Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2006, 19:38
Verwijderd
Alweer een deel verder

Wow! Angelique!
Ik vond het wel een gave versie van dat nummer, heel anders

Maar wel wat veel yeahs en uithalen enzo..
Advertentie
Oud 21-01-2006, 19:47
Verwijderd
Dat baardje van Serge. Rrrrr
Oud 21-01-2006, 19:49
Verwijderd
Ik vond Serge het ook leuk doen

rafaella vond ik niet zoveel aan, aaron was wel okeej, en christon deed het ook wel goed.
Oud 21-01-2006, 19:56
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Wat een stel R&B fags zijn het ook daar bij Idols.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 21-01-2006, 20:16
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Bij Floortje en Marescha ging het nog: jah we vinden wel dat jullie een beetje de softere nummers hebben gekozen, ik had het wel graag wat meer rock gezien, jullie hebben nog wel aardig op safe gespeeld.
Bij Ellen: jah dit is wel wat te heavy, past niet echt bij Idols.

Wat willen ze nou dan.
Slaat nergens op.
Oud 21-01-2006, 20:21
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Wat een kutaflevering, rock muziek is alles behalve mijn genre

Raffaele doet het gewoon slecht, en ze ziet er ook niet meer leuk uit...er wordt teveel aan dr geknutseld waar ze bij de audities gewoon super leuk was, haarzelf. En ze heeft het gewoon niet meer, haar kwaliteiten....

En Floortje vind ik ook nix, altijd al. Ze is me te netjes, en nee ik vind haar gewoon ZO saai. En haar stem vind ik ook gewoon niet bijzonder. Zo standaard, zo eentonig, zo onbeschrijfbaar niet leuk. Echt zo'n meisje dat nooit regeltjes zou overtreden en nooit eens notty uit dr ogen zou kijken...

Serge was wel leuk, de rest vond ik niet leuk deze week (Harm al meegerekend want die is uberhaupt al nix)

.....Wat ben ik weer negatief
Oud 21-01-2006, 20:25
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Verrassend Harm, not!

Waar blijft die verrassing nou dan, hij ging toch iets heel anders doen ofzo.

Edit; ze herinnerden hem eraan, stomme smoes.

Laatst gewijzigd op 21-01-2006 om 20:30.
Oud 21-01-2006, 20:36
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 21-01-2006 @ 21:21 :

En Floortje vind ik ook nix, altijd al. Ze is me te netjes, en nee ik vind haar gewoon ZO saai. En haar stem vind ik ook gewoon niet bijzonder. Zo standaard, zo eentonig, zo onbeschrijfbaar niet leuk. Echt zo'n meisje dat nooit regeltjes zou overtreden en nooit eens notty uit dr ogen zou kijken...
Eens! Ik heb alleen dat stukje van 10 op een rij gezien, maar wat ik heb gezien van Aäron vond ik echt belachelijk. Leuke liedjes hadden Rafaëlla en Ellen uitgekozen.
Oud 21-01-2006, 20:53
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Tink* schreef op 21-01-2006 @ 21:16 :
Bij Floortje en Marescha ging het nog: jah we vinden wel dat jullie een beetje de softere nummers hebben gekozen, ik had het wel graag wat meer rock gezien, jullie hebben nog wel aardig op safe gespeeld.
Bij Ellen: jah dit is wel wat te heavy, past niet echt bij Idols.

Wat willen ze nou dan.
Slaat nergens op.
Dat dacht ik dus ook precies.. Echt zo stom.

Ik hoop zo dat die Marescha er nou eindelijk eens uitgaat.
&Christon doet 't echt goed.

