Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2004, 11:04
Letchkov
Letchkov is offline
Welk soort voetbal vinden jullie leuk om naar te kijken, of te spelen?

> Het Braziliaanse voetbal: samba, pingelen, en vooral veel techniek.

> Het Italiaanse voetbal: catanacchio, lekker verdedigen, en hopen dat die superspits die eenzaam voorin staat die ene kans erin schiet.

> Het Duits/Russische voetbal: ontechnisch, uiterst tactisch, saai, maar met noeste arbeid.

> Het Scandinavische voetbal: ongepassioneerd, krachtige mandekking, en hard werken.

> Of toch een beetje de Nederlandse stijl: als het maar mooi is.

> Ben ik nog een stijl vergeten??
__________________
Go Sverige!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2004, 11:43
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ja de Engelse stijl met 10 Engelsen en een Schot gewoon de beuk erin, iets wat nooit verveelt.

Die kies ik.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 11:58
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Vanavond om 21.57 op Nederland 2, het beste voetbal om naar te kijken...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 12:13
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
SBS 6 om 20:30 was het toch

Ik kies eigenlijk toch ook het liefst voor het Engelse voetbal, om te kijken dan. Daar is eigenlijk altijd wel iets leuks te zien.
Om te spelen: pfff...ik heb al 14 jaar niet meer serieus gespeeld, dus ik denk niet dat het kiezen van een stijl tot de mogelijkheden behoort...eerst maar eens zien hoe je ook alweer een bal moet trappen
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 12:15
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dan kies ik voor het Braziliaanse (Zuid-Amerikaanse) voetbal.
Ik zie liever een egotripper die het halve veld over dribbelt met 10mooie bewegingen dan dat hele tacktische gedoe van 1keer de bal raken en afspelen ed.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 12:28
Verwijderd
> Het Braziliaanse voetbal: samba, pingelen, en vooral veel techniek.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 12:47
Letchkov
Letchkov is offline
Citaat:
Nixje schreef op 16-03-2004 @ 13:28:
> Het Braziliaanse voetbal: samba, pingelen, en vooral veel techniek.
Zijn niet de meest Zuid-Amerikaanse voetballers voor wie de mensen naar het stadion gaan:

> Ronaldo
> Maradona
> Roberto Carlos
> Ronaldinho
> Ronaldo Cristiano

Ik bedoel, Vieri is een prima speler, maar daarvoor zit het San Siro echt niet vol.
__________________
Go Sverige!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 12:51
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Letchkov schreef op 16-03-2004 @ 13:47:
Zijn niet de meest Zuid-Amerikaanse voetballers voor wie de mensen naar het stadion gaan:
Als je alleen van dat soort spelers houdt wel, ik ga daarvoor niet naar het stadion, ik verwacht ook niet dat mijn club alles wint en scoort door mooie dribbels, als je dat wel verwacht moet je idd wel naar clubs waar dat soort spelers spelen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 13:02
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Letchkov schreef op 16-03-2004 @ 13:47:
Zijn niet de meest Zuid-Amerikaanse voetballers voor wie de mensen naar het stadion gaan:

> Ronaldo
> Maradona
> Roberto Carlos
> Ronaldinho
> Ronaldo Cristiano

Ik bedoel, Vieri is een prima speler, maar daarvoor zit het San Siro echt niet vol.
Slaat nergens op, en dat weet je zelf ook wel. Hoe kom je op Vieri???

Voor Bekham, Zidane, van Basten etc komen mensen ook absoluut naar een stadion toe hoor. Daarnaast denk ik dat je Roberto Carlos en Christiano Ronaldo overschat, die zouden dat nou weer niet kunnen (Christiano misschien in een paar jaar wel, maar toch).

Ik denk dat voor alle topsterren uit zowel Europa als Zuid-Amerika mensen naar het stadion komen. Niet speciefiek meer voor die uit zuid-amerika. En wieweet, over een paar jaar zelfs wel voor een Amerikaan (Freddy Adu)
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 13:17
Verwijderd
Citaat:
timbo85 schreef op 16-03-2004 @ 12:43:
Ja de Engelse stijl met 10 Engelsen en een Schot gewoon de beuk erin, iets wat nooit verveelt.

Die kies ik.
zoals Ronnie Stam
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 14:34
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Tsja... ik ga toch voor 't Engelse. Lekker hard en veel individuele klasse. Het Duitse vind ik eigenlijk ook best leuk. Het heeft vaak een slechte naam, maar en zijn veel mooie goals, veel harde duels en veel gele en rode kaarten. Vooral het Leverkusen van 2 jaar gelden was een lust voor 't oog.

Het Braziliaanse is ook leuk. Reden bekend.

