Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2005, 23:43
number9
number9 is offline
Over 2 weken al weer mensen.

Zijn hier nog forummers die over 2 weken al een kaart hebben gepost om iemand te veroveren of stil te blijven aanbidden?
Praat maar raak

ikzelf twijfel nog over een meisje waar ik een aantal keer mee heb gezoend en die mij ook erg leuk blijkt te vinden om miss een poging te wagen. Maar daar ga ik nog 13 dagen over piekeren
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2005, 00:16
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Oeoeh!
Ik ga wel een kaartje versturen ja.
Omdat het zo heerlijk Corny is en omdat ze leuk is
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 00:35
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
number9 schreef op 30-01-2005 @ 00:43 :
.

Zijn hier nog forummers die over 2 weken al een kaart hebben gepost om iemand te veroveren of stil te blijven aanbidden?

Ik moest 'm 3x lezen voor ik'm snapte.
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 00:41
Verwijderd
Misschien, maar ik denk dat het weinig toevoegt aangezien ze het toch al weet.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 01:08
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
nee ik ga niets sturen en ik verwacht eigenlijk ook niets...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 01:30
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
igfy schreef op 30-01-2005 @ 02:08 :
nee ik ga niets sturen en ik verwacht eigenlijk ook niets...
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 02:23
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Als ik een vriend had zou ik m uit protest de hele dag niet spreken. Maar ik heb geen vriend dus doe ik niks.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 02:25
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Wellicht ga ik iets sturen...
Waarschijnlijk niet, maar ik sluit niets uit
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 02:47
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
't Zou moeten lukken dat ik binnen die twee weken nog iemand tegenkom...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 07:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vind zoals ik in het andere topic al aangegeven heb, dat je beter iets kan geven of kan sturen op een onverwacht moment naar je liefde.

Wat ik wel gedaan heb vorig jaar, is het benadrukken van een vriendschap, dat iemand veel betekent voor mij en dat vind ik wel een heel mooi gebaar wat ik veel sneller op valentijn zal doen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 07:54
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik denk niet dat ik iets aan valentijn doe. Twee dagen daarna zijn m'n vriend en ik 2 jaar samen, wellicht dat we dan iets ondernemen
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 11:54
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
ik denk ook niet dat ik valentijn doe, ik vind het valentijn idee wel leuk, maar ik schaam me een beetje als je met een roos rondloopt terwijl iedereen je aanstaard en wil weten van wie die roos is
__________________
psssttt <3<3
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 13:14
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 30-01-2005 @ 08:52 :
Ik vind zoals ik in het andere topic al aangegeven heb, dat je beter iets kan geven of kan sturen op een onverwacht moment naar je liefde.
Idd, waarom op valentijnsdag wachten?? Wat is er mis met een andere dag, mag je dan geen liefde tonen??
Maar goed, t wordt natuurlijk wel soort van verwacht
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 13:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 30-01-2005 @ 14:14 :
Idd, waarom op valentijnsdag wachten?? Wat is er mis met een andere dag, mag je dan geen liefde tonen??
Maar goed, t wordt natuurlijk wel soort van verwacht
Bij Valetijn ligt de drempel stukken lager, lijkt me dus logisch waarom mensen op die dag wachten. Wat je ervan vindt, is natuurlijk een ander verhaal.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 14:29
Verwijderd
Valentijnsdag is gewoon een slap excuus om je liefde voor iemand openbaar te maken. Maar wel leuk
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 14:31
fractuur
fractuur is offline
De week ervoor ben ik op vakantie, en deze week ben ik heel druk met mn SE-week. Daarbij stuur ik ws niets, dus dat is makkelijk.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 14:49
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
wat vinden jongens eigenlijk leuk om met Valentijn te krijgen? Bij meiden is het best makkelijk op zich denk ik..een roos, chocola, lief kaartje..

maar wat vinden mannen leuk? Ik wil hem een kaart sturen, maar weet niet of ik hem ook een roos kan sturen

Zeg eens eerlijk, vinden jullie jongens dat nou leuk om te krijgen?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 16:17
Verwijderd
Ik stuur misschien wel een kaart naar iemand, ik weet het niet, ik vind het ergens ook onzin. Het is veel leuker om onverwacht een kaart te krijgen.

Zelf ben ik wel altijd sip als ik geen kaart krijg.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-01-2005, 17:20
lilo
Avatar van lilo
lilo is offline
ik ga denk ik een anoniem kaartje sturen.....
ik ben echt een schijterd op het gebied van de liefde, en die dag geeft me tenminste een kans om íets te doen, haha.

en ik doe t anoniem... omdat ie vast wel een idee heeft dat het van mij zou kunnen komen
__________________
er is geen garantie op een lang en gelukkig leven
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 17:40
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik weet niet wat ik m'n vriendin moet geven...iemand?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 17:43
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 30-01-2005 @ 18:40 :
Ik weet niet wat ik m'n vriendin moet geven...iemand?
Een goede beurt.

