Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2004, 20:30
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 23-02-2004 @ 18:58:
'Ook Ajax geďnteresseerd in Bosschaart en Väyrynen'
Gepost door dijkema 23-02-2004 14:39:48

Ook meldt de krant dat Ajax in onderhandeling is met Pascal Bosschaart van FC Utrecht. De Rotterdamse middenvelder moet naar verluidt zo een drie miljoen euro kosten. Zijn contract loopt aan het einde van dit seizoen nog een jaar door.

Bron: voetbalzone.nl

Hmm.. dat zou ik toch wel zwaar kut vinden.
Bosschaart zou wel lachen zijn Dan hebben we lekkere verdediging hor..
Advertentie
Oud 24-02-2004, 09:35
Verwijderd
het gerucht gaat dat Feyenoord interesse heeft in Rob Penders. Gullit zat bij de wedstrijd FCU - NAC op de tribune naar zijn verrichtingen te kijken. penders heeft nog een contract tot 2005 en zal er dus geld voor gevangen moeten worden!!
Oud 24-02-2004, 09:44
Verwijderd
als feyenoord penders haalt is dat het bewijs dat wotte nog slechter is dan baan...
Oud 24-02-2004, 09:49
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Ze halen echt allemaal middelmatige spelers.. Bij Ajax was paar jaar terug dat ze veel geld betaalden voor Jonge, weinig ervaren spelers (Maxwell,Mido,Zlatan) Maar die gasten hebben het achteraf wel goed gedaan.. Juist in tegenstelling tot de oudere dure aankopen (Machlas, Kinkladze). Feyenoord moet gewoon een voorbeeld nemen aan Ajax, en niet allemaal van die 30érs kopen. Want die (relatief) jonge Bosschaart zou wel een goeie zijn voor Feyenoord denks
Oud 24-02-2004, 11:49
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Maar met Castelen ben ik wel zeer blij, ik vind hem een van de grootste talenten onder de top-3.
Oud 24-02-2004, 13:06
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
vijf schreef op 24-02-2004 @ 10:35:
het gerucht gaat dat Feyenoord interesse heeft in Rob Penders. Gullit zat bij de wedstrijd FCU - NAC op de tribune naar zijn verrichtingen te kijken. penders heeft nog een contract tot 2005 en zal er dus geld voor gevangen moeten worden!!
Ik dacht dat Feyenoord juist interesse had in Féher. Dat vind ik wel een goede speler (in tegenstelling tot Penders die absoluut niet van het niveau Feyenoord is... /was )
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 24-02-2004, 15:17
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Mário Jardel ligt alweer onder vuur bij Ancona

24/2/2004 15:06

Mário Jardel is hard op weg zichzelf onmogelijk te maken bij Ancona. De Braziliaanse spits heeft tot nog toe allerminst overtuigd bij de nummer laatst van de Serie A en wekt ook niet de indruk daar graag verandering in aan te brengen.
Ancona-coach Giovanni Galeone verwijt de voormalige Europese topscorer in
A Bola te weinig inzet te tonen op de trainingen. 'Jardels inbreng is tot op heden nul geweest. Hij moet harder werken', meet Galeone. 'Om niet te worden beschuldigd van slechte wil, geef ik hem twintig dagen om te laten zien waartoe hij in staat is.'

Jardel speelde sinds zijn overstap deze winter naar Ancona in drie Serie A-duels mee. In geen enkele wedstrijd wist hij te scoren. Sterker nog, Jardel haalde nooit het laatste fluitsignaal. Afgelopen weekend tegen Udinese stelde hij zo teleur dat hij na 35 minuten werd vervangen.

De laatste keer dat de eens zo gevreesde en begeerde spits scoorde in de competitie, was tien maanden geleden. Voor Sporting Lissabon maakte hij uit een strafschop op 25 april zijn laatste treffer. In acht Premiertship-duels voor Bolton Wanderers, en in de drie voor Ancona bleef Jardel vervolgens droog staan.