Ohja, ik vond dat Harm eindelijk eens zong in plaats van alleen maar een beetje halfzingen en praten enzo (zoals Saturday Night).
Oud 21-01-2006, 21:20
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Dat nummer wat Ellen zong is zo'n gaaf nummer Alleen al vanwege de keuze mag ze er van mij in blijven

Ik vond dat Angelique het vanavond het beste deed
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 21-01-2006, 21:53
Verwijderd
wát heeft aaron aan

echt, wtf ? ik vond floortje gaaf, maar haar moeder is vervelend.
Oud 21-01-2006, 22:00
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Gelukkig is christon eruit want ik vond hem nix, en was maar al te "bang" dat meiden op hem zouden stemmen om zn looks...
Oud 21-01-2006, 22:05
heavinly
heavinly is offline
Die Marescha had eruit gemoeten! Ik snap uberhaupt niet wat ze daar nog doet. Grrr.
Oud 21-01-2006, 22:05
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Waarom heeft Marescha altijd zo'n geluk? Van mij mocht zij er ook best uit gebonjoured worden.

Naja, volgende week dan misschien.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 21-01-2006, 22:08
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik wist gewoon dat die stomme Aäron als eerste terug mocht. Ik wilde dat hij eruit ging, maarja ik wist wel dat dat niet uit zou komen. Maar als hij optreed is hij zo in zichzelf dat het niet leuk meer is en maakt allemaal spastische bewegingen. En zijn zang vind ik niet geweldig, vooral vanavond heeft ie 'Hold the line' verkracht.
Oud 21-01-2006, 22:16
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Tink* schreef op 21-01-2006 @ 23:08 :
Ik wist gewoon dat die stomme Aäron als eerste terug mocht. Ik wilde dat hij eruit ging, maarja ik wist wel dat dat niet uit zou komen. Maar als hij optreed is hij zo in zichzelf dat het niet leuk meer is en maakt allemaal spastische bewegingen. En zijn zang vind ik niet geweldig, vooral vanavond heeft ie 'Hold the line' verkracht.
Daarbij danst hij elke week uberhaupt precies hetzelfde dus ik snap niet dat hij hiervoor zo hard moet trainen elke week zogenaamd

En ik erger me DOOD aan zn verlegen houding....hij zegt niks uit zichzelf, en als er wat gevraagd word is hij stil, heeft ie geen mening en zit ie maar wat te grinneken.....AAAAAAH kutidool. Die jongen heeft hard een "mediatraining" nodig
Oud 21-01-2006, 22:16
Verwijderd
Ik hoor dus net dat Christon eruit is.
Oud 21-01-2006, 22:17
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
kiek schreef op 21-01-2006 @ 21:36 :
Eens! Ik heb alleen dat stukje van 10 op een rij gezien, maar wat ik heb gezien van Aäron vond ik echt belachelijk.
Tjah. Dat is ook weer zoiets. Bij Aaron hadden ze een ontzettend slecht fragment gekozen. Dat beinvloedt natuurlijk ook onwijs de uitslag. Vond ik best wel matig, want de rest van zijn performance was best oke.
Bij Angelique hadden ze juist het allerbeste fragment uitgekozen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Ads door Google
Oud 21-01-2006, 22:18
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Jezus, wat een belachelijkheid dat Christon eruit is! Hij was mijn favo!

Ik vind dat Serge eruit moet. Jezus, wat kan die gast níet zingen zeg.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 21-01-2006, 22:20
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 21-01-2006 @ 21:21 :
En Floortje vind ik ook nix, altijd al. Ze is me te netjes, en nee ik vind haar gewoon ZO saai. En haar stem vind ik ook gewoon niet bijzonder. Zo standaard, zo eentonig, zo onbeschrijfbaar niet leuk. Echt zo'n meisje dat nooit regeltjes zou overtreden en nooit eens notty uit dr ogen zou kijken...

Ik ben het hier echt 100% mee eens. Ze is zo.. normaal! Gah! Ze spettert niet, ze heeft geen pit. Ik erger me steeds meer aan haar om een of andere reden.