Italiaans vind ik dan weer helemala niets. Te weinig spektakel.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 14:46
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
@ Letchkov:
Ik denk dat veel Zuid-Amerikaanse spelers met veel flair en techniek spelen, maar het rijtje dat jij nu opnoemt hebben zich (op Maradonna na) aangepast aan het land waarin ze voetballen. Roberto Carlos en Ronaldo zijn onderdeel van het Spaanse voetbal. Als ik zeg dat ik van Engels voetbal houd, dan bedoel ik dat ik de speelstijl in de competitie leuk vind, en niet het nationale team. Dus Ronaldo & co, spelen het spel wat ze in het land spelen waar ze nu spelen. Behalve heel af en toe in het Nationale team, al hoewel dat ook niet erg lijkt op het Braziliaanse voetbal, gespeeld door bijvoorbeeld Santos, Flamengo en Sao Paulo.

En er zijn genoeg spelers van binnen Europa die met veel techniek spelen, en waarvoor mensen naar het stadion komen. Denk aan Zidane, Figo, Henry, Giggs enz. enz...

Verder wil ik niet mierenneuken of zo, maar Christiano Ronaldo is Portugees.

(oh jah, en bovendien: Als jij Ronaldo & co leuk vind spelen en Vieri niet, dan is dat een mening. in Italie zijn er genoeg mensen die Vieri's spel leuk vinden: vol passie, tactisch vernuft en een dodelijk killersinstinct.)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:05
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
mooiste voetbal om naar te kijken:

in de goal: kahn
op het veld: 10 keer zidane.

dat is zo mooi om naar te kijken
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:10
phmpruim
phmpruim is offline
Engelse voetbal is erg mooi om te zien
en dan 1 zo'n Braziliaanse pingelaar ertussen in zetten
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:12
Verwijderd
Waar voor mij het leukste voetbal gespeeld wordt weet ik eigenlijk niet echt. Als de tribunes maar vol zijn en er een goed sfeertje hangt. Dan wordt er vanzelf aanvallend en met passie gevoetbald. En je moet iets kunnen verwachten als je naar een wdstrijd kijkt. Als ik Van the Man of Zlatan zie spelen, blijf ik altijd kijken omat er alk moment een superactie kan komen.
Dus doe mij dan toch maar Engeland
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 16:04
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Battigol schreef op 16-03-2004 @ 16:12:
Als de tribunes maar vol zijn en er een goed sfeertje hangt. Dan wordt er vanzelf aanvallend gevoetbalt.
Dit volg ik niet helemaal...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 16:10
Verwijderd
Een systeem met vleugelspelers die de actie maken als ze de bal hebben. Bijvoorbeeld het Nederlands elftal, maar ik vind dat daar het tempo nog regelmatig te laag ligt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:03
Letchkov
Letchkov is offline
@ Alexanchez:
Ik noemde maar wat voorbeelden, maar je hebt idd gelijk dat Ronaldo Cristiano Portugees is. Foutje

Ook voor spelers als Zidane en Beckham gaan mensen naar het stadion, maar het valt mij op dat vooral Zuid-Amerikaanse voetballers in Europa opvallend veel mensen naar de stadions lokt.
__________________
Go Sverige!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-03-2004, 18:19
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Letchkov schreef op 16-03-2004 @ 19:03:

Ook voor spelers als Zidane en Beckham gaan mensen naar het stadion, maar het valt mij op dat vooral Zuid-Amerikaanse voetballers in Europa opvallend veel mensen naar de stadions lokt.
Daar heb je gelijk in.

Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 18:23.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:31
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Letchkov schreef op 16-03-2004 @ 19:03:
@ Alexanchez:
Ik noemde maar wat voorbeelden, maar je hebt idd gelijk dat Ronaldo Cristiano Portugees is. Foutje

Ook voor spelers als Zidane en Beckham gaan mensen naar het stadion, maar het valt mij op dat vooral Zuid-Amerikaanse voetballers in Europa opvallend veel mensen naar de stadions lokt.
Dat komt mijns inziens gewoon omdat het de beste spelers van dat continent zijn die hierheen komen, de smaakmakers dus. Er zijn in Europa relatief meer echt goede zuidamerikaanse spelers dan gemiddelde, omdat de beste hierheen gehaald worden. Daarom valt het meer op.

Citaat:
Battigol schreef op 16-03-2004 @ 16:12:
Als de tribunes maar vol zijn en er een goed sfeertje hangt. Dan wordt er vanzelf aanvallend en met passie gevoetbald.
In Italie is dat niet zo vanzelfsprekend
(en ja, ik houd niet van Italiaans voetbal)
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:37
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 16-03-2004 @ 16:05:
mooiste voetbal om naar te kijken:


op het veld: 10 keer zidane.

dat is zo mooi om naar te kijken
Dan zie je 10keer die ene passeer beweging die ik ook kan alleen hij is "god" en is het geweldig.

