Oud 23-04-2020, 09:41
Lissy_
Lissy_ is offline
Hey
Ik ben nieuw hier, dus sorry als ik iets fout doe.

Ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen.

Ik heb nu iets meer dan een half jaar een heel lief vriendje. Hij betekent echt alles voor mij.
Maar helaas ben ik 3 maanden geleden verkracht door een toen nog goeie vriend. Met steun van mijn vriendje en een psycholoog gaat het wel weer goed met me. Alleen zit me nu nog iets tegen: seks. Ik durf het niet, omdat ik bang ben dat ik een herbeleving ga krijgen. Ik wil het wel heel graag, ik wil graag een normaal meisje zijn die seks met haar vriendje kan hebben en hem kan geven wat hij wilt.

Mijn vriendje vindt het niet erg en zegt dat het geen haast heeft en dat hij net zoveel van mij houdt met of zonder seks.
Maar ik wil hem gewoon geven wat elk meisje haar vriendje kan geven. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij het helemaal niet erg vindt dat we geen seks hebben. Hij zegt het waarschijnlijk alleen om mij goed te laten voelen.

Hoe kan ik het beste seks met hem hebben zonder risico op herbelevingen?

Liefs,
Lissy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2020, 12:42
Verwijderd
Bespreek dit met je therapeut, want er zijn heel veel mannen, en ik hoop jouw vriendje ook, die echt zo zijn. Die dus wél respect hebben voor een medemens. Die "goede vriend" van je had dat niet.

Verder gaan mijn haren overeind staan van jouw "Maar ik wil hem gewoon geven wat elk meisje haar vriendje kan geven. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij het helemaal niet erg vindt dat we geen seks hebben. Hij zegt het waarschijnlijk alleen om mij goed te laten voelen."

Dit is niet waar en ook niet eerlijk voor je vriendje, waarschijnlijk wil hij dus niet over jouw grenzen gaan, het is een belediging voor hem om te zeggen dat "hij dat maar zegt om jou goed te laten voelen".

Verder is seks wat je samen doet, dus je "geeft" elkaar wel iets, maar alles is met consent. Dat is normale seks. Vrouwen zijn er niet om mannen te plezieren! (En andersom ook niet).
Met citaat reageren
Oud 23-04-2020, 23:57
fairtje
fairtje is offline
Hey,

Ik heb een om precies te zijn 6 jaar geleden hetzelfde meegemaakt, helaas meerdere keren(door mijn toenmalige beste vriend).
Ik heb nu een half jaar een relatie met een super lieve jongen.
Seks hebben is ook echt moeilijk. Zeker als je zoiets heb meegemaakt.. de allereerste keer dat ik het met hem deed.. Het voelde eerst heeeeel erg eng, ik heb ook gehuild. Ik raad je aan om het in stapjes te doen.
Fijn dat je vriend zo meegaand is!! Echt blij voor je dat je hem hebt.
Mvg Fairtje
Met citaat reageren
Oud 24-04-2020, 03:30
Lissy_
Lissy_ is offline
Hoi @fairtje

Wat ontzettend naar dat het bij jou meerdere keren gebeurt is. Ik weet hoe zwaar één keer al is, laat staan meerdere keren. Ik heb het echt te doen met je.
Toen je begon te huilen, stopte je vriendje toen ook gelijk?
Stap voor stap is inderdaad een goed idee. Dan kan ik het een beetje rustig opbouwen en misschien wen ik er wel een beetje aan.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2020, 04:47
fairtje
fairtje is offline
Hey,
Ja hij stopte er gelijk mee. Ik vertelde hem dat het Niet pijn deed, maar dat ik meer bang was. Het is best wel ff een stap die je zet.
Nu ik die stap gezet heb, vind ik het juist fijn om het met hem te doen zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2020, 15:17
vers14
vers14 is offline
Hallo, nu 10 jaar geleden heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt met een familielid. Ik heb ondertussen 2 en een half jaar iets met mijn vriend.

Ik begrijp heel goed dat je bang bent. Ook ik, en anderen die hetzelfde hebben meegemaakt, hebben soms nog flashbacks. Toen ik ontmaagd werd door mijn vriend, had ik hier helemaal geen last van. Wel zijn er nog momenten dat ik in paniek sla. Laat het je dus zeker niet afschrikken, dat is volkomen normaal! Je vriend heeft de taak om je gerust te stellen als je je niet goed voelt!!
Laat het zeker ook duidelijk zijn dat je GEEN verplichtingen hebt! Of je nu 1 week of 3 jaar wacht om seks met hem te hebben, hij zou je even graag moeten blijven zien. Als je vriend echt van je houdt zal hij jou ook die tijd geven en gunnen.
Vertrouw elkaar, leer elkaar kennen. Start niet direct met seks! zorg dat je alles opbouwt tot er een blind vertrouwen ontstaat.

Wat ik uit deze post opmaak, is dat jullie nog niet klaar zijn voor de grote stap. Eens het moment daar is, zal je niet twijfelen. Als het toch zo is, kom je er wel samen bovenop!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2020, 06:18
Lissy_
Lissy_ is offline
Hoi,
Dankjewel voor je antwoord.

We doen het inderdaad in stapjes. Vorige keer heeft hij me al naakt gezien in het donker. Dit was erg spannend, maar hij raakte me erg rustig en voorzichtig aan. Ik kreeg gelukkig geen ernstige flashbacks.
Ik hoop dat we zo steeds een stapje verder komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Wat is seks?
Dekaloog
49 03-08-2016 23:46
Levensbeschouwing & Filosofie Abortus
Champs-Élysées
261 17-05-2013 20:45
De Kantine Wat saaiseksueel zeg! #1680
Verwijderd
500 02-08-2012 11:56
Seksualiteit sex voor het huwelijk
Bongalientje
250 14-05-2007 19:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen
juno
37 05-12-2005 12:42
Psychologie losgeslagen wat seks betreft dor misbruik
Ilsje
26 18-05-2003 21:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.