Edit: en haar moeder ja. Wat een belachelijk mens

En inderdaad, dat commentaar op de keuze van die liedjes sloeg ook echt nergens op.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 21-01-2006, 22:22
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Roos schreef op 21-01-2006 @ 23:17 :
Tjah. Dat is ook weer zoiets. Bij Aaron hadden ze een ontzettend slecht fragment gekozen. Dat beinvloedt natuurlijk ook onwijs de uitslag. Vond ik best wel matig, want de rest van zijn performance was best oke.
Bij Angelique hadden ze juist het allerbeste fragment uitgekozen.
Ach ik heb ook wel eens een heel 'optreden' van m gezien en die vond ik ook best slecht. Dat heen en weer gehups staat me gewoon niet aan.
Oud 21-01-2006, 22:23
THE OBSESSIVE
Avatar van THE OBSESSIVE
THE OBSESSIVE is offline
floortje is stoer
__________________
ill be watching you..
Oud 21-01-2006, 22:25
cornershop
cornershop is offline
meh christon

wie vonden jullie dat eruit moest?
ik ben niet zo'n fan van ellen...
__________________
don't hate me 'cause you ain't me.
Oud 21-01-2006, 22:27
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ik vind er dit jaar geen enkel idool bij zitten, dus ik volg het niet meer .
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 21-01-2006, 22:27
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ja Ellen vind ik ook niet leuk. En Floortje ook niet, maar ja die zingt te goed.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Advertentie
Oud 21-01-2006, 22:31
Verwijderd
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 21-01-2006 @ 21:21 :
En Floortje vind ik ook nix, altijd al. Ze is me te netjes, en nee ik vind haar gewoon ZO saai. En haar stem vind ik ook gewoon niet bijzonder. Zo standaard, zo eentonig, zo onbeschrijfbaar niet leuk. Echt zo'n meisje dat nooit regeltjes zou overtreden en nooit eens notty uit dr ogen zou kijken...
Citaat:
Aurora schreef op 21-01-2006 @ 23:20 :
Ik ben het hier echt 100% mee eens.
Oud 21-01-2006, 22:36
cornershop
cornershop is offline
Floortje zingt wel heel goed.. maar ze is zo'n girl next door, geen idol. Vind ik
__________________
don't hate me 'cause you ain't me.
Oud 22-01-2006, 00:30
Verwijderd
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 21-01-2006 @ 21:21 :
En Floortje vind ik ook nix, altijd al. Ze is me te netjes, en nee ik vind haar gewoon ZO saai. En haar stem vind ik ook gewoon niet bijzonder. Zo standaard, zo eentonig, zo onbeschrijfbaar niet leuk. Echt zo'n meisje dat nooit regeltjes zou overtreden en nooit eens notty uit dr ogen zou kijken...
eens.
ik vind dat ze echt zo'n standaard-perfecte zangstem heeft, maar het trekt me echt totaal niet..
dat geldt ook wel een beetje voor marescha


Citaat:
jukeboxxx schreef op 21-01-2006 @ 22:53 :
wát heeft aaron aan

een jimi hendrix shirt
maar verder was het wel fout ja

Harm vind ik nog steeds vreselijk om naar te luisteren. Vooral het begin, later werd het wat beter.

Ellen vond ik wel goed
Oud 22-01-2006, 08:44
Verwijderd
Ik vind Aaron echt een dikke vette loser...
Oud 22-01-2006, 10:06
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
stefano schreef op 22-01-2006 @ 09:44 :
Ik vind Aaron echt een dikke vette loser...
Haha, ja. Hij is ook allesbehalve ad rem. Ik weet niet hoe vaak hij al een vraag beantwoord heeft met 'uhh.. kweenie?'.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Oud 22-01-2006, 10:13
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Christon zong de vorige afleveringen heel goed, hij begon te stijgen, maar hóe gevoelloos kun je Wonderwall zingen? Hij stond gewoon z'n tekst 'op te lezen'. Ik vond het eerlijk gezegd om te huilen, onopvallend, niet leuk, saai en niet mooi gezongen ook nog eens. Slecht engels. Had er niets positiefs over te melden deze week, dus ik was wel verbaasd toen de jury zo positief was.

