto's staan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-02-2012, 19:36
Verwijderd
Ja, dat ook.
Oud 10-02-2012, 19:37
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik dacht eerst dat ze in d'r onderbroek gepist (gelekt, dan) had en toen pas zag ik dat het een vlindertje was.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 10-02-2012, 19:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind vooral die foto met die cocktails raar. Wat, waarom moet je jurkje zo kort . En waarom moet er dan per sé een paarse string onder? En waarom moet je ook alweer naakt op de wc gefotografeerd worden en dat vervolgens op internet zetten?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-02-2012, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ook erg apart dat er steeds andere mensen op die foto's staan.
Ja precies, ik weet nu nog steeds niet welke het is

Maar die chick op die wc is wel doable op zich.
Oud 10-02-2012, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vind vooral die foto met die cocktails raar. Wat, waarom moet je jurkje zo kort . En waarom moet er dan per sé een paarse string onder? En waarom moet je ook alweer naakt op de wc gefotografeerd worden en dat vervolgens op internet zetten?
Ik kreeg een beetje de indruk dat dat niet Linda is (als Linda bestaat, dan), maar een vriendin. Hoe lullig is dat, wc-foto's van een ander op internet zetten.
Oud 10-02-2012, 19:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En ze doet havo ja. Dat is te zien aan haar taalgebruik. 'leverd', hmhm.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-02-2012, 19:40
Verwijderd
Citaat:
En ze doet havo ja. Dat is te zien aan haar taalgebruik. 'leverd', hmhm.
Ik zit op HBO en heel veel mensen kunnen daar ook voor geen meter spellen hoor Maar dan nog, obvious troll is obvious.
Oud 10-02-2012, 19:40
Verwijderd
Sinds ik weet dat Britt haar havo-diploma heeft gehaald, is de havo niks meer waard
Oud 10-02-2012, 19:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Als ze hyves heeft, heeft ze er wel een hele leuke foto op staan. Not. Like .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-02-2012, 19:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
obvious troll is obvious.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-02-2012, 19:41
Verwijderd
Citaat:
En ze doet havo ja. Dat is te zien aan haar taalgebruik. 'leverd', hmhm.
Dat zegt niks. Ik zat/zit op een gymnasium en daar schreven mensen op vertalingen ook dingen als 'gedoodt'.
Oud 10-02-2012, 19:42
Verwijderd
ik ben




een beetje

























moe
Ads door Google
Oud 10-02-2012, 19:42
Verwijderd
haha
Oud 10-02-2012, 19:42
Verwijderd
Ah men, door een ander topic ergens wil ik nu kleuren in een kleurboek /random
Oud 10-02-2012, 19:42
Verwijderd
Mooie voorbeelden die ik ondertussen tegen ben gekomen:
- rauwverwerking (rouwverwerking)
- gebeurdt (dat kan sowieso verdomme niet)
- onethisch
- punten midden in de zin terwijl het een komma moet zijn.
Oud 10-02-2012, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Ik zit op HBO en heel veel mensen kunnen daar ook voor geen meter spellen hoor Maar dan nog, obvious troll is obvious.
Mijn docent vertelde me dat tijdens het laatste tentamen spelfouten waren gemaakt in de trant van: in de buurd.
Oud 10-02-2012, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Mijn docent vertelde me dat tijdens het laatste tentamen spelfouten waren gemaakt in de trant van: in de buurd.
Holy shit.
Oud 10-02-2012, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Mijn docent vertelde me dat tijdens het laatste tentamen spelfouten waren gemaakt in de trant van: in de buurd.
oei
Oud 10-02-2012, 19:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik snap trouwens niet hoe mensen kunnen schaatsen op kunststof kunstschaatsen. Dat werkt toch voor geen meter mee? /random
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 10-02-2012, 19:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn docent vertelde me dat tijdens het laatste tentamen spelfouten waren gemaakt in de trant van: in de buurd.
Auch!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-02-2012, 19:47
Verwijderd
Ik vind spelfouten vooral ergerlijk bij mensen van wie ik veel houd. Of nouja, wat spelfouten niet, maar grove taalfouten. Dan denk ik 'maar! maar! jij bent vet leuk! Hoe kan je dan al je modale partikels zó ellendig fout gebruiken! ' en dat wil ik helemaal niet denken want ik vind het arrogant. Het is een enorme gewetenskwestie.
Oud 10-02-2012, 19:48
Verwijderd
Maar srsly, een kleurboek en dan maar kleuren. Ik weet niet of ik liever stiften wil of kleurpotloden. Stiften kleurt lekkerder, maar met potloden kan je meer.
Oud 10-02-2012, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind spelfouten vooral ergerlijk bij mensen van wie ik veel houd. Of nouja, wat spelfouten niet, maar grove taalfouten. Dan denk ik 'maar! maar! jij bent vet leuk! Hoe kan je dan al je modale partikels zó ellendig fout gebruiken! ' en dat wil ik helemaal niet denken want ik vind het arrogant. Het is een enorme gewetenskwestie.
Mijn zusje kan niet spellen. Of nou ja, ze kan het wel, maar ze vindt het gewoon niet belangrijk. 'Het is maar een smsje hoor!'. En dan maakt ze heel veel dt-fouten, en 'me' in plaats van 'mijn'.
Laatst moest ze een smsje net zo lang van mij verbeteren totdat alles goed gespeld was. Toen was ze heel boos op me.
Oud 10-02-2012, 19:50
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik vind spelfouten vooral ergerlijk bij mensen van wie ik veel houd. Of nouja, wat spelfouten niet, maar grove taalfouten. Dan denk ik 'maar! maar! jij bent vet leuk! Hoe kan je dan al je modale partikels zó ellendig fout gebruiken! ' en dat wil ik helemaal niet denken want ik vind het arrogant. Het is een enorme gewetenskwestie.
Modale partikels?

