Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2001, 15:14
badazzzz
badazzzz is offline
Heb je ook zo'n hekel aan economie? Niet omdat je het niet kan, maar omdat het compleet niks voor je betekent en alleen maar voor de kneusjes van de maatschappij bedoelt is.
__________________
live a life of dreams
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2001, 15:29
Verwijderd
Citaat:
badazzzz schreef:
Heb je ook zo'n hekel aan economie? Niet omdat je het niet kan, maar omdat het compleet niks voor je betekent en alleen maar voor de kneusjes van de maatschappij bedoelt is.
Ja, en droom jij maar een eindje verder...

Economie is niet voor de kneusjes van de maatschappij, maar juist voor de mensen die iets willen halen in dit leven op het gebied van geld. Zonder een beetje verstand van economie kom jij niet ver met je bankafschriften...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2001, 15:29
Verwijderd
Economie kan een erg handig vak zijn als je iets in die richting wilt doen hoor! En wat bedoel je precies met 'kneusjes van de maatschappij'? Degenen met C&M of E&M? Laat me dan drie keer raden: N&G of N&T he?!? Laat anderen eens in hun waarde!

[edit]Goh Andijvie, ik hier?!? [/edit]
Met citaat reageren
Oud 06-09-2001, 15:32
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef:
Economie kan een erg handig vak zijn als je iets in die richting wilt doen hoor! En wat bedoel je precies met 'kneusjes van de maatschappij'? Degenen met C&M of E&M? Laat me dan drie keer raden: N&G of N&T he?!? Laat anderen eens in hun waarde!

[edit]Goh Andijvie, ik hier?!? [/edit]

Hehe, economie is me toch een beetje gaan interesseren.. Daarom verdedig ik mijn vak
Met citaat reageren
Oud 06-09-2001, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
Hehe, economie is me toch een beetje gaan interesseren.. Daarom verdedig ik mijn vak

Echt interesseren doet het me niet meer ( Sinds ik v.d. Broek heb, gek he ), maar ik vind niet dat je moet beginnen met 'die kneusjes van de maatschappij'. Ik kon het niet laten om te reageren...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2001, 17:58
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef:
Echt interesseren doet het me niet meer ( Sinds ik v.d. Broek heb, gek he ), maar ik vind niet dat je moet beginnen met 'die kneusjes van de maatschappij'. Ik kon het niet laten om te reageren...

Mijn vriend heeft economie gestudeerd, en hij is geen kneusje Dus wat dat betreft moest ik hem verdedigen...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2001, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
Mijn vriend heeft economie gestudeerd, en hij is geen kneusje Dus wat dat betreft moest ik hem verdedigen...


Zou dus niet goed zijn als je badazzzz gelijk zou geven . Het duurt wel lang voor hij antwoord, trouwens. Zou hij zijn tong kwijt zijn???
Met citaat reageren
Oud 06-09-2001, 19:57
badazzzz
badazzzz is offline
ja sorry, kneusjes is niet een geheel goede omschrijving
__________________
live a life of dreams
Met citaat reageren
Oud 06-09-2001, 19:59
badazzzz
badazzzz is offline
of toch wel, mmmz ik begin te twijfelen nu ik zie dat Dutcheck op korfbal zit, whahahaha
__________________
live a life of dreams
Met citaat reageren
Oud 06-09-2001, 21:16
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Chat- en ruzietopics zijn hier niet welkom. Dus geen profieldiscriminatie (Ik héb N&T... So what? Denk je dat ik het examen had gehaald als ik Aardrijkskunde in mijn pakket had gehaald?), sportdiscriminatie of kneusvorming aub...

Okee... Ik ben weer veels te veel offtopic aan het gaan.