Zidane vind ik maar een eikel eigenlijk maar goed..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:52
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 16-03-2004 @ 19:37:
Dan zie je 10keer die ene passeer beweging die ik ook kan alleen hij is "god" en is het geweldig.

Zidane vind ik maar een eikel eigenlijk maar goed..
En hoezo vind je het een eikel? Want zowel voor buiten als binnen het veld vind ik het vreemd... (behalve dat hij soms een gemeen kereltje is, vind ik hem top.)

Maar goed, die passeerbeweging die hij altijd op het veld doet is een onderdeel van een soort ''ubertrucje'' die veel groter en moeilijker is. Tenminste, dat heeft hij wel eens gezegt in interviews. En ik vraag me af of jij die ook uit kan voeren.

En dat hij als een voetbalgod word gezien heeft hij helemaal aan zich zelf te danken.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:58
Letchkov
Letchkov is offline
Zidane straalt een soort van 'controle' en 'macht' uit. Hij is zo rustig aan de bal, en lijkt weinig fout te doen. Heel erg plezierig om naar te kijken, als voetballiefhebber!
__________________
Go Sverige!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:00
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
@topicstarter je bent de engelse en de spaanse stijl vergeten.

ontopic: Ik ga voor de Engelse stijl, strijd,hoog tempo,goede sfeer en veel individuele klasse.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mijn voorkeuren:
Engelse: lekker fel, aanvallend, mooie sfeer, gebeurt altijd wel wat
Braziliaanse: leuke hoogstandjes
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2004, 12:40
Letchkov
Letchkov is offline
Citaat:
Guissie schreef op 16-03-2004 @ 20:00:
@topicstarter je bent de engelse en de spaanse stijl vergeten.

ontopic: Ik ga voor de Engelse stijl, strijd,hoog tempo,goede sfeer en veel individuele klasse.
Wat versta jij onder de Spaanse stijl dan?
__________________
Go Sverige!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:09
boer
Avatar van boer
boer is offline
nederlandse stijl is het mooiste, maar engels voetbal is vaak mooier om naar te kijken omdat het niveau gewoon hoger is.
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:43
Tovenaar
Tovenaar is offline
Het Argentijnse, omdat daar nog echt met het hart wordt gespeeld.
__________________
L'art pour L'art. Gaat heen en schrijf!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 16:15
Verwijderd
combinatie tussen : braziliaans en engels , met een vleugje BERGKAMP(mijn held )
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 16:33
L1
Avatar van L1
L1 is offline
engels 8e divisie voetbal. lange halen snel thuis
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 18:01
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Letchkov schreef op 17-03-2004 @ 13:40:
Wat versta jij onder de Spaanse stijl dan?
Het is een beetje Braziliaans maar dan wat zakelijker soort combi tussen samba en italiaans voetbal )voor sommige clubs dan)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 18:34
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Solero schreef op 17-03-2004 @ 17:15:
combinatie tussen : braziliaans en engels , met een vleugje BERGKAMP(mijn held )
Spaans/Frans dus.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 11:15
walter
Avatar van walter
walter is offline
zoals senegal op het wk 2002 speelde... maar dat staat er niet bij

dus dan ga ik maar voor de brazilianen
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 11:16
walter
Avatar van walter
walter is offline
Citaat:
Stefan1986 schreef op 17-03-2004 @ 14:09:
nederlandse stijl is het mooiste, maar engels voetbal is vaak mooier om naar te kijken omdat het niveau gewoon hoger is.
ik weet niet waar je op doelt, maar bij de nationale teams is dat zeker niet het geval
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 11:24
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
geef mij maar engels voetbal.. en soms spaans. en nederlands kan er soms ook nog wel mee door, alhoewel het niveau niet zo hoog is :/

itialiaans en duits vind ik in het algemeen vrij vervelend om naar te kijken
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 15:28
Letchkov
Letchkov is offline
Hoe zouden we het type Afrikaans voetbal kunnen omschrijven??
__________________
Go Sverige!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-03-2004, 15:43
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Nieuwe Stijl: Technisch, tactisch, en DE BEUK ERIN!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 16:28
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
countervoetbal
volgens jouw dramatische typering ongetwijfeld oost-europees

