Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2003, 14:07
Bolle Bertha
Bolle Bertha is offline
AAAAAAAAAAAAAAHHHH
Ik haat dat boek (Kunst Kunde en Kennis1) Ik moet nog beginnen met leren en vind het zo saai.
Ik snap er echt niets van, heb je nou wel of niet een opdrachtenboek voor Kunst Kunde en Kennis1 (eindexamenstof tekenen)
Mijn docent zegt van niet, maar van andere mensen heb ik gehoord dat er wel opdrachten zijn. Wat is het nou precies?

Misschien een beetje een loos topic, maar ik had ff niets beters te doen!
Advertentie
Oud 23-04-2003, 14:31
Alpha #1
Avatar van Alpha #1
Alpha #1 is offline
Voor examenstof? Vaak staan de opdrachten tussen de tekst bij vakken als tekenen in examenboeken. Maar dan nog: je gaat die vragen dan toch niet leren? Kun je beter oude examens maken om zo te oefenen!

Ik weet het antwoord dus niet, ik doe havo en wij hebben een boek waar de vragen tussen staan maar we maken die vragen nooit. (Zienderogen Kunst)
Oud 23-04-2003, 17:54
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Er is (bij ons iig) geen opdrachtenboek. In het boek (voorin) staat wat er van je verwacht wordt. En ik vind het ook niet bepaald makkelijk maar ja, gewoon kijken wat je moet kennen en goed leren.
Oud 23-04-2003, 20:24
lotte18
lotte18 is offline
Wij hebben ook geen opdrachtenbundels of zoiets gekregen, maar onze lerares zegt dat we maar zelf moeten gaan zoeken naar informatie uit oude bronnenbundels...k vind t echt supersaai en k vind t al helemaal BELACHELIJK dat we zelf ook nog al onze informatie bij elkaar moeten gaan zoeken...maarja..iig succes ermee!!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53.