Citaat:

(...)omdat het compleet niks voor je betekent (...)
Scheikunde, natuurkunde, wiskunde, geschiedenis, maatschappijleer en vele andere vakken hebben vele onderwerpen die niks voor je kunnen betekenen. (Ik snap sowieso niet wat je daarmee bedoelt eigenlijk).
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2001, 13:01
Verwijderd
Citaat:
badazzzz schreef:
of toch wel, mmmz ik begin te twijfelen nu ik zie dat Dutcheck op korfbal zit, whahahaha
*Ziet dat badazzzz geen hobby's heeft ingevuld*
Conclusie: Je bent bang dat anderen je afkraken om je hobby's. Waarom doe je dat dan wel bij anderen? Laf hoor!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2001, 15:09
badazzzz
badazzzz is offline
ben je scheel of zo, je ziet toch dat ik aan onderwater-biljart doe! En jij maar denken dat dat niet bestaat, hahaha
__________________
live a life of dreams
Met citaat reageren
Oud 08-09-2001, 17:24
Verwijderd
Citaat:
badazzzz schreef:
ben je scheel of zo, je ziet toch dat ik aan onderwater-biljart doe! En jij maar denken dat dat niet bestaat, hahaha
*Gaat zoeken op onderwaterbiljart* Je ziet het, onderwaterbiljart bestaat niet, dus je hebt geen hobbies ingevuld. En als je nu nog denkt dat het wel bestaat, mag je me de regels eens fijn uitleggen. Samen met een bewijsje dat het bestaat.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2001, 17:26
FDL
FDL is offline
Ken je dat niet?????? Onderwaterbiljart is NIEUW! Zal nog wel een tijdje duren dat t echt wereldwijd is. W8 maar af......
Met citaat reageren
Oud 08-09-2001, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef:
Ik héb N&T... So what?

So nothing. Ik kan me alleen niet voorstellen dat iemand met C&M of E&M zou zeggen dat economie voor kneusjes van de maatschappij is. Vandaar de conclusie.

PS: Sorry voor de late reactie, ik las het nu pas
Met citaat reageren
Oud 08-09-2001, 17:30
Verwijderd
Citaat:
FDL schreef:
Ken je dat niet?????? Onderwaterbiljart is NIEUW! Zal nog wel een tijdje duren dat t echt wereldwijd is. W8 maar af......
Laat me dan maar eens een bewijs zien dat het echt bestaat. Ik ben namelijk echt geinteresseerd in nieuwe sporten. En da's serieus bedoeld.

[edit]Ik ken het waarschijnlijk niet omdat het nieuw is... [/edit]
Met citaat reageren
Oud 08-09-2001, 19:14
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
So nothing. Ik kan me alleen niet voorstellen dat iemand met C&M of E&M zou zeggen dat economie voor kneusjes van de maatschappij is. Vandaar de conclusie.

PS: Sorry voor de late reactie, ik las het nu pas

mijn betoog ging meer in op het feit dat N&T-ers niet zo arrogant moeten doen.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2001, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef:
mijn betoog ging meer in op het feit dat N&T-ers niet zo arrogant moeten doen.

ok
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-09-2001, 22:29
Verwijderd
Hmz Economie is wel leuk... het vak ligt mij ook best wel.. maar het nadeel is dat ik er heel weinig leer omdat ik het als een soort van hobby beschouw en er dus heel veel over lees..


Alex
Met citaat reageren
Oud 22-09-2001, 09:48
Verwijderd
Citaat:
badazzzz schreef:
of toch wel, mmmz ik begin te twijfelen nu ik zie dat Dutcheck op korfbal zit, whahahaha
goh, jij zou willen dat je economie had,maar ja daar heb je een iq voor nodig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Geef je dag een saaifer #745
Verwijderd
500 16-11-2009 16:23
Levensbeschouwing & Filosofie Economie
JackieZ
46 28-12-2004 17:11
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Toets economie
angel_anoli
2 10-06-2004 19:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Keuze tussen welvaart en milieu
Lautitia
27 24-12-2003 15:25
Eindexamens 2003 [vwo] economie 1,2 & economie 1; Wat vonden jullie ervan?
empyrian
55 20-05-2003 21:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kleine Mohammed kwam niet om door Israëlische kogels
Vincent Vega
72 16-05-2002 18:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.