Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 21:48
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een probleem... ik ben al 3 maanden niet meer ongesteld geweest... en ik heb daarvoor met een jongen in het zwembad geweest... Ik heb met hem gevreeen ja.
Ik voel me zo beroerd... ik ben altijd misselijk, en ik eet niet meer... ik ben 10 kilo afgevallen en nu weeg ik 55 kilogram...

iK HEb dit aan een beste vriendin verteld maar verder eigenlijk niemand.. Kan iemand me alsjeblieft helpen.. ik ben echt hopeloos....

H elp... heeft iemand misschien raad voor een 17-jarige meisje

Mutiara ..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 21:59
Verwijderd
voor actie is het nu een beetje te laat he?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:00
Verwijderd
Heb je een test gedaan dan ook? En zo nee, waarom niet? Is die jongen zomaar een jongen of is het je vriend of een vriend van je? Of is-ie je ex? Heb je al eens nagedacht over abortus? Zit je nog op school? Zou je een kindje kunnen verzorgen?

Je denkt dat je zo'n drie maanden zwanger bent. Ik weet niet of een eventuele abortus dan nog mogelijk is, maar zo niet, dan zul je het toch aan anderen moeten vertellen - bijvoorbeeld je ouders of de jongen met wie je hebt gevreën.
Verder kun je beter wél eten. Ten eerste helpt dat tegen de misselijkheid, ten tweede is dat gewoon gezonder, en 't is nu niet alleen jouw lichaam. Ik weet niet hoe lang je bent, maar stel dat je 1.67 meter bent, dan is 55 kilo aan de lichte kant, zeker als er ook iemand anders van moet eten. Brood enzo is makkelijk verteerbaar, dus probeer dat eens.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:04
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Heb je een test gedaan dan ook? En zo nee, waarom niet? Is die jongen zomaar een jongen of is het je vriend of een vriend van je? Of is-ie je ex? Heb je al eens nagedacht over abortus? Zit je nog op school? Zou je een kindje kunnen verzorgen?

Je denkt dat je zo'n drie maanden zwanger bent. Ik weet niet of een eventuele abortus dan nog mogelijk is, maar zo niet, dan zul je het toch aan anderen moeten vertellen - bijvoorbeeld je ouders of de jongen met wie je hebt gevreën.
Verder kun je beter wél eten. Ten eerste helpt dat tegen de misselijkheid, ten tweede is dat gewoon gezonder, en 't is nu niet alleen jouw lichaam. Ik weet niet hoe lang je bent, maar stel dat je 1.67 meter bent, dan is 55 kilo aan de lichte kant, zeker als er ook iemand anders van moet eten. Brood enzo is makkelijk verteerbaar, dus probeer dat eens.

......
Nee..ik heb nog geen test gedaan omdat ikzelf nog helemaal vergeten van ben, omdat ik net geslaagd ben met mavo. En ik was zo ontzettend blij... Ik was helemaal in de wolken... maar nu... nu val ik naar beneden.. EN het doet pijn... !!!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:06
Verwijderd
maar waarom heb je dan geen test gedaan toen voor de eerste keer je ongesteldheid uitbleef?
Heb je trouwens een voorbehoedsmiddel gebruikt of niet?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:07
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
NEe... omdat ...het was in het zwembad... wist ik veel... HEt kwam vaker voor dat ik niet ongesteld word...maar dat duurt maar een paar weken en dan was ik weer ongesteld. MAar dit is nu anders.. Ik weet het allemaal niet meer...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:16
Stuartje
Stuartje is offline
Zo vlug mogelijk een testje doen om zeker te zijn, das de enigste raad die ik je momenteel kan geven...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:19
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
bedankt...

*slik... ik moest deze week ook al naar het ziekenhuis... maar nu gaat het niet door...

sweetkrissy
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:37
Vevay
Zo snel mogelijk een test doen, en dan beslissen of je het kindje houden wilt of niet.
Zo niet; dan moet je een abortus laten plegen. Dan moet je wel snel zijn, ik geloof dat dat binnen de eerste 4 maanden moet.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:44
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Zo snel mogelijk een test doen, en dan beslissen of je het kindje houden wilt of niet.
Zo niet; dan moet je een abortus laten plegen. Dan moet je wel snel zijn, ik geloof dat dat binnen de eerste 4 maanden moet.