Ohhhh, de atomen van de taal, ik zie het al.

Citaat:
par` ti - kel («Frans«Latijn) het -woord partikels 1 klein deeltje, vooral atoomdeeltje; 2 taalkunde klein, onveranderlijk woord
Hihi. Taalatomen. <3 (En ja dat staat er niet maar ik lees het er wel graag in! )
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 10-02-2012, 19:50
Verwijderd
Stiften voor de randjes en dan met potlood inkleuren. Ik wou dat ik dat had gedaan toen ik zes was, dan was ik nu vast een supernet mens geweest.
Oud 10-02-2012, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Stiften voor de randjes en dan met potlood inkleuren. Ik wou dat ik dat had gedaan toen ik zes was, dan was ik nu vast een supernet mens geweest.
jaaaa Ik zat daar ook aan te denken! Dat zag er altijd zo mooi uit <3

Nu wil ik het doen
Oud 10-02-2012, 19:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind spelfouten vooral ergerlijk bij mensen van wie ik veel houd. Of nouja, wat spelfouten niet, maar grove taalfouten. Dan denk ik 'maar! maar! jij bent vet leuk! Hoe kan je dan al je modale partikels zó ellendig fout gebruiken! ' en dat wil ik helemaal niet denken want ik vind het arrogant. Het is een enorme gewetenskwestie.
Herkenbaar. Ik kan me vreselijk ergeren aan domme mensen, met name die uit mijn klas. Er is een meisje dat klaagt over alles zonder eerst erbij na te denken waarom iets is zoals het is. En, nouja, ze is gewoon vreselijk dom. De simpelste dingen snapt ze niet. En ik vind dat ergerlijk. En als ik mezelf daarop betrap, dan schaam ik me en voel ik me ook arrogant .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-02-2012, 19:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
jaaaa Ik zat daar ook aan te denken! Dat zag er altijd zo mooi uit <3

Nu wil ik het doen
Ik heb hier kleurboeken en kleur regelmatig . Mijn hoofd wordt er rustig van.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-02-2012, 19:52
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Door dit forum is mijn d/t-gebruik volgens mij meer verbeterd dan door mijn hele middelbare school. En daarom ontleedde ik die zin even omdat er eerst 'verbetert' stond.

En in mijn Nederlands SE waar ik toch 7 kantjes had, had ik maar één taalfout (intuïtiefe) (tenminste, er was verder niets aangestreept) en verder helemaal niets, en geen aftrekpunten en alles. Zonder dat ik daarop had gelet.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 10-02-2012, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Mijn zusje kan niet spellen. Of nou ja, ze kan het wel, maar ze vindt het gewoon niet belangrijk. 'Het is maar een smsje hoor!'. En dan maakt ze heel veel dt-fouten, en 'me' in plaats van 'mijn'.
Laatst moest ze een smsje net zo lang van mij verbeteren totdat alles goed gespeld was. Toen was ze heel boos op me.
Mijn moeder schrijft ook echt rare dingen. 'Strax moet je wel maar naar huis komen! Dan ben k daar ook en als je dan je sleutel kwijt bent is er niks bij de hand'.

Bij de hand??!?!!
Ads door Google
Oud 10-02-2012, 19:52
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Stiften voor de randjes en dan met potlood inkleuren. Ik wou dat ik dat had gedaan toen ik zes was, dan was ik nu vast een supernet mens geweest.
Ohhhh, dan was je zó hip en gaaf als je dat deed. Dat weet ik nog.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 10-02-2012, 19:53
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Mijn moeder schrijft ook echt rare dingen. 'Strax moet je wel maar naar huis komen! Dan ben k daar ook en als je dan je sleutel kwijt bent is er niks bij de hand'.

