Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2004, 12:06
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
transfattyacid schreef op 21-03-2004 @ 12:54:
Alice, Eric & Ron.

En nog iemand huilen?
Advertentie
Oud 21-03-2004, 12:06
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Acey schreef op 21-03-2004 @ 12:53:
In welke volgorde gingen ze er vorig jaar ook al weer uit, ik kan maar komen tot

1. Jamai
2. Jim
3. Hind
4. Dewi
5. Marieke
6. David
7. Bas
8. Joel
9. Yuli
10. Zosja

Dacht ik...
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 21-03-2004, 12:07
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Mariejen schreef op 21-03-2004 @ 13:06:
En nog iemand huilen?
Ja, Maud toen ze hoorde dat Ron eruit was
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 21-03-2004, 12:07
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
Aurora schreef op 21-03-2004 @ 13:07:
Ja, Maud toen ze hoorde dat Ron eruit was
En Alice na het commentaar van de jury.
Oud 21-03-2004, 12:08
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
Aurora schreef op 21-03-2004 @ 13:06:
5. Marieke
6. David
7. Bas
8. Joel
9. Yuli
10. Zosja

Dacht ik...
Marieke en David omgedraait.
Oud 21-03-2004, 12:09
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
Aurora schreef op 21-03-2004 @ 13:07:
Ja, Maud toen ze hoorde dat Ron eruit was
tof..
en alice dus niet..?
Oud 21-03-2004, 12:12
Agnès
Avatar van Agnès
Agnès is offline
Ik hoop dat Alice er volgende week uit gaat.
__________________
L'exit du *Squarelty*
Oud 21-03-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
transfattyacid schreef op 21-03-2004 @ 11:27:
Ik begin nu zelfs een beetje bewondering voor Alice te krijgen, ze staat er elke keer toch weer en elke keer krijgt wordt ze ontzettend afgekraakt, maar verschijnt ze er toch de week erop weer. Doorzettingsvermogen heeft ze in ieder geval.
sorry maar dat heeft niks met haar te maken, maar met het (blijkbaar dove) publiek.

en ik heb niet alles gezien, maar ik vond boris wel weer goed, ook al deed hij een stom liedje.
Oud 21-03-2004, 12:23
Nuck
Nuck is offline
Hoe kan het nou dat dat schaap er nog in zit? Ik zou bijna Idols gaan boycotten
__________________
As if!
Oud 21-03-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Orlygirl66 schreef op 21-03-2004 @ 13:01:
Maar Superstar van Jamelia past gewoon helemaal niet bij ALice
Juist wel! Het was weer echt zo'n dom huppeltrutjes-liedje voor Alice!
Niet voor niks dat het 9-jarige vriendinnetje van mn zusje haar het leukst vond. Ze is er voor de kleuters.
Oud 21-03-2004, 12:58
Norrage
Norrage is offline
Ik heb me vrijwel puur en alleen voor dit topic aangemeld, omdat ik zo graag mijn mening kwijt wil over Idols..

Sjonge jonge wat gaat het er raar aan toe. Ron vond ik gister echt serieus de beste van de hele groep, en het is vrij tragisch dat ie eruit is...
Ik zou er vrede mee gehad hebben als hij in plaats van een Maud of weet ik veel eruit was gegaan, maar in plaats van Alice? Nederland, krijg een leven echt.
Ik respecteer iedereen zijn mening, maar Alice hoort hier gewoon niet thuis. Waarom denk je dat ze vorig jaar niet eens door de theaterronde heen kwam, en dit jaar een wild card nodig had?
Ze kleedt zich verschrikkelijk, bijna als een hoer, en zoals ze gister Superstar zong, mijn god, ik ben serieus even weggelopen. Ze zong de helft van het liedje uberhaupt al niet, ze stond alleen maar een beetje stil(In vorige perfomances had ik tenminste het gevoel dat ze nog wat uitstraling had)
Ze is niet heel slecht, ze is verdiend bij de laatste 10 gekomen, maar ze is zo gemaakt...Haar opmerkingen, haar taalgebruik, en dan dat gezeik van het publiek over dat Henk Jan en co te hard tegen haar zijn.
Gister waren ze helemaal niet hard, vorige week waren ze dat, en terecht. Vandaag kreeg Alice vol lof van Henk Jan en Jerney over hoe ze eruit ziet, en zoals ze er in die clip uit zag, en daar ben ik het volledig mee eens.
Dat gezeik van Nederland over dat ze te hard tegen haar zijn is gelul, of dat ze te lief zijn tegen Eric. Tegen Eric zijn ze net zo hard. Denk je dat ie het leuk vindt als ze zeggen dat ie eigenlijk niet kan zingen?