Over het algemeen is Aäron dan nog slechter, die kan beter meedoen met het junior songfestival.

Die gozer van Blue die kwam zingen zong trouwens ook niet geweldig
Oud 22-01-2006, 10:39
Verwijderd
Hm, ik heb de uitzending niet helemaal gezien, alleen de korte fragmentjes op rij. Maar Christon is er dus uit? Had ik niet verwacht, rock was toch wel zijn genre. En hoe wilde Harm ons gaan verrassen dan, ik bedoel, hij doet toch alleen maar rocknummers? Ellen en Maresja mogen er van mij echt uit, gewoon omdat ik ze stom vind. Ellen vind zichzelf zo geweldig en Maresja heeft van die... voortanden...
Oud 22-01-2006, 10:59
*Rupsje*
Citaat:
Röps schreef op 22-01-2006 @ 11:13 :


Die gozer van Blue die kwam zingen zong trouwens ook niet geweldig
Oh en hij was ook echt aan het geilen op Angelique!

Vind het echt niet erg dat christon eruit is, maar volgende week moet Marescha eruit! Zij heeft zoiets irritants over zich, ik denk dat het dr mond is...
Oud 22-01-2006, 12:18
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
mmmarieke schreef op 22-01-2006 @ 11:39 :
Ellen vind zichzelf zo geweldig en Maresja heeft van die... voortanden...
__________________
don't hate me 'cause you ain't me.
Oud 22-01-2006, 13:46
Bequiristain
Bequiristain is offline
Het thema was rock maar in de meeste nummers zat weinig of geen rock,de meeste kozen lekker veilig een ballad.
Ik vond die versie van Knocking on heavens door van Angelique helemaal niks,complete verkrachting van het nummer waar geen enkele rock meer in zat
Oud 22-01-2006, 14:07
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 22-01-2006 @ 14:46 :
vond die versie van Knocking on heavens door van Angelique helemaal niks,complete verkrachting van het nummer waar geen enkele rock meer in zat

Hmm, ja ik vond dat ze het wel erg mooi zong. En misschien dat ze meer naar het origineel heeft geluisterd van Bob Dylan.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Ads door Google
Oud 22-01-2006, 14:58
*Supergirlll*
Avatar van *Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Wie zaten er nou op de krukken dan?

Christon, Aaron en...?
__________________
let that miracle happen...
Oud 22-01-2006, 15:01
Verwijderd
marescha en ellen

4 dus, omdat christon 2% had, en alle anderen 4%
maar aaron had 4,7 geloof ik, en ellen 4,5, dus op zich hadden ze aaron dan best op de bank kunnen laten zitten..
maar omdat het allemaal in de 4% zat, moesten ze allemaal op de kruk
Oud 22-01-2006, 15:26
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Waarom is iedereen zo anti-Marescha? Ik vind haar leuk!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 22-01-2006, 16:09
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Aurora schreef op 22-01-2006 @ 16:26 :
Waarom is iedereen zo anti-Marescha? Ik vind haar leuk!
inderdaad, ik vond haar gisteravond heel goed! en dan krijgt ze nog van dat negatieve commentaar van de jury...

YES christon eruit nu ben ik blij... ik kon hem niet uitstaan
zo'n vervelende slijmbal...
volgende week moet serge of aäron eruit... serge omdat ie zo'n klier is, aäron vind ik gewoon niets....
Oud 22-01-2006, 19:49
Pool
Avatar van Pool
Pool is offline
Nu Christon eruit is hoef ik Idols niet meer te zien
Ik vond dat ie egt goed kon zingen en hij zag er ook goed uit Maar ik denk dat ie opzich nog wel ver gaat komen in de "muziek-bizz"!!!