........

Ik moet morgen naar school... voor priveles... Ik denk dat ik dit aan mn mentor moet vertellen want ik kan dit niet langer meer hebben...
Jaa....ik doe het wel als ik klaar van school ben. Ik hoop dat het nog kan, maar ik weet niet of ik het wel weghaal... want het is tenslotte mn kind.. iK kan het gewoon niet... maar aan de andere kant, ik ben 17 jaar <-nog... en ik wil niet dat mn leven verpest wordt! Ik ben aangenomen door Grafisch lyceum in Rotterdam. En daar ben ik onzettend blij mee, maar nu lijkt het alsof het een droom was. Alles... wat er deze week gebeurd was.


sweetkrissy
______________________________________________
Hoe zal je reageren wanneer alles wat je ooit lief was je verlaat en je alleen in je leven laat?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:47
Vevay
Citaat:
sweetkrissy schreef op 15-06-2003 @ 23:44:
Ik moet morgen naar school... voor priveles... Ik denk dat ik dit aan mn mentor moet vertellen want ik kan dit niet langer meer hebben...
Jaa....ik doe het wel als ik klaar van school ben. Ik hoop dat het nog kan, maar ik weet niet of ik het wel weghaal... want het is tenslotte mn kind.. iK kan het gewoon niet... maar aan de andere kant, ik ben 17 jaar <-nog... en ik wil niet dat mn leven verpest wordt! Ik ben aangenomen door Grafisch lyceum in Rotterdam. En daar ben ik onzettend blij mee, maar nu lijkt het alsof het een droom was. Alles... wat er deze week gebeurd was.
Misschien is er een mogelijkheid om die les te verzetten, ik denk dat een (mogelijke) zwangerschap wel iets belangrijker is. Die les kan wel verschoven worden, je zwangerschap niet.
Je moet een test doen, bepalen of je je kindje wilt houden of niet. Maar wel snel, anders ben je te laat om het weg te laten halen.
En zoals je zei; je bent nog maar 17 en wilt je leven niet laten verpesten door een babytje, maar wees er dan wel snel bij. En laat die les dan even zitten, anders kun je straks van je leven niet meer naar een les omdat je met een kindje zit.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 23:08
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Misschien is er een mogelijkheid om die les te verzetten, ik denk dat een (mogelijke) zwangerschap wel iets belangrijker is. Die les kan wel verschoven worden, je zwangerschap niet.
Je moet een test doen, bepalen of je je kindje wilt houden of niet. Maar wel snel, anders ben je te laat om het weg te laten halen.
En zoals je zei; je bent nog maar 17 en wilt je leven niet laten verpesten door een babytje, maar wees er dan wel snel bij. En laat die les dan even zitten, anders kun je straks van je leven niet meer naar een les omdat je met een kindje zit.
_______________________________________

Ik ga morgen mijn les verschuiven. Ik bel morgenvroeg mn dokter op voor een afspraak.
Ik doe de test. Ik hoop dat een negatieve resultaat levert...

bedankt Vevay, voor je reacties...

Mutiara
+++++++++
Hoe zal je reageren wanneer alles wat je ooit lief was je verlaat en je alleen in je leven laat?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 01:15
AuForm
AuForm is offline
Als een vrouw onder een zeker gewicht geraakt dan stoppen de periodes. (periodes beginnen trouwens wanneer een meisje dat gewicht bereikt: gemiddeld 60kg) Het onbreken van uw periodes kan dus een gevolg zijn van uw gewichtsverlies.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 02:14
squat
squat is offline
Als je iemand quote kan je [ quote]Tekst die je quote[ /quote] (zonder spaties) gebruiken.

Voor je signature kan je bij http://forum.scholieren.com/member.p...on=editprofile naast signature een je handtekening neerzetten. Hoef je het niet helemaal overnieuw te typen elke keer. En het maakt je posts wat duidelijker.