In ieder geval mijn mening over gisteravond, Ron was erg goed, maar ik zie Ron een beetje als een mindere versie van Boris. Als je Ron goed vindt, vindt je Boris ook goed, maar aangezien Boris gewoon beter is stemt iedereen op hem en niet op Ron.
Alice is een beetje een apart geval in deze groep, als je van Alice houdt dan houdt je niet perse ook van Irma of Maud, dus als je al van Alice houdt(god moge het voorkomen) dan stem je meestal ook op haar omdat ze toch uniek is in deze groep. Net als een Marlies, die overigens erg slecht was gister Ik ben bang dat ze haar ultieme gevoel van de vorige afleveringen niet kan volhouden, volgens mij is ze een beetje op...Ik hoop heel erg dat ze zich volgende week herstelt, met een thema dat wel aan haar besteedt is.

Irma was eindelijk ook weer goed gister, maar mijn mening dat ze te weinig kan met haar stem blijft.(Haar stem is ongelooflijk goed, maar ja, ze kan er niet echt erg hoog of laag mee komen, het gaat na een tijdje ben ik bang wat vervelen, iets wat een idol niet moet hebben)

Boris was geweldig, maar ja, het was echt geen liedje voor hem, en het was natuurlijk minder vergeleken met de vorige keren. Dat is motown van vorige week, dat is pas gepast voor hem

En Eric...Hij kan misschien niet zingen, maar hij begint pas net met zingen wat ie ook al zei..Volgens mij kan hij zich nog zo ongelooflijk gaan ontwikkelen, dat wil je niet weten...Zijn uitstraling is echt geweldig, zijn optredens...Wow...Dat zou zo een nieuwe, Nederlandse, Robbie Williams kunnen worden. Die heeft ook zo'n uitstraling(en ook niet zo'n overweldigende stem(wel beter dan Eric though, maar misschien ook maar tijdelijk))
Oud 21-03-2004, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 21-03-2004 @ 13:23:
Hoe kan het nou dat dat schaap er nog in zit? Ik zou bijna Idols gaan boycotten
Ja, die irma moet er meteen uit

Oud 21-03-2004, 13:03
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Die alice is echt zo'n gemaakt kutje zeg

Vaker totaal misplaatste opmerkingen, en dan denkt ze dat ze grappig is ofzo, en als dan niemand lacht kijkt ze alsof ze de dood heeft gezien....

Hyperactief huppelkutje


+ Dat liedje wat ze zong was écht slecht

Maar ze heeft wel mooie benen, en haar broek was leuk
__________________
i create glitches with my voice
Oud 21-03-2004, 13:12
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Je moet juist luisteren naar de opmerkingen van MARLIES en niet naar de opmerkingen van Alice.
Die marlies is echt dom. Ze wil slim overkomen maar dat lukt niet echt haha, bij het begin moesten ze allemaal hun motto vertellen en wat zegt marlies: ik heb geen motto ik blijf gewoon mijzelf(zodat iedereen denkt oh wat een slimme, leuke meid).

En dan die smoezen over haar optreden! Eerst zei ze op rtl4 dat er iets was met de Airco en later zei ze op yorin dat heeeel erg naar de WC moest maar het mocht niet ofzo! HAHAHAHA
hoezo geloofwaardig?

Stem OP MAUD EN ALICE
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 21-03-2004, 13:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
omrielevie schreef op 21-03-2004 @ 14:12:
Je moet juist luisteren naar de opmerkingen van MARLIES en niet naar de opmerkingen van Alice.
Die marlies is echt dom. Ze wil slim overkomen maar dat lukt niet echt haha, bij het begin moesten ze allemaal hun motto vertellen en wat zegt marlies: ik heb geen motto ik blijf gewoon mijzelf(zodat iedereen denkt oh wat een slimme, leuke meid).