Bron: vi.nl

Die Jardel begint op Djalminha te lijken...
Oud 24-02-2004, 16:08
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Feyenoord wil Penders want die kan op hoog niveau mee, niks voor Feyenoord dus.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 25-02-2004, 17:57
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Csaba Fehér ook in belangstelling van Bayern München

Volgens het weekblad Sportweek staat NAC-speler Csaba Fehér niet alleen in de belangstelling van Feyenoord, ook het Duitse Bayern München heeft interesse in de Hongaarse rechtsback. Fehér staat nog tot medio 2005 onder contract bij de club uit Breda.

Fehér zelf over de interesse: "Ik word er gek van. Bayern München, Feyenoord, ik schijn overal naar toe te kunnen. Maar voorlopig is nog niets concreet, dus heb ik er niets aan. Maar dat geeft niet. Ik ben gelukkig bij NAC. Als er niets komt sluit ik mijn carričre hier zonder problemen af."

Bij Feyenoord is de interesse in de Hongaar nu gedaald. "Onze eerste prioriteit is een verdediger", aldus technisch manager Mark Wotte van Feyenoord. "Fehér kan goed op het middenveld spelen. Als rechtsback vind ik hem minder. Middenvelders hebben we genoeg. Daarom staat Fehér, net als Mika Väyrynen van SC Heerenveen, zeker niet boven aan ons lijstje."

Bron: voetbalzone.nl
Oud 26-02-2004, 16:44
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
feyenoord afgehaakt in race om Alex, PSV lijkt nu de voornaamste kandidaad te zijn. zij hebben al een bod van 5 miljoen euro gedaan. ook Ajax is nog in de race. voor Alex zelf maakt het niet uit: "feyenoord, Ajax of PSV, als ik maar naar Nederland kan" aldus Alex.

bron: voetbalzone.nl
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 27-02-2004, 12:50
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
ADO Den Haag haalt Polak terug naar huis

27/2/2004 11:13

Sjaak Polak keert terug naar zijn geboortestad. De linkermiddenvelder van FC Twente heeft een mondeling akkoord bereikt met ADO Den Haag. De overeenkomst van drie jaar, met een optie voor een seizoen extra, gaat komende zomer in, als Polak transfervrij is, en wordt binnen enkele dagen op papier gezet.
Polak ziet uit naar de nieuwe uitdaging. 'Op het moment dat je als Hagenees wordt gevraagd om bij ADO te gaan voetballen dan is de keuze niet zo heel erg moeilijk', legt de 28-jarige met de harde pegel in zijn linkerbeen uit. 'Ik ben woensdag bij de wedstrijd tegen Roda JC geweest en was onder de indruk van de ambiance. Op het veld werd negentig minuten lang strijd geleverd en de beleving op de tribunes is fantastisch. Er heerst een Engels sfeertje.'

Polak denkt niet dat hij sportief een stapje terugdoet door Twente te verruilen voor ADO, zeker niet op de langere termijn. 'Voetbal leeft enorm in de stad Den Haag. Daarbij heeft ADO Den Haag de potentie om eenmaal in het nieuwe stadion structureel in het linkerrijtje te gaan spelen. Aan de verwezenlijking van die plannen wil ik graag een bijdrage leveren.'