Als ik jou was zou ik heel goed nadenken of je dit kind nu al wilt. Als je het niet helemaal zeker weet zou ik het niet doen. Bovendien kom je niet echt intelligent (no offense) of volwassen over.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 05:19
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Als ik jou was zou ik heel goed nadenken of je dit kind nu al wilt. Als je het niet helemaal zeker weet zou ik het niet doen. Bovendien kom je niet echt intelligent (no offense) of volwassen over.
??????>>>>>>>>????<<<

Het spijt me dat ik niet zogenaamd volwassen of INTELLIGENT erover doe. Maar zo ben ik nou... ik ben nog 17 jaar. Het maakt me niet uit wat jij zegt!!! Ik kan zwanger zijn en jij maak gewoon een grapje van, bedankt voor je steun!!!

sweetkrissy

Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 05:23.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 06:35
squat
squat is offline
Lees mijn reply nog maar een aantal keer.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 06:44
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
(no offense)... ???
Jah dat heb ik niet gemist hoor...

Mutiara
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 06:52
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik vind dat je niet erg slim bezig bent. Je had meteen een test moeten nemen.
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 06:52
Vevay
Citaat:
sweetkrissy schreef op 16-06-2003 @ 00:08:
Ik ga morgen mijn les verschuiven. Ik bel morgenvroeg mn dokter op voor een afspraak.
Ik doe de test. Ik hoop dat een negatieve resultaat levert...

bedankt Vevay, voor je reacties...
Goedzo! Maar wel echt doen. Die afspraak bij de dokter kan namelijk wel de rest van je leven bepalen. Dat klinkt heel drastisch, en dat is het ook.

Maar ik heb wel een vraagje; als het goed is weet je wie de vader is (die jongen uit het zwembad toch?), ga je het hem wel vertellen of houd je het voor jezelf? Denk je dat je op zowel financiele als emotionele steun kunt rekenen van hem? En zal hij je helpen je kindje op te voeden als je het houdt?

Enne; geen dank.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 10:21
squat
squat is offline
Citaat:
Het spijt me dat ik niet zogenaamd volwassen of INTELLIGENT erover doe. Maar zo ben ik nou... ik ben nog 17 jaar. Het maakt me niet uit wat jij zegt!!! Ik kan zwanger zijn en jij maak gewoon een grapje van, bedankt voor je steun!!!
Ik zat geen grappen te maken. Als je het kind niet 100% wil houden moet je het niet doen. Verder denk ik niet dat jij er financieel of emotioneel klaar voor bent.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 10:52
Verwijderd
Hoe zou dat dan werken volgens de BreakOut dat je in een zwembad niet zwanger kan raken?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 10:54
Verwijderd
Hoe zou dat dan werken volgens de BreakOut dat je in een zwembad niet zwanger kan raken? (http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=512016)
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:06
MiSsSs
MiSsSs is offline
Beste SweetKissy...
Je bent dus zwanger geraakt door iemand...
En je weet niet wat je ermee aanmoet..
Ten eerste moet je het aan die gene vertellen die jou heeft zwanger gemaakt, daarna moet je het er met je ouders over hebben...
Vertel eerst hoe het ervan is gekomen en dat je er heel erg mee zit, maar vraag ook om begrip, en vertel ze dat je al 3 maanden niet ongesteld bent geweest dus dat je misschien al best ver met de zwangerschap bent.
Maak je niet druk, vertrouw op jezelf en praat erover!
Geheim houden daar schiet je niks mee op echt waar!

En de keuze kind laten weg halen en kind laten houden is jou beslissing!
Laat je door niemand beinvloeden en maak een beslissing waar je niet spijt van krijgt!!!
Als je ouders je steunen en je wil het zelf houden!
Dan zou ik de zwangerschap doorzetten!
Succes meid! en denk aan jezelf!!!!

xx-xxies Missy
__________________
Ey we blijvuh wel vrienden he? xx-xxies Missy!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:42
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Jongenzzz bedankt heel erg voor jullie hulp. Ikwas vanochtend bij mijn huisarts geweest..en ik heb de test gedaan...
jaah ... het was echt vervelend ... ik moest bijna huilen... het was een half uurtje wachten... kreeg ik de uitslag...
en nu weet ik dat ik niet zwanger ben.... het was negatief!!!!!!!!

Dit was echt een groteopluchting voor mij...maar het is ook dankzij jullie hulp... datik naar de huisarts ben gegaan en niet thuis was gebleven..
Ik heb wel in gedachten hoe het allemaal zou gebeuren als dit wel positief uitblijkt...