En dan die smoezen over haar optreden! Eerst zei ze op rtl4 dat er iets was met de Airco en later zei ze op yorin dat heeeel erg naar de WC moest maar het mocht niet ofzo! HAHAHAHA
hoezo geloofwaardig?

Stem OP MAUD EN ALICE
ik volg je niet zo.
wat is er mis met 'ik blijf gewoon mezelf'?
en waarom is het ongeloofwaardig dat ze last kreeg van de airco en naar de wc moet?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-03-2004, 13:35
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Volgens mij valt hij onder breezah hokkie meissie
__________________
i create glitches with my voice
Oud 21-03-2004, 14:07
Broccoli*
Avatar van Broccoli*
Broccoli* is offline
Gisteravond weer n echte "Eric-Night".
Haha die jongen is gewoon zo;n schatje, echt als je hem alleen al ziet, krijg je spontaan een glimlach op je gezicht. Komt helemaal goed met die jongen.
Mr Alice, k weet niet hoor, maar ik had liever Frank gezien als winnaar van de wild-card show. (ook bij hem had ik iets van "Ooh wat n schatje")
Ron eruit, echt raar... Hij zong goed, ziet er leuk uit, en dan toch nog verliezen??

Hoe zou volgende week dan verlopen? T zou echt raar zijn als dan Boris ofzo eruit zou gaan...
__________________
It takes disaster to learn a lesson.
Oud 21-03-2004, 14:09
Tribe_Punker19
Avatar van Tribe_Punker19
Tribe_Punker19 is offline
Citaat:
Nuck schreef op 21-03-2004 @ 13:23:
Hoe kan het nou dat dat schaap er nog in zit? Ik zou bijna Idols gaan boycotten
ik boycot Idols nu al
Oud 21-03-2004, 14:15
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
true zeg
__________________
i create glitches with my voice
Oud 21-03-2004, 14:21
Verwijderd
Die stomme Alice zit er nog steeds in, ze wordt steeds stommer... Blegh..
Ik vond Ron enorm leuk, en verder was iedereen ook goed. Ik vind het 10x beter dan vorig jaar, echt goede kandidaten.

Volgende week moet Alice eruit...
Oud 21-03-2004, 14:23
Verwijderd
ik zou het programma leuker vinden als je kon stemmen op de gene die je er uit wil hebben. dat is veel duidelijker... dan stem ik echt 10000 keer op alice
Oud 21-03-2004, 14:24
niña
Avatar van niña
niña is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 21-03-2004 @ 15:23:
ik zou het programma leuker vinden als je kon stemmen op de gene die je er uit wil hebben. dat is veel duidelijker... dan stem ik echt 10000 keer op alice
dat was inderdaad een beter idee geweest..
laat die nepkop nu eens van tv verdwijnen..
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 21-03-2004, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Nina schreef op 21-03-2004 @ 15:24:
dat was inderdaad een beter idee geweest..
laat die nepkop nu eens van tv verdwijnen..
ja... echt een jankerd dat mens
bl;ehhhh
Oud 21-03-2004, 14:47
Pla
Pla is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 21-03-2004 @ 15:23:
ik zou het programma leuker vinden als je kon stemmen op de gene die je er uit wil hebben. dat is veel duidelijker... dan stem ik echt 10000 keer op alice
Ja maar dan zouden ze minder geld verdienen
__________________
duss..
Oud 21-03-2004, 14:48
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 21-03-2004 @ 15:23:
ik zou het programma leuker vinden als je kon stemmen op de gene die je er uit wil hebben. dat is veel duidelijker... dan stem ik echt 10000 keer op alice
Dat is niet het idee van het programma: je stemt op je idool, je bent voor je idool.

Jammer dat veel mensen dat niet inzien en telkens maar de anderen lopen af te kraken
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 21-03-2004, 14:52
Verwijderd
Citaat:
geen punt. schreef op 21-03-2004 @ 15:48:
Dat is niet het idee van het programma: je stemt op je idool, je bent voor je idool.