Bron: www.vi.nl

Wel een club waar die past denk ik..
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 27-02-2004, 13:20
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik vind het hardstikke leuk voor Polak... Ik mag hem wel...
Oud 27-02-2004, 15:22
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Leuk voor Sjaak, maar hij doet natuurlijk wel een stapje terug.
En spelers die o zo van het sfeertje houden ken ik meer.
Collins John hielt ook zo van het sfeertje in Enschede.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 27-02-2004, 15:32
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Club die wel bij Polak past... maja als ze het niet halen dan speelt-ie misschien volgend seizoen een klasse lager, zou jammer zijn... maar ik denk wel dat ADO het redt dit seizoen in de Eredivisie.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-02-2004, 15:46
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
klopt, maar t is wel een stapje terug t.o.v. Twente.
Als men in Den Haag een topclub had willen neerzetten, had men dat allang gedaan. FC Utrecht, Heerenveen, NEC, FC Twente, Vitesse, Roda JC, RKC Waalwijk, NAC allemaal een nieuw stadion en wie staat er structureel in het linker rijtje. Het is altijd het zelfde "kliekje" dat het goed doet, daar hoort Ado niet bij. En sponsoren zien Ado ook niet als een club om positieve reclame van terug te krijgen.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 27-02-2004, 15:47
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Het is natuurlijk wel van de bank naar de basis voor Sjaak

En in Den Haag kan het wel wat worden hoor, er komt toch een nieuw stadion en ploegen als Heerenveen, RKC en RBC staan ook niet al jaren in het linkerrijtje hoor
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 27-02-2004, 15:52
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
precies, ik bedoel te zeggen dat een nieuw stadion niet garant staat voor suces.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 27-02-2004, 15:58
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
PSV laat Alex een medische keurng ondergaan, en als hij slaagt is de transfer bijna een feit.
Oud 27-02-2004, 16:07
Verwijderd
Kevin Bobson naar Willem ii?
Oud 27-02-2004, 16:56
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
'Baggio mag naar Anderlecht, als hij wil'

27/2/2004 17:25

Anderlecht hoopt volgend seizoen een wereldster aan zijn selectie toe te voegen. De aanstaande Belgisch kampioen probeert Roberto Baggio over te halen zijn carričre in Brussel af te sluiten.
Baggio staat tot het einde van dit seizoen onder contract bij Brescia en kondigde in december 2003 al aan dat hij komende zomer een punt achter zijn carričre wilde zetten. Máár De Goddelijke Paardenstaart zou aan het twijfelen zijn. En aangezien er tal van aanbiedingen binnenstromen vanuit China, Japan, Qatar en Argentinië lijken er vooralsnog genoeg mogelijkheden voor de 37-jarige Italiaan om te blijven spelen.

Volgens dagblad Bresciaoggi is er al een deel in de maak: Baggio staat op het punt te tekenen bij Anderlecht. De Brusselse club is op zoek naar extra ervaring voor het avontuur in de Champions League en denkt die met de voormalige vedette in huis te halen. Baggio zou ook alleen in actie hoeven te komen tijdens de Europese duels. De Belgische competitie mag hij aan zich voorbij laten gaan.

De manager van Baggio, Vittorio Petrone, en de clubleiding zouden binnenkort een tweede gesprek hebben gepland. Intussen jaagt Baggio in eigen land op het aantal van tweehonderd treffers in de Serie A, dat hij komend weekeinde tegen zijn voormalige werkgever Internazionale kan bereiken. Momenteel heeft hij 199 doelpunten gemaakt.


Bron: Vi.nl


(Feyenoord zou ook leuk zijn...)
Oud 28-02-2004, 13:28
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Wouters verkiest Rangers boven Oranje
28/2/2004 0 :06

Bondscoach Dick Advocaat moet verder zoeken naar een nieuwe assistent-coach. Jan Wouters zegt een aanbod van de KNVB om de komende twee jaar als assistent-bondscoach te werken, te hebben afgeslagen.
Wouters zei tegen de NOS dat hij binnenkort zijn huidige verbintenis als assistent-trainer bij Glasgow Rangers zal verlengen. 'Ik heb het geweldig goed naar mijn zin. ik werk hier al drie jaar en kan een jaar bijtekenen. Ik vind het heerlijk om elke dag met de spelers op het veld te werken. Dat kan niet bij de voetbalbond.'