Bij de hand??!?!!
Nou ja, als je je sleutel kwijt bent, heb je hem waarschijnlijk niet bij je (/de) hand.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 10-02-2012, 19:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Zal ik verse warme chocomelk maken? Dat duurt wel lang, maar is wel duisentlekker. Hmmm...
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-02-2012, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder schrijft ook echt rare dingen. 'Strax moet je wel maar naar huis komen! Dan ben k daar ook en als je dan je sleutel kwijt bent is er niks bij de hand'.

Bij de hand??!?!!
Mijn moeder heeft altijd rare zinsconstructies in haar smsjes.
Ze schrijft bijvoorbeeld vaak '... blabla, hoop het was leuk!'. En dat is nauwelijks korter ofzo, dus geen idee waarom ze dat doet!

Ohja, en ze smste een keer 'portomenee'.
Oud 10-02-2012, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, als je je sleutel kwijt bent, heb je hem waarschijnlijk niet bij je (/de) hand.
Ik hoop dat ze dat bedoelde. ;y

Citaat:
Mijn moeder heeft altijd rare zinsconstructies in haar smsjes.
Ze schrijft bijvoorbeeld vaak '... blabla, hoop het was leuk!'. En dat is nauwelijks korter ofzo, dus geen idee waarom ze dat doet!

Ohja, en ze smste een keer 'portomenee'.
Dat is naar hè! Als ouders dat doen. Aan de andere kant, als ik haar in het Frans sms'te zag ik bij mezelf daarna zoveel taalfouten dat ik ook mijn telefoon in een vulkaan wilde gooien.
Oud 10-02-2012, 19:57
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Waarom zou je je moeder in het Frans sms'en?

Oh, en mijn moeder en ik praten wel eens "buitenlands" met elkaar want wij zijn taalwonders. Dat gaat dan van 'Peut-être vous voulez uun petiet eh, bit of this, jawohl bitte ja?' Vooral ons Duits is goed enzo.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 10-02-2012, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hier kleurboeken en kleur regelmatig . Mijn hoofd wordt er rustig van.
Ik ga het binnenkort ook kopen denk ik. Kan je toch wel gewoon bij de Hema kopen allemaal?
Oud 10-02-2012, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je je moeder in het Frans sms'en?

Oh, en mijn moeder en ik praten wel eens "buitenlands" met elkaar want wij zijn taalwonders. Dat gaat dan van 'Peut-être vous voulez uun petiet eh, bit of this, jawohl bitte ja?' Vooral ons Duits is goed enzo.
Mijn moeder woonde daar en mijn familie nog en zo. Dus dat is gewoon een beetje zo, dat we Frans spreken. Een tijdje terug was ze daar geweest en toen kwam ze terug en toen was ze helemaal blij en gelukkig en sprak ze een week lang alleen Frans van blijheid.
Oud 10-02-2012, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Door dit forum is mijn d/t-gebruik volgens mij meer verbeterd dan door mijn hele middelbare school. En daarom ontleedde ik die zin even omdat er eerst 'verbetert' stond.
Oh ja. Dit keer 20. Forum is goed geweest voor mijn spelling
Oud 10-02-2012, 20:02
Verwijderd
Mijn spelling was altijd al goed

Oke, m'n dt-gebruik op msn soms niet, maar dat is omdat ik snel wil typen en soms niet nadenk.
Oud 10-02-2012, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Sinds ik weet dat Britt haar havo-diploma heeft gehaald, is de havo niks meer waard
Britt voert een act op, joh. Dat kan niet anders. Een soort Adje, of zo.
Oud 10-02-2012, 20:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik maak volgens mij nog steeds wel d/t fouten, maar de als/dan fouten zijn er inmiddels wel uitgemept. Ook dankzij m'n bff die me constant verbeterde.
Bij m'n ouders gaat het soms nog wel 'fout', maar dan vind ik 't meer een gevalletje van ABR spreken.

Vroegah maakte ik volgens mij wel hele andere zinsconstructies.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-02-2012, 20:07
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ook erg apart dat er steeds andere mensen op die foto's staan.
Inderdaad, opmerkelijke transformaties.
Oud 10-02-2012, 20:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ga het binnenkort ook kopen denk ik. Kan je toch wel gewoon bij de Hema kopen allemaal?
Ja. Je hebt bij de Hema van die fijne kleurblokken met tekeningen in leeftijdscategorieën, die vind ik erg fijn.

En ik heb warme chocolademelk gemaakt. Niet uit een zakje, maar met echte warme melk, cacao en suiker. Nu maar hopen dat het te zuipen is.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46.