Jammer dat veel mensen dat niet inzien en telkens maar de anderen lopen af te kraken
ja dat is wel het idee van het programma... maar ik snap het niet.. ik heb nog bijna niemand gezien die voor alice is en toch gaat ze telkens door. ze zal wel een rijke familie hebben die telkens belt ofzo.
Waarom zou je mensen niet mogen afkraken? je moet toch iets doen ze weten waar ze zich voor opgeven.
Oud 21-03-2004, 14:56
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 21-03-2004 @ 15:52:
ja dat is wel het idee van het programma... maar ik snap het niet.. ik heb nog bijna niemand gezien die voor alice is en toch gaat ze telkens door. ze zal wel een rijke familie hebben die telkens belt ofzo.
Waarom zou je mensen niet mogen afkraken? je moet toch iets doen ze weten waar ze zich voor opgeven.
Afkraken is een keer leuk, maar na 19 pagina's weten we wel dat men hier Alice niet goed vindt, jezus. Verdedig liever je eigen idool, daar draait het om en daar kijk je later naar terug, daar hebben de 10 finalisten veel meer aan.

Die stemmen heeft ze inderdaad wel van rijke familieleden denk ik, zou met niets verbazen als ze op Nyenrode zit en haar vader een topmanager is ofzo, maar dat is nu eenmaal het concept van Idols. Winnaar zul je er in ieder geval niet meer worden, dus of Ron nou deze of volgende week (en deze week dus Alice) was gegaan, dat maakt voor de winnaar van Idool 2004 niet uit.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 21-03-2004, 15:05
Ingah
Ingah is offline
Ik begrijp niet hoe iedereen hier Boris zo geweldig leuk en lekker kan vinden.. Als je goed naar hem kijkt zie je het wel het tegenovergestelde. Maarja oke.. zijn stem is dan wel goed, maar hij wordt idd helemaal de hemel ingeprezen door de juryleden en bladen zoals de Hitkrant die vinden dat hij de geweldeige 'x-factor' heeft enzo. Nou hij heeft iig geen uitstraling, hij kijkt zo sloom uit zijn ogen.
ALice moet er meteen uit.. belachelijk dat dat wijf er nog in zit.
Dat Ron er nu uit is begrijp ik ook absoluut niet.
Irma en Marlies mogen allebei ook weg.. domme trutjes. vooral Marlies doet er maar alles aan om in de smaak te vallen bij het publiek en dat iedereen op haar gaat stemmen. Ze is absoluut haarzelf niet.
Niemand hier hoort dat Maud een hele mooie stem heeft en zien dat ze gewoon haarzelf blijft. Ze is dan misschien wel meer aanwezig op de achtergrond, maar dat is altijd beter dan dat je altijd maar in het middelpunt van de belangstelling staat.
Vorig jaar was idols toch nog wel wat leuker.. nu is het allemaal veel te gemaakt en nep. Dat is toch jammer
Maarja niks aan te veranderen.
Oud 21-03-2004, 15:30
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
renee182 schreef op 21-03-2004 @ 11:58:
trouwens is vind ron op jim carrey en arnold schwartznekker (schrijf je dat zo) lijken. Raaarrree combi???!!!!
nee, op willem dafoe
Oud 21-03-2004, 15:45
Verwijderd
ik vind alice echt een dom kind
en ik was voor ron, maar die is er helaas uit
nu ben ik voor boris (wie niet)
Oud 21-03-2004, 15:51
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Is het nog meer mensen opgevallen dat Eric gisteren ontzettend treurig keek toen hij van de kruk weer terug mocht naar de bank? Ik had echt het idee dat hij op het punt stond te gaan huilen, terwijl hij juist mocht blijven!
Oud 21-03-2004, 15:57
Verwijderd
Wat sommige mensen hier zeggen over Alice, dat het zo ontzettend goed van haar is dat ze blijft doorzetten enzo.. ik denk dat iedere andere finalist precies hetzelfde zou doen. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand bij is die na een paar keer slecht jury commentaar maar besluit helemaal niet meer mee te doen. Je gaat dan juist extra je best doen om het tegendeel te bewijzen.
Oud 21-03-2004, 15:58
Verwijderd
Citaat:
nienie schreef op 21-03-2004 @ 16:51:
Is het nog meer mensen opgevallen dat Eric gisteren ontzettend treurig keek toen hij van de kruk weer terug mocht naar de bank? Ik had echt het idee dat hij op het punt stond te gaan huilen, terwijl hij juist mocht blijven!
Hij kijkt altijd treurig als het even spannend is of hij goed of slecht nieuws krijgt. Volgens mij is het meer een ik-ga-bijna-huilen-blik
Oud 21-03-2004, 15:58
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
transfattyacid schreef op 21-03-2004 @ 13:03:
Nee ik vind Alice sinds de workshops ook niet meer goed. Maar slecht is ze niet, op de eerste liveshow na.