On-topic:
Ik haat die dag.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 17:51
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-01-2005 @ 18:43 :
Een goede beurt.

On-topic:
Ik haat die dag.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 17:58
Mara
Mara is offline
Nee. Dat durf ik niet.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 18:25
-(L)-
Ik wil een jongen uit m'n klas misschien een kaart sturen. Ik weet alleen niet wat ik erin moet zetten. We gaan binnen de klas met elkaar om, maar verder niet. M'n naam wil ik er sowieso niet bijzetten, 't moet gewoon een stille hint zijn. Ik denk dat als hij de kaart leest, hij wel vermoedt dat 't van mij is. Iemand tips voor een leuke tekst?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 18:38
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 30-01-2005 @ 19:25 :
Ik wil een jongen uit m'n klas misschien een kaart sturen. Ik weet alleen niet wat ik erin moet zetten. We gaan binnen de klas met elkaar om, maar verder niet. M'n naam wil ik er sowieso niet bijzetten, 't moet gewoon een stille hint zijn. Ik denk dat als hij de kaart leest, hij wel vermoedt dat 't van mij is. Iemand tips voor een leuke tekst?
Lieve ....,

Voor het geval je nog niet doorhad dat ik je leuk vind - of zo niet tot over mn oren verliefd ben- wilde ik hierbij een subtiele hint geven.

heel veel liefs,

het meisje met rood krullend haar, een bril en een beugel dat altijd naast je zit met wiskunde en engels

__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2005, 18:44
-(L)-
Citaat:
fractuur schreef op 30-01-2005 @ 19:38 :
Lieve ....,

Voor het geval je nog niet doorhad dat ik je leuk vind - of zo niet tot over mn oren verliefd ben- wilde ik hierbij een subtiele hint geven.

heel veel liefs,

het meisje met rood krullend haar, een bril en een beugel dat altijd naast je zit met wiskunde en engels

Ja aan zoiets als 'voor het geval .... subtiele hint geven.' zat ik ook al te denken.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 09:31
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
Ik weet niet wat ik doen moet, we zijn beide verliefd op elkaar, maar een roos of andere bloemen zijn een btje afgezaagd omdat we allebei in een bloemenwinkel werken. En tja een kaartje sturen vind ik ook weer zo klote want wat zet je er op, wat niet cliche is maar toch wel weer lief
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 09:58
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
aapje schreef op 31-01-2005 @ 10:31 :
Ik weet niet wat ik doen moet, we zijn beide verliefd op elkaar, maar een roos of andere bloemen zijn een btje afgezaagd omdat we allebei in een bloemenwinkel werken. En tja een kaartje sturen vind ik ook weer zo klote want wat zet je er op, wat niet cliche is maar toch wel weer lief

"als bloemen tekort schieten"
"ik vind je leuk"


eigenlijk maakt t niet zoveel uit, vooral niet als hij toch al verliefd op je is
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 10:20
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Dukko schreef op 30-01-2005 @ 15:29 :
Valentijnsdag is gewoon een slap excuus om je liefde voor iemand openbaar te maken. Maar wel leuk
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 10:22
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Hum. Ik koop voor mezelf wel een rijstepapje mooi zat
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 13:52
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
number9 schreef op 30-01-2005 @ 00:43 :
Over 2 weken al weer mensen.

Zijn hier nog forummers die over 2 weken al een kaart hebben gepost om iemand te veroveren of stil te blijven aanbidden?
Praat maar raak

ikzelf twijfel nog over een meisje waar ik een aantal keer mee heb gezoend en die mij ook erg leuk blijkt te vinden om miss een poging te wagen. Maar daar ga ik nog 13 dagen over piekeren
die ene zin klopt niet helemaal.
maarja valentijn behoor je toch ook kaarten en etc anoniem te sturen onder de naam valentijn. offe ligt dat aan mij.
Ik ga voor al mijn vrienden de pabo aanvragen (dat gratis magazine) voor valantijn.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 13:55
Verwijderd
Ik ga op valentijnsdag waarschijnlijk naar een vriend van me die de 15e jarig is.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 14:09
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
Ik heb mijn vriend alvast een gitaar voor valentijnsdag gegeven

ofja.. ik gaf 't em, en toen zei ik: denk maar niet dat je nou nog iets voor valentijnsdag krijgt
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 14:16
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Nee, ik vind valentijsdag maar onzin. Ik stuur op een andere dag wel een kaartje als ik dat wil.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 14:39
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
verstuur niks, en verwacht ook niet echt wat..