lompe verdedigers, technisch en tactisch sterke middenvelders en hard rennende (vleugel)aanvallers en eventueel ook een lompe spits die goed kan koppen. niks interessants doen tot je de bal hebt en dan met vijf keer raken en binnen 10 seconden de bal in het net aan de overkant hebben liggen
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 17:05
Verwijderd
Braziliaans denk ik. Ik heb liever iemand die een beetje mooi speelt en pingelt dan dat er eindeloos wordt gecombineerd.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 17:56
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Letchkov schreef op 19-03-2004 @ 16:28:
Hoe zouden we het type Afrikaans voetbal kunnen omschrijven??
Afrikaans voetbal
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 22:06
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Ajax-voetbal vindik het mooist Maar het Arsenal-voetbal van dit moment vind ik ook briljant
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 10:19
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 19-03-2004 @ 23:06:
Ajax-voetbal vindik het mooist Maar het Arsenal-voetbal van dit moment vind ik ook briljant
Het ajax-voetbal van dit jaar is alleen wel echt bagger
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 11:11
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Guissie schreef op 20-03-2004 @ 11:19:
Het ajax-voetbal van dit jaar is alleen wel echt bagger
Haha, ik vind het toch echt grappig dat jij als PSV-fan durft te zeggen dat Ajax lelijk speelt.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 14:01
TæknØboy
Avatar van TæknØboy
TæknØboy is offline
Argentijns voetbal: Genadeloze houthakkers achterin en balvaardige balkunstenaars voorin. Prachtig.
Zoals FC Porto speelt momenteel of het portugeese nationale elfttal vind ik ook mooi.

En Scandinavisch voetbal ongepassioneerd? Ik denk dat spelers als Grønkjær, Wieghorst, Jørgensen, Madsen, Skoubo en Sand (en dan heb ik het nog niet eens over de Zweden, Noren, Finnen en IJslanders) meer passie laten zien dan bijv. egotrippers als Davids, de gebroeders De Boer en Patrick Kluivert. En in Scandinavisch voetbal gaat het teambelang tenminste nog boven het individu en heeft men nog respect voor elkaar.
__________________
Der er et yndigt land, Det står med brede bøge, Nær salten østerstrand; Det bugter sig i bakke, dal,Det hedder gamle Danmark, Og det er Frejas sal.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 14:22
faan
Avatar van faan
faan is offline
Citaat:
Letchkov schreef op 16-03-2004 @ 19:03:
[B[/B]
Viva la Suède
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 16:07
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
TæknØboy schreef op 20-03-2004 @ 15:01:

Zoals FC Porto speelt momenteel of het portugeese nationale elfttal vind ik ook mooi.

En Scandinavisch voetbal ongepassioneerd? Ik denk dat spelers als Grønkjær, Wieghorst, Jørgensen, Madsen, Skoubo en Sand (en dan heb ik het nog niet eens over de Zweden, Noren, Finnen en IJslanders) meer passie laten zien dan bijv. egotrippers als Davids, de gebroeders De Boer en Patrick Kluivert. En in Scandinavisch voetbal gaat het teambelang tenminste nog boven het individu en heeft men nog respect voor elkaar.
FC Porto mooi???!!! VRESELIJK voetbal is dat toch. Matennaien puur sang.

En dat Gronkjaer meer passie heeft dan Davids moet je me toch eens uitleggen...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 16:21
TæknØboy
Avatar van TæknØboy
TæknØboy is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 20-03-2004 @ 17:07:
FC Porto mooi???!!! VRESELIJK voetbal is dat toch. Matennaien puur sang.

En dat Gronkjaer meer passie heeft dan Davids moet je me toch eens uitleggen...
Ik vind oranje gewoon doodsaai om te zien spelen.

En wat Keane doet kan door de beugel?
__________________
Der er et yndigt land, Det står med brede bøge, Nær salten østerstrand; Det bugter sig i bakke, dal,Det hedder gamle Danmark, Og det er Frejas sal.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 16:50
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
TæknØboy schreef op 21-03-2004 @ 17:21:
Ik vind oranje gewoon doodsaai om te zien spelen.

En wat Keane doet kan door de beugel?
Maar dat Davids veel passie heeft, soms zelfs iets te veel, zie jij natuurlijk ook wel.

Maar goed ik zeg ook niet dat dat van Keane wel door de beugel kan. Ik zeg alleen dat het stuk voor stuk (met uitzondering van een paar spelers) matennaaiers zijn. Kijk maar naar de UEFA-Cup finale van vorig jaar.

Vraagje: wie vond jij toen en nu leuker spelen: Celtic of FC Porto?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 17:08
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Real Madrid als ze er zin in hebben: tik-takvoetbal en scoren wanneer ze willen.

Nederlands voetbal: als 't maar mooi is. WHAHAHAHAHAHAHA!!!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 21-03-2004 @ 18:08:
Real Madrid als ze er zin in hebben: tik-takvoetbal en scoren wanneer ze willen.

Nederlands voetbal: als 't maar mooi is. WHAHAHAHAHAHAHA!!!
uuhh ja... in belgië is het vast veel beter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Telesaaipping #1662
Martiño
500 05-06-2012 16:07
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 2. Speciaal voor Mr. Oizo
Bob der Bär
500 29-01-2007 06:42
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12
Vrije tijd Hockeymensen
Welmoed
64 11-12-2003 14:04
Vrije tijd Wat vinden jullie nou van paardrijden?
xxappiexx
57 30-11-2003 18:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.