Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
oh ja, ik wou even melden dat ik op dit moment aan de drank zit, want ik had niks te snoepen in huis, maar wel een fles sheridans. En ik heb zin in een peukie, maar ik had beloofd niet te roken in deze kamer. meh.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Het is teringkoud buiten en ik zit lekker.
Ik ben ook geen nicotine verslaafde hoor, maar ik vind het wel ontspannend soms. Oh ja, en buiten horen mensen 't dat ik keihard Kate Nash aan 't zingen ben. ![]() En een 'emo edge' tattoo is echt te gay voor woorden. omg, ik hoop dat ze ervan gaat huilen.
|
Verwijderd
|
mijn zusje kent ook een meisje dat toen ze 16 was 'mosh or die' binnen in haar lip had laten zetten. ondertussen is enkel het mosh nog leesbaar en is ze heel blij dat ze het niet ergens anders heeft laten zetten
![]() en buiten horen mensen je toch wel als je echt zo hard zingt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 | |
De Kantine |
Trouwpartij, trouwpartij, Katje gaat trouwen en wij zijn er niet bij! Saai. #204 Missy | 500 | 15-05-2008 13:18 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
Saai, Claudius #CXCIX Verwijderd | 500 | 08-05-2008 15:13 | |
De Kantine |
The color Saai, door Alice Walker. #198 Cherry Springs | 500 | 07-05-2008 19:10 | |
De Kantine |
I just want your extra time and your, tugudugudugudugudugu... SAAI (# 196) Uice | 500 | 06-05-2008 10:09 |