Ik weet nog niet of ik dit welaan mijn vriend door verteld....
want het is heel erg ernst

En die niet ongesteldheid....het blijkt dat ik gestresst ben.... ik heb al sinds december 2002 geen ongesteldheid meer..... ik weet ook niet meer waarom... ?! :-s
Misschien heb ik welwat in mn baarmoeder...
Of misschien komt het ook omdat ik in 3 weken 11 kilo ben afgevallen...
ik weet het allemaal niet

Maar....ik ben er nu nog...en ik adem gelukkig nog...

Bedankt!!!

Mutiara. ...Krisss
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:45
poesiefox
poesiefox is offline
Meid, ik dacht net aan je, wilde je net een PM sturen hoe het gegaan was.

Gelukkig maar dat het loos alarm was. En dat je maar niet ongesteld wordt, het is goed dat daar ook eens een dokter naar kijkt. Stress, dat kan, of een hormonaal probleem.

Voortaan altijd veilig vrijen he!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:51
Verwijderd
De volgende keer meteen nadat je de eerste keer niet ongesteld wordt een testje gaan halen bij de apotheek, sommige testen kan je pas na een maand oid doen, andere meteen, wel iets duurder, maar altijd beter dan wanneer je helemaal in de stress zit.
Waarschijnlijk was dat deze keer ook het geval; twee keer niet ongesteld, je begon je af te vragen of je dan toch zwanger was, en voor jezelf was dat al zeker. Dan raakt je lichaam in de war doordat jij helemaal stressig bent en dan word je misselijk, duizelig en blijft je ongesteldheid nog langer uit.

Veel succes iig, en fijn dat alles goed is

Voortaan wel veilig vrijen dus
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:54
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Je zegt nu sinds december 2002? en eerst zei je dat je 3 maanden niet ongesteld was? dat is dan toch al een half jaar niet? of..
Ach, wees blij dat het loos alarm was!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:26
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
jaaah...sorry ik was helemaal in de war... Het zit zo ... het is eigenlijk van af december...maar het kwam heel erg onregelmatig...en drie maanden geleden was echt serieus... Het kwam gewoon niet meer terug... :-s



maaruhh...
bedankt...nog een x!!!!
Mutiara
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 14:06
MiSsSs
MiSsSs is offline
had je ook mijn berichtje gelezen?
ik leefde echt met je mee en ik ben blij voor je dat het loosalarm was..
veel succes in je leven kusssss
__________________
Ey we blijvuh wel vrienden he? xx-xxies Missy!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 14:27
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
had je ook mijn berichtje gelezen?
ik leefde echt met je mee en ik ben blij voor je dat het loosalarm was..
veel succes in je leven kusssss

------
BEdankt MisSsSS...het voelt echt prettig om mensen om heen te hebben..ook die ik niet ken...
heel erg bedankt nog eens...

kuzzz terug
Mutiara
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 16:35
MiSsSs
MiSsSs is offline
haha je hoeft me niet te bedanken hoor!
In iedergeval als je iets dwarszit praat er dan over, en dat kan altijd ook met mij!
Ik ben namelijk een vertrouw persoon in het leven van velen!
Want ik lul in ieder geval nix door en probeer altijd geduld te hebben!
Als je ergens mee zit mail me dan!

xx-ies Missy
__________________
Ey we blijvuh wel vrienden he? xx-xxies Missy!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 18:58
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
K las net dat je in 3 weken 11 kilo was afgevallen ( ) dan kan het inderdaad kloppen dat je daardoor niet meer ongesteld wordt. Heb je het probleem ook aan de dokter voorgelegd?
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 20:06
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
K las net dat je in 3 weken 11 kilo was afgevallen ( ) dan kan het inderdaad kloppen dat je daardoor niet meer ongesteld wordt. Heb je het probleem ook aan de dokter voorgelegd?

:-s:-s

Jaaa ik ben in 3 weken afgevallen... de vorige keeer heb ik in twee dagen 7 kilo af... ... ik ben vaak heel erg moe... komt het dan omdat ikzelf het wil of wat... enn...heb ik misschien anorexia?? of zelf bolomia *weet ik veel hoe ik dan moet schrijven....
In 3 weken 11 kilo zelf meer, afgevallen. Jaah Toen ik ongesteld werd was nog op mn 15de... Dus heel laaaaaat., en trouwens hij, mn vriendje, hij is pas mn tweede. Ik heb mn test in mn dagboek gedaan.... Ik heb mn dagboek in gesneden en die test erin gelegd.... Ik denk niet dat ik niet aan hem moet vertellen... want het lijkt me geen goed idee..