Advocaat is sinds kort op zoek naar een vervanger voor Ruud Gullit, die binnenkort Oranje onder-20 verruilt voor Feyenoord. Daarmee verdween ook een assistent van Advocaat voor het komende EK in Portugal. De bondscoach meldde onlangs dat hij 'iemand van de Gouden Generatie' op het oog had voor die functie: Wouters.

Volgens de zeventigvoudig international was er echter geen sprake van een aanbieding om alleen komende zomer tijdens EURO 2004 als assiatent te fungeren. Daar is volgens Wouters niet over gesproken. Toch: 'Een EK opnieuw meemaken, lijkt me wel leuk.

Bron: www.vi.nl


Volgens mij hoeven wij hier in Nederland nou niet zo ontzettend over te treuren
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 28-02-2004, 13:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Peter van Vossen naar Vitesse, hoezo een wanhoopskoop.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 28-02-2004, 13:57
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-02-2004 @ 14:54:
Peter van Vossen naar Vitesse, hoezo een wanhoopskoop.
Is het al zeker dan?
Oud 28-02-2004, 13:59
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 28-02-2004 @ 14:57:
Is het al zeker dan?
Ook al is het nog niet zo dan is het wel een gerucht.
En dan blijf het nog wanhopig.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 28-02-2004, 15:48
Verwijderd
hij presteert hier bij bennekom ook al niet elke week geweldig, laat staan bij vitesse
Oud 29-02-2004, 20:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het staat vast: Peter van Vossen tot het einde van dit seizoen naar Vitesse.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 29-02-2004, 21:04
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Tsja ik weet niet of het gaat werken, maar iedereen met een beetje "ballen" kan Vitesse nu wel gebruiken.
Radio Gelderland had een leuke theorie:
Peter van Vossen is een klootzak, hij kan iedereen verrot schelden en op zn nummer zetten. Zelf kan hij redelijk voetballen en hij moet de anderen de ernst van degraderen in laten zien.

opzich zit er wat in die theorie, ben benieuwd of het wat wordt
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 29-02-2004, 21:32
Verwijderd
dat zou wel kunnen, maar ik denk dat z'n kwaliteiten op dit moment toch echt te wensen overlaten.

Misschien had Vitesse wel Van Gastel moeten halen, misschien kan dat nog steeds wel. Was op zich ook altijd wel een goede speler en daarbij ook nog eens goede ervaring.
Oud 29-02-2004, 21:44
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
het waren beiden goede voetballers in hun feyenoord tijd maar nu stelt het niks meer voor benieuwd of van vossen als vitesse dedgradeerd zijn contract weer inleverd.
__________________
Guess who's back
Oud 29-02-2004, 21:44
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 29-02-2004 @ 22:32:
dat zou wel kunnen, maar ik denk dat z'n kwaliteiten op dit moment toch echt te wensen overlaten.

Misschien had Vitesse wel Van Gastel moeten halen, misschien kan dat nog steeds wel. Was op zich ook altijd wel een goede speler en daarbij ook nog eens goede ervaring.
hmm ja, en daar komt bij dat voorin het een en ander niet klopt. Maar ben benieuwd hoe het tegen volendam gaat.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 29-02-2004, 21:45
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 29-02-2004 @ 22:44:
het waren beiden goede voetballers in hun feyenoord tijd maar nu stelt het niks meer voor benieuwd of van vossen als vitesse dedgradeerd zijn contract weer inleverd.
dat weet ik haast wel zeker, Hij is voor de komende paar wedstrijden gehaald
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 29-02-2004, 21:49
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 29-02-2004 @ 22:45:
dat weet ik haast wel zeker, Hij is voor de komende paar wedstrijden gehaald
ja ik bedoelde eigenlijk bv de laatste 2 wedstrijden.
__________________
Guess who's back
Oud 29-02-2004, 22:36
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 29-02-2004 @ 22:49:
ja ik bedoelde eigenlijk bv de laatste 2 wedstrijden.
denk van niet, omdat ook nog nacomp is en ik zie Vitesse niet rechtstreeks eruit gaan
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 01-03-2004, 06:40
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 29-02-2004 @ 23:36:
denk van niet, omdat ook nog nacomp is en ik zie Vitesse niet rechtstreeks eruit gaan
dat zal idd niet gebeuren met zwolle onder jullie en waarschijnlijk volendam
__________________
Guess who's back
Oud 01-03-2004, 12:29
Verwijderd
Bombarda waarschijnlijk van Feyenoord naar Volendam
Oud 01-03-2004, 13:45
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 29-02-2004 @ 22:32:
dat zou wel kunnen, maar ik denk dat z'n kwaliteiten op dit moment toch echt te wensen overlaten.