Ik ben dan aan het skien, dus wie weet kom ik die dag wel een leuke oostenrijker tegen
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 14:39
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
Ik heb op Valentijnsdag een verjaardag. Ik ga geen kaart sturen en ik verwacht ook niks. Ik vind het absolute onzin.
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-01-2005, 14:43
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
valentijnsdag is zo ontzettend moeilijk omdat je zo opgedrongen romantisch moet zijn.
Dat wil niet zeggen dat ik ut niet leuk vind ofzo, maar ik ben zo ontzettend slecht in erg romantisch zijn.
Ja ik weet wel iets leuks om te doen, maar dat gaat nooit lukken omdat het voor ons ontzettend moeilijk is om alleen te zijn.
In een hotelletje ofzo zit dur ook nie in, omdat ik 2 weken erna op vakantie ga (ik ben ook maar een student).

Ik heb gewoon een veel te ingewikkeld liefdesleven. dat zal ut wel gewoon zijn
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 14:43
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
mn vriendje haat Valentijn, dus daar doen we niks aan. Maar we doen ook niks speciaals als we zoveel maanden bij elkaar zijn

En hij kan mn basisschool vriendje toch niet overtreffen. Die bakte altijd zelf koekjes en kwam ze persoonlijk brengen met een kaartje erbij
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:14
Verwijderd
Nee.
Ik zou m'n beste vriendin wel een kaartje willen doen.
Maar omdat zij het puur en alleen op vriendschap wilt houden en denkt dat ik dat ook zo voel, terwijl ik wél 'iets' (onbestemd, weet niet precies wat) meer voel.
Maar het is zo heerlijk cliché dat ik het niet doe, en ik wil het d'r trouwens niet zo vertellen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:19
Maty
Avatar van Maty
Maty is offline
Ik weet niet of ik hem iets moet laten merken of niet. Ik twijfel nog
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:33
Slettelina *
Slettelina * is offline
Neuh, geen kaartje. We zijn dan samen in Berlijn. Daar gaan we kadotjes voor elkaar kopen en dan s'avonds aan elkaar geven
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:01
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik ga mijn nieuwe vriendje wel een kaartje sturen, maar dan niet zo'n vreselijk overdreven roze rood valentijnskaartje waarop staat dat ik zoveel van hem hou. Het is zo'n leuke lange horizontale kaart, (van Hello Sunshine) waarop twee giraffen tegenover elkaar liggen en elkaar verliefd aanstaren (doet me denken aan hoe hij en ik elkaar altijd aan kijken ) en binnenin staat 'You make me feeeeeeel gooooood'. Dat vind ik dan wel weer leuk.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:31
.Pure
.Pure is offline
Hm nee
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:34
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik ga waarschijnlijk een aantal goede vrienden overstelpen met kaartjes, puur en alleen omdat ik zelf ook graag lieve kaartjes krijg . Ik denk niet dat ze het van me verwachten omdat ik ook geen kaartjes met kerst/oud&nieuw stuur.
Ik heb geen vriend dus daar hoef ik me ook al niet druk over te maken.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:57
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Neh geen kaartjes. Ik kan via school gewoon rozen en teddybeertjes en dat soort ongein versturen dusz .
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:02
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 31-01-2005 @ 18:01 :
Ik ga mijn nieuwe vriendje wel een kaartje sturen, maar dan niet zo'n vreselijk overdreven roze rood valentijnskaartje waarop staat dat ik zoveel van hem hou. Het is zo'n leuke lange horizontale kaart, (van Hello Sunshine) waarop twee giraffen tegenover elkaar liggen en elkaar verliefd aanstaren (doet me denken aan hoe hij en ik elkaar altijd aan kijken ) en binnenin staat 'You make me feeeeeeel gooooood'. Dat vind ik dan wel weer leuk.
Inderdaad! Dat is dan wel weer leuk

Maar ik houd meer van de onverwachte kaartjes. Daar ben ik echt een goeie voor!
Verder doe ik niks aan Valentijnsdag.
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:18
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik denk het wel, maar dan naar iemand die al mijn vriend is
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:20
Verwijderd
Neen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 19:32
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 31-01-2005 @ 18:01 :
Ik ga mijn nieuwe vriendje wel een kaartje sturen, maar dan niet zo'n vreselijk overdreven roze rood valentijnskaartje waarop staat dat ik zoveel van hem hou. Het is zo'n leuke lange horizontale kaart, (van Hello Sunshine) waarop twee giraffen tegenover elkaar liggen en elkaar verliefd aanstaren (doet me denken aan hoe hij en ik elkaar altijd aan kijken ) en binnenin staat 'You make me feeeeeeel gooooood'. Dat vind ik dan wel weer leuk.
nou die is ook behoorlijk cheesy
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Chosen schreef op 31-01-2005 @ 18:57 :
Neh geen kaartjes. Ik kan via school gewoon rozen en teddybeertjes en dat soort ongein versturen dusz .
Oh god, dat vind ik zo verschrikkelijk hè.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie valentijnsdillema
fanatickje
7 05-02-2003 09:45
Liefde & Relatie Hoeveel valentijnskaarten verwacht jij dit jaar?
Penelopeia
81 14-02-2002 15:55
Liefde & Relatie valentijn leuk / niet leuk
Loesje
21 13-02-2002 20:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.