_________________________^-^___________________
Múti@r@. .Hoe zal je reageren wanneer alles wat je ooit lief was je verlaat en je alleen in je leven laat?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:11
squat
squat is offline
Je bent waarschijnlijk vaak moe omdat je slecht eet.

Trouwens: [quote]Quoten (citeren) van andere berichten

Om een bericht aan te halen wat al eerder is gepost moet je de tekst die je wilt aanhalen kopiëren en plakken en het volgende toevoegen:

[quote]Dit is de tekst die je hebt gekopieërd en geplakt[/quote]

De
Citaat:
tags zullen daarna automatisch de tekst aanpassen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:16
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
jaaa......ik ben net wakker...9 uur ofzo... maar wat raar is ik dacht dat vandaag dinsdag is... ik schrok :-o.... ik heb juist mn werk gebeld... dat ik niet zou werken...hahahha als ik mijn vriendin daarnet niet tegenkwam dan was ik helemaal bij EDAH gekomen....
Mijn vader heeft hard geschreeuwd 'doof van word'.,..Hij zei
KoM hIER!!!!!! NU!!!!!! HOe laat denk je dat het nu is... Ik zei 9 uur sochtends .... Kijk weer goed.... HIj dacht dat ik een blowtje op heb... Ik heb gewoon 6 uur achter elkaar geslapen...

Mutiara.....
xxxxxxx-xxxxxx ^-^
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:22
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Ohh, wat heb jij geluk bij een ongeluk zeg.

Maar voortaan altijd veilig vrijen he! Dus neem desnoods altijd een condoom mee.

Enne, succes met je verdere sexleven, want je hoeft het niet ineens helemaal niet meer te doen hoor.

Mark (die gelukkig niet nog een kind bij een kind geboren heeft zien worden)
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:30
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Ja, bedankt... Ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen´ maar...heel ´.erg bedankt...jullie allemaal!!! jullie hebben me echt geholpen EN ik ben heel erg blij dat jullie er zijn.. ook al dat we elkaar niet kennen...

... ik heb krampen alweer...ja ik heb al gegeten...6 uur geleden... ik heb helemaal geen trek.. ik drink alleen maar... ik moet elke 2 uur naar de wc... heb ik een blaasontsteking....

Mutiara
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:49
broodrooster
broodrooster is offline
nou
ik heb wel s een blaasontsteking gehad en dat is niet plassen om de 2 uur maar om de 5 min en das pijnlijk.
maar weet je, ik vind het allemaal een beetje vreemd. misschien moet je meer eten ofzo. als je alleen maar drinkt en dan zo vaak moet plassen lijkt het me wat aan de gekke kant dat je denkt dat je een blaasontsteking hebt...
ik vertrouw het niet echt allmeaal. misschien moet je met iemand praten ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 22:00
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik ben blij voor je dat je toch niet zwanger blijkt te zijn, maar ik zou toch nog eens naar je dokter gaan, want het lijkt mij toch niet goed dat je ongesteldheid zo lang uitblijft..
Misschien is hier een andere oorzaak voor, dat zou bijvoorbeeld je gewichts verlies kunnen zijn (11 kilo in 3 weken is erg veel bijvoorbeeld)

Maak jij jezelf daar geen zorgen over, dat je niet ongesteld wordt..? Ik zou toch eens naar de dokter gaan voor een onderzoek eerlijk gezegd..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 08:51
Verwijderd
Dit kan denk ik beter naar lichaam en gezondheid, maar daar staat ook al een soortgelijk topic over zwanger zijn op.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:55
Adrenaline
Adrenaline is offline
ik dacht dat jij anderhalve maand geleden nog 12-lid bij je nick had staan
__________________
.

Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 13:58.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:02
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Ik ga naar de dokter jaah, ik vind dit heel erg vreemd...en vanwaar komen al die krampen dan??

sweetkrissssssssssy
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:11
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 17-06-2003 @ 18:02:
Ik ga naar de dokter jaah, ik vind dit heel erg vreemd...en vanwaar komen al die krampen dan??

sweetkrissssssssssy

Het kunnen darmkrampjes zijn, of ongesteldheidskrampen. Of je blaas.