Misschien had Vitesse wel Van Gastel moeten halen, misschien kan dat nog steeds wel. Was op zich ook altijd wel een goede speler en daarbij ook nog eens goede ervaring.
hmm-hmm Van Gastel zou zeer nuttig kunnen zijn...
Oud 01-03-2004, 13:48
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Rivaldo is weer weg bij Cruizeiro, na dat Luxemburgo is ontslagen. (Luxemburgo is een goede vriend van ons aller Rivaldo)
Oud 01-03-2004, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 01-03-2004 @ 14:48:
Rivaldo is weer weg bij Cruizeiro, na dat Luxemburgo is ontslagen. (Luxemburgo is een goede vriend van ons aller Rivaldo)
Die Rivaldo is ook niet meer wat het geweest is.
Oud 01-03-2004, 15:04
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Nixje schreef op 01-03-2004 @ 16:00:
Die Rivaldo is ook niet meer wat het geweest is.
Misschien iets voor Vitesse

Nu Vitesse Van Vossen probeerd te halen. En Bombarda niet naar Volendam wil (ja, dat wil hij niet. ) vraag ik me af hoezo Vitesse niet probeerd om Bombarda te halen...
Oud 01-03-2004, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 01-03-2004 @ 16:04:
Misschien iets voor Vitesse

Nu Vitesse Van Vossen probeerd te halen. En Bombarda niet naar Volendam wil (ja, dat wil hij niet. ) vraag ik me af hoezo Vitesse niet probeerd om Bombarda te halen...
Voor alle duidelijkheid:

De Argentijn Mariano Bombarda blijft de rest van dit seizoen in Rotterdam-zuid voetballen. De 31-jarige aanvaller mocht van zijn club Feyenoord naar FC Volendam vertrekken, maar de aanvaller kiest voor een langer verblijf in De Kuip, ondanks dat trainer Van Marwijk Bombarda heeft laten weten dat hij hem nog slechts weinig zou gebruiken.

De Argentijn hoopt dit seizoen toch nog van waarde te zijn voor zijn club. Naar alle waarschijnlijkheid zal zijn aflopende contract ook niet worden verlengd en zo zal Bombarda aan het einde van het seizoen toch op zoek moeten naar een andere werkgever.

*******

Tsja, dan moet hij het zelf maar weten. Als hij denkt dat hij belangrijk is voor Feyenoord dan heeft hij het mis. Hij heeft wel een paar belangrijke goals gemaakt, maar dat maakt elke aanvaller wel eens.
Oud 01-03-2004, 15:08
Verwijderd
Ik vind trouwens dat er over Pascal Bosschaart ook maar eens duideiljkheid moet komen. Dan heb je het ene gerucht en dan het andere.

Nu dit weer (al klinkt dit redelijk officieel):

Na de gewonnen wedstrijd van FC Utrecht tegen Ajax vanmiddag (1-0), Heeft Utrecht tijdens de persconferentie bekent gemaakt dat Feyenoord zich officieel gemeld heeft voor Pascal Bosschaart. Feyenoord toonde al eerder belangstelling voor de linkspoot, maar haakte toen af op de vraagprijs van Utrecht. Naar verluidt zo'n 3.5 miljoen euro.