Ik ben en blijf zijn trouwe fan
Oud 22-01-2006, 19:59
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Pool schreef op 22-01-2006 @ 20:49 :
Nu Christon eruit is hoef ik Idols niet meer te zien
Nou dat is wel heel dramatisch
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 22-01-2006, 20:27
Mindfields
Mindfields is offline
1 van die meisjes 'ja Rammstein, bah dat grunten..' LOL
Als er 1 band clean zingt, is het Rammstein wel.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 22-01-2006, 20:51
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 21-01-2006 @ 23:05 :
Die Marescha had eruit gemoeten! Ik snap uberhaupt niet wat ze daar nog doet. Grrr.
Wat een irritant dom wijf !
En dat irritant slaat terug op wijf en op dom
Oud 22-01-2006, 20:57
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 22-01-2006 @ 21:27 :
1 van die meisjes 'ja Rammstein, bah dat grunten..' LOL
Als er 1 band clean zingt, is het Rammstein wel.
Dat soort tutjes weten niet beter.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 22-01-2006, 21:02
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
ik snap niet waarom iedereen anti-marescha en anti-ellen is. maargoed, het verklaart een hoop dat de meeste van die mensen raffaela en a-a-a-a-ron wel leuk vinden.
Oud 22-01-2006, 21:23
Verwijderd
Ellen vond ik deze keer eigenlijk de enige die het supergoed deed, de enige die echt een beetje rockte en dan krijgt ze van dat negatieve jury commentaar.

Ik vind dat Harm eruit moet. Ik begrijp niet wat er zo goed is aan hem. Ik vind dat ie Let Love Rule echt ernstig verpest heeft.
Oud 23-01-2006, 08:20
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Ik vond Marescha ook wel goed

Maar Angelique nog beter

Dus volgende week is de thema de 21ste eeuw
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 23-01-2006, 10:11
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
levi's schreef op 23-01-2006 @ 09:20 :


Dus volgende week is de thema de 21ste eeuw
Thema 21ste eeuw lijkt me vreemd als dat echt zo is

Maar:

Stiekem....heel stiekem.....vind ik dat dit soort posts van de afgelopen afleveringen heel erg spoilerig en storend zijn voor mijzelf. Dit omdat je van te voren al weet hoe en wat in de volgende show qua bijvoorbeeld thema's, liedjes en wie wat zingt en hoe er uit ziet and that kinda stuff (vind het leuk dat zoiets een verrassing blijft namelijk), Voor de afgelopen 2 week was de lol er wel voor mij een beetje af

Mjah misschien zeik ik ook wel, en ben ik de enigste, dus dan hierbij mijn welgemeende excuses
Oud 23-01-2006, 12:00
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Roos schreef op 21-01-2006 @ 23:17 :
Tjah. Dat is ook weer zoiets. Bij Aaron hadden ze een ontzettend slecht fragment gekozen. Dat beinvloedt natuurlijk ook onwijs de uitslag. Vond ik best wel matig, want de rest van zijn performance was best oke.
Bij Angelique hadden ze juist het allerbeste fragment uitgekozen.
Tja de ene keer kiezen ze bij de één een gunstig moment en de andere keer heeft een ander wat meer geluk. De regie kan echt niet van iedereen het beste stuk uit gaan zoeken hoor.
En als je een echte idol bent dan heb je geen slechte stukken
__________________
ofzoiets
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols 3 online
idols3online
7 20-12-2005 17:27
Lifestyle Idols 3 online
idols3online
2 20-12-2005 16:02
Muziek Idols 3 online
idols3online
1 20-12-2005 15:59
Films, TV & Radio Idols 2004/2005
Orlygirl66
48 14-05-2004 18:14
Films, TV & Radio Moet er een nieuwe idols komen of niet
Kaydee
21 12-05-2004 15:33
Films, TV & Radio Idols [3]
Evito
507 01-03-2003 22:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.