Ja, ik heb gisteren ook een keertje op Alice gestemd, al is het alleen maar omdat ik nogal geirriteerd raak door het jury commentaar, en het commentaar van de mensen hier.
Stiekem hoop ik zelfs een beetje dat ze wint , al zijn er wel veel betere nog over.
ik heb niet op Alice gestemd, maar ik zpu 't wel overwegen áls ik zou stemmen.
Oud 21-03-2004, 16:04
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Norrage schreef op 21-03-2004 @ 13:58:
Ze kleedt zich verschrikkelijk, bijna als een hoer, en zoals ze gister Superstar zong, mijn god, ik ben serieus even weggelopen.
Die kleren kiest ze niet zelf uit! Haar stylisten! (volgens mij hebben ze daar weinig inspraak hoor!)
Oud 21-03-2004, 16:06
Verwijderd
Ik was half in shock gisteravond. Ron was echt de beste van de avond. Alice die stomme kut *& )@&*#!& moet er eindelijk eens uit. Best grappig dat ze er in blijft terwijl iedereen haar er uit wilt maar ik vind het nu ten koste van anderen gaan. Robin en Ron hadden er nog wel een tijdje in mogen blijven.
Maar goed, als JK er maar niet uit gaat vind ik het wel ok
Oud 21-03-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Ingah schreef op 21-03-2004 @ 16:05:
Ik begrijp niet hoe iedereen hier Boris zo geweldig leuk en lekker kan vinden.. Als je goed naar hem kijkt zie je het wel het tegenovergestelde. Maarja oke.. zijn stem is dan wel goed, maar hij wordt idd helemaal de hemel ingeprezen door de juryleden en bladen zoals de Hitkrant die vinden dat hij de geweldeige 'x-factor' heeft enzo. Nou hij heeft iig geen uitstraling, hij kijkt zo sloom uit zijn ogen.
Gelukkig verschillen we van smaak...

(Voor de duidelijkheid; ik vind Boris een van de mooiste en lekkerste jongens die ik ooit heb gezien )

En als jij vindt dat Boris geen uitstraling heeft, wie dan wel volgens jou?
Oud 21-03-2004, 16:07
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Ingah schreef op 21-03-2004 @ 16:05:
Ik begrijp niet hoe iedereen hier Boris zo geweldig leuk en lekker kan vinden.. Als je goed naar hem kijkt zie je het wel het tegenovergestelde. Maarja oke.. zijn stem is dan wel goed, maar hij wordt idd helemaal de hemel ingeprezen door de juryleden en bladen zoals de Hitkrant die vinden dat hij de geweldeige 'x-factor' heeft enzo. Nou hij heeft iig geen uitstraling, hij kijkt zo sloom uit zijn ogen.
ALice moet er meteen uit.. belachelijk dat dat wijf er nog in zit.
Dat Ron er nu uit is begrijp ik ook absoluut niet.
Irma en Marlies mogen allebei ook weg.. domme trutjes. vooral Marlies doet er maar alles aan om in de smaak te vallen bij het publiek en dat iedereen op haar gaat stemmen. Ze is absoluut haarzelf niet.
Niemand hier hoort dat Maud een hele mooie stem heeft en zien dat ze gewoon haarzelf blijft. Ze is dan misschien wel meer aanwezig op de achtergrond, maar dat is altijd beter dan dat je altijd maar in het middelpunt van de belangstelling staat.
Vorig jaar was idols toch nog wel wat leuker.. nu is het allemaal veel te gemaakt en nep. Dat is toch jammer
Maarja niks aan te veranderen.
Ja, de hitkrant! dat is erg! Al een paar weken achter elkaar Boris groot op de voorkant. Ook andere finalisten, 2 keer robin en boris samen, en een keer de finalisten, Robin en Boris natuurlijk groter plaatje!
Oud 21-03-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
zjoerd schreef op 21-03-2004 @ 17:04:
Die kleren kiest ze niet zelf uit! Haar stylisten! (volgens mij hebben ze daar weinig inspraak hoor!)
Volgens mij hebben ze wel inspraak. JK maakt zn eigen kleding, dus hij mag helemaal zelf kiezen. En vorige week was er een stukje van Robin in zn kleedkamer, en daar lag een hele stapel broeken die hij had uitgekozen om aan te trekken.
Oud 21-03-2004, 16:09
Nuck
Nuck is offline
Mijn moeder vindt het een aanfluiting dat Alice er nog in zit
__________________
As if!
Oud 21-03-2004, 16:09
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 21-03-2004 @ 15:56:

Die stemmen heeft ze inderdaad wel van rijke familieleden denk ik, zou met niets verbazen als ze op Nyenrode zit en haar vader een topmanager is ofzo, maar dat is nu eenmaal het concept van Idols. Winnaar zul je er in ieder geval niet meer worden, dus of Ron nou deze of volgende week (en deze week dus Alice) was gegaan, dat maakt voor de winnaar van Idool 2004 niet uit.
Alice studeert theater-, televisie- en filmwetenschap, in die naam wordt de opleiding alleen aangeboden in Utrecht. (Zit ook in Amsterdam, maar daar heet de studie anders). Btw: voor Nyenrode geldt een selectieprocedure en als ik zo kijk vind ik haar niet zo intelligent dat zij daar doorheen zou komen

Maar Idols deze week vond ik echt slecht zingen
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 21-03-2004, 16:10
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-03-2004 @ 15:21:
Die stomme Alice zit er nog steeds in, ze wordt steeds stommer... Blegh..
Ik vond Ron enorm leuk, en verder was iedereen ook goed. Ik vind het 10x beter dan vorig jaar, echt goede kandidaten.

Volgende week moet Alice eruit...
Alleen gsiter waren ze allemaal niet bepaald goed! Behalve Maud! Ron ging ook nog wel..
Marlies was écht de flopper vond ik hoor! (terwijl ik telkens voor Marlies was !
Oud 21-03-2004, 16:13
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Mijn top 7 nu:
1. Maud
2. Boris
3. Eric
4. Jk (já, ik vond hem echt stukke beter!)
5. Irma
6. Marlies
7. Alice

héél wat verander in mijn top! Écht Marlies van 1 naar 6! Maud was superrr!
Oud 21-03-2004, 16:13
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
! am mE schreef op 21-03-2004 @ 17:06:
Ik was half in shock gisteravond. Ron was echt de beste van de avond. Alice die stomme kut *& )@&*#!& moet er eindelijk eens uit. Best grappig dat ze er in blijft terwijl iedereen haar er uit wilt maar ik vind het nu ten koste van anderen gaan. Robin en Ron hadden er nog wel een tijdje in mogen blijven.
Maar goed, als JK er maar niet uit gaat vind ik het wel ok
Precies wat ik net wou gaan zeggen (nou ja, ongeveer dan )
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Oud 21-03-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
zjoerd schreef op 21-03-2004 @ 17:10:
Alleen gsiter waren ze allemaal niet bepaald goed! Behalve Maud! Ron ging ook nog wel..
Marlies was écht de flopper vond ik hoor! (terwijl ik telkens voor Marlies was !
Ik vond het deze keer idd ook niet zo goed, maar over het algemeen zijn ze wel beter dan vorig jaar, imo.