Bosschaart die afgelopen zaterdag 24 jaar is geworden, heeft in het verleden al meerdere malen aangegeven graag te willen overstappen naar De Kuip. Tevens bezit de speler een huis op loopafstand van het stadion. Wanneer de clubs eruit komen zou de speler de problemen op de linkerflank voor zijn rekening moeten nemen, en wordt hij herenigt met voormalig teamgenoot Dirk Kuyt.


Hoezo problemen op de linkerflank ??
Oud 01-03-2004, 15:42
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 28-02-2004 @ 16:48:
hij presteert hier bij bennekom ook al niet elke week geweldig, laat staan bij vitesse
ach jah daarom wil vitesse hem misschien wel, een oude net-niet speler
(k ben niet zo'n vitesse fan )
Oud 01-03-2004, 15:51
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Nixje schreef op 01-03-2004 @ 16:06:
Tsja, dan moet hij het zelf maar weten. Als hij denkt dat hij belangrijk is voor Feyenoord dan heeft hij het mis. Hij heeft wel een paar belangrijke goals gemaakt, maar dat maakt elke aanvaller wel eens.
Ik snap eigenlijk niet hoezo hij zou weinig speelt. En dat er geen ''grote'' in hem zijn geintresserd. (ik heb Bombarda dan ook bijzonder hoog zitten) Naar mijn mening past Bombarda uitstekend in het rijtje Sibon-Anastasiou-Hoogendorp
Oud 01-03-2004, 15:55
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 01-03-2004 @ 16:51:
Ik snap eigenlijk niet hoezo hij zou weinig speelt. En dat er geen ''grote'' in hem zijn geintresserd. (ik heb Bombarda dan ook bijzonder hoog zitten) Naar mijn mening past Bombarda uitstekend in het rijtje Sibon-Anastasiou-Hoogendorp
Hij is idd een goede voetballer maar hij is al aardig op leeftijd en zijn conditie is ook niet top, waarschijnlijk trekt dat de clubs niet zo. Maar het zal voor clubs als vitesse toch erg handig zijn, zo'n oude speler met ervaring kan die broekies nog wel wat leren.
Oud 01-03-2004, 16:00
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Al hebben de Arnhemmers in Rink al een goed aanspeelpunt.
Oud 01-03-2004, 16:03
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Een aanspeelpunt ja, maar wat ik zei is dat hij hun nog veel kan leren en met rink gaat dat wat moeilijker i.v.m de taal
Oud 01-03-2004, 16:14
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Voetbal is universeel. En voor het verbaal communiceren hebben ze bij Vitesse Konterman, Sturing en waarschijnlijk ook Van Vossen.
Oud 01-03-2004, 16:28
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Daar heb je gelijk in, maar laten we vanaf nu maar weer ontopic gaan
Oud 01-03-2004, 16:28
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Volgens een of andere analyst bij TV Gelderland heeft Vitesse interesse in Yakubu. Tenminste dat is hij nu aan het vertellen.
Verder vond hij Van Vossen ''een geweldige klootzak''...

De analyst bij TV Gelderland is
Oud 01-03-2004, 17:35
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 01-03-2004 @ 17:28:
Volgens een of andere analyst bij TV Gelderland heeft Vitesse interesse in Yakubu. Tenminste dat is hij nu aan het vertellen.
Verder vond hij Van Vossen ''een geweldige klootzak''...

De analyst bij TV Gelderland is
Jantje Sommerdijk zeker
En de reden dat Vitesse bombarda probeert is: geld en bombarde wilde volgens mij zelf niet (is al een keer geprobeerd geloof ik)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Transfers en Geruchten deel VII
Verwijderd
500 09-11-2005 10:00
Vrije tijd Transfers en geruchten deel V
number9
500 20-12-2004 18:18
Vrije tijd Transfers en Geruchten deel IV
Verwijderd
500 31-08-2004 23:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.