Naar de dokter jij! Je wilt een bloedtest, een urine test en een ontlastingstest, want je wil nou wel eens weten wat je onder de leden hebt. 11 kilo in drie weken is teveel voor iemand van jouw gewicht. Je krijgt flesjes en potjes mee om wat in te doen, en ze tappen wat bloed af, dat gaat naar het lab en na een week krijg jij de uitslag. Laat ook je hormonen testen, die lopen volgens mij ook niet lekker. Daarvoor moet je doorverwezen worden naar de poli gynaecologie.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:15
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
de poli gynaecologie.??.... duszz...ze testen mij..door hun hand in mn va*i** te stoppen... 'wat???'

nee dankj e...maar ik doe de andere test wel...

sweetkrissy
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:48
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 16-06-2003 @ 06:19:
Het spijt me dat ik niet zogenaamd volwassen of INTELLIGENT erover doe. Maar zo ben ik nou... ik ben nog 17 jaar. Het maakt me niet uit wat jij zegt!!! Ik kan zwanger zijn en jij maak gewoon een grapje van, bedankt voor je steun!!!

sweetkrissy
Je weet toch ook wel dat je dan een zwangerschaptest moet doen. Ben je lomp ofzo.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:01
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
lomp ofzo...sorry hoor...volgens mij ben jij hier de lompe... ik heb wel de test gedaan ja,.. je moet ff naar boven scrollen duszz je weet wat ik bedoel...!!! En niet zomaar iets schrijven!!!

sWeEkriSSSSy
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:11
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Roos schreef op 17-06-2003 @ 18:48:
Je weet toch ook wel dat je dan een zwangerschaptest moet doen. Ben je lomp ofzo.
je hebt gelijk dat ze dat had moeten doen, daarom is ze trouwens niet lomp! Ik kan me voorstellen dat daar sterke durf voor nodig is!
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:18
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
bedankt belleke... ik heb echt iemand nodig die net zoals jij isz
Het was en nog steeds moeilijk om dit te doen... het is echt... ik weet niet ... ik heb zitten huilen wist je dat toen ik moest wachten op de uitslag...een half uurtje....

sWeEtkRisssssy
....xxxxx.....
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:23
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
Vevay schreef op 16-06-2003 @ 07:52:
Goedzo! Maar wel echt doen. Die afspraak bij de dokter kan namelijk wel de rest van je leven bepalen. Dat klinkt heel drastisch, en dat is het ook.

Maar ik heb wel een vraagje; als het goed is weet je wie de vader is (die jongen uit het zwembad toch?), ga je het hem wel vertellen of houd je het voor jezelf? Denk je dat je op zowel financiele als emotionele steun kunt rekenen van hem? En zal hij je helpen je kindje op te voeden als je het houdt?

Enne; geen dank.
Ik weet het niet of ik het aan hem moet vertellen want dit is nogal heel wat serieus...
HIj houdt van mij,.. en ik hoop dan dat hij nog steeds van me houdt net zoals de eerste dag !!!

sweetkrissy
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:25
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 16-06-2003 @ 13:45:
Meid, ik dacht net aan je, wilde je net een PM sturen hoe het gegaan was.

Gelukkig maar dat het loos alarm was. En dat je maar niet ongesteld wordt, het is goed dat daar ook eens een dokter naar kijkt. Stress, dat kan, of een hormonaal probleem.

Voortaan altijd veilig vrijen he!
Heel erg bedankt dat je er voor me bent.... Ik wil heel graag met jou emailen... want het is nog steeds niet over ...deze gevoelens...en de krampen.. hoe moet ik nu...?
Moet ik naar de dokter...alweer?

Mutiara
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Help mij alsjeblieft zwanger?
$Mooiboy$
39 18-04-2012 16:17
Lichaam & Gezondheid Het grote pil-topic #21
Pluis
500 14-05-2011 10:14
Liefde & Relatie Wat Nu?
Lost My Breath*
29 14-06-2005 11:47
Seksualiteit Zwanger?!
Melisz
50 28-06-2003 12:26
Lichaam & Gezondheid oeps pil vergeten! need help soon!
HipHopSter
3 10-01-2003 13:23
Lichaam & Gezondheid Moeder worden op je 17de.....
wondersbestaan
46 01-11-2002 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.