Bij Marlies werd ik een beetje kriebelig, ik dacht echt dat ze om zou kukelen of zou gaan kotsen ofzo.. geen idee waarom, maar ze kwam heel raar over, alsof er écht iets mis ging. Maar sommige stukjes zong ze wel weer ok, vrij krachtig. Ik vind haar steeds ietsje leuker worden, ook al was het gisteren dan nogal raar.
Boris ging wel lekker, alleen kan hij 10x beter.
Oud 21-03-2004, 16:16
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-03-2004 @ 17:13:
Ik vond het deze keer idd ook niet zo goed, maar over het algemeen zijn ze wel beter dan vorig jaar, imo.

Bij Marlies werd ik een beetje kriebelig, ik dacht echt dat ze om zou kukelen of zou gaan kotsen ofzo.. geen idee waarom, maar ze kwam heel raar over, alsof er écht iets mis ging. Maar sommige stukjes zong ze wel weer ok, vrij krachtig. Ik vind haar steeds ietsje leuker worden, ook al was het gisteren dan nogal raar.
Boris ging wel lekker, alleen kan hij 10x beter.
bij mij is het juist andersom, ze word steedt stukke minder!
en ik ben het met je eens t leek echt alsof Marlies helemaal ziek was ofzo..
Oud 21-03-2004, 16:16
Verwijderd
mmm nou ipv alice belachelijk maken dan maar iemand aanmoedigen

uhmmm.... tja ik heb niet echt een favoriet ... vind eric wel cool doen maar hij kan niet echt zingen. Jk heeft zijn eigen steil maar is iets te relaxed.. maud zingt wel goed maar heeft geen flair...


vorig jaar was er veel meer talent..
Oud 21-03-2004, 16:17
Verwijderd
Citaat:
zjoerd schreef op 21-03-2004 @ 17:13:
Mijn top 7 nu:
1. Maud
2. Boris
3. Eric
4. Jk (já, ik vond hem echt stukke beter!)
5. Irma
6. Marlies
7. Alice

héél wat verander in mijn top! Écht Marlies van 1 naar 6! Maud was superrr!
Oh ja, mijn top 7 nu:

1. Boris (ja, natuurlijk Lekker beestje )
2. Marlies (ondanks gisteren vind ik haar wel iets goed hebben, goede stem, ze is niet lelijk...)
3. Irma (lekker stoer )
4. Eric (ik vind hem nu wel leuk, na z'n clip van gisteren en ookal kan hij niet zingen, toch kwam zijn nummer gisteren erg goed over)
5. Maud (zingt lekker)
6. JK (op de een of andere manier komt hij nooit echt over bij mij, ik hoor hem niet echt ofzo... )
7. Alice (lijkt me duidelijk)

En dan nog hoe ik denk dat het uit zal pakken in totaal (dus niet echt mijn mening, meer alle meningen in een)
1. Boris
2. Marlies
3. JK
4. Eric
5. Irma
6. Maud
7. Alice
Oud 21-03-2004, 16:19
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 21-03-2004 @ 17:16:

vorig jaar was er veel meer talent..
Jamai? Jim? Marieke?

Hind was goed vorig jaar, verder had niemand talent imo. Dit jaar zijn Boris en Marlies al zeker mensen met talent.. Verder JK ook vast wel, en Eric heeft ook wel iets van entertain-talent.
Oud 21-03-2004, 16:20
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Marlies is ene beetje een Dewi, eigen aparte stijl enzo.
Eric en Jamai zijn wel met elkaar te vergelijken niet qua zang, maar qua entertainen wel.
Robin en Jim: Allebei "Hunks" zoals de bladen dat zeggen!
Jk en David: Qua zang een beetje.
Irma en Zosja: En Zosja heeft ook een platencontract.. Dus.. Irma misschien ook wel dan!
...................................................................... ...................................
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols #3
Verwijderd
500 09-03-2006 18:02
Films, TV & Radio Idols #2
Verwijderd
500 21-01-2006 19:37
Films, TV & Radio Idols 2004/2005
Orlygirl66
48 14-05-2004 18:14
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
transfattyacid
500 24-04-2004 23:27
Films, TV & Radio [3]idols 2 de finales
Verwijderd
1 10-04-2004 19:56
Films, TV & Radio Idols 2: de finales [2]
Sweet Revenge
500 10-04-2004 19:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49.